Dismiss this notice

Dismiss this notice

Metro Exodus - The Two Colonels - Poradnik do trofeów

@kamilek_ Offline
Ojciec Dyrektor
#1
Metro Exodus - The Two Colonels - Poradnik do trofeów

[Image: Metro%20Exodus%20The%20Two%20Colonels%20...c3%b3w.jpg]

  • Poziom Trudności 2 /10

  • Ilość trofeów do zdobycia: 8 Trofea; Offline: (7 [Image: brazm.png] ,1  [Image: zlotom.png] )

  • Czas potrzebny do zdobycia 100%: około 4 godzin

  • Minimalna liczba przejść do zdobycia 100% : 1

  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia : Całokształt , Uwaga, ciężkie to ustrojstwo!, Mistrz uników, To tylko draśnięcie .

  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Tak. Trofeum "To tylko draśnięcie"

  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): brak

[Image: Nowy%20Rok.png] Nowy Rok - New Year [Image: bronze.png]
Świętuj Nowy Rok w rozdziale „THE TWO COLONELS”.

Trofeum nie możliwe do pominięcia. Otrzymamy je po wyjściu z kanałów i przemowie generała z okazji nowego roku.

[Image: S%C5%82u%C5%BCba%20i%20sumienie.png] Służba i sumienie - Duty and conscience  [Image: bronze.png]
Dokonaj wyboru moralnego w rozdziale THE TWO COLONELS.
Trofeum nie możliwe do pominięcia. Bez znaczenia jakiego wyboru dokonasz.

[Image: Ojciec%20i%20syn.png] Ojciec i syn - Father and son  [Image: bronze.png]
Udziel wsparcia Kiryłowi w rozdziale THE TWO COLONELS.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Trofeum otrzymamy przed zejściem do bunkra, w którym znaleźliśmy "Dziennik Stalkera 1"

[Image: Prawdziwy%20pu%C5%82kownik.png] Prawdziwy pułkownik - Real colonel [Image: gold.png]
Ukończ rozdział THE TWO COLONELS.
Trofeum nie możliwe do pominięcia. Odblokuje się po ukończeniu gry.

[Image: Ca%C5%82okszta%C5%82t.png] Całokształt - The whole picture  [Image: bronze.png]
Znajdź 9 ukrytych kartek z dziennika w rozdziale THE TWO COLONELS.
W dodatku The Two Colonels mamy dodatkowe 9 znajdziek. Wszystkie są zamieszczone w filmie poniżej:

[Image: Uwaga,%20ci%C4%99%C5%BCkie%20to%20ustrojstwo!.png] Uwaga, ciężkie to ustrojstwo! - Mind you, it's quite heavy! [Image: bronze.png]
Zabij 3 nosalisy w walce wręcz za pomocą miotacza ognia w rozdziale THE TWO COLONELS.

Pod koniec gry spotkamy nosalisy. Trofeum wpadnie jeżeli zabijesz 3 stwory uderzając w nie kolbą miotacza ognia.
Tak wygląda nosalis:

[Image: Metro%20Exodus%20nosalis.jpg]

[Image: Mistrz%20unik%C3%B3w.png] Mistrz uników - Dodge master  [Image: bronze.png]
Uniknij wszystkich miotanych ataków ślepej bestii w rozdziale THE TWO COLONELS.

Na samym końcu gry w The Two Colonels będziesz musiał zmierzyć z Gorylem. Jeżeli nie oberwiesz przedmiotem, którym może w Ciebie rzucić trofeum wpadnie po przerywniku filmowym.

[Image: To%20tylko%20dra%C5%9Bni%C4%99cie.png] To tylko draśnięcie - It's just a scratch  [Image: bronze.png]
Ukończ rozdział THE TWO COLONELS bez używania apteczek na co najmniej normalnym poz. trudności.

Aby zdobyć to trofeum musisz ukończyć grę nie używając apteczki czyli nie naciskając  up . Nie ma problemu jeżeli zginiesz. Możesz wczytywać zapisy gry. Ważne, aby grać minimum na normalnym poziomie trudności.
[Image: Kamilek_.png]
Reply

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

ABOUT PlaystationTrophies.pl

Theme © iAndrew 2018 - Forum software by © MyBB .