Dismiss this notice

Dismiss this notice

Red Dead Redemption 2 poradnik do trofeów + droga do platyny

@kamilek_ Offline
Ojciec Dyrektor
#1
Red Dead Redemption 2 poradnik do trofeów

[Image: RedDeadRedemptionporadnik.jpg]

Poradnik w trakcie pisania. Uzupełniam na Bieżąco Smile 

[Image: 1Sf83457.png]Legenda Zachodu  Platyna 
Legenda Zachodu

[Image: 2Sb22cd3.png] Z powrotem w błocie  Brąz 
Ukończ rozdział 1.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu pierwszego rozdziału.

[Image: 3S7dc8ea.png] To tylko draśnięcie  Brąz 
Ukończ „Początek i ucieczka przed wspomnieniem”.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je podczas rozdziału 1 w misji „Początek i ucieczka przed wspomnieniem”

[Image: 4Sda9d4c.png]  Ku zieleńszym łąkom  Brąz 
Ukończ rozdział 2.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je pod koniec rozdziału 2 w misji „Dziwna uprzejmość”

[Image: 5S440d17.png] Zażegnanie sporów  Brąz 
Ukończ rozdział 3.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je na koniec rozdziału 3 w misji „Bitwa o Shady Belle”

[Image: 6S4cd597.png] Rozbitkowie  Brąz 
Ukończ rozdział 4.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je na koniec rozdziału 4 w misji "Bankowość, stara amerykańska sztuka"

[Image: 7S344044.png] Zdrada nie popłaca  Brąz 
Ukończ rozdział 5.
Trofeum zdobywa się po ukończeniu ostatniej misji z rozdziału 5, "To są ziemie Murfreech". Pamiętaj, że możesz rozpocząć tę misję w Rozdziale 6 przed ukończeniem Rozdziału 5, więc nie martw się, jeśli trofeum nie odblokuje się, dopóki nie ukończysz misji w rozdziale 6.

[Image: 8Sdfa8e2.png] Do trzech razy sztuka  Brąz 
Ukończ „Żegnaj, drogi przyjacielu”.
To trofeum zdobędziemy po ukończeniu zadania „Żegnaj, drogi przyjacielu”.

[Image: 9S4a0288.png] Odkupienie  Srebro 
Ukończ „Krew, śmierć i odkupienie”.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je na koniec rozdziału 6 w misji „Krew, śmierć i odkupienie”

[Image: 10Sf55560.png] Kowboj-budowniczy  Brąz 
Ukończ „Nowe Jeruzalem”.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je w drugiej części epilogu w misji „Nowe Jeruzalem”

[Image: 11S9e7b63.png] Bezkresne lato  Złoto 
Ukończ epilog.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je w trakcie napisów końcowych, chwilę po ukończeniu misji "Amerykański jad" w drugiej części epilogu.

[Image: 12Sfeeaf5.png] Pomocna dłoń  Srebro 
Ukończ wszystkie opcjonalne misje honoru w trybie fabularnym.

Trofeum łatwo pominąć.

Jest to zdecydowanie najbardziej irytujące trofeum, ponieważ wymaga to ukończenia 28 opcjonalnych misji fabularnych opartych na honorach. Są one dostępne tylko w niektórych rozdziałach, a niektóre będą wymagały od ciebie pozytywnego poziomu honoru, aby je wykonać.

Rozdział 2
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część I,II,III - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
  • Kto kiedyś kochał prawdziwie - Część I,II,III - Zadanie rozpoczynamy po przeczytaniu listu który będzie się znajdował przy łóżku Arthura w obozie.
  • Prawdziwy olej z węża - Otrzymamy to zadanie od szeryfa w Valentine (Ściganie zbiegów)
  • Dolewając ropy do ognia* - Część I - IV. Zadanie otrzymujemy od John Marston w obozie. Nie jest to misja honoru ,ale lepiej ją wykonać ponieważ część II pojawia się tylko w rozdziale 2. 
Rozdział 3
  • Prawdziwa miłość - Część I,II,III - Jest to główna misja fabularna. Część II i III otrzymasz od Beau Gray.
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część IV - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
Rozdział 4
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część V - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
  • Ojcostwo i inne marzenia - Część I,II - Zadanie rozpoczynamy od przeczytania listu, który znajdziemy przy łóżku Artura w obozie. Zadanie można rozpocząć dopiero po ukończeniu głównego zadania "Angelo Bronte, człowiek honoru".
  • Pomóż bratu - Zadanie otrzymamy od Brata Dorkinsa w Saint Denis. 
  • Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadanie otrzymamy od Brata Dorkinsa w Saint Denis.
Rozdział 6
  • Nie szukaj rozgrzeszenia - Część I i II - zadanie otrzymamy od Edith Downes w Annesburg-u. Aby rozpocząć to zadanie musisz mieć pasek dobrego honoru zapełniony w około 3/4.
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część VI, VII - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
  • Prawdziwa miłość - Część IV,V - Zadanie rozpoczynamy od przeczytania listu od Penelope Braithwaite, który znajdziemy przy łóżku Artura w obozie. List pojawi się po ukończeniu "Godziny odwiedzin".
  • O ludziach i aniołach - Część I i II - Zadanie otrzymamy od Siostry Calderon w Saint Denis.
  • Archeologia dla początkujących - Zadanie otrzymasz od Padającego Deszczu w Rezerwacie Indian Wapiti.
  • Honor wśród złodziei - Podczas "Archeologia dla początkujących", Kapitan Monroe poprosi Cię o pomoc, odpowiedz "tak", a następnie spotkaj się z nim w rezerwacie, aby rozpocząć misję.
  • Pani Sadie Adler, wdowa - Część I i II - Zadanie otrzymamy od Sadie Adler w obozie.
Po ukończeniu rozdziału wszelkie opcjonalne misje poboczne, których nie ukończyłeś, zostaną dodane do menu misji, więc możesz pomyśleć, że możesz po prostu zagrać w nie tutaj, aby zdobyć trofeum. Niestety trofeum nie wpadnie jeżeli nie wykonasz tych misji podczas normalnego przejścia gry.

[Image: 13Sdd7d3a.png] Najlepszy na Zachodzie  Złoto 
Ukończ grę w 100%.

Na szczęście ukończenie w 100% tej gry nie wymaga od Ciebie dosłownie wszystkiego, co jest dostępne w grze, ale mimo wszystko jest dużo roboty. Swoje postępy do tego trofeum możesz sprawdzić w menu Pauzy > Postępy >Całkowity stopień ukończenia.

Do tego trofeum wymagane jest zrobienie tego co jest podane w tej sekcji. Są to
  • Misje i wydarzenia
  • Kolekcje
  • Kompendium (na szczęście nie musimy uzupełniać całego kompendium)
  • Gracz
  • Różne
Aby zdobyć to trofeum, musisz ukończyć wszystkie cele w każdej z tych 5 kategorii.

[Image: 14S1525b9.png] Gorączka złota  Srebro 
Zdobądź 70 złotych medali w misjach fabularnych.

Po ukończeniu misji fabularnej w Red Dead Redemption 2 otrzymasz jeden z trzech medali: brązowy, srebrny lub złoty. Medal zależy od liczby opcjonalnych celów, które udało ci się wykonać podczas wykonywania misji. Zazwyczaj polegają one na szybkim ukończeniu misji, zabiciu określonej liczby wrogów (czasami w określony sposób), dokładności, nie otrzymaniu obrażeń, itp. Istnieje w sumie 104 misje fabularne, co oznacza, że masz możliwość pominięcia zdobycia złoty medal w 34 misjach, które uważasz za najtrudniejsze.

Aby powtórzyć misje, po prostu za-pauzuj grę, przejdź do sekcji Postępy> Tryb fabularny, a następnie wybierz rozdział i misję, którą chcesz powtórzyć. Możesz odtwarzać misje tak często, jak chcesz, ale aby zdobyć złoty medal musisz wykonać wszystkie cele misji podczas jednego przejścia misji.

[Image: 15Seabf5e.png] Więcej niż druh  Brąz 
Ukończ zajęcie z towarzyszem w każdym obozie.

Trofeum łatwo pominąć.

Musisz wykonać 1 aktywność z towarzyszem w Rozdziale 2,3 i 4. Trofeum zostanie odblokowane w Rozdziale 4 (obozy w późniejszych rozdziałach nie są do tego potrzebne).

Poniżej znajduje się lista zadań dla każdego rozdziału. Zauważ, że potrzeba wykonać tylko 1 zajęcie na rozdział, nie wszystkie! Wybierz więc to co się pojawi. Zadania z towarzyszem pojawiają się losowo. Nie są zawsze dostępne. 

Rozdział 2
  • Javier - napad na domostwo 
  • Charles - polowanie na bizony
  • Dowolna osoba w obozie - gra w pokera lub domino przy stole.
Rozdział 3
  • Sean - napad na dyliżans
  • Bill - napad na dyliżans
  • Javier - łowienie ryb
  • Kieran - łowienie ryb
  • Tilly - gra w domino

Rozdział 4
  • Micah - napad na dyliżans
  • Lenny - napad na dyliżans
  • Pearson - polowanie
  • Wujek - kradzież krów
[Image: 16S6adf8d.png] Szczypta rozrywki  Brąz 
Zagraj we wszystkie minigry.

Na szczęście są tylko cztery minigry, w które musisz zagrać dla tego trofeum: domino, pięć palców, blackjack i poker. Nie musisz wygrywać. Ukończ po jednej rundzie w każdej z czterech gier ,a trofeum będzie Twoje. Wszystkie cztery gry są dostępne w wielu miejscach w całej grze, zazwyczaj w dużych miastach, a nawet w obozach.

[Image: 17S04449f.png] Włamanie  Brąz 
Splądruj skrytki w 4 domostwach.

W świecie gry dostępne jest 7 domostw, które możesz okraść. Pierwsze sześć może zostać ograbione już w rozdziale 2, ale ostatnia jest dostępna dopiero w rozdziale 6. 

Domostwa:
  • Chez Porter: możesz obrabować to domostwo podczas opcjonalnej misji z Javierem.
  • Aberdeen Pig Farm
  • Lonnie's Shack: nie zabijaj ostatniego wroga. Pogróź mu bronią
  • Van Horn Mansion - mieszkańcy mogą zniknąć, więc postaraj udać się tam na początku gry.
  • Catfish Jacksons: możliwe do pominięcia jeżeli zabijesz obie osoby w domu.
  • Watson's Cabin
  • Willard's Rest: dostępne dopiero w rozdziale 6.

[Image: 18Se63172.png] Sztuczna inteligencja  Brąz 
Odkryj los Marka Dragica.

Rozpoczynając rozdział 4, możesz spotkać się z kimś o imieniu Marko Dragic, od którego otrzymasz misję "Radosny,Energiczny chłopiec". Aby zdobyć to trofeum, musisz ukończyć obie części zadania. Marko znajdziesz w Saint Denis, oznaczony jest znakiem zapytania na mapie. Marko jest naukowcem, który prosi Cię o kilka przysług w celu dalszego rozwoju swoich technologii. Wideo z lokalizacją oraz rozwiązaniem zadań poniżej :

[Image: 19Sc40beb.png] Zabrać bogatym  Brąz 
Ukradnij lub zrabuj 250 $.

Upewnij się, że zawsze przeszukujesz martwe ciała podczas przechodzenia fabuły. Niektóre główne cele misji mają przy sobie ponad 100 USD. Przeciętny wróg ma tylko kilka centów, czasami kilka dolarów. Trofeum zajmie trochę czasu, ale powinno się odblokować zanim ukończysz historię. 
Łowcy nagród, ci, którzy są zaznaczeni czerwonymi czaszkami na mini-mapie, będą próbowali wyśledzić cię i zabić, gdy zostanie wystawiona nagrodę za Twoją głowę. Mają zazwyczaj od 5 do 35 dolarów dolarów przy sobie, więc zawsze staraj się ich zabić i złupić ich ciała.

Kasa z biżuterii, którą nie raz znajdziesz przy ciałach i sprzedasz nie wlicza się do tego trofeum.

[Image: 20Sdc904d.png] Oddać biednym  Brąz 
Przekaż 250 $ do skrzynki na pieniądze gangu.

Trofeum łatwo pominąć.

W każdym obozie będziesz mieć możliwość przekazania pieniędzy na utrzymanie gangu poprzez dostęp do skrzynki na datki za namiotem Dutcha. Aby zdobyć to trofeum, musisz przekazać  250 $ na fundusze gangu. Możesz przekazać pieniądze na dwa różne sposoby, gdy jesteś przy skrzynce: bezpośrednio wkładasz pieniądze, które chcesz przekazać na ten cel, lub możesz ofiarować przedmioty, które można sprzedać, takie jak kosztowna biżuteria. Ważne jest, aby pamiętać, że pieniądze umieszczone w skrzynce po misjach "Lichwiarstwo i inne grzechy " będą wliczane do trofeum. Gdy Arthur przekaże 250 $, odblokujesz to trofeum.
Trofeum możesz zdobyć tylko w 2,3 i 4 rozdziale, więc pamiętaj, aby zrobić to jak  najwcześniej.

[Image: 21Sbf8a8a.png] Gruby portfel  Brąz 
Wydaj w sklepach łącznie 5000 $.

To trofeum możesz zdobyć najlepiej po ukończeniu fabuły( automatycznie otrzymasz 20 000 $ za ukończenie historii). Następnie przejdź do menu >Tryb Fabularny > Zapisz grę. Teraz wydaj 5000$ w dowolnym sklepie (stajnie i rusznikarze to najszybszy sposób na wydanie 5000 $). Po zdobyciu trofeum wróć do menu > Tryb Fabularny > Wczytaj grę i wybierz zapis, który wykonałeś wcześniej, aby odzyskać pieniądze.

[Image: 22S2a0b9a.png] Ekstremalna osobowość  Brąz 
Osiągnij maksymalny lub minimalny poziom honoru.

To trofeum nie może zostać zdobyte, dopóki nie ukończysz głównej misji 5 "Raj w końcu opuszczony"! Ponieważ nie ma wiele, co wpłynęłoby na twój honor w Rozdziale 5. Pierwszym najlepszym momentem na zdobycie tego trofeum jest Rozdział 6 lub po ukończeniu historii (w Rozdziale 6 zyskujesz +/- 50% więcej Honoru za wszystkie działania).

Możesz zobaczyć swój obecny honor, naciskając:  down    (czerwony / biały pasek u dołu ekranu). Pasek musi sięgać lewej strony (zły honor) lub prawej strony (dobry honor). Zdobycie złego honoru jest łatwiejsze. Po prostu zabij wszystkich, których napotkasz na swojej drodze. Powinieneś jednak wcześniej dokonać ręcznego zapisu, aby wczytać i odzyskać dobry honor. Jedna z opcjonalnych misji fabularnych w rozdziale 6 "Nie szukaj rozgrzeszenia" dla trofeum "Pomocna dłoń" wymaga posiadania 3/4 poziomu dobrego honoru.

[Image: Red%20dead%20redemption_2%20ekstremalna%...%C4%87.png]

Honor wpływa na ceny w sklepach i to, jak niektórzy reagują na Ciebie. Jeśli chcesz odblokować wszystkie stroje, powinieneś zachować wysoki dobry honor, ponieważ jest to wymagane, aby kupić określone stroje i odblokować niektóre opcjonalne misje.

[Image: Red%20dead%20redemption_2%20dodatni_poziom_honoru.jpg]

[Image: 23Sc8ff5d.png] Nieznajomy wart zachodu  Brąz 
Ukończ 10 wątków nieznajomych osób.

[Image: Red%20Dead%20Redemption%202%20Nieznajomy...odu%20.png]

Nieznajomi dają nam zadania poboczne. Jest ich więcej niż 10 (dostępne są 22 misje). Zadanie zostanie zaliczone tylko wtedy, gdy wypełnisz całą serie zadań od początku do końca (nie tylko pierwsze zadanie). Wszystkie zadania nieznajomych możesz wykonać po ukończeniu fabuły. Aby śledzić swoje postępy, wybierz w Menu pauzy> Postępy> Całkowity stopień ukończenia> Nieznajome osoby. Trofeum odblokowuje się później niż powinno. Może to zająć 12 lub więcej misji od nieznajomych. Nawet jeśli Rockstar Social Club mówi 10/10 wykonanych zadań, po prostu rób kolejne zadania nieznajomych, a trofeum odblokuje się!

[Image: 24S6ea18e.png] Nieuchwytny  Brąz 
Przetrwaj 3 dni z wystawionym za tobą we wszystkich stanach listem gończym na kwotę 250 $. 

Wystawienie listu gończego na kwotę 250$ jest całkiem łatwe. Idź do większego miasta z danego regionu i zacznij strzelać do ludzi. Kiedy pojawią się stróże prawa, zastrzel ich również. Powtarzaj, aż otrzymasz 250$ za głowę, a następnie przejdź do następnego stanu.

W grze mamy 5 stanów, w których musimy być ścigani:
  • Lemoyne
  • New Hanover
  • Ambarino
  • West Elizabeth
  • New Austin ( do ukończenia 6 rozdziału mamy automatycznie wystawiony list gończy na 250$ w tym stanie. Jeżeli dotrzesz do Epilogu bez tego trofeum to będziesz musiał zdobyć list gończy na kwotę 250$ również w tym stanie)
List gończy pozostaje na twojej głowie, dopóki nie spłacisz go na poczcie. Zalecam najpierw utworzyć ręczny zapis (Menu Pauzy> Tryb fabularny>Zapisz grę). Dzięki temu nie  stracisz dobrego Honoru, oraz nie stracisz kasy na opłacenie wszystkich listów gończych. 
Jedynym trudnym regionem jest Ambarino, ponieważ nie ma tam miast. Po prostu zabij przypadkową osobę, załaduj ją na konia, jedź do Ambarino i czekaj na drodze, aż ktoś przejedzie obok. Jeżeli ktoś zobaczy zwłoki, powiadomi stróżów prawa. Po kilku minutach władza powinna być na miejscu. Zabij ich i powtórz proces.
Po otrzymaniu listów gończych na 250$ we wszystkich 5 regionach możesz iść spać, aby pominąć 3 dni. Nie opłacaj grzywien na poczcie do czasu odblokowania tego trofeum.

[Image: 25S4b7a82.png] Kolekcjoner  Srebro 
Ukończ jeden z wątków kolekcjonerskich.

Istnieją cztery różne zestawy przedmiotów kolekcjonerskich, które liczą się do tego trofeum. Aby zdobyć trofeum, musisz znaleźć wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w jednym z czterech zestawów. Istnieje tylko 10 petroglifów, więc najłatwiej będzie Ci je zdobyć. Lokalizacja wszystkich znajdziek potrzebnych do tego trofeum poniżej :

Petroglify:

Kości dinozaurów:

Karty kolekcjonerskie:

Egzotyki:

[Image: 26S09ce22.png] Pamięć o zmarłych  Brąz 
Odszukaj groby wszystkich zmarłych towarzyszy.

W Red Dead Redemption 2 jest 9 miejsc z grobami towarzyszy, które są potrzebne do zdobycia tego trofeum. Wideo poniżej pokazuje lokalizacje, gdzie znaleźć każdy grób w RDR2. Groby są dostępne dopiero po ukończeniu 6 rozdziału.
Po zlokalizowaniu grobu musisz wejść z nim w interakcję. Żadnego z nich nie można przegapić. Możesz je odszukać w dowolnej kolejności. 

[Image: 27Sb08ec7.png] Chłopiec na posyłki  Brąz 
Spełnij 5 próśb o przedmiot od towarzyszy.

Trofeum łatwo pominąć.

Trofeum możliwe do zdobycia tylko w rozdziale 2, 3 lub 4. Upewnij się, że otrzymałeś je przed ukończeniem rozdziału 4.

Gdy jesteś w obozie swojej bandy, ludzie losowo podchodzą do Ciebie i proszą Cię o przedmioty. Jest to nieco przypadkowe, więc staraj się się rozmawiać z członkami swojego gangu, aby uzyskać więcej próśb. Musisz przejść do rozdziału 2 i zagrać główną misję z każdym członkiem obozu, aby otrzymać więcej żądań przedmiotów. Na szczęście jest dużo więcej żądań przedmiotów niż te 5 wymagane do trofeum.
Poniżej znajduje się lista wszystkich próśb z rozdziałów, zleceniodawców i gdzie można uzyskać przedmiot. Zrób to jak najwcześniej! Ponadto, zadania są zwykle podawane tylko w dzień między godziną 8:00 a 20:00. Więc nie próbuj tego w środku nocy. Niektóre przedmioty zadania mogą być ciężkie do znalezienia, więc trzymaj się tego, co jest proste i łatwe do zlokalizowania.

Rozdział 2 (8.00 -20.00)
  • Abigail - poprosi Cię o 5$ - daj jej swoje pieniądze
  • Jack - naparstek Abigail - można losowo znaleźć przy ciałach zabitych przeciwników.
  • Jack - komiks - do odnalezienia tutaj
  • Javier - oleander - do odnalezienia tutaj
  • Mary Beth - wieczne pióro - do znalezienia w szafce nocnej tutaj 
  • Pearson - kompas (poprosi Cię tylko wtedy gdy będziesz grał z nim w pokera) - do odnalezienia w Braithwaite Manor. Kompas jest w budynku przy przystani na stole.
  • Sean - Kentucky Bourbon - do kupienia w każdym sklepie wielobranżowym.
  • Tilly - naszyjnik (poprosi Cię tylko wtedy gdy będziesz grał z nią w domino) - do znalezienia w zamkniętych skrzyniach lub sejfach.
Rozdział 2,3,4 (8.00 -20.00)
  • Bill - Pomada do włosów - można zakupić w każdym sklepie wielobranżowym.
  • Charles - Bimber - można zakupić u pasera.
  • Charles - Oleander - do odnalezienia tutaj
  • Dutch - Fajka - do odnalezienia w tej lokalizacji na biurku (Uwaga za drzwiami jest niespodzianka w postaci niedźwiedzia)
  • Hosea - książka "Ciekawy przypadek złośnicy we mgle" - do odnalezienia tutaj na ławie.
  • Susan - Oregano x2 - lokalizacja oregano tutaj
Rozdział 2,3,4 (20.00 - 3.00)
Rozdział 2,3,4 (8.00 - 12.00)
  • Pearson - królik - musisz upolować królika. Dostępne są praktycznie wszędzie.
Rozdział 3 (8.00 - 20.00)
  • Hosea - żeń-szeń x2 - można znaleźć jeden krzak tutaj i jeden tutaj
  • Molly - lusterko kieszonkowe - lusterko można znaleźć w okolicy nazwanej Martha's Swain. Leży na szafce obok łóżka.
  • Sadie - Harmonijka - harmonijka znajduje się w domu niedaleko Flatneck Station. Regał na którym znajduje się harmonijka: klik.
Rozdział 3 (12.00-18.00)
  • Kieran - korzeń łopianu x2 - Korzeń łopianu możemy znaleźć np. tutaj

[Image: 28Sb373d9.png] To sztuka  Brąz 
Znajdź dom dla figurki wiewiórki.

Trofeum możliwe do zdobycia dopiero po ukończeniu Epilogu część 2.
Ukończ wszystkie 5 zleceń polowań od Pani Hobbs. Pierwsze zlecenie znajdziesz na dworcach kolejowych w Valentine, Saint Denis, Rhodos, Van Horn, Strawberry, Armadillo. Wejdź na dworzec kolejowy, gdzie znajduje się poczta i szukaj plakatu na ścianie, zerwij go, aby odczytać zlecenie polowania. Po odczytaniu zlecenie będzie w naszej torbie, a zadanie zostanie dodane do rejestru. Następnie musisz dostarczyć żądane zwierzęta w idealnym stanie na pocztę i wysłać je do Pani Hobbs. Wymagane jest, aby tuszki zwierząt były w doskonałym stanie (3 gwiazdki), w przeciwnym razie nie będą akceptowane do zadania. 
Po wykonaniu 5 zadań, Pani Hobbs wyśle Ci zaproszenie do swojej chaty (które będziesz mógł odebrać na poczcie). Odwiedź ją i odbierz figurkę wiewiórki.
Teraz wróć do swojego domu Beecher’s Hope i połóż figurkę nad kominkiem, a następnie udaj się do dowolnego miasta (możesz użyć szybkiej podróży, która znajduje się w twojej sypialni) np. do Blackwater i wróć ponownie do Beecher’s Hope. Zauważysz, że figurki nie ma na swoim miejscu. Od teraz musisz ją odnaleźć sześć razy. Po każdym odnalezieniu figurki udaj się do miasta, aby zniknęła na nowo. Wszystkie lokalizacje miejsc ukrycia wiewiórki znajdują się w filmie poniżej. Trofeum odblokuje się po odnalezieniu figurki za szóstym razem.

[Image: 29Sf7053b.png] Samowystarczalność  Brąz 
Wytwórz 30 różnych przedmiotów w trybie fabularnym.

Aby przejść do menu wytwarzania przytrzymaj  triangle , a następnie wybierz wytwarzaj  square . Aby zdobyć to trofeum, musisz tylko stworzyć trzydzieści przedmiotów. Istnieje mnóstwo receptur, które otrzymujesz, przechodząc fabułę. Możesz również kupić Broszury z recepturami u pasera. Różne rodzaje amunicji są zazwyczaj najlepszymi przedmiotami do wytwarzania, ponieważ wymagają niewielu materiałów i bardzo szybko się kończy Smile .Po stworzeniu swojego trzydziestego przedmiotu odblokujesz to trofeum.

[Image: 30Sd59d52.png] Zaleźć za skórę  Brąz 
Oskóruj zwierzę z każdego gatunku w trybie fabularnym.

[Image: 31S9daaee.png] Zoolog  Brąz 
Zbadaj wszystkie gatunki zwierząt we wszystkich stanach w trybie fabularnym.

[Image: 32Sf05c6d.png] Była TAKA wielka!  Brąz 
Złów rybę ważącą co najmniej 16 funtów (około 7,3 kg).

To trofeum odblokujesz automatycznie podczas łowienia legendarnych ryb.

[Image: 33S58c652.png] Oręż doskonały  Brąz 
Ulepsz każdy dostępny element jednej broni długiej bądź krótkiej.

Trofeum bardzo łatwe do odblokowania. Wystarczy udać się do dowolnego rusznikarza w dowolnym mieście i zakupić wszystkie dodatki do jednej broni.

[Image: 34S83d099.png] Niedźwiedzi weteran  Brąz 
Przetrwaj w trybie fabularnym 18 ataków niedźwiedzia, za każdym razem go zabijając.

[Image: 35Sf061db.png] Wierny wierzchowiec  Brąz 
Osiągnij maksymalny poziom więzi z koniem.

Za każdym razem, gdy znajdziesz lub kupisz konia, poziom więzi zaczynasz od 1. Gdy będziesz kontynuował używanie konia, jego więź z tobą wzrośnie z czasem aż do maksymalnego poziomu 4. Gdy ta więź się zwiększy, kondycja i zdrowie konia wzrośnie, będzie mógł pokonywać trudniejsze tereny, przejeżdżać przez głębszą wodę. Jeśli przez długi czas trzymasz się jednego konia, trofeum to prawdopodobnie przyjdzie naturalnie.

[Image: 36S756765.png] Ucieczka  Brąz 
Red Dead Online: ukończ wprowadzenie.

[Image: 37Sa12dae.png] Seryjny uczestnik  Brąz 
Red Dead Online: weź udział w serii.

[Image: 38S796084.png] Najemnik  Brąz 
Red Dead Online: przyjmij 10 misji od postaci w grze swobodnej.

[Image: 39Sb246d9.png] Dzieje się  Brąz 
Red Dead Online: zagraj w 5 wydarzeń w grze swobodnej.

[Image: 40Sa8cf09.png] Pas sukcesów  Brąz 
Red Dead Online: zdobądź 5 złotych klamr za nagrody.

[Image: 41S7ce85c.png] Prawdziwy zawodowiec  Brąz 
Red Dead Online: zdobądź tytuł najlepszego gracza 3 razy (w rundzie z przynajmniej 4 graczami).

[Image: 42S6579bc.png] Koń na każdą okazję  Brąz 
Red Dead Online: posiadaj jednocześnie 5 koni.

[Image: 43S2a60eb.png] To dopiero początek  Brąz 
Red Dead Online: osiągnij rangę 10.

[Image: 44S2bd829.png] Osławiony  Złoto 
Red Dead Online: osiągnij rangę 50.

[Image: 45Se569c8.png] Wszystkie chwyty dozwolone  Brąz 
Red Dead Online: powstrzymaj wrogą bandę przed wykonaniem misji w grze swobodnej.

[Image: 46Sad6499.png] Domator  Brąz 
Red Dead Online: kup 5 ulepszeń obozu.

[Image: 47S4be44a.png] Niestandardowa amunicja  Brąz 
Red Dead Online: wytwórz 25 naboi.

[Image: 48S43e58e.png] W bandzie raźniej  Brąz 
Red Dead Online: utwórz stałą bandę.

[Image: 49Saa82b7.png] Mistrz rzemiosła  Brąz 
Red Dead Online: wytwórz 20 przedmiotów (wyłączając amunicję).

[Image: 50S74512e.png] Rzeźnik  Brąz 
Red Dead Online: sprzedaj 20 przedmiotów rzeźnikowi.

[Image: 51S4e196c.png] Zielarz doskonały  Brąz 
Red Dead Online: zbierz 25 ziół.

[Image: 52S2a6e13.png] W grupie siła  Brąz 
Red Dead Online: ukończ misję w grze swobodnej jako członek bandy liczącej co najmniej 2 osoby.
[Image: Kamilek_.png]
Reply

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

ABOUT PlaystationTrophies.pl

Theme © iAndrew 2018 - Forum software by © MyBB .