Star Wars Jedi: Upadły zakon poradnik do trofeów+droga do platyny

@kamilek_ Offline
Ojciec Dyrektor
#1
Star Wars Jedi: Upadły Zakon poradnik do trofeów

[Obrazek: Star%20Wars%20Upad%C5%82y%20Zakon%20-%20...C3%B3w.jpg]
  • Poziom Trudności 2 /10
  • Ilość trofeów do zdobycia:40 Trofea Offline: 28 (1 [Obrazek: platynam.png] , 3 [Obrazek: zlotom.png], 11 [Obrazek: srebrom.png], 25 [Obrazek: brazm.png]) , Trofea Online: 0
  • Czas potrzebny do zdobycia platyny: około 30 godzin
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1 
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: brak (można wczytać ponownie każdą planete)
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Nie
Krok 1: Ukończ grę, zbieraj i sadź nasiona, skanuj wrogów i pracuj nad trofeami związanymi z zabójstwami w określony sposób.
Po pierwsze, ciesz się fabułą i na razie nie martw się o przedmioty kolekcjonerskie. Jeśli chcesz, możesz zebrać te, które widzisz, ale spora część będzie możliwa do zebrania po odblowaniu pewnych umiejętności. Zwróć uwagę na zebranie 10 nasion potrzebnych do terrarium ponieważ potrzebują czasu na wyrośnięcie. Nie ma trofeów związanych z poziomem trudności, więc możesz grać na najłatwiejszym poziomie. Wrogowie zachowują to samo zdrowie na każdym poziomie trudności, ale ich obrażenia i agresja znacznie się zwiększają, a czas parowania maleje. Pracuj nad trofeami związanymi z zabójstwami w określony sposób i odblokowuj umiejętności, aby zaoszczędzić czas później. Za każdym razem, gdy pokonasz nowego wroga, naciśnij  down  i zeskanuj go za pomocą BD-1, a prawie wszystkie z nich zdobędziesz podczas przejścia fabuły.

Krok 2: Znajdźki
Po ukończeniu Fabuły pozostanie ci jeszcze wiele obszarów do odkrycia, znajdziek do zebrania i być może jeszcze kilku wrogów do zeskanowania. W sumie jest 45 wrogów, 19 zaszyfrowanych dzienników, 107 skrzyń, 32 sekrety (z których 8 to zbiorniki na stym) i 10 nasion do terrarium. Pozostałe 24 sekrety to ulepszenia Zdrowia oraz Mocy. a także musisz zabrać 75 ech mocy, których jest więcej niż potrzebujesz do zdobycia trofeum. Holomapy BD-1 będą się w większości wypełniać automatycznie podczas eksploracji. Każda planeta i odobszar ma podany % eksploracji, więc wiesz, ile jeszcze zostało. Ilość zebranych skrzyń i sekretów możesz sprawdzić na Holomapie, ale w przypadku nasion i ech nie ma takiej możliwości więc musisz posiłkować się poradnikami wideo.

Krok 3: To co pozostało
Jeśli nadal brakuje Ci trofeów związanych z zabójstwami lub potrzebujesz więcej XP, aby kupić wszystkie umiejętności, możesz odwiedzić dowolną planetę w dowolnym momencie, korzystając z Holomapy na Modliszce.

[Obrazek: Nowa%20nadzieja.png] Nowa nadzieja - A New Hope  Platyna 

Zdobądź wszystkie trofea

[Obrazek: Gdyby%20k%C3%B3zka%20nie%20kopa%C5%82a.png] Gdyby kózka nie kopała - Kicking Back  Brąz
Kopnij fillaka, który cię kopnął

Aby zdobyć to trofeum, musisz po prostu kopnąć wroga „Fillak” po tym, jak on pierwszy cię kopnie. Aby móc kopnąć wroga, musisz najpierw odblokować umiejętność Nieoczekiwane kopnięcie w drzewie umiejętności.
Po odblokowaniu Nieoczekiwanego kopnięcia musisz znaleźć wroga Fillak. Znajdziesz ich kilku na Zeffo. Po rogach na głowie poznasz, że to Fillak. Aby Fillak Cię kopnął, po prostu stań za nim, a on użyje tylnych nóg, aby dać ci kopniaka w klatkę piersiową.
Gdy pozwolisz, aby cię kopnął, użyj nieoczekiwanego kopnięcia, naciskając circle , a następnie square . Jeśli zrobisz to poprawnie, zrobisz szybki unik, a następnie dasz kopniak Fillakowi. Nie musisz go zabijać. Po pierwszym udanym kopniaku trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: Kolekcjoner.png] Kolekcjoner - Collector  Złoto
Zbierz wszystkie skrzynie i sekrety

Trofeum odblokowuje się po udanym odnalezieniu wszystkich skrzyń i sekretów w grze. Z wielu przedmiotów kolekcjonerskich, które ta gra ma do zaoferowania, skrzynie i sekrety zajmują łącznie 139 z nich. Mamy 107 skrzyń oraz 32 sekret.
Aby odblokować to trofeum, musisz po prostu zebrać je wszystkie. Część znajdziek będzie niemożliwa do zdobycia, dopóki nie odblokujesz odpowiednich umiejętności poprzez naturalny postęp w fabule. Każda skrzynia, którą otworzysz, odblokuje ci nowy przedmiot kosmetyczny do miecza świetlnego, modliszki, BD-1 lub samego Cala. Sekrety są podzielone między zbiorniki na stym oraz ulepszenia mocy i zdrowia.
Gdy włączysz holomapę, możesz sprawdzić ile sekretów i skrzyń musisz jeszcze zdobyć. Masz podaną dokładną informację ile skrzyń jest na całej planecie oraz na każdym sektorze danej planety.
Po znalezieniu i otwarciu wszystkich 107 skrzyń w grze oraz wszystkich 32 sekretów odblokujesz to trofeum.

Lokalizacje wszystkich skrzyń i sekretów z podziałem na planety poniżej:

Bogano:

Zeffo:

Kashyyyk:

Dathomira:

Ilum:

[Obrazek: Legendarne%20bestie.png] Legendarne bestie - Legendary Beasts Srebro
Pokonaj cztery tajemnicze stworzenia

Trofeum odblokowuje się po pokonaniu wszystkich 4 tajemniczych stworzeń.

Tajemnicze stworzenia to większe i nieco trudniejsze wersje wrogów podobne do tych, które już spotkałeś w grze. Wszystkie stworzenia są schowane i prawdopodobnie nie spotkasz wszystkich 4, jeśli trzymasz się ścieżki fabularnej.

Tajemnicze stworzenia i ich lokalizacje są następujące:
  • Oggdo Bogdo - Znajduje się w Lejach Bogdo na planecie Bogano
  • Wściekły Jotaz - Znajdziesz go w Złamanym skrzydle na planecie Zeffo
  • Wyyyschokk Albinos - Znajduje się w Imperialnej afinerii na Planecie Kashyyk
  • Nydak Alpha - Odnajdziesz go w Zduszonych Klifach na Planecie Dathomira

Gdy tylko pokonasz czwarte i ostatnie tajemnicze stworzenie (w dowolnej kolejności) odblokujesz to trofeum. Poradnik wideo z ich lokalizacją znajdziesz poniżej:

[Obrazek: Poczuj%20Moc.png] Poczuj Moc - Feel the Force  Złoto
Odblokuj wszystkie umiejętności Jedi

Trofeum zostanie odblokowane po pomyślnym odblokowaniu wszystkich umiejętności Jedi, które ma do zaoferowania gra.
Gra oferuje szeroki zakres 33 umiejętności, które są podzielone na następujące kategorie:
  • Moc
  • Miecz świetlny
  • Przetrwanie
Umiejętności można odblokować tylko poprzez wydanie zdobytych punktów umiejętności w miejscach medytacji, a do odblokowania wszystkich umiejętności w grze potrzebujesz 50 punktów umiejętności. Po ukończeniu fabuły będzie Ci brakować około 10-15 umiejętności w zależności od tego, jak grasz. Większość zdobytych XP będzie pochodzić z naturalnej gry, zabijania wrogów, zbierania skrzyń, ech i skanowania wszystkiego za pomocą BD-1.
Po zebraniu wszystkich znajdziek będziesz miał więcej punktów niż potrzeba, aby odblokować wszystkie umiejętności w grze, więc nie musisz zwracać zbytniej uwagi na to trofeum, jeśli planujesz zdobyć platynę.

Nie dostajesz więcej XP na wyższych poziomach trudnościach, więc nie ma powodu (jeśli chodzi o platynę), aby grać na najwyższym poziomie trudności, chyba że lubisz wyzwania. Chociaż nie jest to konieczne, zawsze możesz zabijać wrogów w pobliżu miejsca medytacji, a następnie możesz odpocząć, aby wrogowie odrodzili się na nowo i ponownie zabić ich dla dodatkowych punktów XP.
Po odblokowaniu wszystkich 33 umiejętności w grze odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Star%20Wars%20Jedi%20Upad%C5%82y%20Zakon...%20moc.jpg]

[Obrazek: W%20odleg%C5%82ej%20galaktyce.png] W odległej galaktyce - A Galaxy Far, Far Away  Srebro
Odkryj w pełni wszystkie holomapy BD-1

Trofeum zostanie odblokowane po pomyślnym odkryciu w 100% każdej planety / sektora w grze.
Aby zobaczyć w jakim stopniu planeta została przez Ciebie zbadana, możesz spojrzeć na holomapę dostarczoną przez BD-1, a w lewym górnym rogu przy nazwie planety odnajdziesz procentową wielkość odkrycia planety. Informacje na temat danego sektora odnajdziesz również na holomapie w lewym dolnym rogu. Jeżeli przy nazwie planety jest słowo Zbadano to oznacza, że nie musisz już więcej eksplorować tej planety i możesz przejść do następnej. Jeżeli natomiast masz podaną informacje w procentach oznacza to, że coś pominąłeś i musisz powrócić do regionu w którym masz coś jeszcze do zwiedzenia. Przy nazwie każdego regionu/sektora (lewy dolny róg) powinien być napis Zbadano. Jeżeli go nie ma oznacza, że coś pominąłeś. 
Po ukończenia gry i znalezienia wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich istnieje duża szansa, że będziesz bardzo blisko odblokowania tego trofeum, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Dobrą wskazówką, o której należy pamiętać, jeśli nie masz tego trofeum, jest rozejrzenie się w miejscu, które jest pokazane na holomapie na pomarańczowo. Oznacza to, że jeszcze nie odkryłeś tego obszaru, a gdy to zrobisz, dodasz do ogólnego procentu to, co odkryłeś.
Pamiętaj, że ostatnia planeta gry „Nur” nie jest wymagana do tego trofeum, nie ma również przedmiotów kolekcjonerskich na tej planecie, ani nie możesz wrócić tutaj po ukończeniu gry. Musisz odwiedzić  Bogano, Zeffo, Kashyyyk, Dathomire oraz Ilum, aby odblokować to trofeum.

[Obrazek: Ufaj%20tylko%20Mocy.png] Ufaj tylko Mocy - Trust Only In The Force  Złoto
Ukończ fabułę

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Odblokowuje się to pod koniec gry po końcowej przerywniku filmowym.

[Obrazek: Modliszka.png] Modliszka - The Mantis  Brąz
Dołącz do załogi

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Jest to pierwsze trofeum, które odblokujesz w grze, i zdobywane jest na końcu prologu. Po przejściu przez pociąg, który służy jako samouczek w końcu dotrzesz do pierwszej walki z bossem (Drugą siostrą). Nie możesz wygrać tej walki. Wystarczy przetrwać wystarczająco długo, aby uzyskać scenkę przerywnikową, po której odblokowane zostanie to trofeum.

[Obrazek: Dawno,%20dawno%20temu.png] Dawno, dawno temu - A Long Time Ago  Brąz
Odkryj Sanktuarium na Bogano

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Trofeum związane z fabułą i nie może zostać pominięte. Otrzymasz je po dotarciu do Sanktuarium na Bogano i obejrzeniu przerywnika filmowego.

[Obrazek: Powoli%20do%20celu.png] Powoli do celu - The Obstacle is the Way  Brąz
Przemierz cały grobowiec Eilrama

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Po nauczeniu się Pchnięcia mocy na Zeffo musisz ukończyć dość długą łamigłówkę, w której używasz kombinacji umiejętności i wiatru do manewrowania kulami na przełącznikach. W końcu dotrzesz do windy, która doprowadzi cię do grobowca, a po drodze w górę trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Wszystko%20jest%20po%C5%82%C4%85czone.png] Wszystko jest połączone - Everything is Connected  Brąz
Przemierz cały grobowiec Miktrulla

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Odblokowuje się to po rozwiązaniu zagadki z kulą. Gdy w końcu umieścisz kulę w slocie i rozpocznie się przerywnik filmowy wyjdź na zewnątrz a trofeum się odblokuje.

[Obrazek: Holokron%20czeka.png] Holokron czeka - The Holocron Awaits  Brąz
Otwórz Sanktuarium

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Po zdobyciu Astrium i powrocie do świątyni na Bogano umieść go w kamiennym kręgu na środku pomieszczenia, a trofeum się odblokuje.

[Obrazek: Woowolnieni.png] Woowolnieni - Happy Go Wookiee  Brąz
Uwolnij Wookieech z imperialnego więzienia

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Trofeum odblokowuje się po uwolnieniu Wookieech na Kashyyyk. Nie odblokuje się natychmiast po uwolnieniu ich z więzienia, ale po walce z udziałem kilku Szturmowców i AT-ST.

[Obrazek: Wo%C5%82ali%20na%20ni%C4%85%20Masana%20Tide.png] Wołali na nią Masana Tide - Her Name Was Masana Tide  Srebro
Pokonaj Dziewiątą Siostrę

Związane z fabułą i nie można tego przegapić.
Trofeum odblokowuje się natychmiast po pokonaniu Dziewiątej Siostry w walce na Drzewie Pochodzenia podczas drugiej wizyty w Kashyyyk.

[Obrazek: Gwiezdna%20turystyka.png] Gwiezdna turystyka - Visiting Alderaan Places  Brąz
Zbadaj wrak Venatora

Trofeum odblokowuje się po udanym zlokalizowaniu wraku Venatora na planecie Zeffo, i jego zbadaniu.
Zalecam podejść do tego trofeum po ukończeniu gry gdy Cal będzie miał odblokowane wszystkie zdolności. Aby dostać się do miejsca rozbicia Venatora, musisz najpierw dotrzeć do regionu Miejsce katastrofy na planecie Zeffo. W centrum tego obszaru znajduje się duży obiekt, na który można się wspinać, aby przedostać się do tej sekcji. (Łatwo jest zobaczyć, gdzie trzeba iść, przeglądając holomapę)
Wspinaj się w górę tego obszaru i zjedź po ślizgawce, aż wpadniesz do wody. Od tego momentu jesteś już we wraku Venatora. Musisz teraz przejść całą lokacje a po jej opuszczeniu otrzymasz trofeum.
Podczas zwiedzania tego regionu będziesz musiał rozwiązać zagadkę gdzie musisz przesunąć wagonik, odciąć przewód i włączyć lub wyłączyć zasilanie z pomocą BD-1.
Po tej zagadce znajdziesz się w miejscu z 3 skrzyniami i kilkoma wrogami. Po prawej stronie tego pokoju zobaczysz otwór. Stań na tej platformie, a zobaczysz wrak i odblokujesz trofeum. (Po lewej stronie znajdziesz skrzynie z ulepszeniem stymów).

[Obrazek: Tatar%20z%20Gorgary.png] Tatar z Gorgary - Gorgara Falls  Srebro
Pokonaj skrzydlaty postrach Dathomiry

Odblokujesz to trofeum po pokonaniu skrzydlatego postrachu na Dathomirze, zwanego inaczej „Gorgarą”.

Najpierw musisz udać się na planetę Dathomira, zanim spotkasz to stworzenie. Gdy już tam dotrzesz, Siostra nocy przywita Cię w niezbyt przyjazny sposób. Kontynuuj historię, a otrzymasz informacje o Upiornych Ruinach w przerywniku filmowym „wędrowca”. Kontynuuj, a dojdziesz do martwego ciała, z którym będziesz musiał wejść w interakcje. Gdy tylko podejdziesz do ciała, rozpoczniesz walkę z bossem Gorgarą.

Ta walka jest podzielona na dwie fazy:
  • Faza pierwsza
Pierwsza faza działa jak walka z każdym innym wrogiem/bossem. Po prostu unikaj ataków Gorgary i atakuj ją, kiedy jest to możliwe. Jej ataki są dość łatwe do uniknięcia. Zaatakuje cię, wbije skrzydła w ziemię, próbując cię uderzyć, a czasami odleci w powietrze, próbując cię zranić falami dźwiękowymi. Kontynuuj zadawanie obrażeń Gorgara, dopóki nie osiągną około 25% zdrowia, co ją odstraszy (na razie).
Po ucieczce odblokujesz nową umiejętność „Pazury wspinaczkowe”. Ta umiejętność pozwala wspinać się na nowe powierzchnie, a także wspinać się szybciej niż wcześniej. Będziesz musiał wspinać się po budynku przy użyciu zdobytych pazurów. Podczas wspinaczki Gorgara zaatakuje ponownie.
  • Faza druga
Gdy dotrzesz na szczyt budynku, Gorgara złapie cię swoimi pazurami i odleci. Gdy tylko znajdziesz się w szponach, Cal wyciągnie swój miecz świetlny i będziesz musiał nacisnąć  square , aby zranić Gorgarę, aż ta Cię upuści. Będziesz wtedy spadał w powietrzu. Twoim zadaniem będzie wylądowanie na głowie ptaszyska. Gdy już jesteś blisko musisz nacisnąć  L2 aby złapać się ptaka (jeśli spudłujesz, nie martw się, ponieważ gra będzie wczytywać cały czas ten etap aż się złapiesz). Zrobisz to trzy razy i za każdym razem Gorgara będzie tracić coraz więcej zdrowia.
Po trzecim i ostatnim czasie Gorgara poleci na skały i się rozbije. Wkrótce po ponownym przejęciu kontroli nad Calem odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Star%20Wars%20Jedi%20Upad%C5%82y%20Zakon...orgary.jpg]

[Obrazek: Elegancka%20bro%C5%84.png] Elegancka broń - For A More Civilized Age Brąz
Skonstruuj własny miecz świetlny

Zdobędziesz to trofeum po naprawieniu złamanego miecza świetlnego i stworzeniu nowego. Trofeum związane z fabułą i nie można go przegapić.

[Obrazek: Wiedzia%C5%82em,%20%C5%BCe%20co%C5%9B%20...%20tak.png] Wiedziałem, że coś z nim nie tak - I Knew He Was No Good  Srebro
Pokonaj byłego Mistrza Jedi

Trofeum związane z fabułą i nie można go przegapić.

[Obrazek: Karma%20wraca.png] Karma wraca - Back At You Brąz
Pokonaj 50 przeciwników odbitymi pociskami blasterów

To trofeum jest przyznawane po tym, jak z powodzeniem pokonasz 50 wrogów ich własnymi pociskami z blasterów, najczęściej używanymi przez szturmowców.
Aby skutecznie odbić pocisk blastera do wroga, musisz nacisnąć przycisk L1 tuż przed zetknięciem się pocisku z mieczem świetlnym. Jeśli zrobisz to poprawnie, będziesz odbijać pociski od naszego miecza świetlnego z powrotem w kierunku strzelającego do ciebie wroga. Większość wrogów zginie od jednego trafienia, ale niektórzy będą potrzebować więcej.
To trofeum zostanie prawdopodobnie zdobyte poprzez naturalny postęp, jeśli będziesz odbijał pociski blasterów. 

[Obrazek: W%20sam%C4%85%20por%C4%99.png] W samą porę - Perfect Timing  Brąz
Odparuj ciosy 100 przeciwników

To trofeum jest przyznawane po pomyślnym sparowaniu ciosów 100 wrogów. Aby skutecznie sparować wroga, musisz nacisnąć przycisk L1 tuż przed tym, jak jego broń zetknie się z tobą. Jeśli zrobisz to poprawnie, przeciwnik zostanie odrzucony/ogłuszony co pozwoli Ci go łatwiej wykończyć.
To trofeum można zdobyć już w misji prologu, gdy tylko napotkasz wrogów z pałkami elektrycznymi. Jeśli chcesz zdobyć to trofeum wcześniej, możesz po prostu stanąć pośrodku wrogów i naciskać L1 , gdy Cię atakują. To trofeum możesz zdobyć na jednym wrogu jeżeli nie będzie to dla Ciebie nudne.
Po udanym parowaniu po raz setny odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Kopni%C4%99cie%20w%20kalendarz.png] Kopnięcie w kalendarz - Kickoff  Brąz
Pokonaj przeciwnika za pomocą samych kopnięć

To trofeum jest przyznawane po tym, jak skutecznie pokonasz wroga, używając tylko kopnięć. Jeśli jakiekolwiek obrażenia zostaną wyrządzone wrogowi, który nie pochodzą od Ciebie (obejmuje to obrażenia zadane przez innych wrogów), trofeum nie odblokuje się.
Aby zdobyć to trofeum, musisz najpierw odblokować umiejętność „Nieoczekiwane kopnięcie” w drzewie umiejętności. Po odblokowaniu kontynuuj grę, dopóki nie natkniesz się na słabszego wroga. Gdy znajdziesz jednego słabego wroga po prostu zbliż się do niego i użyj umiejętności wymijania, naciskając circle , a następnie square . Jeśli zrobisz to poprawnie, wykonasz szybki unik, a następnie kopnięcie.
Zabicie jednego ze słabszych wrogów zajmie od 5 do 8 kopnięć. Uważaj, aby nie trafić przypadkowo wroga mieczem świetlnym. Po udanym pokonaniu wroga kopnięciami trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: Co%20trzy%20g%C5%82owy,%20to%20nie%20jedna.png] Co trzy głowy, to nie jedna - Triple take  Brąz
Pokonaj 3 przeciwników jednym rzutem miecza świetlnego

Aby zdobyć to trofeum, musisz skutecznie pokonać 3 wrogów jednym rzutem miecza świetlnego. Przed przystąpieniem do tego trofeum musisz najpierw odblokować umiejętność „Rzut mieczem świetlnym” na drzewie umiejętności, którą można odblokować po nauczeniu się „Przyciągnięcia mocy” poprzez naturalny rozwój historii.

Po odblokowaniu tej umiejętności możesz teraz spróbować podejść do tego trofeum. Rzut mieczem świetlnym jest bardzo silny i jednym strzałem zabije większość słabych wrogów. Aby skorzystać z nowej umiejętności, trzymając L1 i naciśnij  triangle . W grze jest wiele miejsc, w których spotkasz wielu wrogów zebranych razem.

Możesz zdobyć to przeciwko szturmowcom, lub innym stworzeniom, które uznasz za odpowiednie. Najlepiej jest znaleźć grupę wrogów skupionych w pobliżu miejsca medytacji, abyś mógł odpocząć i odrodzić wrogów, jeśli się nie uda. Gdy znajdziesz 3 lub więcej wrogów blisko siebie, rzuć w nich mieczem świetlnym. Jeśli masz problemy ze zdobyciem tego trofeum, możesz także odblokować umiejętność „Potężny rzut”, która pozwala rzucić miecz świetlny jeszcze dalej.
Po udanym pokonaniu co najmniej 3 wrogów jednym rzutem miecza świetlnego odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Zwrot%20do%20nadawcy.png] Zwrot do nadawcy - What Goes Around...  Brąz
Pokonaj przeciwnika jego własnym spowolnionym pociskiem blastera

Aby zdobyć to trofeum, musisz pokonać wroga za pomocą spowolnionego pocisku blastera. Najłatwiej jest to zrobić w przypadku żołnierzy szturmowych, którzy giną jednym trafieniem z dowolnej broni, w tym właśnie pocisk blastera.
Jest tylko jeden sposób na zdobycie tego trofeum i nie można go zdobyć, dopóki nie nauczysz się zdolności „Przyciągnięcia mocy”, która jest odblokowywana poprzez naturalny rozwój historii. Gdy zdobędziesz przyciągnięcie mocy, kontynuuj grę, aż znajdziesz szturmowca. Zabij wszystkich otaczających go wrogów, abyś pozostał tylko ty i jeden szturmowiec.
Zachowaj trochę przestrzeni między tobą, a wrogiem, a gdy tylko wystrzeli w Twoją stronę pocisk z blastera, zwolnij pocisk za pomocą „Spowolnienia”, naciskając przycisk R1 . Gdy tylko pocisk zostanie spowolniony, użyj przyciągnięcia za pomocą L2 , aby wciągnąć szturmowca w jego własny pocisk.

Jeśli zrobisz to poprawnie, wciągniesz szturmowca w jego pocisk i on zginie to trofeum odblokuje się. Pamiętaj, że jest to jedyny sposób na zdobycie tego trofeum, a odbijanie spowolnionego pocisku z powrotem do żołnierza nie będzie działać.

[Obrazek: Wielki%20wybuch.png] Wielki wybuch - Big Bang  Brąz
Pokonaj 20 przeciwników ładunkami wybuchowymi

Trofeum odblokowuje się po pokonaniu 20 wrogów podczas używania materiałów wybuchowych.

Najlepiej spróbować tego trofeum po odblokowaniu kilku umiejętności, takich jak:
  • Spowolnienie
  • Pchnięcie mocy
  • Przyciągnięcie mocy
Istnieje kilka różnych sposobów zdobycia tego trofeum oraz kilka różnych „materiałów wybuchowych”, które zwiększą ogólną sumę. Możesz użyć pchnięcia mocy, aby zepchnąć granaty z powrotem na szturmowców, którzy je rzucili, użyć spowolnienia na żołnierzach z wyrzutniami rakiet po wystrzeleniu rakiety, a następnie użyć pchnięcia mocy, aby zabić ich własną rakietą, a także po prostu złapać wybuchowych wrogów, takich jak eksplodujące robaki siłą przyciągnięcia, a następnie wypchnięcie ich na innych wrogów pchnięciem mocy.
Kashyyk jest zdecydowanie najlepszą planetą, na której można zdobyć to trofeum, ponieważ w pobliżu punktu medytacji jest wiele eksplodujących robaków, a także grupy żołnierzy z wyrzutniami rakiet czy z granatami. Zwracaj uwagę na to trofeum przez całą grę. Trofeum wymaga tylko 20 zabójstw więc nie jest źle. Użyj punktów medytacji w pobliżu wrogów, aby odpocząć, oraz odrodzić ponownie przeciwników.
Po udanym udanym zabójstwie 20 wrogów materiałami wybuchowymi odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Nie%20zadzieraj%20z%20BD-1.png] Nie zadzieraj z BD-1 - Don't Mess With BD-1  Brąz
Pokonaj wroga zhakowanym droidem

To trofeum jest przyznawane po udanym pokonaniu wroga droidem, którego zhakowałeś za pomocą BD-1. Przed zdobyciem tego trofeum musisz najpierw przejść do stołu warsztatowego, na który natrafisz po ucieczce z Grobowca Miktrulla na planecie Zeffo.
W tym warsztacie odblokujesz umiejętność „Hakowanie: Sonda szpiegowska”. Ta umiejętność pozwoli ci użyć BD-1 do zhakowania droidów, co sprawi, że będą walczyć po twojej stronie, dopóki nie zostaną zniszczone. Krótko po zdobyciu tej umiejętności możesz zdobyć to trofeum na sondzie w następnym obszarze. Po prostu użyj zdolności przyciągnięcia naciskając  L2 , aby zbliżyć droida do siebie, a następnie naciśnij down , aby zhakować go za pomocą BD-1.
Jeśli zrobisz to poprawnie, droid będzie teraz walczył po twojej stronie i atakował Twoich wrogów. W grze jest mnóstwo droidów, które możesz hakować i zawsze możesz wrócić do każdego obszaru w dowolnym momencie gry. Po udanym pokonaniu wroga za pomocą zhakowanego droida odblokujesz to trofeum.
W dalszej części gry odblokowujesz także podobną umiejętność dla BD-1, znaną jako „Hakowanie: Droid Strażniczy”, która pozwala również zhakować większych chodzących wrogów - droidów bezpieczeństwa, którzy cię łapią. Możesz hakować te droidy, gdy ich pasek zdrowia będzie wystarczająco niski, podchodząc do nich i naciskając down .

[Obrazek: Nietykalny.png] Nietykalny - Can't Touch This Srebro
Wykonaj 100 precyzyjnych uników przed atakami

Aby zdobyć to trofeum, musisz z powodzeniem użyć umiejętności „Precyzyjny Unik”, aby uniknąć 100 ataków wrogów. Musisz najpierw odblokować tą umiejętność w drzewie umiejętności, zanim spróbujesz zdobyć to trofeum. 
Kiedy już zdobędziesz Precyzyjny unik, po prostu naciśnij  circle , tuż przed przyjęciem ciosu. Istnieje duża szansa, że odblokujesz to trofeum poprzez naturalny postęp, jeśli odblokujesz tę umiejętność wystarczająco wcześnie w grze i będziesz często z niej korzystać.
Po udanym skorzystaniu 100 razy z Precyzyjnego uniku odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Uwaga%20tam%20na%20dole.png] Uwaga tam na dole - Look Out Below  Brąz
Strąć 25 przeciwników w przepaść

To trofeum jest przyznawane po tym, jak z sukcesem wyślesz 25 wrogów nad krawędź i pozwolisz im spaść w przepaść. Aby zdobyć to trofeum, musisz najpierw przedostać się przez Grobowiec Eilrama, aby zdobyć zdolność "pchnięcia".
Trofeum bardzo łatwe do zdobycia praktycznie na każdej planecie. Wystarczy,że przytrzymasz  R2 i wycelujesz w przeciwnika. Po puszczeniu przycisku wróg zostanie odepchnięty. Gdy uda ci się pokonać 25 wrogów, wysyłając ich na śmierć w przepaść, odblokujesz to trofeum.
Dodatkowo możesz poczekać, aż odblokujesz umiejętność "przyciągnięcie". Dzięki tej umiejętności możesz nacisnąć L2 , aby przyciągnąć wrogów do siebie, a następnie skierować przeciwnika w przepaść i nacisnąć  R2 , aby go odrzucić.

[Obrazek: Nie%20tak%20pr%C4%99dko.png] Nie tak prędko - Not so Fast  Brąz
Pokonaj 25 przeciwników będących pod wpływem ulepszonego spowolnienia

Aby zdobyć to trofeum, musisz z powodzeniem pokonać 25 wrogów, którzy znajdują się pod wpływem „ulepszonego spowolnienia”, które można zakupić w drzewie umiejętności.
Po odblokowaniu ulepszonego spowolnienia możesz rozpocząć próbę zdobycia tego trofeum. Aby użyć ulepszonego spowolnienia, musisz przytrzymać R1 , aż moc zostanie naładowana. Dowiesz się, kiedy ulepszone spowolnienie będzie aktywne ponieważ Cal wytworzy falę uderzeniową. Będziesz musiał zadbać, aby pasek mocy był zapełniony do połowy, aby aktywować ulepszone spowolnienie. Minimalna ilość mocy na pasku pozwoli wytworzyć zwykłe spowolnienie, które nie pomoże w zdobyciu tego trofeum. Po udanym wykonaniu ulepszonego spowolnienia naciśnij square i zabij wroga jednym ciosem (Jeżeli nie zabijesz go za pierwszym razem to musisz użyć ponownie ulepszonego spowolnienia ponieważ taki przeciwnik się ocknie.
Po udanym pokonaniu 25 wrogów, którzy znajdują się pod wpływem wzmocnionego spowolnienia, odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Strza%C5%82%20w%20dziesi%C4%85tk%C4%99.png] Strzał w dziesiątkę - Bank Shot  Brąz
Pokonaj przeciwnika, zderzając go z drugim przeciwnikiem

To trofeum otrzymasz po udanym pokonaniu wroga po zderzeniu go z innym wrogiem.
Istnieją dwa sposoby zdobycia tego trofeum. Istnieje wcześniejsza metoda, która jest trudniejsza, lub późniejsza metoda, która jest znacznie łatwiejsza do zrobienia i zapewnia mniejszy ból głowy.
Jeśli chcesz zdobyć to trofeum wcześniej, możesz spróbować zdobyć je, gdy tylko nauczysz się umiejętności pchnięcia. Aby zdobyć to trofeum, potrzebujesz co najmniej dwóch słabych wrogów (np. szturmowiec lub jakiś owad). Po znalezieniu wrogów, na których chcesz spróbować zdobyć to trofeum, poczekaj, aż ustawią się w jednej linii i po prostu popchnij ich naciskając R2 . Jeśli zrobisz to poprawnie (i przy odrobinie szczęścia) wróg zostanie wepchnięty na drugiego wroga i zginie, a trofeum się odblokuje. 
Jednak najłatwiejszą  i zalecaną metodą jest poczekanie, aż odblokujesz zdolność przyciągnięcia. Po odblokowaniu zdolności przyciągnięcia znajdź minimum 2 przeciwników. Przyciągnij jednego do siebie przytrzymując  L2 , a następnie naciskając  R2 rzuć go w stronę drugiego wroga. Jeżeli jeden z przeciwników zginie trofeum zostanie odblokowane.

[Obrazek: Fechmistrz.png] Fechmistrz - Blade Master  Srebro
Uderz tego samego przeciwnika wszystkimi rodzajami miecza świetlnego

To trofeum jest przyznawane po udanym trafieniu jednego wroga wszystkimi trzema typami miecza świetlnego w grze. Jak wspomniałem, w grze znajdują się trzy miecze, a wszystkie trzy odblokujesz w sposób naturalny dzięki postępowi w fabule.

Rodzaje miecza świetlnego :
  • Miecz świetlny - domyślny miecz, który masz od początku gry. Możesz przełączyć się na ten miecz, jeśli inny jest wyposażony, naciskając na padzie  left .
  • Podwójny miecz świetlny - otrzymasz go po rozmowie z Wędrowcem na planecie Dathomira. Możesz przełączyć się na ten miecz w dowolnym momencie, naciskając right .
  • Rozłączany miecz - otrzymujesz ten miecz po stworzeniu go na planecie Ilum. Aktywujesz go naciskając jednocześnie L1 + square .
Gdy odblokujesz wszystkie 3 miecze świetlne, atakuj wroga, który może przyjąć co najmniej 3 trafienia, i uderz go wszystkimi trzema mieczami.
Po udanym zranieniu jednego wroga wszystkimi trzema mieczami świetlnymi odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Ci%C4%99ty%20j%C4%99zyk.png] Cięty język - Cal Got Your Tongue?  Brąz
Odetnij język oggdo

To trofeum jest przyznawane po udanym odcięciu języka wrogowi oggdo.

Przed przystąpieniem do tego trofeum musisz najpierw odblokować zdolność przyciągnięcia poprzez postępy w fabule. Po odblokowaniu tej umiejętności musisz kupić zdolność „Zachłanne przyciągnięcie” na drzewie umiejętności. Po zakupie możesz spróbować zdobyć to trofeum.
Oggdo to średniej wielkości stworzenia podobne do żaby, które odradzają się tylko na planecie Bogano. Na Bogano możesz dostać się w dowolnym momencie gry - w trakcie jak i po ukończeniu fabuły. Po znalezieniu Oggdo usuń wszystkich wrogów, aby nie przeszkadzali. Gdy tylko oggdo będzie na wprost Ciebie, przytrzymaj  L2 , aby przyciągnąć jego język, a następnie odetnij go naciskając square .

[Obrazek: Droid%20medyczny.png] Droid medyczny - Medical Droid  Srebro
Znajdź wszystkie zbiorniki na stym dla BD-1

Trofeum odblokowuje się po udanym zebraniu wszystkich zbiorników na stym BD-1 w grze. Zbiornik na stym są aktywowane poprzez naciśnięcie przycisku w górę na padzie up . Po aktywacji odzyskasz część paska zdrowia. Grę rozpoczynasz z 2 zbiornikami, a maksymalnie możesz mieć ich 10, co oznacza, że do zebrania jest 8. Po zużyciu zbiorniki na stym można uzupełnić w punktach medytacji podczas odpoczynku.
Zalecam zabrać się za to trofeum po ukończeniu gry ponieważ część zbiorników będzie wymagać pewnych umiejętności do ich zdobycia. Zbiorniki na stym znajdziesz zamknięte w żółtych skrzyniach, które są otwierane z pomocą BD-1, podobnie jak wszystkie inne skrzynki w grze. Każda ze skrzyń liczy się jako sekret w grze, co oznacza, że trofeum zostanie odblokowane podczas zdobywania trofeum Kolekcjoner  Złoto małe
Po udanym zlokalizowaniu i otwarciu wszystkich 8 żółtych skrzyń ze zbiornikami na stym odblokujesz to trofeum.

Poniżej znajduje się wideo z lokalizacją wszystkich zbiorników:

[Obrazek: Ma%C5%82y%20ogrodnik.png] Mały ogrodnik - Green Thumb  Srebro
Miej w pełni rozwinięte terrarium

Aby zdobyć to trofeum, musisz zasiać roślinki i pozwolić im wyrosnąć w terrarium, które znajduje się na statku Modliszki.
Terrarium należy do Greeza i zwykle za każdym razem, gdy wchodzisz w interakcję z terrarium, między Greezem i Calem będzie jakiś dialog. W trakcie gry odnajdziesz 10 roślin / nasion, które musisz nie tylko znaleźć i zasadzić, ale także poczekać, aż w pełni wyrosną.
Jeśli czekasz do końca gry, aby odnajdywać wszystkie przedmioty kolekcjonerskie, sugeruję, abyś przynajmniej szukał 10 nasion, ponieważ nasiona potrzebują czasu, aby wyrosnąć. Aby zebrać nasiono, musisz je odnaleźć na odpowiednich planetach, a następnie zeskanować za pomocą BD-1. Gra powiadomi Cię wtedy, że zebrałeś nowe nasiono do terrarium.
Po zebraniu nasion musisz wrócić do terrarium na statku i wejść z nim w interakcję, aby je zasadzić. Roślina / rośliny będą rosły automatycznie podczas Twojej rozgrywki. Możesz zobaczyć rośliny w dowolnym momencie, wchodząc w interakcje z terrarium, aby zobaczyć, które zebrałeś, a których Ci jeszcze brakuje.
Po tym, jak wszystkie 10 roślin maksymalnie urośnie, po prostu ponownie wejdź w interakcję z terrarium, a odblokujesz to trofeum.

Lokalizacja wszystkich nasion w filmie poniżej:

[Obrazek: Pe%C5%82na%20chata.png] Pełna chata - Full House  Brąz
Zwerbuj wszystkich możliwych członków do załogi Modliszki

Aby odblokować to trofeum, musisz zrekrutować pięciu członków załogi w grze na swój statek.
Od początku gry, po ukończeniu pierwszej misji, będziesz już miał 2 członków w ramach swojej załogi - Cere i Greez. Po wylądowaniu na pierwszej planecie Bogano odblokujesz swojego trzeciego członka BD-1. Pod koniec gry odblokujesz również swojego czwartego członka, Nocną siostre Merrin.
Piątego i ostatniego członka odblokujesz również na Bogano. Będziesz potrzebował do tego zdolności Pchnięcie mocy.
Po powrocie do Bogano na Lądowisku znajdziesz schody, którymi musisz zejść w dół. Następnie użyj pchnięcia mocy i zniszcz ścianę, która podświetla się na niebiesko. Po zakończeniu wejdź w interakcję z małym Bagniakiem przed sobą za pomocą R3 . Po naciśnięciu  R3 i krótkim przerywniku filmowym włochaty stwór trafi na twój statek i dołączy do załogi, a trofeum wpadnie na Twoje konto. Lokalizacja ściany w której jest Bagniak można zobaczyć w filmie, który jest w opisie trofeum Droid Medyczny  Brąz mały pod numerem 1.

[Obrazek: Dysk%20danych.png] Dysk danych - Data Disk  Brąz
Znajdź wszystkie zaszyfrowane nagrania BD-1

Aby odblokować to trofeum, musisz przeskanować / znaleźć wszystkie zaszyfrowane dzienniki BD-1.
W grze jest wiele takich dzienników, ale na szczęście musisz zlokalizować tylko te w kategorii „Wyprawa Cordovy”. Co więcej, część wpisów w Wyprawie Cordovy dotyczy fabuły. Nowe wpisy skanujesz naciskając down . Spowoduje to, że BD-1 wykona skan i doda go do dzienników. BD-1 jest również bardzo dobry w powiadamianiu cię, gdy w pobliżu znajduje się dziennik. Zeskoczy z twoich pleców i wybiegnie do tego, co wymaga zeskanowania. W kategorii Wyprawa Cordovy znajduje się 19 wpisów, które musisz znaleźć, aby odblokować to trofeum. Możesz wyświetlić te wpisy w dowolnej chwili, przechodząc do zakładki Baza Danych >> Wyprawy Cordovy w menu pauzy.
Po zlokalizowaniu i zeskanowaniu wszystkich 19 wpisów odblokujesz to trofeum.

Lokalizacja wszystkich nagrań Cordovy w filmie poniżej:

[Obrazek: Miecznik.png] Miecznik - Sabersmith  Brąz
W pełni spersonalizuj swój miecz świetlny

Trofeum zostanie odblokowane po pełnym dostosowaniu miecza świetlnego. Aby spersonalizować swój miecz świetlny, musisz najpierw znaleźć nowe materiały, otwierając skrzynie, a następnie wyposaż w nie swój miecz przy stole warsztatowym (np. na modliszce).
Istnieje kilka opcji, które musisz dostosować, aby zdobyć to trofeum. Są to:
  • Kolor
  • Emiter
  • Aktywator
  • Rękojeść
  • Materiał
Możesz edytować / dostosowywać swój miecz świetlny tylko poprzez interakcję ze stołem warsztatowym. Na każdej planecie jest rozrzuconych kilka stanowisk roboczych, z których niektóre są wymagane do interakcji w ramach fabuły. Po otwarciu skrzyń odblokujesz nowe materiały nie tylko miecza świetlnego, ale także Cala, BD-1 i statku Modliszki, więc prawdopodobnie otworzysz kilka skrzyń, zanim zdobędziesz po jednym materiale z każdej z powyższych kategorii. Gdy zmodyfikujesz w pełni miecz po raz pierwszy trofeum zostanie odblokowane.

[Obrazek: Star%20Wars%20Jedi%20Upad%C5%82y%20zakon...ecznik.jpg]

[Obrazek: Odstawiony%20na%20maksa.png] Odstawiony na maksa - The Full Glow-Up  Brąz
Spersonalizuj wygląd Cala, BD-1 i Modliszki

To trofeum zostanie odblokowane po pomyślnym dostosowaniu wyglądu Cala, BD-1 i statku Modliszka.
Materiały / skórki / stroje musisz najpierw odnaleźć, otwierając skrzynie, które są ukryte w świecie gry. Za każdym razem, gdy otworzysz nową skrzynię, odblokujesz nowy przedmiot kosmetyczny dla Cala, BD-1 lub statku Mantis. Wygląd Cala, BD-1 i modliszki możesz zmienić w menu Pauzy w zakładce Personalizacja.
Modliszka oraz BD-1 mają po jednej rzeczy do personalizacji natomiast Cal posiada dwie (strój i ponczo). Kontynuuj poszukiwanie skrzyń, aż znajdziesz co najmniej po jednym materiale dla każdej z czterech kategorii, a następnie zmień ich wygląd. 

[Obrazek: Star%20Wars%20Jedi%20Upad%C5%82y%20Zakon...20Cala.jpg] [Obrazek: Star%20Wars%20Jedi%20Upad%C5%82y%20Zakon...20Cala.jpg]
[Obrazek: Star%20Wars%20Jedi%20Upad%C5%82y%20Zakon...20BD-1.jpg] [Obrazek: Star%20Wars%20Jedi%20Upad%C5%82y%20Zakon...liszki.jpg]

[Obrazek: Kolekcjoner%20danych.png] Kolekcjoner danych - Data Collector Srebro
Przeskanuj przeciwników każdego typu

Trofeum odblokowuje się po pomyślnym przeskanowaniu wszystkich wrogów w grze.

Skanujesz każdego wroga po jego pokonaniu, naciskając down . Jeśli wykonasz to poprawnie, BD-1 przeskanuje wroga i doda go do twojego poradnika taktycznego, który można zobaczyć w dowolnym momencie z menu pauzy. W grze jest niewielu wrogów, których nie można skanować po ich pokonaniu, ale nie martw się, ci wrogowie są automatycznie dodawani do twojego poradnika taktycznego.
Warto pamiętać o skanowaniu każdego wroga po zabiciu ponieważ zaoszczędzi to wiele czasu, którego będziesz potrzebował do odnalezienia poszczególnych wrogów.
Możesz sprawdzić, których wrogów przeskanowałeś, patrząc do taktycznego poradnika w menu pauzy. Jest on podzielony na planety, dzięki czemu możesz łatwo zobaczyć, na które planety musisz się udać, jeśli brakuje ci jakichś wrogów. Po pomyślnym przeskanowaniu każdego typu wroga w grze odblokujesz to trofeum.

Poniżej zamieszczam film z całym poradnikiem taktycznym:

[Obrazek: Szumowiny%20i%20nikczemnicy.png] Szumowiny i nikczemnicy - Scum and Villainy  Srebro 
Pokonaj wszystkie typy łowców nagród

Trofeum odblokowuje się po udanym pokonaniu każdego rodzaju Łowcy Nagród w grze.
Istnieją ich tylko 3 rodzaje, których napotkasz w losowych miejscach w grze.

Rodzaje łowców nagród:
  • Łowca nagród
  • Komandos Pomiotów Haxionu
  • Droid Łowca
[Obrazek: Echolokacja.png] Echolokacja - Echo Location  Brąz 
Odkryj 75 ech Mocy

Echa mocy z wyglądu przypominają mgłę zamkniętą w kuli. Aby je zebrać wystarczy nacisnąć przycisk  R3  .
W grze do zebrania jest ponad 100 ech mocy, ale na szczęście wystarczy zebrać 75 z nich, aby zdobyć to trofeum oraz platynę. Nie jest złym pomysłem, aby zebrać ich więcej, ponieważ dają one duże ilości XP
Po udanym zlokalizowaniu i interakcji z co najmniej 75 echami siły odblokujesz to trofeum. 
Lokalizacja Ech mocy pokazana jest przy filmach związanych z trofeum Kolekcjoner  Złoto małe

ABOUT PlaystationTrophies.pl

Theme © iAndrew 2018 - Forum software by © MyBB .