Mortal Kombat X Poradnik

hunter123 Offline
Member
#1
Platyna 
[Obrazek: mortal_kombat_x_full_logo_1_68563.jpg]

Poziom Trudności : 5/10
    Ilość trofeów do zdobycia :  Platyna mała 1 Złoto małe 1 Srebro małe 5 Brąz mały 54
    Czas potrzebny do zdobycia platyny : 40-60 godzin (przy korzystaniu z metody farmienia)
    Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny : 1
    Trofea możliwe do pominięcia : brak
    Poziom trudności wpływa na trofea ? : Nie
    Kody wyłączają trofea ? : brak kodów
    Trofea , które mogą nie wpaść (zbugowane) : brak

Autorami fimów są : Xbox One Scene, PowerPyx
Link do Ustawki: Kliknij tutaj 

Poradnik :

[Obrazek: b20a78101.png]Platynowe trofeum Platyna mała
Wszystkie trofea zdobyte.

Tego chyba nie trzeba tłumaczyć Smile

[Obrazek: latest?cb=20150416080520]Raz pod wieżą, raz na wiezy Brąz mały
Ukończ jedną z wież.

Wystarczy ukończyć jedną z wież np.Klasyczną i trofeum jest nasze

[Obrazek: 4DFF09466C.PNG]Zdobywca wieży Brąz mały
Ukończ wieże wszystkimi postaciami.

Do tego trofeum wymagane są jedynie postacie podstawowe ,których łącznie jest 24.

Postacie wymagane : (Kung Lao,Jax,Sonya Blade,Kensi,Kitana,Scorpion,Sub-Zero,Millena,Takeda,Cassie Cage,Jacqui Brigs,Kung Jin,Shinnok,Kano,Johnny Cage,Erron Black,Liu Kang,Ermac,Kotal Kahn,Reptile,Ferra/Torr,D'Vorah,Raiden,Quan Chi.)

Postacie nie wymagane : (Jason,Tanya,Predator,Goro,Tremor.)

Ogólnie to musimy ukończyć wieże klasyczną ,przynajmniej raz ,każdą z dostępnych nam postaci.
Trofeum może i łatwe ,ale na pewno czasochłonne.

[Obrazek: 5D31770D4F.PNG]Mistrz wieży Brąz mały
Ukończ 10 żyjących wież

Patrz na ,,Władca wież''

[Obrazek: 5S06a731.png]Władca wież Srebro małe
Ukończ 50 żyjących wież

Naszym zadaniem jest ukończenie 50 żyjących wież, wchodzimy w nie poprzez :jeden gracz > wieże > żyjące wieże
Ogólnie to mamy do wyboru 3 typy wież :

Godzinowa - zmiana wieży co 1 godz

Dzienna - zmiana wieży co 24 godz

Profesionalna - zmiana wieży co 7 dni

Najszybszym sposobem na zdobycie tego trofeum jest wieża godzinowa, ponieważ musimy pokonać tylko 5 przeciwników, co nam zajmie nie więcej niż 5 minut.
Przy okazji polecam robić te wieże co godzinę ,bo po każdym ukończeniu nowej wieży godzinowej, dodatkowo otrzymujemy modyfikatory walki, które będą nam potrzebne do trofeum ,,Kolekcja''

[Obrazek: 107512.png]Wyzwanie przyjęte! Brąz mały
Wygraj jedno wyzwanie wieży.

Patrz na ,,KOLEŚ!!!''

[Obrazek: 107513.png]KOLEŚ!!! Brąz mały
Rzuć wyzwanie wieży jednemu ze znajomych.

To tak wchodzimy w : jeden gracz > wieże > wyzwania wieży > nowe wyzwanie wieży,a następnie kończymy losowo wygenerowaną wieze i  z kolei wysyłamy wyzwanie jednemu ze znajomych (Jeśli nie mamy znajomych grających w mk x, to zakładamy nowe konto psn  i dodajemy swoje główne konto do znajomych ) dodam też żeby znajomy nie pobił twojego wyniku w wieży, aby otrzymywać ,,Wyzwanie przyjęte!''

[Obrazek: 107514.png]Dowód lojalności Brąz mały
Osiągnij 5 poziom w dowolnej frakcji.

Patrz na ,,Nielojalność''

[Obrazek: 107515.png]Mistrzostwo frakcji Srebro małe
Osiągnij 50 poziom w dowolnej frakcji.

Patrz na ,,Nielojalność''

[Obrazek: 107516.png]Nielojalność Złoto małe
Osiągnij 50 poziom we wszystkich frakcjach.

Jedno z ostatnich trofeów jakie wam wpadną, osiągnięcie 50 poziomu we wszystkich frakcjach jest napewno bardzo czasochłonne, łącznie jest 5 frakcji (LIN KUEI,BLACK DRAGON,BROTHERHOOD OF SHADOW,SPECIAL FORCES,WHITE LOTUS),poniżej macie opis jak najszybciej zdobyć ten pucharek :

*Ustawić tło, ikonę i obramowanie dające PDF
*Starać sie wykonywać podczas każdej walki Brutality, dzięki temu dostajemy 2 razy więcej punktów wł
*Wykonywać dzienne wyzwania frakcyjne (frakcja > strona wojny frakcji > wyzwania)
*Po zdobyciu 50 poziomu (128,598PDF) w jednej frakcji,zmieniamy na kolejną frakcje (pamiętaj żeby nie zmieniać frakcji dopóki nie osiągniesz 50 poziomu, bo będziesz musiał zaczynać od nowa w danej frakcji ),wchodząc w : frakcja > zmień frakcje

Farmienie poziomu frakcyjnego (PDF):

Sposób 1 :

Jeśli mamy tylko jednego pada to zejdzie wam to dłużej, ale i tak w miare szybki sposób, więc tak najpierw w wchodzimy w Ustawienia > Rozgrywka i zmieniamy rundy do wygranej z 2 na 1, następnie ustawiamy tło, ikonę i obramowanie dające jak największą ilość PDF, jak już to zrobisz wejdź w Jeden gracz > Pojedyncze starcie i wybierzcie postać, którą najłatwiej wykonuje sie wam Brutality (np Kung Lao L1+15razy kwadrat) pamiętaj, aby przy wyborze poziomu trudności wybrać Bardzo Łatwy, podczas walki staraj sie wykonywać doskonałe zwycięstwo i obowiązkowo Brutality i tak to powtrzamy do skutku.

Sposób 2 :

Opcja na dwa pady, poniżej filmik :

[Obrazek: 107517.png]Chorągiewka na wietrze Brąz mały
Dołącz do wszystkich frakcji.

Wpadnie podczas robienia ,,Nielojalność''

[Obrazek: 107518.png]Koniec czasu Brąz mały
Wygraj walkę przez upływ czasu.

Najprościej będzie wam jak wejdziecie w : Ustawienia > rozgrywka i zmienicie czas rundy z 90 na 30 i Rundy do wygranej z 2 na 1, następnie wybierzcie Jeden gracz > pojedyncze starcie i przed rozpoczęciem wybierzcie poziom trudności Bardzo Łatwy, w trakcie walki uderzcie przeciwnika z 2,3 razy i poczekajcie az czas minie

[Obrazek: 107519.png]Dochowaj Tajemnicy Brąz mały
Znajdź tajną walkę w żyjących wieżach.

Trofeum, którego nie zdobędziemy w każdej chwili, a mianowicie żeby mieć możliwość podjęcia próby uzyskania pucharka musimy czekać na jedną ze specjalnych żyjących wież (według moich informacji są 4 takie wieże, ale może być ich więcej ) jak już sie taka wieża pojawi to będzie ona dostępna przez 7 dni, poniżej macie opis co i jak trzeba zrobić w danej wieży

Unikalne profesionalne żyjące wieże :

Mortal Kombat 1 (MK1)
W tej wieży musimy dojść do 6 walki i następnie wygrać przynajmiej jedną  rundę przez doskonałe zwycięstwo i na końcu walki wykonać Fatality lub Brutality.

Mortal Kombat 2 (MK2)
Dochodzimy do 8 walki i na koniec starcia wykonujemy Fatality lub Brutality.

Mortal Kombat 3 (MK3)
Dochodzimy do 3 lub 8 walki i wygrywamy poprzez Fatality lub Brutality.

Mortal Kombat 4 (MK4)
Dochodzimy do 7 walki i wygrywamy minimum 1 rundę przez doskonałe zwycięstwo, a walkę kończymy poprzez Fatality lub Brutality.

Ps. Jeżeli nie udało sie wam doskonałe zwycięstwo,fatality lub Brutality to klikamy przycisk options na padzie i bierzemy wybierz nowego wojownika i probojemy ponownie.

[Obrazek: 107520.png]Wiedza to potęga Brąz mały
Wyświetl karte walki.

Wpadnie przy robieniu ,,Wszystko na swoim miejscu''

[Obrazek: 107521.png]Dobre rokowania Brąz mały
Zdobądź dość PD, by osiągnąć 10 poziom osobisty.

Patrz na ,,Starszy bóg''

[Obrazek: 107522.png]Starszy bóg Srebro małe
Zdobądź dość PD, by osiągnąć 65 poziom osobisty.

Zajrzyj do trofeum ,,Nielojalność'' tam masz sposób na farmienie poziomów, tylko tutaj tło, ikonę i obramowanie wybieramy takie, które dają nam PD zamiast PDF.Łącznie musimy zdobyć 1,922,121 PD

[Obrazek: 107523.png]Nowy początek Brąz mały
Ukończyć 50 % trybu fabularnego.

Patrz na ,,Ukłon dla władcy''

[Obrazek: 107524.png]Ukłon dla władcy Brąz mały
Ukończ 100 % trybu fabularnego.

Jak w podtytule musimy ukończyć tzw.Tryb fabularny, zajmie nam to około 4 godzin bez pomijania filmów, a z pomijaniem 2 godziny

[Obrazek: 107525.png]Wewnętrzna siła Brąz mały
Zwycięż w jednej pełnej walce sieciowej.

Nie powinien mieć nikt trudności ze zwycięstwem jednej walki w sieci, zeby rozegrać taką walkę wchodzimy do : w sieci > kontra > np.gra rankingowa.

[Obrazek: 107526.png]Karta stałego klienta Brąz mały
Rozegraj 100 pełnych walk sieciowych.

Parz na ,,Nie do powstrzymania''

[Obrazek: 107527.png]Królewskość Brąz mały
Wygraj 5 pełnych rozgrywek klasycznych we władcy igrzysk.

Poprostu wchodzimy we władcę igrzysk w trybie klasycznym i wygrywamy 5 walk, nie trzeba wygrywać pod rząd

[Obrazek: 107528.png]Druga elekcja Brąz mały
Wygraj 1 pełną rozgrywkę klasyczną we władcy igrzysk.

Wpadnie przy robieniu ,,Królewskość''

[Obrazek: 107529.png]Wyrazy szacunku Brąz mały
Przydziel punkty szacunku podczas walki w trybie władcy igrzysk.

Podczas gdy gramy tryb władca igrzysk i czekamy na swoją kolej, to po każdej rozegranej walce innych graczy możemy przydzielić zwycięzcy punkty szacunku, więc dajemy komuś np.5 punktów i dostajemy trofeum.

[Obrazek: 107530.png]Szacunek krwią okupiony Brąz mały
Zdobądź 1000 punktów szacunku.

Zdecydowanie jeden z trudniejszych pucharków w grze, są dwa sposoby na otrzymanie tego trofeum

Sposób 1 (trudniejszy) :

To tak odpalamy władcę igrzysk w trybie klasycznym lub przetrwanie i staramy sie wygrywać i mieć nadzieje ze randomy z którymi gramy, będą dawać po te 10 punktów.

Sposób 2 (łatwiejszy) :

Jednym słowem Ustawka, potrzeba minimum 2 graczy, jak już sie zgadacie to tworzycie własny pokój i do niego dołączacie, następnie jeden z was wysyła drugiemu zaproszenie do władcy igrzysk w trybie klasycznym lub przetrwanie, noi co dalej ? Poprostu jeden drugiemu daje wygrywać i przydziela mu 10 punktów szacunku i tak powtarzać do skutku.

[Obrazek: 107531.png]Przerażające spotkanie Brąz mały
Staw czoła bestii w krypcie.

W krypte wchodzimy przez : menu główne > krypta, poprostu zwiedzamy sobie krypte, aż w końcu tzw.Bestia nas zaatakuje i będziemy musieli kliknąć np. X

[Obrazek: 107532.png]Jestem numerem 1 Brąz mały
Wygraj 1 walke w wieży.

Wpadnie przy robieniu ,,Przytłoczenie"

[Obrazek: 107533.png]Prztłoczenie Srebro małe
Wygraj 5 walk w wieży.

Najlepiej wejść w pokój czatu > black dragon i wybrać jakiegoś gracza z niskim poziomem PD, a następnie wysłać do niego zaproszenie do walki w wieży, jak zaakceptuje to poprostu zdobywamy  większy wynik od niego i tyle, czynność tą trzeba powtórzyć 5 razy, zajmie nam to około 1 godziny (polecam robić wyzwanie smoka, dostajemy dzięki temu więcej punktów)

[Obrazek: 107534.png]Pretendent Brąz mały
Ukończ 1 rozgrywkę walki w wieży.

Wpadnie przy robieniu,,Przytłoczenie"

[Obrazek: 107535.png]Ostateczny rozrachunek Brąz mały
Wygraj 1 pełną rozgrywkę przetrwania we władcy igrzysk.

Nic trudnego, poprostu wchodzimy w tryb przetrwania i wygrywamy 1 walkę .

[Obrazek: 107536.png]Po trupach Brąz mały
Osiągnij serię 10 zwycięstw w walkach rankingowych 1 na 1.

To tak, do tego trofeum liczą sie tylko walki rankingowe, wchodzisz w nie przez : w sieci > kontra > walki rankingowe, poniżej macie 3 możliwości na zdobycie tego pucharka :

1.Masz wrodzony talent i nikt nie stanie ci na drodze do upragnionego pucharka Big Grin

2.Masz farta, jakoś ci sie to udało spotykając słabych przeciwników

3.(Polecany) Istnieje pewien patent, a mianowicie :

Krok 1: Wchodzimy do : w sieci > kontra > walki rankingowe

Krok 2a: Po każdej wygranej walce, gdy gra nas zapyta czy wyszukać kolejnego przeciwnika, to wybieramy opcje nie(kółko). Następnie klikamy przycisk PS na padzie i wchodzimy w : Ustawienia > Zarządzanie zapisanymi danymi aplikacji > Zapisane dane w pamięci masowej systemu i tam kopiujemy save z MKX na pendrive lub dysk internetowy

Krok 2b: Jak przegramy, to wyjdźmy z walki, a następnie klikamy przycisk PS na padzie i wchodzimy w : ustawienia > zarządzanie zapisanymi danymi aplikacji i pobieramy wcześniejszy zapisany save z pendrive lub dysku internetowego.

Patent opracowany przez użytkownika : Hawks1523 z playstationtrophies.org

[Obrazek: 107537.png]Wbitka do dojo Brąz mały
Uruchom tryb treningowy.

Jedno z pierwszych pucharków jakie wam wpadną, wystarczy wejść w trening poprzez : jeden gracz  > trening i tyle

[Obrazek: 107538.png]Nie do powstrzymania Brąz mały
Rozegraj 200 pełnych walk sieciowych.

Podczas robienia innych trofeów na on-line zdobędziecie już pewną ilość rozegranych walk, a resztę wystarczy dobić np. w kontrze

[Obrazek: 107539.png]I tak to sie robi Brąz mały
Ukończ samouczek.

Polecam te trofeum wbić, już na samym początku, ponieważ poznamy podstawy techniki w MK X dzięki, którym będzie wam sie znacznie łatwiej grało, a w samouczek wchodzimy przez : Jeden gracz > trening > samouczek

[Obrazek: 107540.png]Nokaut Brąz mały
Wykonaj kombos z 10 ciosów każdą z dostępnych postaci.

Tutaj mogę napisać ze można to robić w treningu, a poniżej filmik :

[Obrazek: 107541.png]FINISH HIM Brąz mały
Wykonaj podczas walki 1 fatality.

Patrz na ,,Nieskrępowana potęga"

[Obrazek: 107542.png]Krew się leje, świat się śmieje Brąz mały
Wykonaj fatality podczas walki każdą z dostępnych postaci.

Tylko postacie podstawowe liczą sie do tego trofeum, których łącznie jest 24. Postacie z DLC nie są wymagane (Jason,Tanya,Predator,Goro,Tremor)
Ponizej filmik ze wszystkimi fatality :

[Obrazek: 107543.png]Nieskrępowana potęga Brąz mały
Wykonaj podczas walk 100 fatality.

Przykłady fatality macie w filmiku powyższego trofeum, powtaramy 100 razy i otrzymujemy pucharek

[Obrazek: 107544.png]Brutalny koniec Brąz mały
Wykonaj 1 brutality.

Patrz na ,,Marny koniec"

[Obrazek: 107545.png]Marny koniec Brąz mały
Wykonaj 50 brutality.

Powinno wpaść podczas robienia ,,Nielojalność'' , ale jeśli chcesz się za to odrazu zabrać to wybierz np. Postać Kung Lao i jako ostatni cios w walce zadaj L1+15razy kwadrat.

[Obrazek: 107546.png]Czy na sali jest lekarz ? Brąz mały
Wykonaj prześwietlenie każdą z dostępnych postaci.

Prześwietlenie wykonujemy poprzez naciśnięcie L2+R2, trzeba tak zrobić wszytkimi podstawowymi postaciami, których łącznie jest 24. Postacie z DLC nie są wymagane (Jason,Tanya,Predator,Goro,Tremor)

[Obrazek: 107547.png]Mistrzostwo Brąz mały
Wygraj pełną walkę wszystkimi wariantami postaci.

Wymagane są tylko postacie podstawowe, których łącznie jest 24. Postacie z DLC nie są wymagane (Jason,Tanya,Predator,Goro,Tremor)
Każda z postaci ma 3 warianty, przykład : Sub-Zero (Wielki Mistrz,Kriomanta,Niezłomny) więc ogólnie trzeba wygrać 72 walki, polecam ustawić poziom trudności bardzo łatwy i działać (można to robić na 2 pady)

[Obrazek: 107548.png]Tylko dla orłów Brąz mały
Pokonaj przeciwnika, który ma co najmniej 90 % zdrowia, podczas gdy tobie zostało go 10 % lub mniej.

Tak jak w opisie, najłatwiej będzie wam przy pomocy dwóch padów, ale jak ktoś ma tylko jednego to wchodzimy w : Jeden gracz > pojedyncze starcie i przy wyborze poziomu trudności dajemy na bardzo łatwy, podczas walki dajemy się poobijać aż zostanie nam końcówka zdrowia, a następnie wygrywamy walkę i obserwujemy lewy górny róg ekranu Smile

[Obrazek: 107549.png]Otrzaskany Brąz mały
Zagraj wszystkimi wariantami postaci.

Wpadnie przy robieniu,,Mistrzostwo"

[Obrazek: 107550.png]Jucha bucha Brąz mały
Rozlej 1000 półkwart krwi.

Wogóle się tym trofeum nie przejmujcie samo wpadnie, nawet nie zobaczycie kiedy

[Obrazek: 107551.png]Pożytek z Blanche Brąz mały
Uderz kogoś starszą panią (element interaktywny).

Proste trofeum wejdźmy w : Jeden gracz > trening i przy wyborze mapy wybieramy : Targ w pozaświecie, jak już zaczniemy to po prawej stronie ekranu będzie stala kobieta, więc poprostu do niej podchodzimy i klikamy R1, rzucając nią w swojego przeciwnika, dla ułatwienia filmik :

[Obrazek: 107552.png]Harakiri Brąz mały
Grając kotal kahnem, popełnij w jednej rundzi samobójstwo, po czym zostań zwycięzcą tej walki.

Najlepszym rozwiązaniem będzie filmik :

[Obrazek: 107553.png]Tło godne gwiazdy Brąz mały
Wybierz nowy obrazek tła.

Patrz na ,,Wszystko na swoim miejscu"

[Obrazek: 107554.png]Ikoniecznie Brąz mały
Wybierz Nową ikonę.

Patrz na,,Wszystko na swoim miejscu"

[Obrazek: 107555.png]Sama rama Brąz mały
Wybierz nowe obramowanie.

Patrz na ,,Wszystko na swoim miejscu"

[Obrazek: 107556.png]Gdyby kózka nie skakała .., Brąz mały
Podskocz 30 razy podczas jednej walki.

Nic trudnego, poprostu wystarczy skoczyć 30 razy w walce Smile

[Obrazek: 107557.png]Trolling Brąz mały
Kucnij 30 razy podczas wykonywania fatality

Ponizej filmik jak to wygląda :

[Obrazek: 107558.png]Wszystko na swoim miejscu Brąz mały
Wybierz zestaw z tłemikoną i obramowaniem.

Więc tak, wchodzimy w : Dodatki > pozasiecowa historia walk i klikamy Trójkąt, następnie wybieramy zestaw przy którym widnieje gwiazdka po lewej stronie i klikamy Trójkąt, zapisujemy i jednorazowo otrzymujemy 5 trofików na raz

[Obrazek: 107559.png]Szczęścia, zdrowia, pomyślności Brąz mały
Rozegraj 7 pełnych walk w sprawdzianie szczęścia.

Wchodzimy w : Jeden gracz > sprawdzian szczęścia i rozpoczynamy walkę, nie trzeba wygrywać, tylko ukończyć 7 walk

[Obrazek: 107560.png]Kolekcja Brąz mały
Odblokuj 50 modyfiatorów walk niestandardowych.

Są dwa sposoby na zdobycie tzw. Modyfiatorów :

Sposób 1 :

9 modyfiatorów można zakupić w krypcie

Sposób 2 :

Modyfikatory możemy również odblokować rozgrywając godzinowe żyjące wieże, po każdym ukończeniu wieży dostajemy 1 modyfikator, polecam zwracać uwagę czy jesteśmy w rankingu w lewym dolnym rogu ekranu, dzięki temu będziemy wiedzieć czy już tą wieże robiliśmy.

PS.Jak chcesz sprawdzić jakie już modyfikatory już odblokowałeś to potrzebujesz 2 pady, a następnie wchodzisz w : Dwaj gracze > Walka niestandardowa i sprawdzamy, pamiętając ze na start było 15 modyfiatorów już odblokowanych, więc ogólnie potrzebujesz ich łącznie 65.

[Obrazek: 107561.png]Dyskoteka Brąz mały
Grając kotal kahnem, stworz słoneczny promień i stojąc w nim zmień postawę 5 razy.

Ponizej filmik :

[Obrazek: 107562.png]Wszechpotęga Brąz mały
Ukończ wieże sprawdzian siły.

Jedno z denerwujących trofeów, chodzi o to ze naszym zadaniem jest ukończenie podtytułowej wieży, w której dosłownie trzeba nawalać w pada z całych sił, żadnej rady na to nie ma, więc tylko mogę wam życzyć powodzenia.

W tą wieże wchodzimy poprzez : Jeden Gracz > Wieże > wieże tradycyjnie > sprawdzian siły

[Obrazek: 107563.png]Oszukać śmierć Brąz mały
Obejrzyj każdą śmierć w sprawdzianie siły.

Śmierci do obejrzenia łącznie jest 13, poprostu umieramy cały czas, aż do momentu wpadnięcia trofea. Poniżej filmik wszystkich śmierci :

[Obrazek: 107564.png]Nie podchodź! Brąz mały
Rozegraj walkę z bossem inwazji.

Inwazja dostępna jest tylko w jednym losowym dniu tygodnia, czyli musimy wypatrywać ją codziennie, jak już się pojawi to wchodzimy w : frakcja > boss inwazji i wystarczy rozegrać jedno starcie, aby trofek wpadł.

[Obrazek: 107565.png]WEŹ W KOŃCU UMRZYJ Srebro małe
Zadaj w sumie 1000 ciosów w walkach z bossem inwazji.

Jak dostępna będzie inwazja to wchodzimy w : frakcja > boss inwazji, a naszym zadaniem jest zadać mu łącznie 1000 ciosów,napewno wam na tym trochę zejdzie, ogólnie mi to zajęło jakieś 2 godziny przy ciągłej walce

[Obrazek: 107566.png]Inwazja Brąz mały
Ukończ wieżę inwazji.

Jak dostępna będzie inwazja to wchodzimy w : frakcja > wieża inwazji, zaliczamy wieże i zarazem dostajemy trofeum

[Obrazek: 107567.png]Machina wojenna Brąz mały
Zwycięz walkę 1 na 1 podczas inwazji.

Mylące trofeum, bo nie wpada po wygraniu pierwszej lepszej walki, chodzi o to, gdy będzie dostępna inwazja, spędzajcie dużo czasu w żyjących wieżach i klasycznych, bo właśnie w nich najczęściej można spotkać tzw. Asasyna, jak już wam się pokaże komunikat ze taki ktoś nas zaatakował, to poprostu wygrywamy z nim walkę i trofeum jest nasze.