• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marvel’s Spider-Man poradnik do trofeów + droga do platyny
#1
Marvel Spider-Man - Spiderman 2018 Poradnik do trofeów + droga do platyny.

Poradnik w trakcie pisania.
  • Poziom Trudności 3 /10
  • Ilość trofeów do zdobycia:51 Trofea Offline: 51 (1 [Obrazek: platynam.png] , 2 [Obrazek: trophy_gold.png], 10 [Obrazek: trophy_silver.png], 38 [Obrazek: brazm.png],) , Trofea Online: 0
  • Czas potrzebny do zdobycia 100%: około 30 godzin
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia 100% : 1
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia : brak. 
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Nie. 
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): brak

[Obrazek: 7ej7be.png] Be Greater  Platyna 
Zbierz wszystkie trofea

[Obrazek: 54e508.png] Najlepszy Spider-Man - Superior Spider-Man  Złoto 
Odblokuj wszystkie umiejętności

Aby odblokować wszystkie umiejętności (łącznie 33), musisz osiągnąć Poziom 50 postaci, który jest maksymalnym poziomem w grze. Z każdym poziomem zdobywasz punkty umiejętności. Dopiero gdy osiągniesz poziom 50, będziesz miał wystarczająco dużo, aby kupić wszystko. Stanie się to automatycznie w drodze do 100% ukończenia gry i trofeum „Kocham Manhattan”. 

[Obrazek: Marvel%E2%80%99s%20Spider-Man%20-%20Trof...r-mana.jpg]

[Obrazek: 0g7045.png] Kocham Manhattan  Złoto 
Ukończ wszystkie dzielnice w 100%

[Obrazek: 8g1jd7.png] Mistrz mistrzów  Srebro 
Pokonaj Taskmastera

[Obrazek: e4de00.png] Włóczykij - Backpacker  Srebro 
Zbierz wszystkie plecaki

Aby zdobyć to trofeum musimy odnaleźć wszystkie 55 plecaków [Obrazek: plecak.jpg], które są ukryte w całym świecie gry. Po naprawieniu wież nasłuchowych możemy zobaczyć lokalizację plecaków na mapie. Po przyciśnięciu  R3 podczas rozgrywki można zobaczyć dokładną lokalizację każdej znajdźki w tym plecaków. 

[Obrazek: Marvel%E2%80%99s%20Spider-Man%20plecak.jpg]

[Obrazek: Marvel%E2%80%99s%20Spider-Man%20znajd%C5%BAki.jpg]

[Obrazek: Marvel%E2%80%99s%20Spider-Man%20plecak_.jpg]

[Obrazek: 435e55.png] Kocim śladem - Cat PrintsSrebro 
Śledź Black Cat

Aby "znaleźć" Black Cat, musisz ukończyć wszystkie zagadki Black Cat, które pojawią się na mapie w miarę postępów w fabule. Lokalizację zagadki możesz zobaczyć na mapie lub możesz skanować otoczenie za pomocą R3 . Aby ukończyć zadanie, musisz użyć kamery, aby odnaleźć małą maskotkę Black Cat. Są one zazwyczaj w pobliżu graffiti lub malunku z twarzą Black Cat, ale jeśli masz kłopoty z jej odnalezieniem, maskotka zacznie błyszczeć, a twój kontroler zacznie coraz bardziej wibrować im bliżej będziesz odnalezienia maskotki. W razie problemów zapraszam do filmu poniżej:

[Obrazek: 66070d.png] Wewnętrzne sanktuarium - Inner Sanctuary Srebro 
Zlikwiduj wszystkie magazyny Demonów

Magazyny demonów to bazy oznaczone na mapie czerwonymi symbolami maski demona [Obrazek: demony.png]. Są odblokowywane podczas przechodzenia fabuły. Aby zlikwidować magazyn musisz pokonać 6 fal demonów wewnątrz budynku (oraz kilku patrolujących na zewnątrz). Każdy z magazynów będzie miał również zadania opcjonalne, ale nie są one wymagane do zdobycia trofeum.

[Obrazek: b07g7g.png] Wszyscy ludzie króla - All the King’s Men  Srebro 
Zlikwiduj wszystkie kryjówki Fiska

Po pokonaniu Fiska i wysłaniu go do więzienia, Yuri (policjantka) będzie współpracować z tobą przy sprawdzaniu jego własności - kryjówek, które oficjalnie działają jako place budowy. Są to bazy (na mapie oznaczone symbolem [Obrazek: Fisk.png] ), w których będziesz musiał pokonać 6 fal współpracowników Fiska. Nie musisz wykonywać zadań opcjonalnych. Po ukończeniu danej bazy w razie czego można ją powtórzyć. Wszystkie kryjówki Fiska zostaną pokazane na mapie jeżeli naprawisz wszystkie wieże nasłuchowe. Trofeum pojawi się na naszym koncie po ukończeniu ostatniej bazy.

[Obrazek: ge0103.png] Taktyka najemnika - Mercenary Tactics  Srebro 
Zlikwiduj wszystkie posterunki Sable

Podobnie jak inne bazy, będą one zaznaczone na mapie w miarę postępów w grze. Aby zdobyć trofeum, musisz zlikwidować wszystkie posterunki oznaczoną logo Sable ([Obrazek: sable.png]) na mapie. Identycznie jak w przypadku innych rodzajów baz musisz pokonać 6 fal wrogów. Nie musisz wypełniać opcjonalnych zadań do trofeum, po prostu pokonaj fale wrogów i uwolnij więźniów.
Pamiętaj jednak, że oddziały Sable są jednymi z najtrudniejszych przeciwników w grze. Odblokowane umiejętności i gadżety zdecydowanie ułatwią walkę z tym przeciwnikiem.

[Obrazek: d5j0jb.png] Powrót do paki - Back in the Slammer Srebro 
Zlikwiduj wszystkie obozy więźniów

Obozy więźniów (na mapie oznaczone jako [Obrazek: wi%C4%99%C5%BAniowie.png] można ukończyć podczas Aktu 3 (i po nim). Podobnie jak inne bazy, wymaga unicestwienia 6 fal wrogów. Na mapie są oznaczone różowymi symbolami drutu kolczastego. Pobliskie obozy możesz odnaleźć naciskając  R3 .

[Obrazek: jjb6b1.png] Straż sąsiedzka - Neighbourhood Watch  Srebro 
Ukróć wszystkie przestępstwa frakcji w dzielnicy

W przeciwieństwie do innych zadań w dzielnicach, przestępstwa nie są stale zaznaczane na mapie, ponieważ pojawiają się losowo. Gdy poruszasz się po dzielnicy co pewien czas naciśnij  R3  , aby zeskanować teren, jest to najlepszy sposób na zauważenie znaczników przestępczości [Obrazek: znacznik%20przest%C4%99pczo%C5%9Bci.png]. Jeżeli jacyś przestępcy będą w Twojej dzielnicy otrzymasz komunikat od policji.
Każde przestępstwo ma opcjonalne zadania, ale nie są one potrzebne do zdobycia trofeum, wystarczy ukończyć główny cel przestępstwa, którym jest zwykle walka z wrogami i / lub zatrzymanie pojazdu.

W grze mamy 4 frakcje:
  • Bandyci
  • Demony
  • Więźniowie
  • Sable
Po udaremnieniu wszystkich przestępstw jednej frakcji w jednej dzielnicy trofeum zawędruje na nasze konto.

[Obrazek: 1d575g.png] Kostium na każdą okazję  Srebro 
Kup wszystkie kostiumy

[Obrazek: 3e373d.png] Przeszkolenie - Schooled  Srebro 
Ukończ wszystkie misje ze skażonymi studentami

W akcie 2 student ESU o imieniu Philip Chang poprosi cię o pomoc w zlokalizowaniu zaginionego kolegi. To uruchamia serię pobocznych misji, które odblokowują się po ukończeniu poprzedniej. Wszystkie misje związane ze skażonymi studentami zaczynają się obok budynku ESU w Greenwich.

Do zdobycia trofeum musisz ukończyć misje:
  • Kumple ze szkoły
  • Tik-Tak
  • W głowie się nie mieści
  • Kwestia dyskusyjna
  • Przewaga gospodarzy

W razie problemów zapraszam do filmu poniżej:

[Obrazek: 7ej0je.png] Doskonały zasięg - Amazing Coverage  Brąz 
Aktywuj wszystkie wieże nasłuchowe

Wieże nasłuchowe (ikona [Obrazek: wie%C5%BCa%20nas%C5%82uchowa.jpg] ) są domyślnie zaznaczone na mapie po ukończeniu pierwszych kilku misjach fabularnych. Aktywacja wież znacząco pomoże w zbieraniu znajdziek. Po aktywacji ostatniej wieży trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: Marvel%20Spider%20Man%20wie%C5%BCa%20nas...uchowa.jpg]

[Obrazek: 54e7e8.png] Krótki lont  Brąz 
Osiągnij poziom Imponujący lub wyższy w wyzwaniu bombowym Taskmastera

[Obrazek: 0g7375.png] Wściekłe pięści pająka  Brąz 
Osiągnij poziom Imponujący lub wyższy w wyzwaniu walki Taskmastera

[Obrazek: 8g1517.png] Ninja  Brąz 
Osiągnij poziom Imponujący lub wyższy w wyzwaniu skradania się Taskmastera

[Obrazek: e4d3d0.png] Łowca szpiegów  Brąz 
Osiągnij poziom Imponujący lub wyższy w wyzwaniu drona Taskmastera

[Obrazek: 435e05.png] Głód wyzwań  Brąz 
Ukończ raz każde wyzwanie Taskmastera w mieście

[Obrazek: 6607dd.png] Badania i rozwój - R&D  Brąz 
Ukończ wszystkie stacje badawcze

Lokalizacje stacji badawczych można znaleźć na mapie od początku gry i są oznaczone ikoną [Obrazek: Stacje%20badawcze.png]. Obejmują one szereg zadań mających na celu przyniesienie korzyści miastu lub ochronę ludności przed niebezpieczeństwem. Ukończ każdą stacje, aby zdobyć to trofeum. Niektóre stacje mogą być zablokowane, dopóki nie nauczysz się określonego zestawu ruchów, który musisz odblokować z drzewa umiejętności.
Końcowa stacja badawcza w Upper West Side nie pojawi się do czasu ukończenia wszystkich innych stacji badawczych.

[Obrazek: b07g8g.png] Wejście Demonów - Demons Emerge  Brąz 
Ukończ akt 1.

Trofeum nie można pominąć. Odblokuje się po ukończeniu misji głównej "Nagrodę otrzymuje..."

[Obrazek: ge01j3.png] Powstanie Sinister Six - The Six Assemble Brąz 
Ukończ akt 2.

Trofeum nie można pominąć. Odblokuje się po ukończeniu misji głównej "Z deszczu..."

[Obrazek: d5j0gb.png] Decydująca rozgrywka - End Game  Brąz 
Ukończ akt 3.

Trofeum nie można pominąć. Odblokuje się po ukończeniu ostatniej misji "Wojna i pokój"

[Obrazek: jjb601.png] Nauka rządzi! - Science FTW! Brąz 
Stwórz 15 ulepszeń

To trofeum wymaga od Ciebie stworzenia 15 ulepszeń gadżetów. Modyfikacje kostiumu się nie liczą. Naciśnij Touchpad i przejdź do zakładki Gadżety. Wybierz gadżet, aby wyświetlić jego ulepszenia. Ulepszenia kosztują żetony, które otrzymujesz za zbieranie znajdziek, wykonywanie misji pobocznych i przejmowanie baz.
Zalecam, aby oszczędzać swoje zasoby, dopóki nie będzie Cię stać na 15 ulepszeń. Następnie wykonaj Zapis ręczny, kup 15 ulepszeń, aby zdobyć trofeum, wczytaj zapis aby odzyskać żetony. Teraz możesz użyć tych żetonów, aby kupić wszystkie kostiumy do trofeum Kostium na każdą okazję Srebro małe .

Najważniejsze są żetony wyzwań i podstawowe żetony, które otrzymujesz z przestępstw. Nie marnuj ich na ulepszenia gadżetów, dopóki nie zdobędziesz trofeum za zakup wszystkich kostiumów.

[Obrazek: Marvels%20Spider-Man%20Trofeum%20Nauka%2...85dzi!.jpg]

[Obrazek: 1d573g.png] Upadek Kingpina - Knocking Down Kingpin  Brąz 
Pokonaj Fiska

Fisk jest pierwszym bossem z którym będziesz walczyć.
Kiedy rozpoczyna się walka, w pokoju są dwie wieżyczki. Użyj  L1  +  R1  aby je zniszczyć. W następnej fazie musisz strzelać z sieci do Fiska aby go ogłuszyć, następnie wykonać kilka uderzeń i powtórzyć. Kiedy dzwoni do swoich pomocników, najpierw ich pokonaj, a następnie strzelaj z sieci i atakuj Fiska.

[Obrazek: 3e375d.png] Pozytywna energia - Staying Positive  Brąz 
Pokonaj Li

To trofeum odblokowuje się podczas trzeciego i ostatniego spotkania z Li w Akcie 3 pod koniec opowieści. W ostatniej walce z Li musisz unikać jego ataków naciskając  circle , aż się zmęczy. Następnie możesz wykonać na nim combo. Po prostu unikaj go i atakuj, gdy pojawi się symbol  triangle . W ostatniej fazie Li wezwie do pomocy demona, ale to też jest łatwe do uniknięcia. Stosuj tę samą taktykę, unikaj go, dopóki on i jego demon nie będą zmęczeni, a potem możesz zaatakować. Możesz także rzucać w niego przedmiotami: L1  +  R1 aby przyspieszyć proces i zmęczyć go szybciej.

[Obrazek: 7ej07e.png] Uziemieni - Grounded Brąz 
Pokonaj Electro i Vulture'a

Electro i Vulture to czwarta walka z bossami, której nie można pominąć.
To walka w powietrzu z dwoma bossami w tym samym czasie. Aby pokonać Electro, użyj wyrzutni sieci, aby go unieruchomić. Gdy pojawi się  triangle  możesz zacząć go okładać. Kiedy korzysta z generatorów do wysyłania słupów energii, zniszcz generatory używając wyrzutni sieci. To osłabi Electro. Pamiętaj o unikach gdy Electro celuje w Twoją stronę naciskając   circle .

Vulture dołącza do walki wkrótce po tym, jak zniszczysz pierwszy generator Electro. Vultura można łatwo uniknąć naciskając  circle  . a następnie możesz go zaatakować naciskając  triangle  ,a później  square . Możesz także unieruchomić go wyrzutnią sieci i kontynuować okładanie.

[Obrazek: 54e758.png] Pięścią i żądłem - Sting and Smash  Brąz 
Pokonaj Scorpiona i Rhino

Scorpion i Rhino będą drugą parą bossów w grze. Spider-man rozpocznie walkę od Rhino. Aby go pokonać będziesz musiał użyć elementów otoczenia jak haki, skrzynie czy magnesy. Pozwól, aby Rhino przeszedł pod jednym z elementów, które można pociągnąć, a następnie zrzuć mu to na głowę używając L1 +  R1 . Po tym zabiegu Rhino będzie podatny na obrażenia, możesz go zaatakować.
Po pewnym czasie Scorpion dołączy do walki. Strzelaj do niego z wyrzutni sieci ,aby go obezwładnić. Gdy upadnie na ziemię możesz zadać mu kilka ciosów. Walka będzie nieco skomplikowana, ponieważ będziesz musiał unikać zarówno ataków Skorpiona, jak i Rhino, a jednocześnie będziesz musiał zadawać im obrażenia, aby ich zniszczyć.

[Obrazek: 0g7305.png] Bladość nie radość - Tombstone Takedown Brąz 
Pokonaj Tombstone'a

Tombstone jest opcjonalnym bossem na końcu 3-częściowej linii zadań pobocznych. Musisz zagrać w 3 następujące misje poboczne i na koniec zmierzyć się z Tombstone:
  • Tombstone: W drodze
  • Tombstone: Co on tam buduje...
  • Tombstone: Zbierz siły
W walce z Tombstone musisz go atakować, dopóki nie otrzyma wsparcia z jego gangu. Pokonaj ich, a następnie zaatakuj ponownie Tombstone'a. Po wykonaniu kilku kombinacji Spider-Man użyje antidotum przeciw narkotykowi na Tombstonie. Zabierze to jego moce i uczyni go wrażliwym. Rzucaj w niego przedmiotami, a następnie zadaj mu kilka ciosów i powtórz. Gdy Tombstone padnie trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: 8g15j7.png] Szok i zgroza - Shock and Awe Brąz 
Pokonaj Shockera

Shocker jest drugim bossem z którym przyjdzie Ci walczyć w grze. Jest jednym z łatwiejszych przeciwników. W razie problemu zapraszam do filmiku:

[Obrazek: e4d3e0.png] Pająk na wysokości - Wing It   Brąz 
Przemieszczaj się nad dachami w mieście

Oficjalny opis trofeum jest nieco mylący i dziwnie sformułowany. Dokładnym wymaganiem jest przegonienie 500 stad gołębi. W miarę podróżowania po świecie gry wystraszysz wystarczająco dużo gołębi. Osiągnięcie tego trofeum nie powinno zająć długo czasu. Trofeum na moje konto wpadło podczas misji "Kropla, która przelała czarę" - jest to jedna z początkowych misji głównych.

[Obrazek: 435ee5.png] Rozbujanie - King of Swing  Brąz 
Ukończ test poruszania się na poziomie 1.

Naciśnij Touchpad> Testy, a zobaczysz niebieskie ikony testów poruszania [Obrazek: test%20poruszania.jpg] i zielone ikony dla testów walki [Obrazek: test%20walki.jpg]. Dzięki nim możesz śledzić jakie czynności wykonujesz najczęściej. Wykonaj jeden z 8 testów poruszania się (ikona niebieskiego biegacza) z poziomu 1 na poziom 2, a trofeum odblokuje się.
Niektóre wyzwania są bardzo łatwe jak np.: "Ścianobiegacz - przebiegnij 5000 metrów po ścianach" lub "Przyziemiony - bujaj się blisko ziemi przez 25000 metrów. Niektóre z wyzwań z pewnością odblokujesz naturalnie podczas przechodzenia fabuły.

[Obrazek: 66077d.png] I nie wstawaj! - And Stay Down! Brąz 
Ukończ test walki na poziomie 1.

Naciśnij Touchpad> Testy, a zobaczysz niebieskie ikony testów poruszania [Obrazek: test%20poruszania.jpg] i zielone ikony dla testów walki [Obrazek: test%20walki.jpg]. Dzięki nim możesz śledzić jakie czynności wykonujesz najczęściej. Wykonaj jeden z 19 testów walki (ikona zielonej pięści) z poziomu 1 na poziom 2, a trofeum odblokuje się.
Niektóre wyzwania są bardzo łatwe jak np.: "Trzymaj się - przyklej siecią do ścian 100 wrogów" lub "Niesamowity - pokonaj 250 wrogów, mając pełne zdrowie". Niektóre z wyzwań z pewnością odblokujesz naturalnie podczas przechodzenia fabuły.

[Obrazek: b07ggg.png] Łowca gołębi - Pigeon Hunter  Brąz 
Złap wszystkie gołębie Howarda

Gołębie Howarda to kolejny rodzaj znajdziek w grze, a także poboczne zadanie. Wkrótce po zakończeniu Aktu 1 na mapie pojawią się nowe misje poboczne. Zadanie poboczne związane z tym trofeum nosi nazwę „Pomoc Howardowi”, który znajduje się tuż obok F.E.A.S.T. w Chinatown, jak widać na obrazku poniżej.

[Obrazek: Marvels%20Spider-man%20Pomoc%20Howardowi.jpg]

Po rozpoczęciu zadania pobocznego na mapie pojawią się nowe przedmioty kolekcjonerskie podobne do obrazka trofeum [Obrazek: Go%C5%82%C4%99bie%20Howarda.png] (o ile aktywowałeś wieżę nasłuchową w dzielnicy). W sumie musisz zebrać 12 gołębi. Aby zebrać gołębie, musisz zlokalizować je i zbliżyć się do nich jak najbliżej. Dowiesz się, że jesteś wystarczająco blisko, gdy przyciski L1 i R1 zostaną wyświetlone w pobliżu gołębia. Naciśnij oba przyciski, gdy tylko pojawią się przy gołębiu, aby go złapać. Po zebraniu wszystkich 12 gołębi trofeum zostanie odblokowane.

[Obrazek: ge0113.png] Uścisk na zgodę - Hug It Out  Brąz 
Zderz ze sobą 10 par wrogów za pomocą pułapek

Pułapki odblokujesz automatycznie w Akcie 2 podczas misji "Dwa w jednym". 
Najszybszym sposobem na to trofeum jest walka z przeciwnikami w kryjówce Fiska w dowolnym miejscu. Będzie tam wiele grup wrogów stojących blisko siebie. Traf wroga pułapką, który stoi naprzeciwko innego. Pułapka sprawi, że zostaną razem powaleni. 
Obezwładnienie 10 par w taki sposób da nam trofeum.

[Obrazek: d5j00b.png] Miły Spider-Man z sąsiedztwa  Brąz 
Ukończ wszystkie misje poboczne

[Obrazek: jjb661.png] Metoda naukowa - The Scientific Method  Brąz 
Stwórz pierwsze ulepszenie

Patrz trofeum Nauka rządzi!  Brąz mały

[Obrazek: 1d577g.png] Nieuchwytny jak pająk - Spider-Sensible  Brąz 
Wykonaj idealny unik 10 razy

Najpierw musisz kupić umiejętność „Idealny unik” z drzewa umiejętności Obrońca. Wciśnij  circle , gdy pajęczy zmysł rozbłyśnie na niebiesko, aby dokonać uniku. Po zrobieniu 10 idealnych uników trofeum będzie nasze.

[Obrazek: 3e377d.png] Najwyższy bieg - Overdrive Brąz 
Dokonaj 10. zatrzymań pojazdu

Zatrzymania pojazdów występują w ramach przestępstw w całym mieście i pojawiają się losowo. Kiedy w pobliżu zostanie popełnione przestępstwo, pojawi się czerwony trójkąt [Obrazek: przest%c4%99pstwa.png]
Trofeum powinno wpaść automatycznie w drodze do ukończenia gry w 100%, ponieważ musisz wykonać wszystkie 165 zadań związanych z  przestępstwami. Nie wszystkie zadania kończą się pościgiem, ale nie przejmuj się tym, po prostu pracuj nad oczyszczaniem wszystkich miejsc przestępstw, a trofeum przyjdzie po drodze. Gdy już będziesz miał zadanie z pojazdem musisz dogonić pojazd, a następnie wylądować na nim naciskając  triangle  i wyciągnąć przestępców z samochodu (używając lewego drążka i  square ). Po wyjęciu kierowcy naciśnij  square  ,aby zatrzymać samochód. Po zatrzymaniu 10 pojazdu trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: 7ej00e.png] Z wielką mocą... - With Great Power… Brąz 
Odwiedź grób Bena Parkera

[Obrazek: 54e778.png] Chwała na wysokości - Hero for Higher  Brąz 
Przysiądź na szczycie Wieżowca Avengers

Wieża Avengers to najwyższy budynek w grze, znajdujący się w dzielnicy "Upper East Side". Ma dużą literę "A" na szczycie i  wyróżnia się ze względu na swój rozmiar, trudno byłoby go przeoczyć. Na szczycie wieży Avengers odnajdziesz również jeden z plecaków. Aby zdobyć to trofeum wspinaj się na górę, aż znajdziesz 2 czerwone światła na wieży. Wejdź na czerwone światła, aby zdobyć trofeum.

[Obrazek: 0g7335.png] Zwiedzanie - Sightseeing Brąz 
Sfotografuj wszystkie kultowe miejsca na mapie

Kultowe miejsca są rodzajem przedmiotów kolekcjonerskich oznaczonych na mapie małymi niebieskimi symbolami budynków [Obrazek: kultowe%20miejsca.png]. Aby je zebrać, naciśnij up , aby wyciągnąć aparat, a następnie użyj L2 , aby przybliżyć, a następnie R1 , aby zrobić zdjęcie. Wciśnij  R3  zanim zrobisz zdjęcie, aby upewnić się co musisz sfotografować.

[Obrazek: kultowe%20miejsca%20budynki.png]

[Obrazek: zdjecie.jpg]

[Obrazek: 8g1557.png] Miłośnik komunikacji miejskiej - Born to Ride  Brąz 
Przejedź się metrem 5 razy

Aby zdobyć to trofeum wystarczy, że użyjesz szybkiej podróży 5 razy. Szybką podróż odblokujesz na początku Aktu 1. Punkty Szybkiej Podróży są następnie zaznaczane na mapie, są to posterunki policji i twoje mieszkanie. Możesz szybko podróżować do tej samej lokalizacji 5 razy z rzędu, aby odblokować trofeum.

[Obrazek: Marvels%20Spider-man%20-%20Trofeum%20Mi%...jskiej.jpg]

[Obrazek: e4d330.png] Szpaner - Sticky and Tricky  Brąz 
Wykonaj przed lądowaniem sekwencję 4. różnych sztuczek

Aby zdobyć to trofeum musisz kupić umiejętność "Powietrzne Sztuczki" z drzewa umiejętności Sieciomiot. Teraz wejdź na jak najwyższy budynek i zeskocz z niego przytrzymując  triangle +  circle  a następnie wychylając lewy drążek w lewo ,prawo , przód i tył wykonaj 4 unikalne sztuczki przed wylądowaniem. 

[Obrazek: 435e15.png] Elegant  Brąz 
Załóż 5 nowych kostiumów Spider-Mana

[Obrazek: 66075d.png] Arachnofobia - Arachnophobia  Brąz 
Wykonaj 75 cichych eliminacji

Nieraz podczas misji fabularnych będziesz miał za zadanie zlikwidować przeciwników po cichu. Dlatego to trofeum najprawdopodobniej odblokuje się naturalnie. Istnieją dwa sposoby na wykonanie cichej eliminacji się w grze. Najlepszym sposobem na zdobycie tego trofeum jest ukrycie się na wysokości, ale tak aby mieć dobry wgląd na to co dzieje się na dole. Będziesz wtedy w stanie wykonać zabójstwo z ukrycia naciskając triangle lub poprzez naciśnięcie  square  jeśli cel znajduje się bezpośrednio pod tobą, aby wykonać obezwładnienie.
Jeśli nie chcesz być zauważony przez innych wrogów to przed wykonaniem cichej eliminacji naciśnij  R3 , aby zeskanować każdego wroga. Nad każdym z wrogów wyświetli się napis o możliwości bezpiecznej neutralizacji przeciwnika . Nawet jeśli zostaniesz wykryty po pierwszej cichej eliminacji, to ta eliminacja będzie liczyć się do trofeum.

[Obrazek: b07g6g.png] Zgubione, znalezione - Lost and Found  Brąz 
Zbierz 5 plecaków

Patrz trofeum Włóczykij  Srebro małe

[Obrazek: ge0133.png] Pająk salonowy - Spider-Man About Town Brąz 
Przywitaj się z 10. mieszkańcami

Idź chodnikiem, a kiedy mijasz cywili, naciśnij  square  ,aby wykonać gest machnięcia ręką . Zrób to z 10 cywilami, a trofeum pojawi się na Twoim koncie.
Ewentualnie czasami zauważysz ludzi, którzy chcą Ci coś powiedzieć (mają  triangle nad głową), ale są to rzadkie sytuacje. Te osoby również liczą się do tego trofeum.

[Obrazek: d5j01b.png] Kot w worku -  Cat’s Out of the Bag Brąz 
Znajdź i weź znajdźkę związaną z Black Cat

Nie można przegapić. Trofeum związanego z fabułą. Otrzymujesz je w głównej misji „Zagadka”, która jest na początku gry. W ramach misji jesteś zmuszony zrobić zdjęcie dla jednego z kotów Black Cat.

[Obrazek: jjb651.png] Złota rączka - A Bit of a Fixer-Upper  Brąz 
Ukończ wszystkie opcjonalne projekty w laboratorium

Idź do laboratorium Octavius Industries [Obrazek: Octavius%20Industries.png](dzielnica Greenwich) i wejdź w interakcję ze spektrografem który znajduje się po lewej i projektami obwodów po prawej. Octavius Industries to zaznaczony na mapie punkt szybkiej podróży. Nie raz odwiedzisz to miejsce przychodząc do doktora Octaviusa. Istnieje 10 projektów spektrograficznych (umieść próbki DNA we właściwej kolejności) i 10 projektów obwodów (prawidłowo podłącz obwód). Projekty odblokowują się stopniowo, gdy przechodzisz misje fabularne. Po ukończeniu wątku fabularnego możesz przyjść i odblokować wszystko za jednym razem.

[Obrazek: 1d570g.png] Pozamiatane - Ace the Base Brąz 
Ukończ wszystkie cele w bazie

Istnieją 4 rodzaje baz wroga: Kryjówki Fiska, Obozy więźniów, Magazyny Demonów, Posterunki Sable. Bazy odblokowują się podczas przechodzenia fabuły. Na mapie, gdy najedziesz wskaźnikiem na obóz wroga, możesz zobaczyć 2 dodatkowe cele za które otrzymasz dodatkowe żetony. Na przykład Posterunek Sable w Harlem ma „Wykonaj 10 kopnięć z lotu” i „Wyeliminuj po cichu 3 przeciwników z granatnikami”. Szukaj jednego obozu z łatwymi dodatkowym celami, które pasują do Twojego stylu gry i wykonaj oba zadania, zanim zlikwidujesz wszystkich przeciwników.
Możesz powtórzyć zadanie w każdej bazie. Bazy, które ukończyłeś mają wyblakłe ikony na mapie, ale są nadal widoczne. Dodaj własny znacznik na bazie, którą chcesz powtórzyć, a znajdziesz miejsce w niebieskim okręgu, z którego można powtórzyć to zadanie.

[Obrazek: Marvel%E2%80%99s%20Spider-Man%20Pozamiat...ase%20.jpg]