PlaystationTrophies.pl
Dark Souls III - Poradnik do trofeów - Wersja do druku

+- PlaystationTrophies.pl (https://playstationtrophies.pl)
+-- Dział: GRY PS4 (https://playstationtrophies.pl/dzial-GRY-PS4_3)
+--- Dział: D (https://playstationtrophies.pl/dzial-D_4)
+---- Dział: Dark Souls III (https://playstationtrophies.pl/dzial-Dark-Souls-III_57)
+---- Wątek: Dark Souls III - Poradnik do trofeów (/-Dark-Souls-III-Poradnik-do-trofeow_45)



Dark Souls III - Poradnik do trofeów - hunter123 - 05-04-2016

[Obrazek: hBRopxq.jpg]
  • Poziom Trudności: 7/10
  • Ilość trofeów do zdobycia: Platyna mała 1, Złoto małe 3, Srebro małe 13, Brąz mały 26
  • Czas potrzebny do zdobycia platyny: 50-100h+
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 3
  • Trofea możliwe do pominięcia: Złoto małe Uzurpacja płomienia, Srebro małe Mistrzostwo magii, Srebro małe Mistrzostwo cudów, Srebro małe  Mistrzostwo pierścieni, Mistrzostwo ekspresji, Brąz mały Przymierze: Kopiący Kurhany, Brąz mały Przymierze: Ogary Farrona
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Tak
  • Kody wpływają na trofea: Brak kodów
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): Brak

Wstęp:
Witaj dobra duszo w polskim poradniku do trofeów Dark Souls III. Ma on za cel pomóc tobie przejść bezproblemowo przez ten cudowny Świat Lothric. Jak dobrze wiadomo nie będzie to zbyt łatwe, ale bez obaw damy rade. Zanim przejdziesz niżej chciałbym przedstawić listę autorów filmów, których użyłem w poradniku, czyli tak: Hunter123, HarryNinetyFour

Krótko na temat gry:
Dark Souls III to już trzecia odsłona wyśmienitej serii (właściwie piąta) od Studia From Software. W tej części początek został bardziej przystosowany dla nowych graczy, co nie zmienia faktu ze w późniejszych etapach gry będzie tak samo. Gra ogólnie według mnie jest wyśmienita pod każdym względem. Te dynamiczne walki, piękne lokacje, poboczne questy, sekrety... o to Dark Souls.


Optymalna droga do platyny:

Krok 1: Twój wybór
W pierwszym kroku przejdz gre bez zadnych poradników. Da ci to tyle satysfakcji ze na długo zapamietasz ten tytuł. Nawet jakbyś coś pominął to nie przejmuj się, bo gre trzeba przejść 3 razy. Jedynie zapamietaj ze po ukończeniu gry jak gra ciebie zapyta czy chcesz przejść do NG+ to wybierz opcje NIE.

Krok 2: Sprzątanie
Teraz czas na zrobienie wszystkiego co ominąłeś, czyli : Pokonaj wszystkich pozostałych bossów, zbierz wszystkie czary cuda piromancje gesty i pierścienie które możesz, ulepsz broń do +10, ulepsz maksymalnie butelkę estusa, odkryj wszystkie przymierza które da się i  otrzymaj w nich wymaganą rangę.
Po wykonaniu tych czynności przejdź do NG+

Krok 3: NG+
W trzecim kroku skup się na wykonanie wątków fabularnych: Sirris z krain Mroku i Siegwarda z Catariny. Co do Sirris nie możesz dołączyć do Przymierza Palce Rosarri, a dokładnie NIE dawaj jej bladego języka, bo to zepsuje cały questline Sirris. Postaraj się, aby odblokować zakończenie: Koniec Płomienia. Pozbieraj wszystkie pierścienie z NG+.
Po wykonaniu tych czynności przejdź do NG++

Krok 4: NG++
W ostatnim kroku wykonaj wątek fabularny dla Leonharda. Zdobądź 3 Gęsty (Uprzejmy Ukłon, Ukłon Pojedynkowy,Na Mój Miecz) przed pokonaniem Stróżów Otchłani/Abbys Watcher. Odblokuj zakończenie Uzurpacja Płomienia i pozbieraj pozostałe pierścieni z NG++


Poradnik:

[Obrazek: 134541.png]Mroczna dusza Platyna
Zdobądź wszystkie trofea.

Zawsze to samo...

[Obrazek: 134542.png]By zjednoczyć Pierwszy Płomień Złoto
Dotrzyj do zakończenia „Zjednoczenie Pierwszego Płomienia”.

Najłatwiejsze zakończenie. Po prostu po pokonaniu ostatniego bossa siadamy przy ognisku. Wazne! Nie możemy posiadać w ekwipunku mrocznej pieczęci x8, bo to odblokowuje sekretne zakończenie patrz trofeum Złoto małe Uzurpacja płomienia.

Trudność: 5/10
Opcjonalny: NIE

Ten boss jest średniej trudności. W pierwszej fazie jest wolniejszy i atakuje krótszymi seriami. Dopiero od drugiej fazy się rozkreca, najlepiej wtedy cały czas uniki walic i w odpowiednim momencie atakować maksymalnie 2/3 hity.


[Obrazek: 134543.png]Koniec Płomienia Złoto
Dotrzyj do zakończenia „Koniec Płomienia”.

Aby odblokować te zakończenie musisz znaleźć najpierw przedmiot o nazwie "Oczy Strażniczki Ognia" w Zapomnianych grobach i następnie dać je strażniczce ognia. Pokonaj ostatniego Bossa i przyzwij strażniczke ognia koło ogniska. Ważne! NIE Zabijaj strażniczki ognia gdy zrobi się ciemno, ponieważ spowoduje to inne zakończenie za które nie otrzymasz trofeum.


[Obrazek: 134544.png]Uzurpacja Płomienia Złoto
Dotrzyj do zakończenia „Uzurpacja Płomienia”.

Na początku oznaczam ze te zakończenie jest latwe do pominięcia!

WAŻNE! od otrzymania Pieczęci klątwy NIE możesz leczyć klątw u Firekeperki, bo jak przeczytasz opis tego przedmiotu dowiesz się ze Strażniczka Ognia moze ją zdjąć, więc Zapamiętaj ze jak to zrobisz to z trofeum Wielkie Nic.

Przedstawie krok po kroku co należy zrobić w danym momecie gry:

Krok 1 : Rekrutuj Yoela z Londoru, znajdziesz go w Osadzie Nieumarłych po pokonaniu bossa Vordt z Mroznej Doliny idz unieść standardt nad przepaścią, gdy znajdziesz się już po drugiej stronie zejdz niżej i skręć w lewo dojdziesz do takich istot z kamiennymi plecaki na plecach. Usłyszysz następnie głos (To yoel) Podejdź do niego i z nim porozmawiaj, akceptuj jego oferte służby. Przeniesie się on do Kapliczki Zjednoczenia/Firelink Shrine

Krok 2 : Udaj się do Kapliczki Zjednoczenia/Firelink Shrine i pogadaj z Yoelem. Podnieś u niego 1 poziom za darmo. Nastepnie zabij się 8 razy (2 zgony = 1 lv) i podnieś 4 razy poziom. Otrzymasz dzięki temu Mroczna pieczęć x5. Teleportuj się gdzieś  i potem wróć do yoela. Na miejscu okaże się ze Yoel zaznal spokoju (Umarl) A na jego miejsce pojawiła się Yuria z Londoru, pogadaj z nią. Wazne! Krok 1 i 2 należy wykonać przed zabiciem Bossa Stróże Otchłani/Abbys Watcher

Krok 3 : Pogadaj z Anri w Ofiarna Droga przy ognisku Forteca w połowie drogi i dołącz do jej przymierza. Ciekawostka: jeśli gramy postacią męską to Anri jest dziewczyną, a jak gramy kobitą to na odwrót.

Krok 4 : po pokonaniu bossa Biskupi Głębin/Deacons of the deep udaj się do kapliczki zjednoczenia/Firelink Shrine i porozmawiaj z Anri. Stoi z Horace kolo tronu Aldricha.

Krok 5 : po pokonaniu bossa Stróże otchłani/Abbys Watcher udaj sie nowo otwarta ścieżka do Carthuskie katakumby Przejdz przez pierwszy most. Wejdź do pomieszczenia i skręc w prawo po schodach i  przejdź korytarzem po lewej. Spotkasz tam Anri, porozmawiaj z nią (wyczerp cały dialog) i jak zapyta o Horace odpowiedz ze NIE Widziałeś go.

Krok 6, 7 i 8 : Gdy znajdziesz sie koło wisączego mostu przed bossem Wolnir, NIE przechodz przez niego, tylko skręc w prawo pod górkę. Spotkasz tam Anri, porozmawiaj z nią i odpowiedz ze nie widziałeś Horace. Teraz przejdź szybko przez most i przetnij liny będąc po drugiej stronie. Zejdz po zerwanym moście w dół, znajdziesz się w Skwierczącym Jeziorze. Gdy dotrzesz na duzy obszar, gdzie Wielka balista nawala w ciebie bełtami, trzymaj się cały czas prawej ściany, dojdziesz dzięki temu do mniejszego pomieszczenia. Idz caly czas prosto, na miejscu  spotkasz Horace. Jest wrogo nastawiony i odrazu cie zaatakuje, więc się odpowiednio przygotuj. Po wygranej walce wróć do Anri i powiedz jej ze nie wiesz gdzie jest Horace. Otrzymasz od niej pierścień.

Krok 9 : Gdy dotrzesz do Irythyl ognisko Kosciol Yorshki Spotkasz tam Anri. Porozmawiaj z nią (wyczerp cały dialog) WAŻNE! Nie zabijaj żadnych posągów w tym pomieszczeniu, bo jeden z nich to szpieg Yuri. Jeśli to zrobisz możesz zapomnieć już o tym trofeum podczas tego przejścia

Krok 10 : Po Pokonaniu Bossa Pontyfik Sulyvahn udaj sie do kapliczki zjednoczenia/Firelink Shrine i porozmawiaj z Yurią (wyczerp cały dialog) powie ci ze Anri jest już gotowa do Ceremonii Ślubnej i masz się udać do Sekretnego pokoju Darkmon w Anor Londo

Krok 11 : Udaj się do ogniska Anor Londo i wejdź na ruchomą wieżę, przekręc ją na dół. Zejdz następnie po schodach i idź prosto spotkasz po droge kogoś z Londoru, da ci przedmiot potrzebny do odprawienia ceremonii. Teraz już tylko pozostaje udać się do leżącej Anri na ołtarzu i przejść do cut-scenki. Otrzymasz dzięki temu Pieczęć klątwy x3.

Krok opcjonalny : Powróć do Kapliczki Zjednoczenia/Firelink Shrine i porozmawiaj z Yuria.

Krok 12 : Pokonaj ostatniego Bossa i zasiądź przy ognisku. Jak postępowałeś zgodnie z powyższymi krokami to otrzymasz upragnione trofeum.



[Obrazek: 134545.png]Władcy Pogorzelisk: Stróże Otchłani Srebro
Pokonaj Stróżów Otchłani, Władców Pogorzelisk.

Trudność: 3/10
Opcjonalny: NIE

Jest to pierwszy główny boss z jakim przyjdzie ci stanac do walki. W pierwszym etapie przyjdzie ci walczyc z trzema przeciwnikami (1 głowny i 2 słabszych od niego) plus jest taki ze jeden z nich atakuje kazdego kto wejdzie mu pod nogi :p wiec warto to wykorzystac. Dla zaawansowanych graczy informuje ze mozna go parrowac. W drugiej fazie abyss bedzie o wiele szybszy i jego siła ataku idze niestety w gore. polecam czesto wykonywac uniki i atakowac dopiero jak zakonczy swoja serie atakow. Nie jest to moze jakas zbyt trudna walka, ale przynajmniej nadrabia epickim soundtrackiem i klimatem z Bloodborne.



[Obrazek: 134546.png]Władca Pogorzelisk: Yhorm Gigant Srebro
Pokonaj Yhorma Giganta, WładcęPogorzelisk.

Trudność: 2/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134547.png]Władca Pogorzelisk: Aldrich, Pożeracz Bogów Srebro
Pokonaj Aldricha, Pożeracza Bogów, Władcę Pogorzelisk.

Trudność: 5/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134548.png]Władca Pogorzelisk: Lothric, młodszy książę Srebro
Pokonaj Lothrica, młodszego księcia, Władcę Pogorzelisk.

Trudność: 4/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134549.png]Doskonałe ulepszanie broni Srebro
Wzmocnij jedną z broni do najwyższego poziomu.

Do tego trofeum liczy się tylko broń zwykła taka co można ją ulepszyć do +10. Niestety broń specjalna nie jest zaliczana.
Ulepszać możesz u kowala Andre w Kapliczka Zjednoczenia/Firelink Shrine

Poziomy ulepszania broni:
  • +1 - Odłamek tytanitu x2
  • +2 - Odłamek tytanitu x4
  • +3 - Odłamek tytanitu x6
  • +4 - Duży Odłamek tytanitu x2
  • +5 - Duży Odłamek tytanitu x4
  • +6 - Duży Odłamek tytanitu x6
  • +7 - Grudka Tytanitu x2
  • +8 - Grudka Tytanitu x4
  • +9 - Grudka Tytanitu x6
  • +10 - Sztaba Tytanitu x1

Co do tego ostatniego najłatwiej będzie ci zdobyć po pokonaniu Króla Burzy. Sztaba Tytanitu leży kilka kroków od ogniska.

[Obrazek: 134550.png]Mistrzostwo zaklinania Srebro
Dokonaj wszystkich form zaklinania.

Wiec tak, najpierw aby wogole móc zaklinać bronie potrzebujesz 4 węgli dla kowala Andre. Lokacja Węgli jest pokazana na filmie.


W grze istnieje 15 odmian kamieni pozwalających na zaklinanie broni.
  • Ostry Klejnot
  • Wykwintny Klejnot
  • Czysty Klejnot
  • Kryształowy Klejnot
  • Prosty Klejnot
  • Ognisty Klejnot
  • Klejnot Chaosu
  • Klejnot Błyskawic
  • Poświęcony Klejnot
  • Klejnot Głębin
  • Klejnot Mroku
  • Krwawy Klejnot
  • Zatruty Klejnot
  • Pusty Klejnot
  • Kamień Pokutny
Wystarczy raz każdym kamieniem zaklnąć dowolną broń, aby odblokować trofeum.

[Obrazek: 134551.png]Mistrzostwo magii Srebro
Naucz się wszystkich czarów.

W grze można zdobyć łącznie 34 czary. Glownie większość będzie można zakupic u nauczycieli po daniu im odpowiednich zwojów, kilka u Ludletha za duszę bossów i parę znajdziesz w Świecie. Można te trofeum zdobyć podczas pierwszej gry jeśli wybraliśmy zakonczenie Uzurpacja Płomienia. Lokacje wszystkich zwojów, nauczycieli i czarów znajdziesz na filmie.

W grze znajdziesz cztery zwoje:
  • Zwój Mędrca
  • Złoty Zwój
  • Zwój Logana
  • Kryształowy Zwój
Nauczycieli czarów w grze znajdziesz dwóch:
  • Orbeck z Vinheim
  • Karla
Lista wszystkich czarów:
  • Strzała Dusz
  • Wielka Strzała Dusz
  • Ciężka Strzała Dusz
  • Wielka Ciężka Strzała Dusz
  • Strzałka Farrona
  • Większa Strzałka Farrona
  • Grad Farrona
  • Samonaprowadzająca Materia Dusz
  • Samonaprowadzająca Kryształowa Materia Dusz
  • Kryształowy Grad
  • Włócznia Dusz
  • Kryształowa Włócznia Dusz
  • Dech Białego Smoka
  • Strumień Dusz
  • Wielki Miecz Dusz
  • Szybki Miecz Farrona
  • Magiczna Broń
  • Wielka Magiczna Broń
  • Kryształowa Magiczna Broń
  • Magiczna Tarcza
  • Wielka Magiczna Tarcza
  • Szpieg
  • Dźwiękowa Przynęta
  • Skażona Rtęć
  • Światło
  • Naprawa
  • Ukryta Broń
  • Ukryta Ciało
  • Kameleon
  • Zniekształczony Świetlny Mur
  • Dusza Głębin
  • Wielka Dusza Głębin
  • Przyciąganie
  • Klinga Mroku


[Obrazek: 134552.png]Mistrzostwo piromancji Srebro
Naucz się wszystkich piromancji.

W grze można zdobyć łącznie 27 piromacji. Glownie większość będzie można zakupic u nauczycieli po daniu im odpowiednich zwojów, kilka u Ludletha za duszę bossów i parę znajdziesz w Świecie. Lokacje wszystkich zwojów, nauczycieli i czarów znajdziesz na filmie.

W grze znajdziesz pięć zwojów:
  • Great Swamp Pyromancy Tome
  • Carthus Pyromancy Tome
  • Izalith Pyromancy Tome
  • Quelana Pyromancy Tome
  • Grave Warden Pyromancy Tome
Nauczycieli piromancji w grze znajdziesz dwóch:
  • Cornyx z Wielkiego Bagna
  • Karla

Lista wszystkich piromancji:
  • Kula Ognia
  • Ognista Sfera
  • Wybuchowa Kula Ognia
  • Wiela Ognista Sfera Chaosu
  • Ślady po Zasiewie Chaosu
  • Ognisty Podmuch
  • Ognisty Bicz
  • Burza Ognia
  • Burza Chaosu
  • Wielki Zapłon
  • Święty Płomień
  • Zbezczeszczony Płomień
  • Trująca Mgła
  • Toksyczna Mgła
  • Fala Kwasu
  • Fala Potu
  • Rzęsisty Pot
  • Żelazne Ciało
  • Wewnętrzna Siła
  • Carthuski Znak
  • Carthuski Płomięnny Łuk
  • Ciepło
  • Porozumienie
  • Kamienne Splunięcie
  • Czarny Płomień
  • Sfera Czarnego Ognia
  • Czarny Wąż


[Obrazek: 134553.png]Mistrzostwo cudów Srebro
Naucz się wszystkich cudów.

W grze istnieje łącznie 35 cudów. Glownie większość będzie można zakupic u nauczycieli po daniu im odpowiednich zwojów, kilka u Ludletha za duszę bossów i parę znajdziesz w Świecie. Lokacje wszystkich zwojów, nauczycieli i czarów znajdziesz na filmie.

W grze znajdziesz cztery zwoje:
  • Braille Divine Tome of Carim - daj Irinie
  • Londor Braille Divine Tome - daj Karli, Pod żadnym pozorem nie dawaj Irinie, ponieważ wkrótce oszaleje
  • Deep Braille Divine Tome - daj Karli, to samo co wyżej!
  • Braille Divine Tome of Lothric - daj Irinie
Nauczycieli cudów w grze znajdziesz dwóch:
  • Iryna
  • Karla
Lista wszystkich cudów:
  • Wspomożenie Leczenia
  • Leczenia
  • Średnie Leczenie
  • Wielkie Leczenie
  • Kojące Światło Słońca
  • Regeneracja
  • Szczodre Światło Słońca
  • Pieszczące Łzy
  • Łzy Wyparcia
  • Droga do Domu
  • Szukanie Wskazówek
  • Święta Przysięga
  • Moc
  • Emisja Mocy
  • Gniew Bogów
  • Włócznia Błyskawic
  • Wielka Włócznia Błyskawic
  • Słoneczna Włócznia
  • Piorunowy Pal
  • Burza z Piorunami
  • Filary Boskiego Światła
  • Błogosławiona Broń
  • Klinga Błyskawic
  • Ostrze Mrocznego Księżyca
  • Magiczna Bariera
  • Wielka Magiczna Bariera
  • Klinga Mroku
  • Przysięga Milczenia
  • Ponowna Śmierć
  • Pokuta
  • Ochrona Głębin
  • Podgryzanie
  • Podgryzanie Dorris
  • Kosa Łowcy Zywotów


[Obrazek: 134554.png]Mistrzostwo pierścieni Srebro
Zdobądź wszystkie pierścienie.

Do zebrania masz 107 pierścieni (70 na NG, 21 na NG+ i 16 na NG++) Większość z nich poprostu gdzieś sobie leży i czeka az je ktoś podniesie. Pare z nich otrzymasz za odpowiednią rangę w przymierzach i kilka za poboczne questy. Lokacje wszystkich pierścieni znajdziesz na filmie.

Lista wszystkich pierścieni:
  • Pierścień Życia
  • Pierścień Księżniczki Słońca
  • Pierścień Estusa
  • Popielny Pierścień Estusa
  • Pierścień Fyllodii
  • Pierścień Havla
  • Pierścień Przychylności
  • Łańcuch Więźnia
  • Pierścień Stalowej Ochrony
  • Pierścień z Magicznym Kamieniem
  • Pierścień z Ognistym Kamieniem
  • Pierścień z Mrocznym Kamieniem
  • Pierścień z Plamistym Kamieniem
  • Pierścień Krwawego Ukąszenia
  • Pierścień Zatrutego Ukąszenia
  • Pierścień Przeklętego Ukąszenia
  • Pierścień Ukąszenia
  • Pierścień Rycerza
  • Pierścień Łowcy
  • Pierścień Uczonego
  • Pierścień Modlitwy
  • Złoty Sygnet Chciwego Węża
  • Srebny Sygnet Chciwego Węża
  • Pierścień Świętego
  • Pierścień Głębin
  • Pierścień Mrocznego Księżyca
  • Pierścień Młodego Smoka
  • Pierścień Ryczącego Smoka
  • Pierścień z Wielkiego Bagna
  • Pierścień Wiedźmy
  • Pierścień Morne'a
  • Pierścień Pierworodnego Słońca
  • Pierścień Przycajonego Smoka
  • Pierścień Mędrca
  • Pierścień Korony Zmierzchu
  • Pierścień Lwa
  • Pierścień Wilka
  • Pierścień Jastrzębia
  • Pierścień Szerszenia
  • Pierścień Zabójcy Rycerzy
  • Pierścień Złego Oka
  • Pierścień z Farron
  • Pierścień Smoczej Łuski
  • Pierścień Końskiego Kopyta
  • Pierścień Kłosu
  • Pierścień Flynna
  • Szponiasty Pierścień Magii
  • Szponiasty Pierścień Błyskawic
  • Szponiasty Pierścień Ognia
  • Szponiasty Pierścień Mroku
  • Sygnet Czerwonego Łzokamienia
  • Sygnet Błękitnego Łzokamienia
  • Pierścień Miecza Lloyda
  • Pierścień Tarczy Lloyda
  • Carthuski Mleczny Pierścień
  • Carthuski Krwawy Pierścień
  • Prawe Oko Pontyfika
  • Lewe Oko Pontyfika
  • Rubin Aldricha
  • Szafir Aldricha
  • Pierścień Srebnego Kota
  • Pierścień Śpiącego Smoka
  • Pierścień Mgły
  • Pierścień Nieszczerego Mroku
  • Pierścień Nieszczerej Bieli
  • Pierścień Odwrócenia
  • Pierścień Czaszki
  • Pierścień Katastrofy
  • Pierścień Ofiary


Lista wszystkich pierścieni z NG+:
  • Pierścień Życia +1
  • Pierścień Życia +2
  • Pierścień Fyllodii +1
  • Pierścień Havla +1
  • Pierścień Przychylności +1
  • Pierścień Stalowej ochrony +1
  • Pierścień z Magicznym Kamieniem +1
  • Pierścień z Ognistym Kamieniem +1
  • Pierścień z Kamieniem Gromu +1
  • Pierścień z Mrocznym Kamieniem +1
  • Pierścień z Plamistym Kamieniem +1
  • Pierścień Krwawego Ukąszenia +1
  • Pierścień Zatrutego Ukąszenia +1
  • Pierścień Ukąszenia +1
  • Złoty Sygnet Chciwego Węża +1
  • Srebny Sygnet Chciwego Węża +1
  • Pierścień Przyczajonego Smoka +1
  • Pierścień Mędrca +1
  • Pierścień Wilka +1
  • Pierścień Złego Oka +1
  • Pierścień Kłosu +1


Lista wszystkich pierścieni z NG++
  • Pierścień Życia +3
  • Pierścień Fyllodii +2
  • Pierścień Havla +2
  • Pierścień Przychylności +2
  • Pierścień Stalowej ochrony +2
  • Pierścień z Magicznym kamieniem +2
  • Pierścień z Ognistym kamieniem +2
  • Pierścień z Kamieniem Gromu +2
  • Pierścień z Mrocznym kamieniem +2
  • Złoty Sygnet Chciwego Węża +2
  • Srebny Sygnet Chciwego Węża +2
  • Pierścień Przyczajonego Smoka +2
  • Pierścień Mędrca +2
  • Pierścień Wilka +2
  • Pierścień Złego Oka +2
  • Pierścień Kłosu +2


[Obrazek: 134555.png]Mistrzostwo ekspresji Srebro
Naucz się wszystkich gestów.

Do tego trofeum potrzebujesz 33 gestów. 7 dostajesz na start czyli liczba zmiejsza się do 26. Będziesz musiał wykonać sporą liczbę questów aby je wszystkie odblokować. Większość z nich odblokujesz poprzez rozmowy z NPC'tami.

Lista wszystkich gestów:
  • Wskaż Przed Siebie/Point Foward
  • Wskaż w Górę/Point Up
  • Wskaż w Dół/Point Down
  • Pomachaj Ręką/Wave
  • Przywołanie/Beckon
  • Zawołanie/Call Over
  • Powitanie/Welcome
  • Aplauz/Applause
  • Cicha Decyzja/Quit Resolve
  • Skok z Radości/Jump For Joy
  • Radość/Joy
  • Radujmy Się/Rejoice
  • Hura!/Hurrah!
  • Chwalmy Słońce/Praise the Sun
  • Bardzo dziękuję!/My Thanks!
  • Ukłon/Bow
  • Uprzejmy Ukłon/Propper Bow
  • Dostojny Ukłon/Dignified Bow
  • Ukłon Pojedynkowy/Duel Bow
  • Legionowa Etykieta/Legion Etiquette
  • Lojalność Mrocznego Księżyca/Darkmoon Loyalty
  • Na Mój Miecz/By My Sword
  • Modlitwa/Prayer
  • Cichy Sojusznik/Silent Ally
  • Odpoczynek/Rest
  • Upadek/Collapse
  • Przysiad Łaty/Patches Squat
  • Padanie na Twarz/Prostration
  • Toast
  • Sen/Sleep
  • Zwinięcie w Kłębek/Curl Up
  • Rozciągnięcie/Stretch Out
  • Droga Smoka/Path of the Dragon


[Obrazek: 134556.png]Najwspanialsze ognisko Srebro
Wzmocnij ognisko do najwyższego poziomu.

Do znalezienia masz 10 kości nieumarłego. Możesz to zrobić w dowolnym momencie gry. Lokacje wszystkich fragmentów znajdziesz na filmie.



[Obrazek: 134557.png]Najwspanialszy estus Srebro
Wzmocnij butelkę estusa do najwyższego poziomu.

Do znalezienia masz 11 fragmentów estusa. Możesz to zrobić w dowolnym momencie gry. Lokacje wszystkich fragmentów znajdziesz na filmie.



[Obrazek: 134558.png]Przymierze: Wojownik Słońca Brąz
Odkryj przymierze Wojownika Słońca.

W tym przymierzu trzeba osiągnąć drugą rangę dla dwóch cudów :
Aby otrzymać wymaganą rangę potrzebujesz 30 słonecznych medali. Dostajesz je za pomaganie innym graczom w ich światach będąc aktualnie w tym przymierzu.

film z lokacją


Sposób offline


[Obrazek: 134559.png]Przymierze: Droga Błękitu Brąz
Odkryj przymierze Drogi Błękitu.

Do tego przymierza możesz dołączyć u Wielkiej Kapłanki Emmy (ta od której dostajesz standard lothric, po pokonaniu Vorda z Mroźnej Doliny). Nie trzeba w tym przymierzu awansować.

[Obrazek: 134560.png]Przymierze: Błękitni Strażnicy Brąz
Odkryj przymierze Błękitnych Strażników.

Aby dołączyć do błękitnych strażników musisz porozmawiać z Horace w Forteca w połowie drogi patrz Złoto małe Uzurpacja płomienia.

[Obrazek: 134561.png]Przymierze: Ostrze Mrocznego Księżyca Brąz
Odkryj przymierze Ostrza Mrocznego Księżyca.

By dołączyć musisz porozmawiać (wymaga gestu) lub zabić pewną dame. Znajdziesz ją w anor londo. W tym przymierzu trzeba osiągnąć drugą rangę dla pierścienia i czaru. Aby otrzymać wymaganą rangę potrzebujesz 30 dowodów dotrzymanej umowy. Dostajesz je za pomagenie innym graczom przeganiać mrocznych duchów. Najlepszym miejscem przyzywania są Zapomniane Archiwa.

Film z lokacją


Sposób offline


[Obrazek: 134562.png]Przymierze: Palce Rosarii Brąz
Odkryj przymierze Palców Rosarii

Dołączyć możesz w Katedrze Głębin. W tym przymierzu trzeba osiągnąć pierwszą rage, aby otrzymać pierścień. Potrzebujesz więc 10 bladych języków. Dostajesz je za wygrane walki PvP. Poprostu stawiasz czerwony znak na podłodze i czekasz az cie ktoś przyzwie. Jak wygrasz to dostaniesz nagrodę.

Film z Lokacją


Sposób offline


[Obrazek: 134563.png]Przymierze: Kopiący Kurhany Brąz
Odkryj przymierze Kopiących Kurhany.

Trofeum do pominięcia!

Do tego przymierza musisz dołączyć przed pokonaniem Toczonego przez klątwe Wielkiego drzewca. W tym przymierzu trzeba osiągnąć drugą rangę dla piromancji. Potrzebujesz 30 kajdanów z kręgosłupów. Dostajesz je w ten sam sposób tak jak w przymierzu Palce Rosarri. Pamiętaj musisz być aktualnie w tym przymierzu, aby dostawać kręgosłupy

Film z lokacją


[Obrazek: 134564.png]Przymierze: Ogary Farrona Brąz
Odkryj przymierze Ogarów Farrona.

Trofeum do pominięcia!

Podobno ten wilk w późniejszych fazach gry umiera jeśli nie dołączyło się do jego przymierza, więc jak już dojdziesz do Twierdzy Farrona to odrazu to zalatw. W tym przymierzu trzeba osiągnąć drugą rangę dla pierścienia. Potrzebujesz do tego 30 Mieczotraw wilczej krwi. Dostajesz je za udane obrony twierdzy farrona.

Film z lokacją


Sposób offline


[Obrazek: 134565.png]Przymierze: Wierni Aldrichowi Brąz
Odkryj przymierze Wiernych Aldrichowi.

W tym przymierzu trzeba osiągnąć pierwszą range, aby otrzymać cud. Potrzebujesz do tego 10 ludzkich mętów. Otrzymać je możesz za spełnienie obowiązku. Czyli musisz zabic hosta podczas najazdu. Najczęściej będziesz przyzywany za ogniski Pontyfik Sulyvahn.

Film z lokacją


Sposób offline


[Obrazek: 134566.png]Zapomniane groby Brąz
Dotrzyj do zapomnianych grobów.

Do zrobienia po pokonaniu opcjonalnego bossa Oceiros, Zatracony Król. Na filmie jest wszystko pokazane.



[Obrazek: 134567.png]Szczyt Arcysmoków Brąz
Dotrzyj na Szczyt Arcysmoków.

Do zrobienia po pokonaniu opcjonalnego bossa Oceiros, Zatracony Król. Na filmie jest wszystko pokazane.



[Obrazek: 134568.png]Iudex Gundyr Brąz
Pokonaj Iudexa Gundyra.

Trudność: 1/10
Opcjonalny: NIE

Pierwszy Boss jakiego spotkasz. Nie jest on zbyt trudny, poprostu blokuj jego ataki za pomoca L1 i wykonuj uniki za pomocą circle


[Obrazek: 134569.png]Vordt z Mroźnej Doliny Brąz
Pokonaj Vordta z Mroźnej Doliny.

Trudność: 2/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134570.png]Toczony przez klątwę drzewiec Brąz
Pokonaj toczonego przez klątwę wielkiego drzewca.

Trudność: 2/10
Opcjonalny: Tak



[Obrazek: 134571.png]Starszy Kryształu Brąz
Pokonaj Starszego Kryształu.

Trudność: 3/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134572.png]Biskupi Głębin Brąz
Pokonaj Biskupów Głębin.

Trudność: 2/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134573.png]Wielki Władca Wolnir Brąz
Pokonaj Wielkiego Władcę Wolnira.

Trudność: 2/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134574.png]Pontyfik Sulyvahn Brąz
Pokonaj pontyfika Sulyvahna.

Trudność: 5/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134575.png]Tancerka z Mroźnej Doliny Brąz
Pokonaj Tancerkę z Mroźnej Doliny.

Trudność: 5/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134576.png]Zbroja zabójcy smoków Brąz
Pokonaj zbroję zabójcy smoków.

Trudność: 6/10
Opcjonalny: NIE



[Obrazek: 134577.png]Stary Król Demonów Brąz
Pokonaj Starego Króla Demonów.

Trudność: 5/10
Opcjonalny: TAK



[Obrazek: 134578.png]Oceiros, Pożarty Król Brąz
Pokonaj Oceirosa, Pożartego Króla.

Trudność: 5/10
Opcjonalny: TAK



[Obrazek: 134579.png]Czempion Gundyr Brąz
Pokonaj czempiona Gundyra.

Trudność: 4/10
Opcjonalny: TAK



[Obrazek: 134580.png]Starożytna wiwerna Brąz
Pokonaj starożytną wiwernę.

Trudność: 1/10
Opcjonalny: Tak



[Obrazek: 134581.png]Bezimienny Król Brąz
Pokonaj Bezimiennego Króla.

Trudność: 9/10
Opcjonalny: Tak



[Obrazek: 134582.png]Rozpalenie Brąz
Rozpal po raz pierwszy ognisko.

Pierwsze ognisko znajdziesz w samouczku, aby je rozpalić kliknij  X

[Obrazek: 134583.png]Przyjęcie płomienia Brąz
Zostań po raz pierwszy Żagwią Żaru.

Wpadnie po ubiciu pierwszego bossa.