Need for Speed Poradnik + Droga do Platyny

pukki Offline
Senior Member
#1
[Obrazek: nfs-2015-download.png]

Poziom Trudności 2/10
Ilość trofeów do zdobycia: Offline: 0 (Musimy być cały czas podłączeni do sieci)
Ilość trofeów do zdobycia: Online: 31 (1 Platyna mała  ,3  Złoto małe  ,19 Srebro małe ,8 Brąz mały  )
Czas potrzebny do zdobycia platyny: 25-30h ( min 5 dni na wyzwania codzienne )
Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1
Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: Brak 
Poziom Trudności wpływa na trofea?: Nie
Kody wyłączają trofea ? Brak kodów
Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): Nie

Droga do Platyny 
1. Fabuła + wyzwania codzienne
Wykonujmy fabule, cieszmy się rozgrywką. Zdecydowane większość trofeów wpadnie bez specjalnego ich nabijania. W między czasie w ramach odpoczęcia od fabuły wykonujmy wyzwania codzienne. Sama fabuła to ok 15 godzin rozgrywki. Jeśli więc poświęcasz na rozgrywkę niewiele godzin dziennie sprawi to że to trofeum wpadnie wrz z zakończeniem fabuły. Należy pamiętać iz wykonanie wymaganej liczby wyzwań do platyny trwa min. 5 dni.
2. Brakujące trofea
Po zakończeniu fabuły w zależności od tego jak graliśmy będziemy mieli brakujące trofea. Niektóre są uzależnione od innych. Nie wbijemy niektórych trofeów bez posiadania 50 poziomu kierowcy. Jeśli więc po ukończeniu fabuły nie osiągnąłeś tego poziomu ( jedni go osiągają inni nie ) będziesz musiał pojeździć jeszcze kilka wyścigów poza fabułowych. Nastpnie wbijasz trofea jak np. Maksymalna Moc którego nie osiągniesz bez 50 poziomu. Jeśli do momentu tego kroku nadal nie mamy ukończonych 15 wyzwań codziennych, wykonujemy je nadal.

[Obrazek: small_min_624966429.png]Platynowe trofeum Srebro
Zdobądź wszystkie trofea Need for Speed

[Obrazek: small_min_1989588332.png]Tam dom twój, gdzie auto twoje Brąz
Zdobądź miejsce w garażu

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1662202868.png]Szczenięce lata Srebro
Osiągnij 10. poziom REP

Zobacz : Mogę pański autograf?

[Obrazek: small_min_1772106570.png]W pogoni za sławą Srebro
Osiągnij 25. poziom REP

Zobacz : Mogę pański autograf?

[Obrazek: small_min_926420358.png]Mogę pański autograf? Złoto
Osiągnij 50. poziom REP 

[hide]Przez całą grę zdobywamy punkty reputacji. Niezależnie od tego czy wypełnimy cele misji czy nie. Dobrym sposobem na wbijanie punktów reputacji jest powtarzanie misji po kilka razy. Aby to zrobić nie możemy spełnić wymogów wyścigu, tzn. jeśli mamy wygrać dojeżdżamy np na drugim miejscu i powtarzamy wyścig. W ten sposób zdobywamy cenne punkty reputacji. Kolejnym sposobem jest ucieczka przed policją, im dłuższy pościg i im wyższy mandat nam grozi , tym więcej punktów reputacji dostaniemy. Jazda tuningowanymi samochodami w wyścigach również podnosi nam reputacje. To o czym należy pamiętać to to aby zakręty w miarę możliwości pokonywać ślizgiem, to kolejny element który spowoduje  wzrost naszej rangi. Punkty reputacji otrzymujemy ogólnie za stylową jazdę w każdym stylu. Sprawdź trofeum Moment Idealny aby dowiedzieć się więcej.[/hide]

[Obrazek: small_min_446447374.png]Wskazówki od Amy Brąz
Zmierz się ze znajomymi Amy, z autami o dużej mocy

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1256923687.png]RWB Srebro
Poznaj Nakai-sana, legendę świata tuningu

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1309533252.png]Legendarny tuningowiec Srebro
Zostań ikoną tuningu

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1408440791.png]Prędkość to ja Brąz
Pobij osobisty rekord Magnusa

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1931813497.png]Miejski Buntownik Srebro
Ukończ wyzwanie osobiste Magnusa

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_251559167.png]Spełnić potrzebę Srebro
Zostań ikoną prędkości

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_202242057.png]Hoonigan Srebro
Zostań ikoną stylu

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1369409286.png]Gwiazda jednego ujęcia Srebro
Przejedź gymkhanę Kena w jednym podejściu

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1196315495.png]Nie do zatrzymania  Brąz
Ukończ wyzwanie pirata drogowego: „2 blokady drogowe podczas pościgu”

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_353392720.png]Zaskoczony? Ja też nie Srebro
Odkryj sekret pirata drogowego

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_272170406.png]Ponad prawem Srebro
Zostań ikoną bezprawia

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1608336829.png]Jeden za wszystkich... Brąz
Znajdź sobie ekipę

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1069764876.png]Ciuch ciuch! Srebro
Weź udział w driftowym pociągu z ekipą Risky Devil

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1069764876.png]... I wszyscy za jednego Srebro 
Dotrzyj na szczyt wraz ze swoją ekipą

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_1353167456.png]Największa z ikon Złoto
Zostań największą z ikon

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_925310091.png]Zwycięski tuning Brąz
Wygraj dowolne zawody w tuningowanym aucie

[hide]Trofeum nie do pominięcia, wpadnie jeśli wygramy zawody samochodem z zakupioną jakąkolwiek inną częścią niż fabryczna. W późniejszych fazach gry, wygranie zawodów  samochodem bez modyfikacji,jest niemożliwe. [/hide]

[Obrazek: small_min_654309932.png]Przekroczyć granice Srebro
Ustaw maksymalny poziom przyczepności lub driftu

[hide]Trofeum najlepiej wbić po zakończeniu fabuły i wbiciu 50 levela. Wtedy też będziemy mieli odblokowane wszystkie najlepsze części, które musimy zakupić aby zdobyć inne trofeum. Po wszystkim przechodzimy do zakładki "modyfikacja osiągów" , przesuwamy górny pasek maksymalnie w dowolną stronę, po czym zapisujemy wykonane modyfikacje i wychodzimy z garażu. [/hide]

[Obrazek: small_min_802897533.png]Potrójna korona Srebro
Wygraj w trzech zawodach z rzędu

[hide]Trofeum bez żadnych problemów powinno wpaść na początku kariery. Jeśli tak by się nie stało rozegramy 3 zawody poza fabułą na niskim poziomie trudności, gdy już zdobędziemy jakieś lepsze auto. Wtedy w kuluarach wygramy każde zawody na tym poziomie i bez problemu zdobędziemy trofeum.[/hide]

[Obrazek: small_min_961724266.png]Śmietanka towarzyska Srebro
Otrzymaj 50 wpisów od innych kierowców uznających twoje umiejętności

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: small_min_845500460.png]Pełna chata Srebro
Zapełnij wszystkie miejsca w garażu

[hide]Trofeum bardzo proste do wykonanie. Musimy po prostu zakupić kolejne auto do naszego garażu. Nie musimy przy tym wydawać ani grosza. Wystarczy że kupimy nowe auto dopiero po wygraniu jakiegoś w zawodach np. od Magnusa Walkera. Czynność musimy powtórzyć 4 razy, tak aby zapełnić pozostałe sloty w garażu.

[/hide]
[Obrazek: small_min_871398532.png]Początek kolekcji Srebro
Kup kolejne auto do garażu

[hide]Trofeum bardzo proste do wykonanie. Musimy po prostu zakupić kolejne auto do naszego garażu. Nie musimy przy tym wydawać ani grosza. Wystarczy że kupimy nowe auto dopiero po wygraniu jakiegoś w zawodach np. od Magnusa Walkera.[/hide]

[Obrazek: small_min_563293908.png]Niezła zabawa Złoto
Ukończ 15 wyzwań codziennych

[hide]Każdego dnia dostajemy 3 nowe wyzwania do wykonania. Nie są one jakoś bardzo trudne do wykonania, nie mniej jednak jak łatwo wyliczyć trofeum zdobędziemy najwcześniej po 5 dniach. Wyzwania w aktualnym dniu możemy sprawdzić w menu głównym, przechodząc na opcje "Wyzwania codzienne" i wciskając przycisz (x). Przykładowe wyzwania z jakimi będziemy mieli doczynienia to np : 
  • ucieczka przed policją po pościgu trwającym np 5 minut
  • ucieczka przed policją po zebraniu kwoty mandatu 7000
  • rozbicie określonej liczby blokad drogowych
  • przejechanie określonych zawodów, niezwiązanych z fabułą
Będzie to zapewne ostatnie trofeum na drodze do platyny. Mimo iż jest to pucharek złoty, nie jest trudny do zdobycia. Im mniej wyzwań dziennie ukończymy tym dłużej będziemy pucharek wbijali.

Najlepsze miejsce gdzie praktycznie zawsze znajdziemy policje jest posterunek. Jego lokalizacja została pokazana na filmiku. 

[/hide]

[Obrazek: small_min_1303789255.png]Bez filtra Brąz
Zrób swoje pierwsze zdjęcie

W Dowolnym momencie wciskamy prawy analog (R3) i to wszystko.

[Obrazek: small_min_934704588.png]Moment idealny Srebro
Uzyskaj jednocześnie maksymalną liczbę punktów we wszystkich 5 stylach jazdy

[hide]Trofeum powinno wpaść podczas normalnej gry, w późniejszych etapach bez żadnego bustowania.

W grze mamy 5 ścieżek, które dają nam określony styl. 
  • Prędkość (Spike)  Otrzymujemy punkty uzyskanie maksymalnej prędkości, czystą jazdę, czy tak zwany slipstream, czyli jazdę w tunelu areodynamicznym przeciwnika z przodu, czyli po prostu za nim unikając oporów powietrza.
  • Styl(Manu)  Otrzymujemy punkty za driftowanie.
  • Ekipa (Robyn) Otrzymujemy punkty za drift obok członka ekipy.
  • Bezprawie Otrzymujemy punkty za niszczenie przeszkód, kraksy, unikanie kraksy w ostatnim momencie i wszystkie sprawy związane z policją.
  • Tuning (Amy)  Punkty otrzymujemy np za używanie nitra do osiągnięcia maksymalnej prędkości.
Osiągnięcie w jednym momencie punktów w każdym ze styli spowoduje wbicie trofeum.
Gdyby z jakichś powodów trofeum nie wpadło, możemy wykonać drift w misji Złap Rytm( Łatwy ), tam powinno ono wpaść bez problemu.
[/hide]

[Obrazek: small_min_1669440489.png]Pełna moc Srebro
Zamontuj w wybranym aucie najlepsze części tuningowe z każdej kategorii

[hide]Trofeum możliwe do wbicia po osiągnięciu 50 poziomu. Wtedy też będziemy mieli odblokowane wszystkie części. Nie pozostaje nam wtedy nic innego jak je zakupić i opuścić garaż. 

[/hide]
[Obrazek: small_min_2057349221.png]Bez kółek pomocniczych Brąz
Naucz się stylowej jazdy

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Odpowiedz

pukki Offline
Senior Member
#2
[Obrazek: 1%20-%20Wierny%20fan.png?m=1448549978]Wierny fan Brąz
Umieść auto Kena lub Morohoshiego w twoim garażu.

[hide]Aby zdobyć to trofeum musimy kupić któreś z wymienionych aut za 0$. Auta odblokują się wraz z postępem fabuły (ścieżki stylu i bezprawia), więc możemy je kupić dopiero kiedy będą one odblokowane.[/hide]

[Obrazek: 2%20-%20Ikonoklasta.png?m=1448549978]Ikonoklasta Brąz
Wygraj zawody autem Kena lub Morohoshiego.

[hide]Ten pucharek ma błąd w opisie. Musimy wygrać zawodu zarówno samochodem Kena jak i Morohosiego. Wtedy pucharek nam wpadnie. Nie ma znaczenia jakiego typu będą to zawody.[/hide]

[Obrazek: 3%20-%20Pokona%C4%87%20blokad%C4%99.png?m=1448549978]Pokonać blokadę Brąz
Zdobądź 350 000 pkt driftu w "€žBlokadzie umysłowej"€, jadąc autem Kena.

[hide]Najtrudniejsze trofeum tego DLC. Musimy ukończyć zawody Blokada Umysłowa ( Gymkhana ) samochodem Kena Blocka który musimy zakupić czyli Fordem Mustangiem. Trudności temu trofeum dodaje fakt iż nie możemy zmieniać ustawień samochodu, więc jeździmy na fabrycznych. Potrzebujemy zdobyć 350 000 punktów i przejechać całą trasę w czasie 6.45. Samochód jest trudny w opanowaniu i łatwo wylecieć z zakrętu co kończy się uderzeniem w bandę i stratą punktów driftu. Potrzebny więc będzie trening i nauka driftowania tym samochodem, a wtedy wyzwanie nie powinno stanowić problemu.[/hide]

[Obrazek: 4%20-%20D%C4%85%C5%BC%20do%20gwiazd.png?m=1449821870]Dąż do gwiazd Brąz
Osiągnij 70. poziom REP

[hide]DLC zwiększa nam poziom reputacji do zdobycia w porównaniu w tym co było w podstawowej wersji. Wykonanie challange'y Eddyego doda nam ok 4 leveli. Pozostałe musimy zdobywać wykonując różnego rodzaju zawody. Najlepiej wykonywać te na wysokim poziomie, wtedy punkty reputacji będą szybciej zdobywane.[/hide]

[Obrazek: 5%20-%20Eddie%20wr%C3%B3ci%C5%82.png?m=1449821886]Eddie wrócił Brąz
Ukończ Eddie's Challenge

[hide]Trofeum Wpadnie po zakończeniu rozmowy telefonicznej którą odbędziemy po ukończeniu wszystkich 15 wyzwań [/hide]

[Obrazek: 6%20-%20Od%20zera%20do%20bohatera.png?m=1449821870]Od zera do bohatera Brąz
Wygraj zawody w aucie Eddiego

[hide]Trofeum będziemy mogli zdobyć po ukończeniu wszystkich wyzwań. Wtedy teżtak jak w przypadku Hoonicorna i Lamborghini kupujemy je i umieszczamy w garażu.[/hide]
Odpowiedz

Mikado Offline
Junior Member
#3
Czy jeżeli w Gymkhanie Kena jedną z nich przeszedłem za 1 razem a przy drugiej pod koniec wyłączyły się serwery EA i nie zaliczyło mi trofeum, to czy jest jeszcze szansa jakoś to cofnąc czy to juz po Platynie?
Odpowiedz

pukki Offline
Senior Member
#4
Opis tego trofeum może być mylacy. Tego trofeum nie da się pominąć. Po przejściu bodajże ostatniej Gymkhany trofeum wpadnie. W jednym podejściu nie oznacza za pierwszym razem. Chodzi po prostu żeby zaliczyć. W innych grach oznaczało by to np przejście misji bez wczytania gry - na jednym życiu.
Odpowiedz

Lutek Offline
Junior Member
#5
Mi sie 2 trofea zbugowaly . Spełnić potrzebe i Ciuch ciuch , mam koniec fabuły i nie wpadły jest jakis sposób by to nadrobic ? czy musze na nowo gre przechodzic
Odpowiedz

pukki Offline
Senior Member
#6
Możesz spróbować zgrać zapis na pendrive, usunąć wszystkie pliki gry. Zainstalować od nowa, wgrać Save i odpalić grę.
Odpowiedz

FuraSx Offline
Junior Member
#7
czemu, kiedy zrobiłem finał ekipy (wpadł trofik) a w statystykach mam napisane 97%???
Odpowiedz

pukki Offline
Senior Member
#8
Poda swój nick psn to sprawdzę jak tam u Ciebie z trofeami