Death Stranding Poradnik do trofeów + droga do platyny

@kamilek_ Offline
Ojciec Dyrektor
#1
Poradnik do trofeów Death Stranding

[Obrazek: Poradnik%20do%20trofe%c3%b3w%20Death%20Stranding.jpg]

  • Poziom trudności: 2/10
  • Ilość trofeów do zdobycia: 63  (1 [Obrazek: platynam.png] 1 [Obrazek: zlotom.png] 2 [Obrazek: srebrom.png] 59  [Obrazek: brazm.png] )
  • Czas potrzebny do zdobycia platyny: około 130 godzin
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: Brak - Wszystko możesz zdobyć po ukończeniu fabuły.
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): brak
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Tak. Musisz zdobyć 80 ocen Legend of Legends w 80 zleceniach (wymaga to gry na wysokim poziomie trudności)
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1
  • Swobodna wędrówka: Tak. Po ukończeniu fabuły możesz udać się do każdego zakątka w grze, wykonać zlecenia i pozbierać znajdźki.

Krok 1: Ukończ fabułę na Wysokim poziomie trudności.

Death Stranding co prawda nie wymaga od nas przejścia gry na najwyższym poziomie trudności, ale jest pewne ale... Otóż musimy zdobyć minimum 80 ocen Legend of Legends ( po 20 z 4 kategorii). Aby zdobyć maksymalną ocenę należy rozpocząć zlecenie premium na najwyższym poziomie trudności. Oczywiście podczas walk z bossami czy zwykłymi przeciwnikami możemy obniżyć poziom trudności na najniższy. Ważnym jest, aby zlecenie premium było od początku do końca wykonane na poziomie Wysokim. 

Krok 2: Połącz wszystkie miejsca do sieci UCA, zmaksymalizuj połączenia do 5 gwiazdek, wykonaj zlecenia premium z maksymalną oceną Legend of Legends.

Aby zdobyć platynowe trofeum musimy połączyć wszystkie miejsca z UCA i zdobyć w każdym z tych miejsc 5 gwiazdek. Zadanie to nie należy do trudnych, ale wymaga od nas sporego nakładu czasu. Po ukończeniu fabuły (i w jej trakcie też) wykonuj wszystkie standardowe zlecenia w wersji premium (grając na wysokim poziomie trudności). Dzięki temu zaoszczędzisz sporo czasu na wykonywaniu tych samych nudnych zleceń. Aby poruszać się w świecie gry zalecam wybudować sieć dróg korzystając z układarek, a do trudno dostępnych miejsc wybudować sieć Tyrolek. Dzięki tyrolkom pokonanie terenu Muł-ów, terrorystów czy wynurzonych nie sprawi problemu.

Krok 3: Znajdźki (Nośniki pamięci)

Po zdobyciu 5 gwiazdek w każdym z miejsc możemy wziąć się za nośniki pamięci. Nośniki pamięci umieściłem w 3 kroku ponieważ część z nich będzie dostępna dopiero po ukończeniu pewnych rozdziałów, a inne będą do odnalezienia dopiero po zdobyciu 5 gwiazdek. Pamiętaj, aby czytać każdy ponieważ niektóre nośniki mogą się pojawić dopiero po przeczytaniu poczty. W grze znajduje się 56 nośników pamięci. Po odnalezieniu nośnika w zakładce Nośniki Pamięci pojawi się ikona klucza. Oznacza to, że musisz go jeszcze odszyfrować czyli zanieść do dowolnego terminala połączonego UCA. Po odszyfrowaniu możemy odczytać zawartość. Lokalizacja wszystkich nośników znajduje się przy trofeum Skarbnica wiedzy  Brąz mały .

Krok 4: Budowa i ulepszenia

W tym kroku zajmij się budową i ulepszeniem wszystkich budowli oraz zbuduj wszystkie rodzaje broni i sprzętu (trofea Pionier Brąz mały i Homo Faber  Brąz mały ). Najlepszym źródłem surowców, których potrzebujesz do zdobycia tych trofeów są obozy Muł-ów, Terrorystów oraz miejsca, które połączyłeś z UCA. Jeżeli dany obóz lub miejsce połączone z UCA jest wyczyszczone z surowców to przejdź do następnego, a na pewno coś znajdziesz. 

[Obrazek: Dostawca%20nad%20dostawcami.png] Dostawca nad dostawcami - Greatest of Great Deliverers  Platyna
Zdobyto wszystkie trofea Death Stranding.

[Obrazek: Zajmuj%C4%99%20si%C4%99%20dostawami.png] Zajmuję się dostawami - Delivering Is What I Do  Brąz
Ukończ Prolog: Kurier.
Trofeum związane z fabułą. Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 1

[Obrazek: Odbudowa%20Ameryki.png] Odbudowa Ameryki - Rebuilding America Brąz
Ukończ Rozdział 1: Bridget.
Trofeum związane z fabułą. Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 3.

[Obrazek: Potrzebujemy%20ci%C4%99.png] Potrzebujemy cię - We Need You  Brąz
Ukończ Rozdział 2: Amelie.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 16.

[Obrazek: Nie%20poddam%20si%C4%99.png] Nie poddam się - I Won’t Break  Brąz
Ukończ Rozdział 3: Fragile.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 38.

[Obrazek: %C5%81D....png]ŁD... - BB… Brąz
Ukończ Rozdział 4: Unger.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 39.

[Obrazek: Zn%C3%B3w%20jeste%C5%9Bmy%20jedno%C5%9Bci%C4%85.png] Znów jesteśmy jednością - We’re Whole Again Brąz
Ukończ Rozdział 5: Mama.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 46.

[Obrazek: %C5%81D%20%E2%80%93%20most%20mi%C4%99dzy...iatami.png] ŁD – most między światami - BBs: A Bridge Between This World and the One Beyond  Brąz
Ukończ Rozdział 6: Deadman.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je przed rozpoczęciem Zlecenia nr 54.

[Obrazek: %E2%80%9E%C5%81D%E2%80%9D.png] „ŁD” - "BB" Brąz
Ukończ Rozdział 7: Clifford.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 54.

[Obrazek: Sze%C5%9B%C4%87dziesi%C4%85t%20%C5%9Bmie...iennie.png] Sześćdziesiąt śmierci i narodzin dziennie - Sixty Deaths and Sixty Births in a Day Brąz
Ukończ Rozdział 8: Heartman.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 62 Naprawa: Przekaźnik chiralny.

[Obrazek: Boska%20cz%C4%85stka.png] Boska cząstka - The Particle of God  Brąz
Ukończ Rozdział 9: Higgs.

Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 65 Eliminacja: Higgs.

[Obrazek: Jestem%20twoim%20Die-Hardmanem.png] Jestem twoim Die-Hardmanem - I’m Your Die-Hardman  Brąz
Ukończ Rozdział 10: Die-Hardman.
Trofeum związane z fabułą.  Otrzymasz je na początku Zlecenia nr 67

[Obrazek: Przynie%C5%9B%20mi%20moje%20dziecko.png] Przynieś mi moje dziecko - Bring Back My Baby  Brąz
Ukończ Rozdział 11: Clifford Unger.

Trofeum związane z fabułą. Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 67.

[Obrazek: Czeka%20na%20ciebie%20na%20Pla%C5%BCy.png] Czeka na ciebie na Plaży - She’s waiting for you on the Beach.  Brąz
Ukończ Rozdział 12: Bridges.

Trofeum związane z fabułą. Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 68: Dostawa kryptobiotów - oddział izolacyjny Węzła Stołecznego.

[Obrazek: Dzi%C4%99kuj%C4%99,%20Sam.png] Dziękuję, Sam - Thank You, Sam  Brąz
Ukończ Rozdział 13: Sam Strand.

Trofeum związane z fabułą. Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 69: Dotrzyj na Plażę.

[Obrazek: Dzi%C4%99ki%20za%20wszystko.png] Dzięki za wszystko - Thanks for Everything  Srebro
Ukończ Rozdział 14: Lou.

Trofeum związane z fabułą. Otrzymasz je po napisach końcowych w podsumowaniu Sama.

[Obrazek: Zwyk%C5%82a%20dostawa.png] Zwykła dostawa - Everyday Delivery  Brąz
Wykonaj zlecenie standardowe.

To trofeum zostanie odblokowane po wykonaniu dowolnego standardowego zamówienia wydanego z dowolnego terminala na świecie. Standardowe zamówienia są dostępne po wykonaniu obowiązkowego zamówienia nr 9 o nazwie „Dostawa jednostki zasilającej: farma wiatrowa” w drugim rozdziale. Zamówienia dla Sama nie liczą się do trofeum.

[Obrazek: I%20po%20dostawach.png] I po dostawach - Deliveries Done Brąz
Wykonaj 36 zleceń standardowych.

Standardowe zamówienia odblokujesz po wykonaniu obowiązkowego zamówienia fabularnego nr.9 : Dostawa jednostki zasilającej: farma wiatrowa” (rozdział 2). Od tego momentu będziesz mógł je wybrać w terminalu. Są to misje dostaw, podobnie jak normalne misje główne, z tą różnicą, że są opcjonalne. To wersja pobocznych zadań gry. Te standardowe zamówienia często można łączyć z dostawami związanymi z historią. Podchodząc do trofeum „Globalna wioska” (rozwijając relacje ze wszystkimi miejscami) będziesz musiał wykonać setki standardowych zamówień, więc przyjdzie to naturalnie po drodze.

Żadne z tych zamówień nie jest możliwe do pominięcia. Odnawiają się w nieskończoność po ukończeniu fabuły, więc nigdy nie zabraknie ci zamówień. W przypadku tego trofeum należy wykonać 36 różnych zamówień, aby mieć pewność, że się liczy (wielokrotne wykonanie tego samego zamówienia może się nie liczyć).

Swoje postępy z tym trofeum możesz śledzić naciskając przycisk Options (przechodzimy do mapy) następnie  left , wybieramy Bridge Linki  --> Naciskamy  X na Twoim nicku z PSN --> wybieramy Zlecenia i na liście szukamy zlecenia standardowe.

[Obrazek: Narodziny%20legendy.png] Narodziny legendy - Birth of a Legend  Brąz
Ukończ 10 dostaw premium z oceną „Legend” lub „Legend of Legends” w każdej możliwej kategorii.

Patrz trofeum Rozkwit legendy  Złoto małe

[Obrazek: Rozkwit%20legendy.png] Rozkwit legendy - Growth of a Legend  Złoto
Ukończ 20 dostaw premium z oceną „Legend of Legends” w każdej kategorii.

Dostawy premium odblokujesz po ukończeniu Zlecenia nr. 24 Dostawa prototypu bota. Dostawy premium to nic innego jak dostawy standardowe, ale z nieco wyższym stopniem trudności. Ładunki premium od ładunków standardowych różnią się np: ilością przenoszonego ładunku, wagą przenoszonego ładunku, czasem dostępnym do wykonania zlecenia. Ważnym jest, aby przed rozpoczęciem jakiegokolwiek zadania premium zmienić w ustawieniach gry poziom trudności na Wysoki. Tylko na poziomie wysokim możesz otrzymać ocenę "Legend of Legends".

Dostawy podzielone są na 4 kategorie:

1. Zlecenia związane ze stanem ładunku. Zlecenia te wymagają od Ciebie dostarczenia ładunku w jak najlepszym stanie. Wszystkie informacje dotyczące ładunku będą podane pod zleceniem.

[Obrazek: Zlecenia%20nastawione%20na%20stan%20%c5%82adunku.jpg]

2. Zlecenia nastawione na ilość. Zlecenia te wymagają od Ciebie przesyłki w maksymalnej dostępnej ilości (aby otrzymać ocenę Legend of Legends). Po za ilością nie możesz znacznie uszkodzić ładunku ponieważ ocena zostanie obniżona.

[Obrazek: Zlecenia%20nastawione%20na%20ilo%c5%9b%c4%87.jpg]

3. Zlecenia związane z usługami wymagają od Ciebie odbioru przesyłki z określonego miejsca (np. z obozu terrorystów czy terenu z wynurzonymi) i dostarczenie ich w podane miejsce. Aby zdobyć maksymalną ocenę musisz zdobyć wszystkie przesyłki oraz nie możesz ich znacząco uszkodzić.

[Obrazek: Zlecenia%20zwi%c4%85zane%20z%20us%c5%82ugami.jpg]

4. Zlecenia nastawione na czas. Zlecenia wymagają, abyś przetransportował przesyłkę w jak najkrótszym czasie, nie uszkadzając przy tym ładunku. Aby otrzymać maksymalną notę musisz zabrać cały ładunek ze zlecenia, a nie tylko minimalną ilość.

[Obrazek: Zlecenia%20nastawione%20na%20czas.jpg]

Pamiętaj, aby podczas rozpoczynania zlecenia wybrać dostawę premium, a nie dostawę standardową.
[Obrazek: Dostawa%20premium.jpg]
Swoje postępy możesz śledzić naciskając przycisk Options --> Bridge Linki --> wybieramy swój nick z listy --> przechodzimy do Zlecenia i szukamy: Rodzaje zrealizowanych zleceń premium ocenionych jako "Legend of Legends".
[Obrazek: legend%20of%20legends.jpg]

[Obrazek: Pomocna%20d%C5%82o%C5%84.png] Pomocna dłoń - A Helping Hand  Brąz
Wyślij pierwsze zlecenie na zapasy.

Aby zdobyć to trofeum, musisz być zalogowany na serwerach online. Następnie naciśnij przycisk Options --> następnie left  --> Zlecenia Na Zapasy. Wybierz element i miejsce dostawy przedmiotu. Teraz inni gracze online mogą dostarczyć Ci żądany przedmiot. Wystarczy opublikować prośbę o dostawę, aby odblokować to trofeum (nie trzeba go wypełniać). Zlecenie na zapasy odblokuje się w rozdziale 2, po wykonaniu zadania 10 i dotarciu do farmy wiatrowej.

[Obrazek: Rewolucja%20automatyzacyjna.png] Rewolucja automatyzacyjna - The Automation Revolution  Brąz
Wykonaj zlecenie standardowe przy użyciu bota dostawczego.

Pierwszego bota dostawczego odblokujesz po ukończeniu Zlecenia fabularnego nr. 24. Teraz w dowolnym terminalu dostaw wybierz Przyjmij zlecenia --> Zlecenia standardowe (dla botów) i podejmij dowolne zadanie z listy. Po pewnym czasie otrzymasz info o ukończeniu dostawy przez bota. Jeżeli trofeum nie pojawi się, zrealizuj dowolnie zlecenie standardowe (nie dla bota), a trofeum się pojawi na Twoim koncie.

[Obrazek: M%C5%82odszy%20budowniczy.png] Młodszy budowniczy - Apprentice Builder  Brąz
Zbuduj swój pierwszy obiekt (znaki, drabiny i zaczepy wspinaczkowe również się liczą).

Najłatwiejszym sposobem na to trofeum jest zbudować znak . W trakcie zamówienia nr 4 (rozdział 2) dowiesz się jak to zrobić. Przytrzymaj: L1 i naciśnij  triangle ,aby wybrać znak. Stworzenie znaku nic nie kosztuje i można go postawić w dowolnym miejscu, bez względu jaki to znak.

[Obrazek: Mistrz%20budownictwa.png] Mistrz budownictwa - Master Builder  Brąz
Zbuduj co najmniej jeden obiekt każdego rodzaju (w tym znaki, drabiny i zaczepy wspinaczkowowe).

Do zdobycia tego trofeum wymagane jest stworzenie poniższych obiektów:
  • Znak (przytrzymujemy  L1  i  naciskamy  triangle )
  • Drabina
  • Zaczep wspinaczkowy
  • Skrzynka pocztowa
  • Tyrolka
  • Most
  • Kryjówka
  • Strażnica
  • Generator
  • Schron temporalny 
  • Droga
Większość obiektów zbudujemy przy użyciu Asemblera. Drabinę i zaczep wspinaczkowy stworzysz bezpośrednio z terminala dostaw. Drogę wybudujesz dostarczając surowce do układarki (co to jest układarka i jak budować drogi będzie wyjaśnione podczas przechodzenia fabuły). Obiekty które zbudujesz w ramach misji nie wliczają się do tego trofeum. Musisz je zbudować poza misją.

[Obrazek: Nowa%20era%20w%20UCA.png] Nowa era w UCA - A New Day for the UCA  Brąz
Podłącz swoje pierwsze miejsce z UCA.

Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymasz je podczas rozdziału 2 w zamówieniu nr.4.

[Obrazek: Samowi%20ufamy.png] Samowi ufamy - In Sam We Trust  Brąz
Podłącz wszystkie miejsca z UCA.

Istnieje 39 miejsc ,które musisz znaleźć i połączyć z siecią UCA. Aby połączyć je z siecią, musisz zwiększać poziom więzi, wykonując dla nich dostawy. Podczas fabuły automatycznie łączysz większość miejsc, więc nie musisz się o to martwić. Gra polega na przechodzeniu od jednego obiektu do drugiego.
Jedynymi opcjonalnymi, których nie otrzymujesz z obowiązkowych misji fabularnych, są:

Region Wschodni (2 obiekty) - Muzyk, Fan Ludensa
Region Centralny (6 obiektów) - Peter Englert, Kolekcjoner, Cosplayerka, Pierwszy prepers, Doświadczony kurier, Syn pisarza.

[Obrazek: Dobre%20po%C5%82%C4%85czenie.png] Dobre połączenie - Well Connected  Brąz
Osiągnij trzeci poziom połączenia z dowolnym miejscem.

Trofeum wpadnie bezproblemowo podczas przechodzenia fabuły. Trzeci poziom połączenia otrzymasz wykonując zlecenia dla danego miejsca. Za każde zlecenie otrzymujesz pewną ilość lajków. Po zapełnieniu 3 gwiazdki (z pięciu) w dowolnym miejscu trofeum odblokuje się.

[Obrazek: Globalna%20wioska.png] Globalna wioska - Best Beloved  Srebro
Osiągnij maksymalny poziom połączenia ze wszystkimi miejscami.

W grze istnieje 39 miejsc, z którymi musisz osiągnąć maksymalny poziom połączenia (5 gwiazdek). Poziomy podnosisz realizując zlecenia dla danych miejsc. W zależności od stopnia trudności, ilości przeniesionego ładunku, czy też stanu w jakim doniesiesz ładunek otrzymujesz lajki. Im zadanie trudniejsze tym więcej lajków możesz zgarnąć. To trofeum najlepiej zacząć robić po ukończeniu fabuły i po połączeniu wszystkich 39 miejsc. Wykonując zlecenia premium do trofeum Rozkwit Legendy  Złoto małe zwiększysz poziom połączenia z większością miejsc. Aby usprawnić transport pomiędzy lokacjami zalecam zbudować drogi oraz sieć tyrolek do trudno dostępnych miejsc (zwłaszcza w górach), do których ciężko dostać się pojazdem.

[Obrazek: Lajkuj%20i%20daj%20si%C4%99%20lajkowa%C4%87.png] Lajkuj i daj się lajkować - Like and Be Liked Brąz
Daj pierwszego lajka.

W świecie gry znajdziesz wiele rzeczy pozostawionych przez innych graczy lub przez NPC (znaki ,drabiny, zaczepy wspinaczkowe, pojazdy itp). Wystarczy ,że podejdziesz do jednego z takich obiektów i dasz lajk (naciskając touchpad), a trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Kurier%20dla%20ludu.png] Kurier dla ludu - The People’s Porter  Brąz
Zdobądź w sumie 2400 lajków na Ekranie Wyników.

Patrz trofeum Najsłynniejszy kurier na świecie  Brąz mały

[Obrazek: Najs%C5%82ynniejszy%20kurier%20na%20%C5%9Bwiecie.png] Najsłynniejszy kurier na świecie - The World’s Most Popular Porter  Brąz
Zdobądź w sumie 50 000 lajków na Ekranie Wyników.

To trofeum otrzymasz podczas pracy nad trofeum Dostawca doskonały  Brąz mały oraz Globalna wioska  Srebro małe . Lajki otrzymujesz za wykonywanie dostaw oraz od graczy online, którzy skorzystali z obiektów stworzonych przez Ciebie i Ci za to podziękowali w postaci lajka. Do tego trofeum liczą się lajki zarówno online jak i offline od NPC. Warunkiem otrzymania trofeum jest zrealizowanie dowolnego zlecenia. Gdy w podsumowaniu suma wszystkich lajków przekroczy 50k otrzymasz trofeum. Ilość Lajków możesz sprawdzić po naciśnięciu przycisku Options (mapa) lub w Bridge Linku.

[Obrazek: Dobry%20samarytanin.png] Dobry samarytanin - Trail-Blazer Brąz
Dostarcz swój pierwszy porzucony ładunek.

Praktycznie w całym świecie gry spotkasz porzucone ładunki (takie jak ten poniżej). Po pierwszym dostarczeniu takiego ładunku do terminala dostaw w miejscu podanym w opisie ładunku ( w tym przypadku Węzeł Południowy) - odblokuje się trofeum.

[Obrazek: Death%20Stranding%20Porzucony%20%c5%82adunek.jpg]
kliknij aby powiększyć

[Obrazek: Darczy%C5%84ca.png] Darczyńca - Giver of Gifts  Brąz
Po raz pierwszy przekaż broń, sprzęt lub coś innego.

Pierwszy raz będziesz mógł udostępnić przedmiot po ukończeniu zadania 4 w rozdziale 2. W dowolnym terminalu wybierz Wspólna szafka --> Przekaż broń lub sprzęt i wybierz dowolny przedmiot, który chcesz udostępnić innym. Po akceptacji przedmiot znika z Twojego ekwipunku i nie możesz go odzyskać, a trofeum wpada na Twoje konto.

[Obrazek: Przetw%C3%B3rca%20chiralny.png] Przetwórca chiralny - Chiral Crafter  Brąz
Po raz pierwszy przetwórz kryształy chiralne.

Trofeum odblokujemy podczas Rozdziału 2: Amelie [Zlecenie nr 8] Odbiór: Kryształy Chiralne. Jest to obowiązkowe zlecenie, który odbierzesz w „Centrum Dystrybucji na Zachód od Węzła Stołecznego”. Podczas tego zadania otrzymasz możliwość zbierania kryształów chiralnych i ich przetwarzania (co wcześniej było nie możłiwe).

[Obrazek: G%C5%82%C3%B3d%20wiedzy.png] Głód wiedzy - A Thirst for Knowledge  Brąz
Odzyskaj swój pierwszy nośnik pamięci.

Patrz trofeum Skarbnica wiedzy  Brąz mały .

[Obrazek: Skarbnica%20wiedzy.png] Skarbnica wiedzy - Fount of Knowledge  Brąz
Odzyskaj wszystkie nośniki pamięci.

Zalecam aby najpierw odblokować trofeum Globalna wioska  Srebro małe przed próbą zebrania i dostarczenia wszystkich nośników pamięci, ponieważ nie pojawiają się one w świecie gry do czasu spełnienia pewnych kryteriów. Niektóre nośniki wymagają, aby być odpowiednio daleko w fabule, osiągnąć maksymalny poziom połączenia z obiektem na którego terenie znajduje się nośnik i/lub przeczytać pocztę od NPC. Z tych powodów zalecam także zdobycie tego trofeum dopiero po ukończeniu fabuły.
Pamiętaj ,że po zebraniu nośnika musisz go odszyfrować w dowolnym terminalu. Czasami inni gracze umieszczają znacznik z lokalizacją dzięki któremu będzie Ci łatwiej odnaleźć nośniki. Lokalizacja wszystkich nośników w filmie poniżej:

[Obrazek: Indywidualista.png] Indywidualista - The Custom Kid  Brąz
Zdobądź pierwszy pakiet danych do personalizacji.

Trofeum nie możliwe do pominięcia. Zazwyczaj podczas zwiększania poziomu połączenia z miejscami otrzymujesz upominki w postaci danych do personalizacji np hologramy. Będzie to jedno z Twoich pierwszych trofeów w grze. 

[Obrazek: Arcyprzyjemne%20ablucje.png] Arcyprzyjemne ablucje - Soak and Sigh  Brąz
Po raz pierwszy wykąp się w gorącym źródle.

Po ukończeniu 2 rozdziału dotrzesz do Regionu Centralnego. Na jego terenie można odnaleźć 7 miejsc w których są gorące źródła. Wystarczy, że wejdziesz do jednego z nich i naciśniesz  circle , aby się wykąpać. Trofeum wpadnie po kilku sekundach od zanurzenia się w wodzie.

[Obrazek: Korespondencja%20z%20tera%C5%BAniejszo%C...%C4%85.png] Korespondencja z teraźniejszością - The Post Guides the Present  Brąz
Przeczytaj 100 wiadomości.

To trofeum zostanie odblokowane po otwarciu 100 różnych e-maili, które otrzymujesz po zdobyciu wystarczającej liczby polubień od NPC lub ukończeniu fabuły. Przechodząc fabułę, zdobędziesz większość, a resztę zdobędziesz podczas pracy nad trofeum Globalna wioska  Srebro małe . Dostęp do wiadomości otrzymasz po naciśnięciu Options -->  left i wybierając Poczta z listy.

[Obrazek: Rozmowy%20z%20przesz%C5%82o%C5%9Bci%C4%85.png] Rozmowy z przeszłością - The Past Guides the Present Brąz
Przeczytaj 100 zapisów rozmów.

To trofeum zostanie odblokowane po otwarciu 100 różnych Zapisów rozmów, które otrzymasz za dostarczenie nośników pamięci, zwiększanie poziomu więzi z miejscami czy postępy w fabule . Większość otrzymasz za przechodzenie fabuły, a pozostałe otrzymasz podczas zbierania nośników pamięci. Dostęp do zapisów rozmów można uzyskać poprzez naciśnięcie przycisku Options, a następnie left i wybierając Dane z listy.

[Obrazek: Ryzykowna%20przeprawa.png] Ryzykowna przeprawa - Pathfinder  Brąz
Po raz pierwszy pomóż kurierom przedostać się przez terytorium MUŁ-ów lub terrorystów.

Na dowolnym terenie Mułów lub terrorystów musisz zlikwidować każdego wroga. Zalecam aby poczekać do momentu, w którym otrzymamy możliwość wytwarzania broni. Po zlikwidowaniu ostatniego wroga na ekranie pojawi się komunikat : "Kurierzy będą mogli przez pewien czas przemieszczać się po tym obszarze" i trofeum się odblokuje.

[Obrazek: Opiekun%20do%20dziecka.png] Opiekun do dziecka - Childminder  Brąz
Osiągnij maksymalny poziom więzi z ŁD.

Z czasem automatycznie zwiększasz poziom połączenia z ŁD. ŁD to dziecko, które nosisz w żółtym zbiorniku. Trofeum zdobędziesz po drodze do zwiększania więzi na 5 gwiazdek ze wszystkimi miejscami. Po prostu nie pozwól, aby zdrowie ŁD się wyczerpało ,a jeśli tak się stanie, szybko znajdź kryjówkę i przywróć zdrowie ŁD. Poza tym musisz tylko realizować dostawy, a poziom więzi z ŁD urośnie po drodze.

Poziom więzi z ŁD możesz sprawdzić naciskając Options --> Bridge Linki --> Twój Nick --> Status dostawy --> Poziom więzi z ŁD

[Obrazek: Dzieci%C4%99ca%20aprobata.png] Dziecięca aprobata - A Baby Blessing  Brąz

Otrzymaj lajka od ŁD.

W dowolnej kwaterze podejdź do lustra, a następnie wykonaj kilka min i zrób zdjęcie. Po chwili powinna pojawić się informacja o Liku od ŁD -ka, a jeszcze chwilę później pojawi się trofeum.

[Obrazek: Wybitny%20kurier.png] Wybitny kurier - Prominent Porter  Brąz
Otrzymaj ocenę 10 w dowolnej kategorii oceny dostawy.

Patrz trofeum Dostawca doskonały  Brąz mały

[Obrazek: Dostawca%20doskona%C5%82y.png] Dostawca doskonały - Great Deliverer  Brąz
Otrzymaj ocenę 60 w każdej kategorii oceny dostawy.

Trofeum zdobędziesz podczas pracy nad trofeum Globalna wioska  Srebro małe  (zdobądź 5 gwiazdek we wszystkich miejscach).  Istnieje 5 kategorii dostawy: stan ładunku, waga dostawy, czas dostawy, pozostałe oraz bridge link.
Każda zlecenie ma przypisaną 1 kategorię. Następnie pod koniec misji zyskujesz punkty za tę kategorię.
Jedna z kategorii jest wyjątkowa i jest to Bridge Link.. Jest on dostępny tylko podczas gry online. Punkty do Bridge Link otrzymasz kiedy dowolny gracz skorzysta z Twoich obiektów i da Ci za to Lajki podczas gdy ty dostarczasz przesyłkę. Zawsze upewniaj się, że masz połączenie z serwerami Death Stranding.

Na ekranie nagród za misję musisz uzyskać poziom 60 we wszystkich 5 kategoriach.

[Obrazek: Death%20Stranding%20Dostawca%20doskona%c5%82y.jpg]

  1. Czas dostawy jest oznaczony ikoną [Obrazek: czas%20dostawy.jpg]
  2. Waga dostawy jest oznaczona ikoną [Obrazek: waga%20dostawy.jpg]
  3. Stan ładunku jest oznaczony ikoną [Obrazek: stan%20%c5%82adunku.jpg]
  4. Kategoria Pozostałe jest oznaczona ikoną [Obrazek: pozosta%c5%82e.jpg]
  5. Bridge Link - jest to specyficzna kategoria ponieważ punkty za Bridge Link otrzymamy z pozostałymi 4 kategoriami. Aby zdobyć dużo punktów Bridge Link musisz stworzyć jak najwięcej obiektów z których skorzystają inni gracze. Jeżeli w trakcie wykonywania zlecenia ktoś skorzysta z twoich sprzętów i da Ci lajki otrzymasz punkty. Czasami możesz odnaleźć zlecenie związane z Bridge Link, ale jest mało punktowane. Będzie ono oznaczone ikoną [Obrazek: Bridge%20link.jpg]

[Obrazek: Pogromca%20po%C5%BCeracza.png] Pogromca pożeracza - Catcher Crusher  Brąz
Pokonaj pożeracza.

To trofeum jest właściwie nie do pominięcia ponieważ będziesz z nim walczył pod koniec Rozdziału 2: Amelie.  „Pożeracz” to duży wynurzony (przypominający ośmiornice), którego zabijesz bez problemu przy pomocy Hematogranatów (walka z nim nie sprawia problemów nawet na Wysokim poziomie trudności).

[Obrazek: Pokrzepiaj%C4%85cy%20sen.png] Pokrzepiający sen - Snooze ‘n’ Soothe  Brąz
Po raz pierwszy ulecz się poprzez sen.

Trofeum bardzo łatwe do zdobycia bez naszej ingerencji ponieważ wystarczy odłożyć kontroler na kilkadziesiąt sekund, a Sam zaczyna odpoczywać i trofeum wpada na nasze konto. Aby przyspieszyć ten proces przytrzymujemy  circle , a gdy Sam usiądzie przytrzymujemy kwadrat. Po chwili trofeum wpada na nasze konto.

[Obrazek: Buty%20to%20najlepsi%20przyjaciele%20kuriera.png] Buty to najlepsi przyjaciele kuriera - Boots Are a Porter’s Best Friend  Brąz
Po raz pierwszy zmień obuwie.

Możliwość wytwarzania butów otrzymasz w Rozdziale 2 po ukończeniu: [Zamówienie nr 7] Odzyskanie: interfejs drukarki chiralnej.
Po tej misji możesz wytwarzać nowe buty w dowolnym terminalu (wykonanie kosztuje 8 Żywic). Po ich wytworzeniu wyjdź z terminalu i naciśnij OPTIONS> left  > Ładunek>  X > odnajdź na liście buty> Włóż buty. Alternatywnie możesz też znaleźć buty na świecie i od wrogów (np. buty Muł-ów).

[Obrazek: Mania%20dostawcza.png] Mania dostawcza - Hooked on Delivering!?  Brąz
Dostarcz 700 elementów ładunku.

Trofeum przyjdzie naturalnie podczas pracy nad trofeum Globalna wioska  Srebro małe . Po zdobyciu 5 gwiazdek z każdym miejscem będziesz miał prawie dwa razy więcej niż jest wymagane do trofeum.

[Obrazek: %c5%81%c4%85czna%20liczba%20dostarczonyc...c3%b3w.jpg]
Postępy możesz śledzić naciskając przycisk Options -->  left  --> Bridge Linki --> Twój nick --> W zakładce Zlecenia odnajdź: Łączna liczba dostarczonych ładunków.
[Obrazek: Na%C5%82ogowy%20dostawca.png] Nałogowy dostawca - Pumped Porter  Brąz
Dostarcz 3000 kg ładunku.

Trofeum przyjdzie naturalnie podczas pracy nad trofeum Globalna wioska   Srebro małe  . Po zdobyciu 5 gwiazdek z każdym miejscem będziesz miał znacznie więcej kilogramów niż jest wymagane do trofeum.

[Obrazek: %c5%82%c4%85czna%20waga%20dostarczonych%...c3%b3w.jpg]
Postępy możesz śledzić naciskając przycisk Options -->   left --> Bridge Linki --> Twój nick --> W zakładce Zlecenia odnajdź: Łączna waga dostarczonych ładunków.
[Obrazek: Prawdziwy%20podr%C3%B3%C5%BCny.png] Prawdziwy podróżny - Well-Traveled  Brąz
Pokonaj 80 km i ukończ zlecenie.

Przejedź łączną odległość 80 km przez całą grę. Po wykonaniu zamówienia, w którym przekroczysz 80km otrzymasz trofeum. Nie musisz podróżować 80 km z jednym zamówieniem. To trofeum dotyczy całkowitej przebytej odległości. W rzeczywistości jest to automatyczne trofeum związane z historią i nie można go przegapić. W trakcie zwiedzania świata gry przemierzysz znacznie więcej niż 80 km.

[Obrazek: %c5%82%c4%85czny%20przebyty%20dystans.jpg]

Postępy możesz śledzić naciskając przycisk Options -->  left  --> Bridge Linki --> Twój nick --> W zakładce status dostawy odnajdź: Łączny przebyty dystans.
[Obrazek: Boska%20cz%C4%85stka%20odnaleziona.png] Boska cząstka odnaleziona - God Particle Go-Getter  Brąz
Znajdź dom Higgsa.

Aby zdobyć to trofeum musisz ukończyć rozdział 9. Po jego ukończeniu możesz udać się do Regionu Centralnego do Petera Englerta. Po zejściu do podziemi odnajdziesz pokój, który był domem Higgsa.

[Obrazek: Death%20Stranding%20-%20Boska%20cz%c4%85...um%201.jpg]  [Obrazek: Death%20Stranding%20-%20Boska%20cz%c4%85...um%202.jpg]
Kliknij w obrazek, aby powiększyć.

[Obrazek: Przeci%C4%99cie%20po%C5%BCegnalne.png] Przecięcie pożegnalne - Rest In Pieces  Brąz
Przebywając w obszarze z wynurzonymi, po raz pierwszy przetnij pępowinę, tak by wynurzony tego nie zauważył.

Trofeum możliwe do zdobycia dopiero od rozdziału 5 Mama. Od mamy otrzymasz usprawnione kajdanki, które pozwolą przeciąć pępowinę wynurzonych. Wystarczy, że podejdziesz do wynurzonego na wstrzymanym oddechu i naciśniesz  square , a trofeum zawędruje na Twoje konto.

[Obrazek: Kompania%20kurierska.png] Kompania kurierska - Any Porter in a Storm Brąz
Po raz pierwszy dokonaj wymiany z innym kurierem.

Kurierów spotkasz w losowych miejscach w Regionie Centralnym (zarówno podczas gry offline jak i online). Podróżują w grupach 2-3 osobowych i podobnie jak sam roznoszą ładunki. Po przypadkowym spotkaniu wyjmij coś ze swojego ekwipunku i połóż na ziemi, a następnie daj like kurierowi. Podejdź do pozostałych kurierów i zrób to samo. Trofeum otrzymasz gdy dowolny kurier przekaże Ci przesyłkę, a Ty ją odbierzesz. 

[Obrazek: %C5%9Apij%20dobrze,%20ma%C5%82e%20%C5%81D.png] Śpij dobrze, małe ŁD - Sleep Tight, Little BB  Brąz
Po raz pierwszy uspokój ŁD i spraw, by przestało płakać.

Najłatwiejszym sposobem, aby ŁD płakał, jest przewrócenie się. Po prostu zbiegnij ze wzgórza i potknij się o skały, aby Sam przewrócił się na brzuch (do którego przyczepiony jest ŁD). Pojemnik ŁD zacznie świecić na czerwono i usłyszysz jego płacz z głośnika kontrolera. Teraz przytrzymaj: L1 naciśnij: down następnie  square  aby uspokoić ŁD powoli poruszaj kontrolerem w górę i w dół, a po kilku sekundach ŁD przestanie płakać i trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: Krzyk%20w%20ciemno%C5%9Bci.png] Krzyk w ciemności - A Shout in the Dark  Brąz
Po raz pierwszy wykonaj zawołanie, na które otrzymasz odpowiedź.

Podróżując w świecie gry od czasu do czasu naciśnij Touchpad - spowoduje, że sam krzyknie " Jestem Sam" , "Hej", "Słyszy mnie ktoś" lub tym podobne. Jeżeli ktoś odpowie na zawołanie sama to trofeum wpadnie na nasze konto. Wiedz, że nie za każdym razem Ci ktoś odpowie. Po prostu naciskaj Touchpad w różnych miejscach w grze, a ostatecznie ktoś odpowie. Musisz być zalogowany na serwerach Death Stranding, aby ktoś odpowiedział.

[Obrazek: Trofeum%20Krzyk%20w%20Ciemno%c5%9bci.jpg]

[Obrazek: Dostawca%20us%C5%82ug%20publicznych.png] Dostawca usług publicznych - Public Service Porter  Brąz
Po raz pierwszy pozbądź się ładunku skażonego chiralium w jeziorze kraterowym.

Udaj się do śmieciarza w Regionie Centralnym. Obok budynku znajdziesz kilka ładunków skażonych chiralium. Weź jeden i zanieś nad jezioro kraterowe, a następnie wrzuć ładunek do jeziora. Aby rzucić ładunkiem musisz w menu ładunku przenieść ładunek do ręki. Następnie trzymając  R2 (prawa ręka) lub  L2 (Lewa ręka) naciskamy  square ,aby wykonać zamach po czym puszczamy  R2 lub  L2 (w zależności, w której ręce trzymaliśmy ładunek).

[Obrazek: Pionier.png] Pionier - Trail-Blazer Brąz
Ulepsz wszystkie rodzaje obiektów do maksymalnego poziomu.

Trofeum zostanie odblokowane po ulepszeniu każdego rodzaju obiektu do poziomu 3. Ulepszenia budowli innych graczy jak najbardziej działa.  Na przykład, jeśli masz tyrolkę innego gracza (poz. 2) i ulepszysz ją do poziomu 3, będzie liczyć się do trofeum. Układarki są wykluczone z tego trofeum.

Budowle wliczające się do tego trofeum oraz ilość surowców potrzebna do ulepszeń:
  • Skrzynka pocztowa - > Poziom 2: 200 metali. Poziom 3: 600 metali.
  • Tyrolka - > Poziom 2: 240 chemikaliów, 480 specjalnych stopów. Poziom 3:300 kryształów chiralnych, 1440 chemikaliów, 1440 specjalnych stopów.
  • Most - > Poziom 1: 800 metali. Poziom 2: 96 kryształów chiralnych, 1600 metali. Poziom 3: 500 kryształów chiralnych, 2800 metali.
  • Kryjówka - > Poziom 1: 300 kryształów chiralnych, 2400 specjalnych stopów. Poziom 2: 500 kryształów chiralnych, 4500 specjalnych stopów. Poziom 3: 1000 kryształów chiralnych, 6840 specjalnych stopów.
  • Strażnica - > Poziom 2: 32 kryształy chiralne, 400 metali. Poziom 3: 150 kryształów chiralnych, 800 metali.
  • Generator - > Poziom 2: 400 metali. Poziom 3: 100 kryształów chiralnych, 400 metali.
  • Schron temporalny - > Poziom 2: 32 kryształy chiralne, 400 metali. Poziom 3: 300 kryształów chiralnych, 1200 metali.

[Obrazek: D%C5%82u%C5%BCej%20bym%20nie%20wytrzyma%C5%82!.png] Dłużej bym nie wytrzymał! - I Couldn’t Hold it In!  Brąz
Po raz pierwszy wysikaj się na zewnątrz.

Gdy wędrujesz w świecie gry naciśnij  right i wybierz Oddaj mocz. Teraz przytrzymaj  L2 a następnie  R2 . Trofeum nie odblokuje się jeżeli będziesz chciał załatwić potrzebę w kwaterze.

[Obrazek: Wszystkie%20drogi%20prowadz%C4%85%20do%20UCA.png] Wszystkie drogi prowadzą do UCA - All Roads Lead to the UCA  Brąz
Ukończ swoją pierwszą drogę.

Trofeum związane z fabułą. Nie możesz go pominąć. Otrzymasz je po wykonaniu Zlecenia nr 25: Odbudowa Drogi.

[Obrazek: Koj%C4%85ce%20d%C5%BAwi%C4%99ki.png] Kojące dźwięki - Soothing Sounds  Brąz
Po raz pierwszy użyj odtwarzacza muzyki.

W dowolnej kwaterze podejdź do terminala na ścianie. Z menu wybierz Odtwarzacz Muzyki i odtwórz dowolny utwór, a trofeum praktycznie natychmiast się odblokuje.

[Obrazek: Budujemy%20mosty!.png] Budujemy mosty! - Building Bridges Brąz
Osiągnij ocenę 1 w Bridge Linku.

Aby otrzymać to trofeum musisz być zalogowany do gry online. Podczas wykonywania misji wchodź w interakcje z obiektami innych graczy. Daj im Lajki i stwórz przedmioty, aby inni mogli z nich korzystać. Jeżeli po ukończeniu zlecenia przekroczysz pierwszy poziom w Bridge Linku to trofeum zawędruje na Twoje konto.

[Obrazek: Homo%20faber.png] Homo faber  Brąz
Stwórz wszystkie dostępne rodzaje broni i sprzętu.

Aby zdobyć to trofeum musisz stworzyć wszystkie 72 rodzaje broni i sprzętu. Każdy przedmiot musisz chociaż na chwilę wziąć na plecy, aby został zaliczony. Odblokowanie poszczególnych broni oraz sprzętu będzie wymagało zdobycia 5 gwiazdek we wszystkich miejscach (trofeum Globalna wioska  Srebro małe ), ukończenia fabuły i wykonania wszystkich Zadań dla Sama . Po ukończeniu tego wszystkiego będziesz miał odblokowane 71 z 72 przedmiotów. Ostatnim przedmiotem do odblokowania będzie Odwrócona trajka typu "Ride", którą odblokujemy po odnalezieniu 31 nośnika pamięci Odwrócona trajka rodzaj "Ride".

Poniższa lista zawiera wszystkie przedmioty wg kolejności z terminala dostaw.

Narzędzia:

1. Drabina
2. Zaczep wspinaczkowy (poz. 1)
3. Zaczep wspinaczkowy (poz. 2)
4. Asembler (poz. 1)
5. Asembler (poz. 2)
6. Spray naprawczy do pojemników
7. Worek z krwią
8. Ładunek-wabik emitujący dym
9. Ładunek-wabik emitujący wog

Sprzęt:

10. Buty Bridges (poz.1)
11. Buty Bridges (poz. 2)
12. Buty Bridges (poz. 3)
13. Egzoszkielet wzmacniający (poz. 1)
14. Egzoszkielet wzmacniający (poz. 2)
15. Egzoszkielet wzmacniający (poz. 3)
16. Egzoszkielet szybkościowy (poz. 1)
17. Egzoszkielet szybkościowy (poz. 2)
18. Egzoszkielet szybkościowy (poz. 3)
19. Egzoszkielet terenowy (poz. 1)
20. Egzoszkielet terenowy (poz. 2)
21. Egzoszkielet terenowy (poz. 3)
22. Pancerz (poz. 1)
23. Pancerz (poz. 2)
24. Pancerz (poz. 3)
25. Pancerz (poz. 4)
26. Maska tlenowa
27. Rękawice mocy
28. Ocieplacz

Broń:

29. Wyrzutnia bolasów (poz. 1)
30. Wyrzutnia bolasów (poz. 2)
31. Pistolet przeciwko wynurzonym (poz. 1)
32. Pistolet przeciwko wynurzonym (poz. 2)
33. Wyrzutnia spoiwa
34. Pistolet (poz. 1)
35. Pistolet (poz. 2)
36. Pistolet (personalizowany)
37. Karabin (poz. 1)
38. Karabin automatyczny (poz. 2)
39. Karabin automatyczny (poz. 3)
40. Karabin automatyczny (personalizowany)
41. Nieśmiercionośny karabin automatyczny (poz. 1)
42. Nieśmiercionośny karabin automatyczny (poz. 2)
43. Nieśmiercionośny karabin automatyczny (poz. 3)
44. Nieśmiercionośny karabin automatyczny (personalizowany)
45. Strzelba (poz. 1)
46. Strzelba (poz. 2)
47. Strzelba (personalizowana)
48. Strzelba do tłumienia zamieszek (poz. 1)
49. Strzelba do tłumienia zamieszek (poz. 2)
50. Strzelba do tłumienia zamieszek (personalizowana)
51. Granatnik
52. Granatnik ze zdalną detonacją
53. Wyrzutnia czterorakietowa
54. Wyrzutnia wielorakietowa
55. Hematogranat (poz. 1)
56. Hematogranat (poz. 2)
57. Granat dymny (poz. 1)
58. Granat dymny (poz. 2)
59. Bomba ogłuszająca
60. Zdalnie sterowana bomba ogłuszająca
61. Granat

Pojazdy:

62. Aerobagażnik (poz. 1)
63. Aerobagażnik (poz. 2)
64. Odwrócona trajka
65. Odwrócona trajka dalekiego zasięgu
66. Odwrócona trajka defensywna
67. Odwrócona trajka typu "Ride"
68. Ciężarówka
69. Ciężarówka dalekiego zasięgu (poz. 1)
70. Ciężarówka dalekiego zasięgu (poz. 2)
71. Ciężarówka dalekiego zasięgu (poz. 3)
72. Ciężarówka defensywna