Goat Simulator - Poradnik do trofeów

hunter123 Offline
Member
#1
Platyna 
[Obrazek: GoatSimulator_TitleArt.png]
Poziom Trudności : 2/10
ilość trofeów do zdobycia :  Platyna mała 1  Złoto małe 5  Srebro małe 15  Brąz mały 10
Czas potrzebny do zdobycia platyny : 4-10godzin
Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny : 1
Trofea możliwe do pominięcia : brak
Poziom trudności wpływa na trofea? : Nie
Kody wyłączają trofea? : Nie
Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane) : brak

Autorami filmów są : Hunter123, PostGameCarnage, DANE COLLINS, Gloves Off Games, Knau37

Poradnik :

[Obrazek: 116294.png]Koza na całego! Platyna
Odblokuj wszystkie kozie trofea

Wpadnie po zdobyciu reszty trofeów

[Obrazek: 116295.png]Kozia królowa Srebro
Zostań królową Goatville

W goatville, tam gdzie sie odradzamy, stoi taka mała wieża ze średniowiecza, wystarczy wejść do niej na górę po schodach i automatycznie gra przeniesie nas do koziego zamku, następnie idziemy na przód w strone uchylających głowy kóz i zasiadamy na tronie. Dla ułatwienia filmik :

[Obrazek: 116296.png]Alexander Goatstafsson Brąz
Wygraj walkę o tytuł!

Do zrobienia w goatville, na polu gdzie jeździ samochód w kółko, niedaleko tego mejsca znajduje sie taka arena kozich walk, wiec wchodzimy na ring i pokonujemy przeciwników, poprzez wyrzucenie ich z kręgu, po ostatniej rundzie otrzymamy trofeum. Poniżej filmik :

[Obrazek: 116297.png]Na co to komu? Srebro
Zdemoluj kozi zabytek

Na polu w goatville stoją takie kamienie w postaci kręgu, podchodzimy do tego i rozwalamy za pomocą przycisku R2. Poniżej filmik :

[Obrazek: 116298.png]Kozi anioł Brąz
Nie czyń zła

Poprostu prze 5minut nie możemy nic rozwalac, ale trzeba sie poruszać, bo inaczej gra nas wyrzuci do menu

[Obrazek: 116299.png]Głaz śmierci Brąz
Wpadnij na imprezę z Głazem śmierci

Do zrobienia w goatville, udajemy sie do miejsca w, którym znajduje sie krąg szatana, lekko po lewej znajduje sie głaz, spychamy go na dół  i dostajemy trofeum, ale bierzemy głaz ze sobą(za pomocą kwadratu) i udajemy sie na pole do samochodu, stawiamy glaz przed autem co spowoduje jego wybuch i zarazem otrzymamy trofeum "Spróbuj uciec przed tym". Filmik :

[Obrazek: 116300.png]Koza-demolka Srebro
Zdetonuj 10 kanistrów z paliwem naraz

W goatville na górze budynku w trakcie budowy, znajdują sie takie butle, wystarczy je uderzyć za pomocą R2. Poniżej filmik :

[Obrazek: 116301.png]Diabelska koza Srebro
Każdy z nas jest dla siebie diabłem i urządza sobie na tym świecie własne piekło

Na goatville w kręgu szatana, mamy dostarczyć 5 osób/kóz, aby otrzymac rogi. Filmik :

[Obrazek: 116302.png]Mistrz LOEK Srebro
Znajdz statuetkę piechura z Sanktuarium 2

Tam gdzie sie odradzamy w goatville, znajduje sie takie cos w stylu rusztowania (tylko te jest z drewna) i właśnie tam znajduje sie statuetka. Poniżej film pokazujący jak sie tam dostać :

[Obrazek: 116303.png]Pieszy Brąz
Znajdź statuetkę piechura z Sanktuarium 1

W goatville musimy zebrac statuetke, lokacja z jej położeniem poniżej :

[Obrazek: 116304.png]Goats 'n' Stuff Brąz
Zorganizuj własny koncert

W goat city bay znajduje sie taki duży wieżowiec, można sie tam dostać przykładowo windą, jak już będziemy na górze to podchodzimy do DJ-a i rozkręcamy impreze. Poniżej filmik :

[Obrazek: 116305.png]Rymdskepp i Rymden Złoto
Udaj się w kosmiczną podróż!

Żeby dostać sie do kosmosu potrzebujemy jednego przedmiotu. Wszystko dokładnie jest pokazane na filmiku :

[Obrazek: 116306.png]Opowieść o mojej kozie Brąz
Osiągnięcie Żal mi mojej kozy

W goat city bay, trzeba zebrać pewien przedmiot. Film z lokacją poniżej :

[Obrazek: 116307.png]Obrzydlistwo Brąz
I po co w to włazisz? Fuj!

W tym trofeum trzeba sie dostać do kanałów w Goat city bay, będąc tam polecam powalczyć z gośćmi obok, aby otrzymać trofeum "Ling Ling do boju". Poniżej filmik :

[Obrazek: 116308.png]Ling Ling, do boju Brąz
Walka z żółwiami

Patrz trofeum "Obrzydlistwo"

[Obrazek: 116309.png]Spróbuj uciec przed tym Brąz
Zadbaj o to, by prostak nie zasiadł już nigdy za kierownicą.

Patrz trofeum "Głaz śmierci"

[Obrazek: 116310.png]Klub lotniarzy Złoto
Poliż lotnię.

Upierdliwe trofeum, udajemy sie na szczyt dzwigu w goatville i czekamy na moment az podleci do nas lotnia, wtedy musimy jak najszybciej na nia wskoczyć i ja polizac za pomoca przycisku kwadrat. Poniżej filmik jak to wygląda :

[Obrazek: 116311.png]Koza górą Brąz
Wszystko, czego dotknie światło, jest twoim królestwem.

Na tym samym dzwigu co w powyższym trofeum, musimy wejść na samą górę, aby otrzymać pucharek

[Obrazek: 116312.png]Opowieść o mojej windzie Srebro
Stań na szczycie wieżowca bez użycia windy

Istnieje kilka sposobów, aby dostać sie tam bez użycia windy, poniżej macie filmik z najlatwiejszym sposobem według mnie :

[Obrazek: 116313.png]Materacowe szaleństwo Srebro
Wykonaj 100 podskoków na materacach w ciągu 30 sekund

Udajemy sie na budynek w trakcie budowy i po prawej stronie mamy duzo materacow, wiec wchodzimy na nie i skaczemy, dla ułatwienia polecam zwolnić czas za pomocą panelu dotykowego, a poniżej filmik :

[Obrazek: 116314.png]Zmierzysz się z Sanktuarium 3? Srebro
Złóż w ofierze 3 przedmioty z sanktuariów

Zbieramy przedmioty pokazane w poniższym filmiku i udajemy sie z nimi do kregu szatana, a następnie zobaczymy trofeum. Filmik:

[Obrazek: 116315.png]Dookoła świata na 5 trampolinach Srebro
Jednym skokiem zalicz 5 trampolin, odbijając się od każdej z nich tylko raz.

Jak w opisie, rozmieszczenie trampolin w filmie :

[Obrazek: 116316.png]Postaraj się Srebro
Znajdź wszystkie trofea w Goatville!

Do zebrania mamy 30 trofeów (znajdek) w goatville, gdzie i jak sie do nich dostać macie poniżej :

[Obrazek: 116317.png]Tony Goat Srebro
Wykończ wszystkich gości od manuali

Najłatwiej będzie wam to wykonać na polu w goatville, musimy uzyskać 3000pkt. chodząc na przednich łapach, można ułatwić sobie zwalniając czas za pomocą panelu dotykowego.

[Obrazek: 116318.png]Mistrz gry Srebro
Zdobądź 10 punktów w Flappy Goat

Zdecydowanie najtrudniejsze trofeum w grze, grałeś może w flapy birds? tu chodzi o to samo, aby zaliczyć trofeum musimy przeskoczyć 10 płotków (co jest trudne) sterujemy za pomocą przycisku trójkąt. Lokacja tej mini-gry pokazana jest na filmiku :

[Obrazek: 116319.png]Walkiria Srebro
Użyj katapulty, mając na grzbiecie jeźdźca

Udajemy sie do wesołego miasteczka i podchodzimy do stoiska ze stucznym bykiem, następnie go popychamy, aby jakiś gość usiadł na naszą koze, teraz udajemy sie na gore tamy i podchodzimy do katapulty. Poniżej filmik :

[Obrazek: 116320.png]Akrobacja Złoto
Rozkoszuj się przejażdżką na rowerze przez 60 sekund

Wystarczy stać w miejscu na rowerze i nie spaść przez 60 sekund, nie trzeba jeździć, tylko na nim sie znajdować.

[Obrazek: 116321.png]Koza-budowniczy Złoto
Znajdź wszystkie bloki

Do zebrania mamy 3 bloki w goat city bay, poniżej filmik z ich lokacją :

[Obrazek: 116322.png]Czy to jest koza? Srebro
Poliż rollercoaster z 6 podłączonymi akumulatorami

Lokalizacja akumulatorów i gdzie je zanosic jest pokazana w filmiku poniżej, jak już je zbierzemy to wchodzimy do windy i jedziemy na górę, a następnie musimy polizac rollercoaster za pomocą przycisku kwadrat.

[Obrazek: 116323.png]Symulator nakryć głowy Srebro
Kup wszystkie nakrycia głowy

Tutaj potrzebujemy pieniędzy, aby zakupic nakrycia, trzeba to zrobic podczas jednej sesji w goat city bay. Poniżej filmik :

[Obrazek: 116324.png]Mam bzika na punkcie kóz Złoto
Znajdź wszystkie przedmioty na poziomie 2

Do zebrania mamy 30 trofeów (znajdek) w goat city bay, gdzie i jak sie do nich dostać macie poniżej :

Odpowiedz

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości