Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:

Hasło

Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 1,757
» Najnowszy użytkownik: chudy1236
» Wątków na forum: 77
» Postów na forum: 167

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 9 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 7 Gość(i)
Bing, Google

Ostatnie wątki
Days Gone Poradnik do tro...
Forum: Days Gone
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
04-25-2019, 16:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 908
Days Gone Lista trofeów
Forum: Days Gone
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
04-25-2019, 04:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 117
Bloodborne Ustawka
Forum: Bloodborne
Ostatni post:
HubertS91
HubertS91
04-14-2019, 08:48
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 4,080
Metro Exodus Nowa gra+ Po...
Forum: Metro Exodus
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
04-08-2019, 21:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 111
Far Cry 5 Poradnik do tro...
Forum: Far Cry 5
Ostatni post:
fishek
fishek
04-02-2019, 07:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 11,742
Metro Exodus - Poradnik d...
Forum: Metro Exodus
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
03-20-2019, 20:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 848
Red Dead Redemption 2 por...
Forum: Red Dead Redemption 2
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
12-24-2018, 00:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 13,438
Red Dead Redemption 2 Lis...
Forum: Red Dead Redemption 2
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
12-20-2018, 17:14
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 521
Assassin's Creed Origins ...
Forum: Assassin's Creed Origins
Ostatni post:
B3oberTT
B3oberTT
09-17-2018, 17:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 10,844
Shadow of the Tomb Raider...
Forum: Shadow of the Tomb Raider
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-11-2018, 21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 5,355

  Days Gone Poradnik do trofeów + droga do platyny
Napisane przez: @kamilek_ - 04-25-2019, 16:06 - Forum: Days Gone - Brak odpowiedzi

Days Gone Poradnik do trofeów + droga do platyny

Poradnik w trakcie pisania

[Obrazek: Jednoprocentowiec.png] Jednoprocentowiec  Platyna
Daj z siebie wszystko i jeszcze więcej, odblokowując każde trofeum w Days Gone.

[Obrazek: To%20tylko%20dra%C5%9Bni%C4%99cie.png] To tylko draśnięcie - Just a Flesh Wound  Brąz 
Ucieknij z zajazdu Szalonego Williego.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Ty chyba chcesz umrzeć" w wątku fabularnym "To mój brat".

[Obrazek: Trofeum%20to%20tylko%20dra%C5%9Bni%C4%99cie.jpg]

[Obrazek: Specjalna%20dostawa.png] Specjalna dostawa - Special Delivery Brąz 
Dostarcz chłodziarkę Tucker lub Copelandowi.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu wątku fabularnego "W pogoni za Leonem". Na końcu musisz wybrać komu dostarczyć przesyłkę. Nie ma znaczenia kogo wybierzesz.

[Obrazek: Trofeum%20Specjalna%20dostawa.jpg]

[Obrazek: Cele%20i%20%C5%9Brodki.png] Cele i środki - The Ends and the Means  Brąz 
Odkryj, co się stało z NERO.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Oni nie śpią" w wątku fabularnym "Gdzie jest Nero".

[Obrazek: Cele%20i%20%C5%9Brodki.jpg]

[Obrazek: Zgubione%20i%20odnalezione.png] Zgubione i odnalezione - Lost and Found  Brąz 
Jedź z Boozerem na południe.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Nikt nie był tego świadomy" w wątku fabularnym "To mój brat".

[Obrazek: Towarzysze%20broni.png] Towarzysze broni - Brothers in Arm Brąz 
Sprawdź, co u Boozera.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Przydałaby się pomocna dłoń" w wątku fabularnym "To mój brat".

[Obrazek: Towarzysze%20broni.jpg]

[Obrazek: Odzyskaj%20swoje%20imi%C4%99.png] Odzyskaj swoje imię - Take Back Your Name Brąz 
Odwdzięcz się.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Można się było domyślić" w wątku fabularnym "Jesteś bezpieczna".

[Obrazek: odzyskaj%20swoje%20imi%C4%99.jpg]

[Obrazek: Jazda%20na%20nomad%C4%99.png] Jazda na nomadę - Riding NOMAD  Brąz 
Rusz w drogę samotnie.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Znów jak Nomada" w wątku fabularnym "Robiliśmy różne rzeczy".

[Obrazek: Jazda%20na%20nomad%C4%99.jpg]

[Obrazek: Trzymaj%20si%C4%99%20mocno.png] Trzymaj się mocno - Hold on Tight Brąz 
Zobacz się z kimś znajomym.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Wojna, którą możemy wygrać" w wątku fabularnym "Pamiętam".

[Obrazek: trzymaj%20si%C4%99%20mocno.jpg]

[Obrazek: Robi%20si%C4%99%20zimno.png] Robi się zimno - It’s Getting Cold Outside  Brąz 
Odzyskaj, co utraciłeś.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Nie mogliśmy ryzykować" w wątku fabularnym "Nigdy się nie poddam".

[Obrazek: robi%20si%C4%99%20zimno.jpg]

[Obrazek: Morior%20Invictus.png] Morior Invictus  Srebro 
Wyrusz w drogę, by odzyskać, co do ciebie należy.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Wyjście z podziemi" w wątku fabularnym "Wyścig z czasem".

[Obrazek: Morior%20invictus.jpg]

[Obrazek: Czeka%C5%82em%20na%20to.png] Czekałem na to - I’ve Been Waiting for This Brąz 
Zemścij się raz na zawsze.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je w trakcie misji "Jak na oprycha z motorem" w wątku fabularnym "Nigdy się nie poddam".

[Obrazek: Czeka%C5%82em%20na%20to.jpg]

[Obrazek: Dni,%20kt%C3%B3re%20ju%C5%BC%20znamy.png] Dni, które już znamy - Days Done  Złoto 
Ukończ fabułę Days Gone.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu misji "Jak na oprycha z motorem" w wątku fabularnym "Nigdy się nie poddam".

[Obrazek: Dni%20kt%C3%B3re%20ju%C5%BC%20znamy.jpg]

[Obrazek: %C5%81owca%20oboz%C3%B3w%20wypadowych.png] Łowca obozów wypadowych - Ambush Camp Hunter Srebro 
Ukończ wątek fabuły "Łowca obozów wypadowych".

W grze Days Gone jest do odnalezienia/przejęcia 14 obozów wypadowych potrzebnych do ukończenia misji i zdobycia trofeum. Wideo poniżej pokazuje wszystkie lokalizacje obozów wypadowych, a także lokalizacje bunkrów.
Celem każdego obozu wypadowego jest usunięcie wszystkich znajdujących się w nim wrogów. Następnie na mapie oznaczony zostanie obszar poszukiwań, w którym należy znaleźć właz do podziemnego bunkra. Oczyszczanie obozów najlepiej wykonywać w ukryciu. Do tego nadają się kusza i ciche zabójstwa. Możesz także rzucać kamieniami, aby odwrócić uwagę wrogów, a następnie unieszkodliwić przeciwnika z ukrycia.
Oczyszczenie wszystkich obozów wypadowych powinno być jednym z twoich priorytetów ponieważ po ukończeniu usuwa się mgła z mapy i ujawnia inne przedmioty kolekcjonerskie w okolicy. Po ukończeniu dostajesz także Przepisy, które są potrzebne do stworzenia wszystkich rodzajów strzał do kuszy (wymagane do trofeum Różnorodność nadaje życiu smaku  Srebro małe )

Żaden z obozów nie jest do przeoczenia! Po opowiadaniu można się swobodnie poruszać, możesz wrócić do wszystkich regionów, dokończyć wszystkie poboczne zajęcia i zdobyć prawie wszystkie przedmioty kolekcjonerskie (niemożliwe do zdobycia są tylko przemowy pułkownika). Warto zauważyć, że istnieją dwa tymczasowe punkty bez powrotu. Jeden na końcu trzeciego regionu „Lost Lake” i jeszcze jeden na końcu 5 regionu „Crater Lake”. Po ukończeniu fabuły będziesz mógł wrócić do tych regionów.

[Obrazek: Eksterminator%20stref%20l%C4%99gowych.png] Eksterminator stref lęgowych - Infestation Exterminator Srebro 
Ukończ wątek fabuły „Eksterminator stref lęgowych".

W Days Gone musisz  zlikwidować 12 stref lęgowych oraz 18 stref lęgowych krzykaczy. Wszystkie strefy powiązane są z wątkiem fabularnym "Eksterminator stref lęgowych". Twoim celem w każdej strefie jest wypalenie gniazd.
Aby spalić gniazda, możesz rzucić kanister z paliwem i strzelić lub rzucić Mołotowem. Najlepszym jednak wyborem jest użycie strzał zapalających. Dostaniesz 3 strzały z Nafty zamiast 1 Mołotowa. Bełty zapalające odblokujesz zdobywając 8 obozów wypadowych. 
Do każdego z gniazd możesz powrócić po ukończeniu gry. Po ukończeniu fabuły można swobodnie poruszać się po świecie gry i można wrócić do wszystkich regionów i dokończyć wszystkie poboczne zadania.

[Obrazek: %C5%81owca%20oboz%C3%B3w%20%C5%82upie%C5%BCc%C3%B3w.png] Łowca obozów łupieżców  Srebro 
Ukończ wątek fabuły „Łowca obozów łupieżców”.

[Obrazek: Koniec%20%C5%9Bwiata.png] Koniec świata - World’s End Srebro 
Ukończ wątek fabuły „Koniec świata”.

W Days Gone jest 12 punktów kontrolnych Nero. Poniżej zamieszczam film z lokalizacją każdego z nich. Ukończenie wszystkich odblokuje trofeum i zakończy linię zadań Koniec świata.
Ukończenie punktu kontrolnego odblokuje go jako punkt szybkiej podróży. W każdym punkcie kontrolnym znajdziesz również po jednym Iniektorze Nero (używane są do zwiększenia poziomu: zdrowie, kondycji i skupienia). 
Koncepcja jest zawsze taka sama: na każdym punkcie kontrolnym znajduje się generator, który potrzebuje paliwa do uruchomienia. Przed uruchomieniem generatora możesz wyłączyć głośniki, aby świrusy Cię nie usłyszały, ale nie jest to obowiązkowe. W punkcie kontrolnym musisz odnaleźć kanister z benzyną i zatankować generator. Po uruchomieniu generatora drzwi się odblokują i możesz wejść do budynku Nero. Niektóre budynki wymagają bezpiecznika, który odnajdziesz w niedalekiej okolicy podążając za wskazówkami. Czasami też musisz naprawić generator, co będzie Cię kosztować trochę złomu.
Żadnego z punktów kontrolnych nie możesz bezpowrotnie pominąć. Po ukończeniu fabuły możesz swobodnie poruszać się po świecie gry i możesz wrócić do wszystkich regionów i dokończyć wszystkie poboczne zadania i zdobyć prawie wszystkie przedmioty kolekcjonerskie (poza przemowami pułkownika Garetta). 

[Obrazek: Jedna%20z%20g%C5%82owy.png] Jedna z głowy  Srebro 
Pokonaj swoją pierwszą hordę.

[Obrazek: Drift%20w%20Farewell.png] Drift w Farewell  Brąz 
Jadąc motocyklem, używaj driftu przez łącznie 10 minut.

[Obrazek: To%20jest%20n%C3%B3%C5%BC.png] To jest nóż - This is a Knife Srebro 
Zabij nożem łamacza, biegacza i wścieklaka.

Łamacz to duży umięśniony świrus, który bardzo chętnie zmiażdży Twoją głowę. Biegacze są najbardziej zwinnymi świrusami, a Wścieklaki to zmutowane niedźwiedzie, które mają więcej zdrowia niż zwykłe niedźwiedzie.

Najlepszym sposobem na uzyskanie tego jest Misja fabularna „Grać calutką noc” gdy po raz pierwszy odwiedzasz 4. region Żelazny Stok. Tam będziesz walczył z Łamaczem (walki nie można pominąć). To, co jest świetne w tym miejscu, to to, że pokazuje ci zdrowie Łamacza, podczas gdy w swobodnej wędrówce nie. Spróbuj zdobyć trofeum przy tej okazji.
Możesz najpierw osłabić wroga innymi broniami. Tylko ostatnie trafienie musi pochodzić z Noża do buta. To domyślny nóż, który zawsze nosisz ze sobą.

Oczywiście możesz zdobyć trofeum po ukończeniu fabuły w wolnej wędrówce. Zalecam wtedy zakupić zdolność Egzekutor z zakładki Walka w zwarciu- umożliwi Ci to atakowanie ciężkich świrusów z ukrycia i zabicie ich jednym ciosem.

[Obrazek: Umiej%C4%99tno%C5%9B%C4%87%20Egzekutor.jpg]

[Obrazek: Duch%20z%20Farewell.png] Duch z Farewell Brąz 
Dokonaj 100 zabójstw z ukrycia.

[Obrazek: Sprawdzona%20bro%C5%84.png] Sprawdzona broń - Old Reliable  Brąz 
Zabij 200 przeciwników za pomocą stworzonej broni.

Broń, którą możesz wytworzyć to broń biała i rzucana oraz materiały wybuchowe. Najlepszym sposobem na zdobycie tego trofeum jest użycie zmodyfikowanej broni białej. Przepisy na modyfikacje otrzymujesz za ukończenie obozów wypadowych. Pierwszy obóz jest częścią misji "Nie ma głodujących patriotów" i daje przepis na „kij z kolcami” (nie do pominięcia). Do stworzenia wymaga kija, gwoździ i złomu.
Wykup umiejętność „Naprawy polowe” w menu Umiejętności z zakładki Walka w zwarciu. Pozwala to w każdej chwili naprawić broń za złom, który można znaleźć pod maską samochodów. Kiedy twoja stworzona broń do walki w zwarciu jest bliska zniszczenia, napraw ją złomem. Jest to szybsze niż tworzenie jej ponownie i pozwala szybko zdobyć wiele zabić ze stworzonej broni.
Postęp tego trofeum możesz śledzić w zakładce Wątki fabuły> Trofea> Sprawdzona broń.

[Obrazek: R%C3%B3%C5%BCnorodno%C5%9B%C4%87%20nadaj...0smaku.png] Różnorodność nadaje życiu smaku - Variety is the Spice of Life  Srebro 
Zabij wroga każdym rodzajem bełtu do kuszy.

Istnieje 5 rodzajów bełtów do kuszy. Zabij dowolnego wroga każdą ze strzał, aby odblokować to trofeum. Kusza jest automatycznie odblokowywana od początku gry. Wszystkie bełty odblokujesz wykonując misje i przejmując obozy wypadowe.

  1. Bełt (1x cedrowe gałęzie, 1x złom) - podstawowa amunicja dostępna od początku.
  2. Bełt z osadem (1x cedrowe gałęzie, 1x osad z gniazd, 1x złom) - do odblokowania podczas misji "Oni nie śpią" z wątku "Gdzie jest Nero"
  3. Zatruty bełt (1x cedrowe gałęzie, 1x trucizna, 1x złom) - do odblokowania podczas misji "Mam plan" z wątku "Nigdy się nie poddam"
  4. Bełt zapalający (1x cedrowe gałęzie, 1x szmata, 1x nafta, 1x złom) - odblokowuje się po ukończeniu 8 obozów wypadowych
  5. Wybuchowy bełt (1x cedrowe gałęzie, 1x zapalnik iskrowy, 1x proch strzelniczy, 1x złom) - odblokowuje się po ukończeniu 12 obozów wypadowych.

[Obrazek: Zmiany%20na%20lepsze.png] Zmiany na lepsze  Srebro 
Kup ulepszenie swojego motocykla w kategoriach wydajności, wyglądu i lakieru.

[Obrazek: Pierwszy%20zakup.png] Pierwszy zakup  Brąz 
Po raz pierwszy ulepsz swój motocykl.

[Obrazek: Apokalipsa%20na%20dopalaczu.png] Apokalipsa na dopalaczu - Burnout Apocalypse  Brąz 
Jadąc motocyklem, przez co najmniej 5 sekund używaj jednocześnie nitro i driftu.

To trofeum wymaga ulepszenia Nitro do poziomu 3.
Ulepszenie Nitro na poziomie 3 możesz zakupić w obozie Diamond Lake w regionie Crater Lake. Wcześniej musisz zdobyć 3 poziom zaufania w tym obozie. Wykonuj wszystkie misje fabularne i zadania poboczne, a następnie zabijaj Hordy w regionie autostrady 97 ,a poziom zaufania wzrośnie. Najlepiej zrobić to po ukończeniu fabuły, ponieważ wtedy Hordy zostaną automatycznie zaznaczone na mapie.
Po zakupie ulepszenia Nitro 3 możesz podejść do próby zdobycia trofeum. Musisz driftować w dużym okręgu (Drift przy zablokowanym przednim kole się nie liczy).
Musisz trochę przyspieszyć. Następnie przytrzymaj: Lewy trigger (skieruj go w lewo lub w prawo w zależności, w którą stronę chcesz driftować) +  R2  +  circle  +  X . Możliwe, że będziesz musiał trochę poćwiczyć nim uda Ci się zdobyć trofeum.

[Obrazek: Sztuka%20naprawy%20motocykla.png] Sztuka naprawy motocykla - The Art of Bike Repair  Brąz 
Użyj 100 sztuk złomu na swoim motocyklu.

Złom służy do naprawy motoru. Wypadek na motorze, skoki lub jazda przez wodę go uszkodzą. Po tych czynnościach musisz naprawić motocykl - w przeciwnym razie zatrzyma się lub w najlepszym wypadku będzie jechał bardzo wolno. Złom można znaleźć wszędzie, ale najszybszym i najlepszym miejscem do odnalezienia złomu są silniki w samochodach. To trofeum przyjdzie naturalnie, nieraz będziesz musiał naprawić motocykl. Aby naprawić motocykl musisz stać blisko niego, a następnie przytrzymać  circle .

Uwaga: Umiejętność przetrwania „Majster-klepka” podwaja skuteczność złomu podczas naprawy motocykla, dlatego naprawa zabierze tylko połowę złomu.

Możesz to śledzić w zakładce Wątki fabuły (przesunięcie palcem po Touchpadzie w górę)> Trofea> Sztuka naprawy motocykla.

[Obrazek: Sztuka%20naprawy%20motocykla.jpg]

[Obrazek: Hiena%20cmentarna.png] Hiena cmentarna  Brąz 
Zbierz 541 przedmiotów znalezionych przy zwłokach.

[Obrazek: Nadstawcie%20uszu.png] Nadstawcie uszu  Brąz 
Zbierz 989 uszu świrusów.

[Obrazek: Znalezione%20nie%20kradzione.png] Znalezione nie kradzione - Finders Keepers   Brąz 
Zdobądź swoją pierwszą znajdźkę.

Trofeum otrzymamy na samym początku gry po odebraniu Leonowi rysunku "Surowy szkic posągu anioła"

[Obrazek: Znalezione%20nie%20kradzione.jpg]

[Obrazek: Samozwa%C5%84czy%20%C5%82owca%20skarb%C3%B3w.png] Samozwańczy łowca skarbów - Wannabe Fortune Hunter Brąz 
Zdobądź 50% znajdziek.

Patrz trofeum Objazdowa wystawa rupieci  Srebro małe .

[Obrazek: Objazdowa%20wystawa%20rupieci.png] Objazdowa wystawa rupieci - The Broken Roadshow Srebro 
Zdobądź 75% znajdziek.

Days Gone zawiera 240 przedmiotów kolekcjonerskich. Trofeum wymaga odnalezienia tylko 75% znajdziek czyli nie musisz zdobywać wszystkiego, a trofeum i tak wpadnie na Twoje konto. Znajdźki podzielone są na 10 kategorii. Jedynymi znajdźkami ,które możesz bezpowrotnie pominąć są Przemowy pułkownika Garreta. Można je zdobyć w regionie Crater Lake w obozie "Wyspa Magów". Podczas zdobywania przedmiotów dla naukowców musisz wysłuchać 6 przemówień pułkownika. Przemówienia będą zaznaczone na mapie jako misje z fabuły "Prawo i nieporządek". Wszystkie inne przedmioty kolekcjonerskie są nie do pominięcia i nadal można je zdobyć po ukończeniu fabuły. W filmach poniżej zaprezentuje lokalizację każdej ze znajdziek. 

Postacie:

Przemowy pułkownika Garreta:

Kazania wiecznego spoczynku:

Turystyka:

Znaczniki historyczne:

Zielarstwo:

Obozowy gitarzysta:

[Obrazek: Prze%C5%BCycie%20to%20nie%20%C5%BCycie.png] Przeżycie to nie życie - Surviving isn’t Living  Brąz 
Uratuj 10 ocalałych osób.

Od czasu do czasu podczas podróży po świecie gry możesz usłyszeć Ocalałych płaczących i proszących o pomoc. Czasami odpierają ataki świrusów lub ludzi, innym razem są przetrzymywani jako zakładnicy przez ludzi, a innym razem utknęli w samochodach. Są to spotkania losowe. Po ich uratowaniu możesz wysłać ich do wybranego obozu, aby zdobyć zaufanie i / lub pieniądze. Sposób, w jaki znaleźć tych ludzie, polega na słuchaniu ich wołania o pomoc, gdy są w pobliżu.

Możesz to śledzić w Menu Wątki Fabuły > Trofea> Przeżycie to nie życie

[Obrazek: prze%C5%BCycie%20to%20nie%20%C5%BCycie.jpg]

[Obrazek: prze%C5%BCycie%20to%20nie%20%C5%BCycie%202.jpg]

[Obrazek: Chemicznie%20polepszone%20%C5%BCycie.png] Chemicznie polepszone życie - Better Living through Chemistry  Brąz 
Po raz pierwszy ulepsz swoje zdrowie, kondycję lub skupienie.

Trofeum związane z fabułą. Ulepszenia zdrowia / kondycji / skupienia wymagają iniektorów NERO. Pierwszy iniektor NERO znajdziesz podczas wątku fabularnego „To mój brat” w misji "Spieprzali w podskokach".

[Obrazek: Iniektor%20Nero.jpg]

[Obrazek: Iniektor%20Nero%202.jpg]

[Obrazek: Chemicznie%20polepszone%20%C5%BCycie.jpg]

[Obrazek: Zwi%C4%99kszona%20wydajno%C5%9B%C4%87.png] Zwiększona wydajność - Performance Enhanced  Srebro 
Uzyskaj maksymalny możliwy poziom zdrowia, kondycji lub skupienia.

Ulepszenia zdrowia, kondycji i skupienia można znaleźć wyłącznie w punktach kontrolnych Nero i terenach badawczych Nero. W każdym z tych miejsc będzie skrzynka zawierająca ulepszenie. W grze jest wystarczająco dużo ulepszeń, aby w pełni zmaksymalizować wszystko. Do trofeum musisz zmaksymalizować tylko jeden z nich. Zdrowie i kondycja są jak dla mnie najbardziej przydatne. W celu zdobycia tego trofeum zawsze wybieraj tę samą statystykę (np. zdrowie), aby zdobyć to trofeum szybciej.

[Obrazek: Najlepsi%20przyjaciele%20na%20zawsze.png] Najlepsi przyjaciele na zawsze  Srebro 
Zwiększ poziom zaufania w obozie, by uzyskać status sprzymierzonego.

[Obrazek: Najlepsi%20przyjaciele%20na%20zawsze%20(...3%B3b).png] Najlepsi przyjaciele na zawsze (po grób)  Złoto 
Zwiększ poziom zaufania, by uzyskać status sprzymierzonego w trzech różnych obozach.

[Obrazek: Miliony%20z%C5%82otych%20monet.png] Miliony złotych monet Srebro 
Wydaj 20 000 kredytów w jednym obozie.

[Obrazek: Witaj%20na%20imprezie,%20stary.png] Witaj na imprezie, stary  Srebro 
Oczyść wszystkie obozy wypadowe, strefy lęgowe i punkty kontrolne NERO w jednym regionie.

[Obrazek: Kuchenny%20zaopatrzeniowiec.png] Kuchenny zaopatrzeniowiec  Brąz 
Sprzedaj mięso zwierzęce lub rośliny w dowolnym obozie.

[Obrazek: Nie%20powstrzymuj%20mnie.png] Nie powstrzymuj mnie - Don't Stop Me Now   Brąz 
Odblokuj pierwszą umiejętność.

[Obrazek: Jestem%20poza%20kontrol%C4%85.png] Jestem poza kontrolą  Brąz 
Odblokuj 15 umiejętności.

[Obrazek: Nic%20mnie%20nie%20powstrzyma.png] Nic mnie nie powstrzyma  Brąz 
Odblokuj 30 umiejętności.

[Obrazek: Pan%20Fahrenheit.png] Pan Fahrenheit  Srebro 
Odblokuj 45 umiejętności.

[Obrazek: I%20kamieni%20kupa.png] I kamieni kupa  Brąz 
Zniszcz 12 kopców anarchistów.

[Obrazek: Orego%C5%84ski%20Pomys%C5%82owy%20Dobromir.png] Oregoński Pomysłowy Dobromir  Brąz 
Stwórz 50 przedmiotów.

Wydrukuj tę wiadomość

  Days Gone Lista trofeów
Napisane przez: @kamilek_ - 04-25-2019, 04:58 - Forum: Days Gone - Brak odpowiedzi

Days Gone Lista trofeów

[Obrazek: Days-Gone-PS4-Lista%20trofe%C3%B3w.jpg]

[Obrazek: Jednoprocentowiec.png] Jednoprocentowiec  Platyna 
Daj z siebie wszystko i jeszcze więcej, odblokowując każde trofeum w Days Gone.

[Obrazek: To%20tylko%20dra%C5%9Bni%C4%99cie.png] To tylko draśnięcie  Brąz
Ucieknij z zajazdu Szalonego Williego.

[Obrazek: Specjalna%20dostawa.png] Specjalna dostawa  Brąz
Dostarcz chłodziarkę Tucker lub Copelandowi.

[Obrazek: Cele%20i%20%C5%9Brodki.png] Cele i środki  Brąz
Odkryj, co się stało z NERO.

[Obrazek: Zgubione%20i%20odnalezione.png] Zgubione i odnalezione  Brąz
Jedź z Boozerem na południe.

[Obrazek: Towarzysze%20broni.png] Towarzysze broni  Brąz
Sprawdź, co u Boozera.

[Obrazek: Odzyskaj%20swoje%20imi%C4%99.png] Odzyskaj swoje imię  Brąz
Odwdzięcz się.

[Obrazek: Jazda%20na%20nomad%C4%99.png] Jazda na nomadę  Brąz
Rusz w drogę samotnie.

[Obrazek: Trzymaj%20si%C4%99%20mocno.png] Trzymaj się mocno  Brąz
Zobacz się z kimś znajomym.

[Obrazek: Robi%20si%C4%99%20zimno.png] Robi się zimno  Brąz
Odzyskaj, co utraciłeś.

[Obrazek: Morior%20Invictus.png] Morior Invictus  Srebro
Wyrusz w drogę, by odzyskać, co do ciebie należy.

[Obrazek: Czeka%C5%82em%20na%20to.png] Czekałem na to  Brąz
Zemścij się raz na zawsze.

[Obrazek: Dni,%20kt%C3%B3re%20ju%C5%BC%20znamy.png] Dni, które już znamy  Złoto
Ukończ fabułę Days Gone.

[Obrazek: %C5%81owca%20oboz%C3%B3w%20wypadowych.png] Łowca obozów wypadowych  Srebro
Ukończ wątek fabuły "Łowca obozów wypadowych".

[Obrazek: Eksterminator%20stref%20l%C4%99gowych.png] Eksterminator stref lęgowych  Srebro
Ukończ wątek fabuły „Eksterminator stref lęgowych".

[Obrazek: %C5%81owca%20oboz%C3%B3w%20%C5%82upie%C5%BCc%C3%B3w.png] Łowca obozów łupieżców  Srebro
Ukończ wątek fabuły „Łowca obozów łupieżców”.

[Obrazek: Koniec%20%C5%9Bwiata.png] Koniec świata Srebro
Ukończ wątek fabuły „Koniec świata”.

[Obrazek: Jedna%20z%20g%C5%82owy.png] Jedna z głowy  Srebro
Pokonaj swoją pierwszą hordę.

[Obrazek: Drift%20w%20Farewell.png] Drift w Farewell  Brąz
Jadąc motocyklem, używaj driftu przez łącznie 10 minut.

[Obrazek: To%20jest%20n%C3%B3%C5%BC.png] To jest nóż  Srebro
Zabij nożem łamacza, biegacza i wścieklaka.

[Obrazek: Duch%20z%20Farewell.png] Duch z Farewell  Brąz
Dokonaj 100 zabójstw z ukrycia.

[Obrazek: Sprawdzona%20bro%C5%84.png] Sprawdzona broń  Brąz
Zabij 200 przeciwników za pomocą stworzonej broni.

[Obrazek: R%C3%B3%C5%BCnorodno%C5%9B%C4%87%20nadaj...0smaku.png] Różnorodność nadaje życiu smaku  Srebro
Zabij wroga każdym rodzajem bełtu do kuszy.

[Obrazek: Zmiany%20na%20lepsze.png] Zmiany na lepsze  Srebro
Kup ulepszenie swojego motocykla w kategoriach wydajności, wyglądu i lakieru.

[Obrazek: Pierwszy%20zakup.png] Pierwszy zakup  Brąz
Po raz pierwszy ulepsz swój motocykl.

[Obrazek: Apokalipsa%20na%20dopalaczu.png] Apokalipsa na dopalaczu  Brąz
Jadąc motocyklem, przez co najmniej 5 sekund używaj jednocześnie nitro i driftu.

[Obrazek: Sztuka%20naprawy%20motocykla.png] Sztuka naprawy motocykla  Brąz
Użyj 100 sztuk złomu na swoim motocyklu.

[Obrazek: Hiena%20cmentarna.png] Hiena cmentarna  Brąz
Zbierz 541 przedmiotów znalezionych przy zwłokach.

[Obrazek: Nadstawcie%20uszu.png] Nadstawcie uszu  Brąz
Zbierz 989 uszu świrusów.

[Obrazek: Znalezione%20nie%20kradzione.png] Znalezione nie kradzione  Brąz
Zdobądź swoją pierwszą znajdźkę.

[Obrazek: Samozwa%C5%84czy%20%C5%82owca%20skarb%C3%B3w.png] Samozwańczy łowca skarbów  Brąz
Zdobądź 50% znajdziek.

[Obrazek: Objazdowa%20wystawa%20rupieci.png] Objazdowa wystawa rupieci  Srebro
Zdobądź 75% znajdziek.

[Obrazek: Prze%C5%BCycie%20to%20nie%20%C5%BCycie.png] Przeżycie to nie życie  Brąz
Uratuj 10 ocalałych osób.

[Obrazek: Chemicznie%20polepszone%20%C5%BCycie.png] Chemicznie polepszone życie  Brąz
Po raz pierwszy ulepsz swoje zdrowie, kondycję lub skupienie.

[Obrazek: Zwi%C4%99kszona%20wydajno%C5%9B%C4%87.png] Zwiększona wydajność  Srebro
Uzyskaj maksymalny możliwy poziom zdrowia, kondycji lub skupienia.

[Obrazek: Najlepsi%20przyjaciele%20na%20zawsze.png] Najlepsi przyjaciele na zawsze  Srebro
Zwiększ poziom zaufania w obozie, by uzyskać status sprzymierzonego.

[Obrazek: Najlepsi%20przyjaciele%20na%20zawsze%20(...3%B3b).png] Najlepsi przyjaciele na zawsze (po grób)  Złoto
Zwiększ poziom zaufania, by uzyskać status sprzymierzonego w trzech różnych obozach.

[Obrazek: Miliony%20z%C5%82otych%20monet.png] Miliony złotych monet  Srebro
Wydaj 20 000 kredytów w jednym obozie.

[Obrazek: Witaj%20na%20imprezie,%20stary.png] Witaj na imprezie, stary  Srebro
Oczyść wszystkie obozy wypadowe, strefy lęgowe i punkty kontrolne NERO w jednym regionie.

[Obrazek: Kuchenny%20zaopatrzeniowiec.png] Kuchenny zaopatrzeniowiec  Brąz
Sprzedaj mięso zwierzęce lub rośliny w dowolnym obozie.

[Obrazek: Nie%20powstrzymuj%20mnie.png] Nie powstrzymuj mnie  Brąz
Odblokuj pierwszą umiejętność.

[Obrazek: Jestem%20poza%20kontrol%C4%85.png] Jestem poza kontrolą  Brąz
Odblokuj 15 umiejętności.

[Obrazek: Nic%20mnie%20nie%20powstrzyma.png] Nic mnie nie powstrzyma  Brąz
Odblokuj 30 umiejętności.

[Obrazek: Pan%20Fahrenheit.png] Pan Fahrenheit  Srebro
Odblokuj 45 umiejętności.

[Obrazek: I%20kamieni%20kupa.png] I kamieni kupa  Brąz
Zniszcz 12 kopców anarchistów.

[Obrazek: Orego%C5%84ski%20Pomys%C5%82owy%20Dobromir.png] Oregoński Pomysłowy Dobromir  Brąz
Stwórz 50 przedmiotów.

Wydrukuj tę wiadomość