Dismiss this notice

Dismiss this notice

Rayman Legends - Poradnik do trofeów

luki1q2w3e4r Offline
Junior Member
#1
Rayman legends

Trudność: 6/10
Ilość trofeów: 51
Przybliżony czas zdobycia platyny: 5 miesięcy
Ilość potrzebnych graczy: 2 osoby

!!!PRZECZYTAJ ZANIM ZACZNIESZ!!!

W pierwszej kolejności przechodzimy wszystkie poziomy w obrazach zbierając wszystko co na nich się znajduje najlepiej w dwie osoby ponieważ łatwiej jest wszystko pozbierać. Aby było łatwiej zdobyć 600 lumów na planszy warto mieć serduszko i zdobywać kolejne które dają dodatkowe 5 lumów warto również zbierać lumy  „po kolei” gdy są różowe dają 2 pkt.  Polecam również  od pierwszego dnia wejść w challenges i zdobywać pucharki na początek próbować przynajmniej srebra z czasem będziemy zdobywali złote pucharki co ułatwi zdobycie najbardziej czasochłonnego trofeum: Ale Czad . W późniejszym etapie gry pojawią się poziomy czasowe na których musimy osiągnąć czas poniżej 40 sekund większość jest dość łatwa ale są i takie gdzie mamy zapas 1 sekundy przy idealnym przejściu. Po ukończeniu głównych 6 obrazów gry na diamentowe pucharki zostanie nam obraz origins w którym jest 5 światów z poziomami z wcześniejszej części nie powinno być z nimi żadnego problemu są dość proste. Po ukończeniu ich  powinniśmy mieć max małaków 700/700 i około 700 000 lumów oraz ponad 4000 pkt. Czaderskości a potrzeba ich 6000pkt. Nie pozostaje nam nic innego jak włączanie gry codziennie i granie w wyzwania dnia i tygodnia dzięki czemu  zdobędziemy nowe pucharki .

PORADNIK:

Platyna  Legenda [Image: 4e86j3.png]
Zdobądź wszystkie trofea w grze!
***********************************************************************
Aby odblokować to osiągnięcie należy zebrać pozostałe trofea.

Brąz Barbara jest wolna! [Image: 678ge8.png]
Uwolnij księżniczkę barbarzyńców.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, po uratowaniu wszystkich księżniczek w sposób pokazany w trofeum : Ratowniczy księżniczek!

Brąz Podbij zamek! [Image: bgj3b5.png]
Ukończ obraz "žRockowy zamek". 
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, wystarczy ukończyć wszystkie poziomy w pierwszym obrazie.

Brąz    Zagrajcie to! [Image: g16784.png]
Ukończ obraz "Orkiestra chaosu".
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, wystarczy ukończyć wszystkie poziomy w drugim obrazie.

Brąz    Szalony świat! [Image: d038d7.png]
Ukończ obraz "Szaleni mariachi".
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, wystarczy ukończyć wszystkie poziomy w trzecim obrazie.

Brąz    Plusk! [Image: j6d1jb.png]
Ukończ obraz "Chlup, chlup".
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, wystarczy ukończyć wszystkie poziomy w czwartym obrazie.

Brąz    Smoczy jeździec! [Image: 1781d3.png]
Ukończ obraz "Zabójca smoków".
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, wystarczy ukończyć wszystkie poziomy w piątym obrazie.

Srebro    Podróż na Księżyc [Image: 3784e7.png]
Pozbądź się pięciu Mrocznych Małaków.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, w każdym z 5 pierwszych obrazów znajduje się poziom na którym gonimy mrocznego małaka ,po ukończeniu 5 takich poziomów otrzymamy osiągnięcie .

Złoto  Światowe tournée! [Image: 708de4.png]
Ukończ świat "Impreza Żywych Umarlaków".
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry, wystarczy ukończyć wszystkie poziomy w ostatnim obrazie.

Srebro  Ratowniczy księżniczek! [Image: 578b4g.png]
Uratuj 10 księżniczek.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas przechodzenia gry , każda księżniczka znajduje się za drzwiami w obrazach. Przykład:

Brąz    Przyjaciel Małaków [Image: 0381g1.png]
Uratuj 150 Małaków.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Wybraniec

Srebro    Bohater Małaków [Image: 8584ge.png]
Uratuj 300 Małaków.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Wybraniec

Złoto    Wybraniec [Image: e3784j.png]
Uratuj wszystkie porwane Małaki.
***********************************************************************
W grze do uratowania mamy 700 małaków z każdego zwykłego poziomu otrzymamy 10 małaków z czego 8 to klatki a 2 duże to ukryte podpoziomy zawierające dużą klatkę . małaki otrzymujemy również za wyzwania czasowe które pojawiają się w dalszym etapie gry maksymalna ilość małaków za taki poziom to 3 przy czym trzeba osiągnąć czas poniżej 40 sekund , również 3 małaki otrzymamy za poziomy z ratowaniem księżniczek.
W skrócie mówiąc maksując grę i zbierając wszystko trofeum wpadnie przy okazji.

Brąz    Farciarz! [Image: 4e8633.png]
Zdrap 10 szczęśliwych losów.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Zdrap mnie!

Srebro    Zdrap mnie! [Image: 678g68.png]
Wygraj i zdrap wszystkie szczęśliwe losy.
***********************************************************************
Los otrzymujemy po przejściu każdego zwykłego poziomu za zebranie 450 lumów aby odkrywać zawartość losów musimy wejść torbie po wybraniu trójkąta >> szczęśliwe losy  po przejściu wszystkich poziomów i zdrapaniu losów  trofeum wpadnie.

Brąz    Mogliśmy być bohaterami [Image: bgj305.png]
Zbierz wystarczającą liczbę Lumów, aby odblokować 10 obrazów w galerii bohaterów.
***********************************************************************
Trofeum wpadnie podczas przechodzenia gry wystarczy zebrać 100 000 lumów

Srebro    Tyle wygrać! [Image: g167e4.png]
Zbierz milion Lumów i odblokuj ostatniego bohatera.
***********************************************************************
Po przejściu gry na maxa będziemy mieli około 700 000 lumów ale grając w codzienne i tygodniowe wyzwania dobijemy resztę bez problemu po ukończeniu platyny będziemy mieli ich około 2000 000.

Brąz    Są słodkie! [Image: d03857.png]
Wygraj 30 stworzeń.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Kocham je!

Srebro    Kocham je! [Image: j6d1db.png]
Wygraj wszystkie stworzenia.
***********************************************************************
Stworzenia zdobywa się ze zdrapanych losów które odkrywamy w torbie po wybraniu trójkąta >> szczęśliwe losy i drapiemy

Brąz  Mistrz zamków [Image: 178183.png]
Otwórz wszystkie zamki w światach i obrazach.
***********************************************************************
Zamki odblokują się wraz z przechodzeniem kolejnych poziomów jak i również ze zdrapanych losów nie trzeba się martwić tym trofikiem wpadnie podczas kończenia kampanii.

Brąz    Najeźdźcy! [Image: 378487.png]
Uratuj dostatecznie wiele Małaków i pozbądź się Mrocznych Małaków, by pojawiły się najechane obrazy.
***********************************************************************
Trofeum związane z osiągnięciem wybraniec odblokuje się przy okazji.

Brąz    Szybko poszło! [Image: 708d84.png]
Pędź dostatecznie szybko, aby uratować 3 Małaki w najechanym obrazie.
***********************************************************************
Po pojawieniu się poziomów na czas wystarczy ukończyć go poniżej 40 sekund.

Brąz    Perfekcja! [Image: 578b8g.png]
Zdobądź 3 puchary Lumów i 3 puchary Małaków w obrazie.
***********************************************************************
Aby zdobyć to trofeum należy zebrać wszystko w jednym z poziomów  600 lumów i 10 klatek.

Brąz    Do czysta! [Image: 038181.png]
Uratuj wszystkie Małaki w danym świecie, aby otrzymać diamentowy puchar.
***********************************************************************
Trofeum związane z osiągnięciem wybraniec aby je odblokować należy zebrać wszystkie małaki w obrazie . Uwaga liczba w obrazie będzie się zmieniać podczas przechodzenia gry, nie ma co się martwić że na górze nie ma diamentowego pucharka gdy widnieje 72/72 gdyż do obrazu będą pojawiać się nowe poziomy i liczba będzie się zwiększała gdy ukończymy wszystkie poziomy pucharek się pojawi.

Brąz    Miłośnik brązu [Image: 85848e.png]
Zdobądź wszystkie brązowe puchary z obrazów.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Miłośnik złota

Brąz    Miłośnik srebra [Image: e3787j.png]
Zdobądź wszystkie srebrne puchary z obrazów.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Miłośnik złota

Brąz    Miłośnik złota [Image: 4e8683.png]
Zdobądź wszystkie złote puchary z obrazów.
***********************************************************************
Trofeum do uzyskania za zebranie wszystkich 10 klatek z poziomów + 600 lumów polecam grać we 2 osoby dużo łatwiej się zbiera wszystko na danym poziomie

Srebro    Miłośnik diamentów [Image: 678g88.png]
Zdobądź wszystkie diamentowe puchary z obrazów.
***********************************************************************
w trofeum chodzi o o otrzymanie diamentowych pucharów za obrazy gdy zbierzemy wszystkie małaki  we wszystkich obrazach razem z obrazami Origins trofeum odblokuje się.

Brąz    Nostalgia [Image: bgj3j5.png]
Ukończ pierwszy obraz "Powrotu do Origins".
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Stara szkoła

Srebro    Stara szkoła [Image: g16764.png]
Ukończ wszystkie obrazy "Powrotu do Origins".
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się przy przejściu wszystkich obrazuw ze wcześniejszej części gry obrazów jest 5 do ukończenia. Poziomy w tych obrazach są dość łatwe biorąc pod uwagę to że graliśmy w nie we wcześniejszej części. Nawet jeśli nie nie powinny sprawić nikomu problemu.

Brąz    Kung-fu rzepa [Image: d03837.png]
Wyciągnij rzepę z ziemi za pomocą ataku miażdżącego, a następnie traf ją kopnięciem z wyskoku.
***********************************************************************
By wyciągnąć rzepę należy uderzyć w miejsce gdzie ona się znajduje za pomocą klawiszy:[Image: dol.png] [Image: kwadrat.png] 

Brąz  Trafienie! [Image: j6d13b.png]
Zabij 5 wrogów za pomocą rzep.
***********************************************************************
Gdy wyciągniemy rzepę z ziemi wystarczy w nią uderzyć i zabić przeciwnika jest sporo miejsc gdzie będzie do tego okazja więc trofeum powinno wpaść podczas przechodzenia kolejnych poziomów.

Brąz    Ogrodnik [Image: 178143.png]
Wyciągnij 100 rzep z ziemi.
********************************************
Osiągniecie odblokuje się podczas kończenia kampanii na każdym z poziomów trzeba wyciągać wszystkie napotkane rzepy.

Brąz   To nie platforma! [Image: 3784b7.png]
Stój na przeciwniku z tarczą, dopóki nie spróbuje cię zaatakować.
***********************************************************************
Przykład na filmie:

Brąz    Jazda na toporze [Image: 708d14.png]
Jako Barbara lub Elizja przejedź 30 metrów na toporze.
***********************************************************************
Przykład na filmie:

Brąz    Kiepski żart [Image: 578bdg.png]
Spraw, żeby 5 przeciwników spadło, niszcząc ich spadochrony.
***********************************************************************
Wystarczy skakać po ich spadochronach w 2 obrazie w poziomie "zakumkana historia" wpadnie po zbiciu 5 spadochronów.

Brąz    Strzelanina! [Image: 038151.png]
Pozbądź się 100 przeciwników, miotając ciosy.
***********************************************************************
Trofeum wpadnie podczas przechodzenia gry używając „latających rękawic” dostępnych na wybranych poziomach.

Brąz    Daj mu pracować [Image: 85843e.png]
Podczas jednego przejścia "Lucha Libre i wielki pościg" pozwól Luchadorowi zabić 10 przeciwników.
***********************************************************************
Przykład na filmie:

  Brąz  Skacząca wyspa [Image: e378bj.png]
Zbierz wszystkie Lumy unoszące się nad skaczącą wyspą w "Tajemniczej nadmuchiwanej wyspie".
***********************************************************************
Wystarczy uderzyć w wyspę na początku poziomu i zbierać wszystkie lumy aż nie odblokuje się osiągnięcie przykład:

Brąz    Uwaga! [Image: 4e86g3.png]
Zabij 10 żab za pomocą ich elektrycznych pocisków. 
***********************************************************************
Trofeum powinno wpaść podczas przechodzenia gry jest mnóstwo miejsc gdzie wyżej wymienione żaby strzelają pociskami a te odbijają się od przeszkody i wracają do nich , również mżna spotkac przypadek gdzie żaby zabiją się nawzajem swoimi pociskami gdy byłby jakiś problem z trofeum polecam filmik:

Brąz    Cichociemny Ray [Image: 678gj8.png]
Przejdź przez "Pałac z głębin" bez wejścia w światło mrocznego wartownika lub dotknięcia lasera.
***********************************************************************
Trofeum jest dość trudne ponieważ musimy przejść cały poziom: "Pałac z głębin" praktycznie nie ginąc przede wszystkim należy iść powoli i spokojnie omijać kolejne poziomy po kilkukrotnym przejściu poziomu idealnie osiągnięcie będzie nasze  Przykład na filmie:

Brąz  Gumowa kaczuszka [Image: bgj355.png]
Zniszcz 5 gumowych kaczuszek wysłanych przez Rekinoludzi.
***********************************************************************
Kaczuszki  są na poziomie: "zasadzka w windzie" wystarczy zniszczyć 5 i trofeum jest nasze. Przykład:

Brąz    Kop tę piłkę! [Image: g167d4.png]
Wygraj jeden mecz w Kung futbol.
***********************************************************************
Do trofeum potrzebujemy 2 padów wchodzimy w futbol i wygrywamy.

Brąz    Pretendent! [Image: d03867.png]
Odblokuj wszystkie wyzwania.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się po osiągnięciu 7 z 11 poziomów czaderskości podczas przechodzenia gry.

Brąz    Jest wszędzie! [Image: j6d1gb.png]
Przynajmniej raz weź udział w 4 różnych wyzwaniach.
***********************************************************************
Po odblokowaniu trofeum Pretendent! Wziąć udział w każdym z wyzwać dnia  i tygodnia.

Brąz    Pierwsze kroki [Image: 178163.png]
Wygraj brązowy puchar w wyzwaniu.
***********************************************************************
Wpadnie przy pierwszej rozgrywce wyzwania dnia

Brąz    Dobry jest! [Image: 3784g7.png]
Wygraj srebrny puchar w wyzwaniu.
***********************************************************************
Również wpadnie z czasem zbierania 6000 pkt. czaderskości

Brąz    Prawdziwy mistrz [Image: 708d34.png]
Wygraj złoty puchar w wyzwaniu. 
***********************************************************************
Po dłuższym czasie grania w wyzwania dnia i tygodnia dojdziemy do wprawy i zdobędziemy złoto za wyzwanie przykład na filmie:

Brąz     Pobiłem cię! [Image: 578bjg.png]
Pobij wynik jednego ze swoich znajomych w wyzwaniu.
***********************************************************************
Trofeum odblokuje się podczas wbijania osiągnięcia: Rywal

Srebro    Rywal [Image: 0381e1.png]
Pobij wyniki swoich znajomych w wyzwaniach 30 razy.
***********************************************************************
Trzeba zaprosić do grona znajomych kogoś kto codziennie gra w wyzwania i grać lepiej od niego lub dogadać się i powoli pobijać swoje rekordy.

Srebro    Ale czad! [Image: 85847e.png]
Osiągnij ostateczny poziom czaderskości.
***********************************************************************
Aby zdobyć 11 ostatni poziom czaderskości potrzeba przejść grę w 100% to znaczy zdobyć wszystkie brązowe, srebrne, złote, diamentowe puchary , wykonywać codzienne/tygodniowe wyzwania i zdobyć z nich 2000 pkt.  Każdy pucharek daje:

-Brązowy - 1pkt
-Srebrny - 5pkt
-Złoty - 10pkt
-Diamentowy - 50pkt

jest to najdłuższe osiągniecie w grze  tak jak napisałem powyżej musimy na tych wyzwaniach zdobyć 2000 pkt. Najszybciej będzie nam to dane gdy będziemy zdobywali diamentowe pucharki ale jest to dosyć trudne i raczej większość z was po przejściu gry będzie zdobywała srebra/złota i przy takich osiągnięciach wystarczy włączać grę codziennie na 20 minut i przechodzić wyzwania po około 4 miesiącach powinno wpaść trofeum
Reply

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

ABOUT PlaystationTrophies.pl

Theme © iAndrew 2018 - Forum software by © MyBB .