Dark Souls 2 - Poradnik do trofeów

hunter123 Offline
Member
#1
Platyna 
[Obrazek: ds2-1418310781.jpg]

Poziom Trudności : 7/10
Ilość trofeów do zdobycia :  Platyna mała 1 Złoto małe 2 Srebro małe 23 Brąz mały 12
Czas potrzebny do zdobycia platyny : 50-100 godzin
Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny : 2.75
Trofea możliwe do pominięcia : Srebro małe Lucatiel i prawie wszystkie jeśli za szybko przejdziesz do NG+
Poziom Trudności wpływa na trofea? : Nie
Kody wyłączają trofea? : Brak kodów
Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane) : Brak

Optymalna droga do platyny :

Krok 1 : Ukończ Gre

W pierwszym kroku skup się na ukończeniu gry nie przejmując się zabardzo trofeami. Staraj się omijać spoilery, aby mieć jak największą satysfakcję. Gdy pokonasz Ostatniego Bossa zatrzymaj się i Nie przechodź do NG+ (2 Podróż do Drangleic)

Trofea, które otrzymasz po wykonaniu kroku :

Brąz mały Wspomnienia
Srebro małe Pierścień króla
Srebro małe Starożytny smok
Złoto małe Następca tronu
Brąz mały Ostatni Olbrzym
Srebro małe Ogniska Grzesznicy
Srebro małe Ognisko Żelaznej Warowni
Srebro małe Ognisko Rynsztoku
Srebro małe Ognisko Trassowej Zatoki
Srebro małe Lustrzany Rycerz

Krok 2 : Przymierza, Zaklęcia i inne

Ważne!
Po pokonaniu ostatniego Bossa Nie przechodz do NG+ (2 podróż do Drangleic)

W tym kroku skup się na zdobyciu wszystkich zakleć, które możesz. Odkryj wszystkie przymierza i zdobądź maks range w Przymierzu Pielgrzymi Mroku, Przymierzu Dziedzice słońca i 2 range w Przymierzu Strażników Dzwonu. Naucz się wszystkich gestów. Ulepsz broń do maks poziomu. Zalicz wszystkie trofea związane z NPC'tami i pokonaj opcjonalnego Bossa Vendricka. Po wykonaniu tych czynności przejdź do NG+ Zasiadając przy ognisku w Majuli. Warto się zaopatrzyć w klejnoty życia i Kukły Człowieka przed podróżą.

Trofea, które otrzymasz po wykonaniu kroku :

Srebro małe Vendrick
Srebro małe Wspaniała broń
Brąz mały Olśniewające Przymierze
Brąz mały Przymierze Opiekuna
Brąz mały Przymierze Żądzy Krwi
Brąz mały Przymierze Pokornych
Brąz mały Przymierze Podgryzania
Brąz mały Dźwięczne Przymierze
Brąz mały Przymierze Starożytnych
Brąz mały Przymierze Najsilniejszych
Brąz mały Przymierze Odchłani
Złoto małe Bezinteresowna dobroczynność
Srebro małe Dziwna mapa
Srebro małe Ubranie na zmianę
Srebro małe Zgromadzenie wygnańców
Srebro małe Wielki miecz blasku księżyca
Srebro małe Obrońca fortu
Srebro małe Lucatiel
Srebro małe Żyję, by kuć
Srebro małe Ględzący biedak
Srebro małe Rozmyślania o rozczłonkowaniu
Brąz mały Oto Dark Souls

Krok 3 : NG+

Teraz przejdź do NG+ (2 podróż do Drangleic). Pokonaj 4 Bossów głównych i udaj się z ich duszami do Straida z Olaphis, wymień u niego duszę za brakujące czary. Następnie ukończyć gre i przejdź do NG++ (3 podróż do Drangleic)

Trofea, które otrzymasz po wykonaniu kroku :

Srebro małe Mistrzostwo magii
Srebro małe Mistrzostwo uroków

Krok 4 : Do Zamku Drangleic!

W ostatnim kroku należy udać się do zamku Drangleic, a dokładnie do Kanclerza Wellagera (Duch stojący na schodach) i zakupić od niego ostatnie brakujące zaklęcia. Pamiętaj! Trzeba to uczynić na NG++ (3 podróż do Drangleic)

Trofea, które otrzymasz po wykonaniu kroku :

Srebro małe Mistrzostwo cudów
Srebro małe Mistrzostwo piromancji
Platyna mała Mroczna dusza

Poradnik:

[Obrazek: 107327.png] Mroczna dusza Platyna
Zdobądź wszystkie trofea

Wpadnie po zdobyciu reszty trofeów.

[Obrazek: 107328.png]Wspomnienia Brąz
Odzyskaj ciało i wyrusz w drogę jako nieumarły

Trofeum fabularne nie do pominięcia.

[Obrazek: 107329.png]Pierścień króla Srebro
Zdobądź królewski pierścień

Trofeum fabularne nie do pominięcia.

[Obrazek: 107330.png]Starożytny smok Srebro
Zdobądź serce popielatej mgły

Trofeum fabularne nie do pominięcia

[Obrazek: 107331.png]Następca tronu Złoto
Zobacz zakończenie

Trofeum fabularne nie do pominięcia.

[Obrazek: 107332.png]Ostatni Olbrzym Brąz
Pokonaj Ostatniego Olbrzyma

Trofeum fabularne nie do pominięcia.

[Obrazek: 107333.png]Ognisko Grzesznicy Srebro
Rozpal pierwotne ognisko w Bastionie Grzesznicy

Trofeum fabularne.

[Obrazek: 107334.png]Ognisko Żelaznej Warowni Srebro
Rozpal pierwotne ognisko w Żelaznej Warowni

Trofeum fabularne.

[Obrazek: 107335.png]Ognisko Rynsztoku Srebro
Rozpal pierwotne ognisko w Czarnym Jarze

Trofeum fabularne.

[Obrazek: 107336.png]Ognisko Trassowej Zatoki Srebro
Rozpal pierwotne ognisko w Trassowej Zatoce Tseldora

Trofeum fabularne.

[Obrazek: 107337.png]Lustrzany Rycerz Srebro
Pokonaj Lustrzanego Rycerza

Trofeum fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 107338.png]Vendrick Srebro
Pokonaj Vendricka

Vendrica spotkasz po pokonaniu Velstandta królewskiej tarczy w Krypcie Nieumarłych. Chodzi w kółko w pomieszczeniu w którym znajduję się Królewski pierścień. Jest obojętnie nastawiony, aż do momentu gdy go zaatakujesz. Pewnie się zastanawiasz czemu mu tak mało hp schodzi jak go zaatakowałeś? Istnieją dwa sposoby, aby pokonanie go nie stanowiło problemu :

Sposób 1 : Po pokonaniu poprzedniego bossa zaatakuj Vendrica odrazu (nie korzystaj z ogniska) Wtedy nie posiada on żadnej ochrony i normalnie będzie otrzymywał standardowe obrażenia. Jedyny problem polega na tym ze masz tylko jedną szanse, więc jeśli zginiesz to Vendric będzie posiadał swoją ochronę i wtedy pozostaje ci tylko sposób 2.

Sposób 2 : Można zmniejszyć ochronę Vendrica poprzez przedmiot o nazwie Dusza Olbrzyma. Podczas jednej gry można zdobyć ich maksymalnie 5. Każda dusza olbrzyma zmniejsza jego ochronę o połowę, którą wynosi 64 czyli 1 dusza 32, 2 dusze 16 itd. Ważne! Duszę Olbrzymów musisz mieć cały czas w ekwipunku. 3 z nich znajdziesz we wspomnieniach Olbrzymów, do których możesz wejść w knei upadlych olbrzymów po zdobyciu Serca popielatej mgły. 1 w czarnym jarze od dwóch olbrzymów, którzy znajdują się pod liderm przymierza Pielgrzymi mroku i 1 po pokonaniu Smoka (Ten od ktorego otrzymałeś Serce popielatej mgły). Najlepiej jeśli udasz się na Vendrica z minimum 3 duszami, aby nie bylo większych problemów z pokonaniem go.

Dokładna lokacja wszystkich Dusz Olbrzymów :

Taktyka na Smoka :

Taktyka na Vendrica :

[Obrazek: 107339.png]Wspaniała broń Srebro
Ulepsz broń do maksimum

Broń jak to wiadomo można ulepszyć u kowala. W grze masz 3 kowali, jednego w majuli, który będzie dopiero z tobą handlował jak otworzysz mu dzwi od jego kuźni poprzez klucz, który możesz zakupić od Wiedźmy Melentii, zaś z drugim jest trochę więcej problemów patrz trofeum : Srebro małe Żyję, by kuć a trzeciego znajdziesz w Ruinach Cieni to ptak (Polecam tego pierwszego)

Istnieją dwa rodzaje broni do ulepszania. Broń zwykła, którą możesz ulepszyć do max +10 i broń specjalna do max +5. Co do materiałów potrzebnych do ulepszeń najłatwiej będzie ci je otrzymać od Handlarki Chloanne, ale dopiero po ukończeniu gry ponieważ odrazu nie ma dostępnych wszystkich składników.

Przedmioty do ulepszania zwykłej broni :
  • Poziom 1-3 : Odłamek tytanitu x6
  • Poziom 4-6 : Duży odłamek tytanitu x6
  • Poziom 7-9 : Grudka tytanitu x6
  • Poziom 10 : Sztaba tytanitu x1
Przedmioty do ulepszania broni specjalnej :
  • Poziom 1-5 : Migocący tytanit x9

[Obrazek: 107340.png]Maestro gestów Srebro
Naucz się wszystkich gestów
  • Wskaż - Dostajesz na start

  • Spróbuj ze mną - Dostajesz na start

  • Ukłon - Dostajesz na start

  • Machanie ręką - Dostajesz na start

  • Zwycięstwo - Dostajesz na start

  • Okrzyk bojowy - Dostajesz na start

  • Oczywiście! - Dostajesz na start

  • Nie ma mowy - Dostajesz na start

  • Witaj - Strapiony Saulden

  • Padanie na twarz - Drabiniarz Gilligan

  • Radość - Benhart z Jugo

  • Odcięcie głowy - Głowa Vengarla

  • Pozwól mi! - Kanclerz Wellager

  • Chwalmy słońce - Przymierze Dziedzice Słońca

  • Hura! - Kapitan Drummond

  • Ukłon pojedynkowy -  Lider Przymierza Błękitnych Strażników

  • Tak! - Wędrowiec Craighton

  • Rozgrzewka - Skorpion Tark

  • Kpina - Straid z Olaphis

  • Litości! - Strażnik Grobów Agdayne

[Obrazek: 107341.png]Mistrzostwo magii Srebro
Naucz się wszystkich zaklęć magicznych

Do tego trofeum potrzebujemy zdobyć wszystkie zaklęcia magiczne. Na koniec opisu każdego czaru dodałem czas pokazania na filmie.
  • Strzała Dusz - można zakupić od wiedźmy melenti. Spotkamy ją przy w Knei Upadłych Olbrzymów przy ognisku Główna Wieża (0:07)

  • Wielka Strzała Dusz - w Knei Upadłych Olbrzymów, niedaleko Pate'a (ten który siedzi sobie przed otwartą bramą, która się zamknie jeśli przez nią przejdziemy). W murze przy którym siedzi Pate, jest dziura prowadzącą do pomieszczenia z balistami (Uwaga to pułapka) po lewej stronie znajdziemy zaklęcie.(0:26)

  • Ciężka Strzała Dusz - Można zakupić od Carhilliona z bezkresu. Znajdziemy go w przystani niczyjej niedaleko statku na którym znajduję się Boss Zwinny Strażnik. Tylko, aby z nim najpierw wogóle pogadać, musimy mieć poziom inteligencji na co najmiej 8 lv. (1:16)

  • Wielka Ciężka Strzała Dusz - Można zakupić od Carhilliona z bezkresu (1:32)

  • Samonaprowadzająca Strzała Dusz - Można zakupić od Staida z olaphis. Znajdziemy go w zaginionej twierdzy, dokladnie w wieży na samej górze przed ogniskiem bastion grzesznicy. Jest on zamieniony w kamień blokujacy przejście do ogniska, aby go uwolnić potrzebujemy przedmiot o nazwie "stara pachnąca gałąź" (2:27)

  • Samonaprowadzająca Ciężka Strzała Dusz - Można zakupić od Staida z olaphis, a dokładnie wymienic za dusze strażnika ruin (3:10)

  • Samonaprowadzająca Materia Dusz Do znalezienia w Puszczy Cieni w skrzyni koło Lidera Przymierza Pielgrzymów Mroku patrz trofeum Brąz mały Przymierze otchłani  (3:33)

  • Samonaprowadzająca Krystałowa Materia Dusz Do znalezienia w Kapliczka Amanny niedaleko ogniska Miejsce Spoczynku Rhoya w wodzie (4:02)

  • Włócznia Dusz - Można zakupić od strażnika grobów Agdayne lub w miejscu pokazanym na filmie. (4:32)

  • Krystałowa Włócznia Dusz - Można zakupić od Staida z olaphis, a dokładnie wymienic za dusze starego bladego smoka, którą otrzymamy po zabiciu Frei na NG+ (5:09)

  • Fala Uderzeniowa - Można zakupić od Carhiliona z bezkresu. (5:31)

  • Deszcz Włóczni Dusz - Można zakupić od Carhiliona z bezkresu. (5:45)

  • Deszcz Dusz - Można zakupić od Staida z olaphis, a dokładnie wymienic za dusze Skorpionicy Najki. (6:04)

  • Wielki Miecz Dusz - Do znalezienia w Zamku Drangleic, po pokonaniu Bossów Smoczych Jeźdżców udaj się w kierunku windy i koło niej wejdz drabiną do góry. Zaklęcie znajdziesz w następnym pomieszczeniu w jednej ze skrzyń. (6:22)

  • Wir Dusz - Można zakupić od Strażnika Grobów Agdayne. Znajdziemy go w Krypcie Nieumarłych. Ważne, aby nie podchodzić do niego z zapaloną pochodnią, bo stanie się nieprzyjazny i będzie trzeba poczekać do ng+ lub się wyspowiadać (7:21)

  • Pocisk Dusz - Po pokonaniu Lustrzanego Rycerza, koło windy po prawej stronie znajduję się skrzynią, a w niej zaklęcie. (7:49)

  • Gejzer Dusz - Do znalezienia w Warowni Aldi, w pomieszczeniu z 2 psami i kwasem. Zalecane zdjąć wszystko z siebie przed wejściem tam. (8:16)

  • Magiczna Broń - Można zakupić od Carhilliona z bezkresu (8:48)

  • Wielka Magiczna Broń - Można zakupić od Królewskiego Czarodzieja Navlaana. Po wykonaniu dla niego zadania (9:06)

  • Krystałowa Magiczna Broń - Koło skamieniałego jaja patrz trofeum Starożytne przymierze, a doklanie na balkonie w skrzyni. (9:31)

  • Mocna Magiczna Tarcza - Do znalezienia w Zamku Drangeknight. Po pokonaniu Smoczych Jeźdżów udaj sie do windy i jedz na górę. Trafisz do pomieszczenia z klatka w której jest dziewczynka. Zaklęcie znajdziesz w jednej ze skrzyń. (10:26)

  • Pragnienie - Można zakupić od Staida z olaphis. (10:41)

  • Cisza Do znalezienia w Zaginionej Twierdzy w Miejscu gdzie walczyłeś z Bossem Strażnicy Ruin. Za iluzoryczną ścianą w skrzyni. (11:04)

  • Kontrola Upadku - Można zakupić od Megerolda z Lanifaru (12:05)

  • Ukryta Broń - Można otrzymać w nagrode za 2 range w przymierzu Strażników Dzwonu. Patrz trofeum : Brąz mały  Dzwięczne Przymierze

  • Naprawa - Do znalezienia w Puszczy Cienie. Po przejściu przez wrota Kaplicki Zimy zejdz w dół i idź w prawo. Zaklęcie leży koło zawalonej ścieżki. (12:21)

  • Światło - Można zakupić od Staida z olaphis. (12:50)

  • Kameleon -Do znalezienia w Dolinie Żniw. Niedaleko ogniska Kopalnie, koło dwóch olbrzymów w truciznie. (13:10)

  • Uwolnienie Magii - zaklęcie otrzymamy w nagrode za wykonanie wątku fabularnego Królewskiego Czarodzieja Navlaana. Znajdziemy go w Warowni Aldi. Siedzi on w pomieszczeniu za mgłą na parterze (tam gdzie spada na nas kosciany smok) WAŻNE! nie aktywuj dzwigni po przeciwnej stronie, bo uniemożliwi nam to wykonania zadania do nastepnego ng. Aby rozpocząć dla niego zadanie, musisz z nim porozmawiać gdy będziesz Pustym. Wtedy zaproponuje nam, abyśmy zabili kilka osób. Zgadzamy się, jako dowód ze wykonaliśmy robote poprosi nas o przyniesienie określonych przedmiotów. Cały ten wątek da się ukończyć bez zabicia żadnej osoby, bo przedmioty te możemy otrzymać od nich. Jako pierwszy na ogień idzie Drabiniarz Giligan, mamy przynieść od niego przedmiot o nazwie "Miniaturowa Drabina" mozna ją od niego zakupić. Teraz mamy przynieść chełm  Kartografa Cale, ktory od niego otrzymamy za rozpalenie wszystkich glownych ognisk Patrz trofeum : Srebro małe Dziwna Mapa. Następnie mamy przynieść Kostur Zachodzaczego Słońca, który otrzymamy od Felkina Wyrzutka (siedzi na krześle w Zagajniku Myśliwych niedaleko pierwszego ogniska) jeśli mamy 20 pkt inteligencji i 20 pkt wiary. Ostatnią rzeczą jest Stare Pióro, ktore otrzymamy od Szmaragdowej Herold, gdy dotrzeby do Smoczego gniazda. Po pokazaniu pióra otrzymamy zaklęcie.  (13:48)
Shollar:
  • Wiązka Dusz - Do znalezienia w Shulva, the Sanctum City (14:19)
  • Soul Flash - Do znalezienia w Frozen Eleum Loyce (14:46)

[Obrazek: 107342.png]Mistrzostwo cudów Srebro
Naucz się wszystkich cudów

Do tego trofeum potrzebujemy zdobyć wszystkie cuda. Na koniec opisu każdego czaru dodałem czas pokazania na filmie.
  • Leczenie - Można zakupić od Licia z Lindeldt. Początkowo spotkasz ją w Ruinach heide po pokonaniu Bossa Smoczy Jeździec a w późniejszych etapach gry w Majuli. (0:06)

  • Średnie Leczenie - Można zakupić od Licia z Lindeldt (0:25)

  • Wyjątek z Wielkiego Leczenia - Można zakupić od Licia z Lindeldt (0:46)

  • Wielkie Leczenie - Można zakupić od Cromwella odpuszczającego. Spotkasz go po pokonaniu Bossa Mag Grasand i kongregacja. Znajdziesz go nad pomieszczeniem w którym walczyłeś. Trzeba wejść po drabinie (1:08)

  • Kojące Światło Słońca - Dostaniesz po zabiciu Licia z Lindeldt. Aby tego dokonać potrzebujesz przedmiotu o nazwie zgnieciona kula oka. Znajdziesz je w krypcie nieumarłych Niedaleko drugiego ogniska w skrzyni, która znajduję się w pomieszczeniu z wysuwanym mostem, po stronie gdzie są przeciwnicy. Musisz wejść na drabine, aby się do niej dostać. Potem udaj się z kulą do licia i użyj jej. Wystarczy ją teraz tylko pokonać (Choc może być to upierdliwe, ponieważ licia po zabraniu jej połowy zdrowia będzie leczyć się poprzez cuda) aby otrzymać zaklęcie. Ważne! zakup od niej wszystkie cuda przed zabiciem jej, bo stanie się to później niemożliwe do kolejnego NG. (1:46)

  • Regeneracja - Można zakupić od Licia z Lindeldt (3:27)

  • Olśniewające Światło - Można zakupić od Licia z Lindeldt (3:46)

  • Szczodre Światło Słońca - Można zakupić od kanclerza Wellagera na NG++ (3 podróż do Drage) Znajdziesz go na schodach w Zamku D (4:06)

  • Modlitwa o Uzdrowienie - Można zakupić od Licia z Lindeldt (4:27)

  • Moc - Można zakupić od Licia z Lindeldt (4:48)

  • Gniew Bogów - Można zakupić od Kanclerza Wellagera na NG++ (3 podróż do Drage) Znajdziesz go na schodach w Zamku D (5:08)

  • Emisja Mocy - Można zakupić od Lidera przymierza Targraya patrz trofeum Brąz mały Przymierze opiekuna (5:29)

  • Piorun z Nieba - Można zakupić od Lidera przymierza Targraya patrz trofeum Brąz mały Przymierze opiekuna (5:50)

  • Włócznia Błyskawic - Można zakupić od Licia z Lindeldt (6:12)

  • Wielka Włócznia Błyskawic - Można zakupić od Straida z Olaphis. Znajdziemy go w zaginionej twierdzy, dokladnie w wieży na samej górze przed ogniskiem bastion grzesznicy. Jest on zamieniony w kamień blokujacy przejście do ogniska, aby go uwolnić potrzebujemy przedmiot o nazwie "stara pachnąca gałąź" (6:58)

  • Słoneczna Włócznia - Otrzymasz po osiągnięciu 3 rangi w przymierzu Dziedzice Słońca patrz trofeum Brąz mały

  • Ukojenie Duszy - Można zakupić od Handlarki Chloanne. Patrz trofeum Srebro małe Zgromadzenie Wygnańców, wrazie problemu (7:40)

  • Oślepiający Pocisk - Można zakupić od Straida z Olaphis, a dokładnie wymienić za dusze Starego Króla.(7:57)

  • Magiczna Bariera - Można zakupić od Głowy Vengarla. Patrz trofeum Srebro małe Rozmyślania o rozczłonkowaniu, wrazie problemu   (8:19)

  • Wielka Magiczna Bariera - Można zakupić od Kanclerza Wellagera (8:39)

  • Droga do Domu - Można zakupić od Licia z Lindeldt (9:06)

  • Rada - Można zakupić od Licia z Lindeldt (9:27)

  • Święta Przysięga - Można zakupić od Straida z Olaphis a dokładnie wymienić za dusze Velstadta (9:50)

  • Odsłonięcie - Można zakupić od Straida z Olaphis (10:11)

  • Wytrwałość - Można zakupić od Cromwella Odpuszczającego (10:31)

  • Słoneczne Ostrze - Można zakupić od Straida z Olaphis (11:03)
Schollar:
  • Odmowa - Do znalezienia w Dragon's Sanctum (11:46)
  • Splintering Lightning Spear - Do znalezienia w Frozen Eleum Loyce (13:23)

[Obrazek: 107343.png]Mistrzostwo piromancji Srebro
Naucz się wszystkich zaklęć piromancji

Do tego trofeum potrzebujemy zdobyć wszystkie zaklęcia piromancji. Na koniec opisu każdego czaru dodałem czas pokazania na filmie.
  • Kula Ognia - Można znaleźć w Przystani Niczyjej, po pokonani Bossa Zreczny Strażnik, udaj się drabiną do góry, zaklęcie leży w skrzyni lub zakup je od Rosabeth z Melfii (0:07)

  • Ognista Sfera Można zakupić od Rosabeth z Melfii Patrz trofeum  Srebro małe Zgromadzenie Wygnańców wrazie problemów z odnalezieniem (0:44)

  • Wielka Kula Ognia - Do znalezienia w Trassowej Zatoce Tseldora

  • Wielka Kula Ognia Chaosu - Można zakupić od Kanclerza Wellagera wyłącznie na NG++ (3 podróż do Drange) znajdziesz go w zamku D , na schodach. (1:57)

  • Burza Ognia - Do znalezienia w Zamku Dragleic w Dużym pomieszczeniu, gdzie na dole po obu stronach masz pomniki z tymi słoniami, zaklęcie znajduję się na górze po lewej stronie w skrzyni lub możesz je zakupić od lidera przymierza Małego Greena patrz trofeum Brąz mały Przymierze Żądzy Krwi (2:25)

  • Ognista Nawałnica - Do znalezienia w Kaplicę Amany niedaleko tego Białego Trolla, zaklęcie znajduję się w skrzyni w wodzie polecam obejrzeć na filmiku dokładną lokacje (2:52)

  • Burza Chaosu - Do znalezienia w Żelaznej Warowni, w skrzyni na lawie tam gdzie masz takie platformy. Polecam zaopatrzyć się w Rękawice piromanci i wyposażyć się w zaklęcie Fala Potu optoczyć się w wodzie jak to zrobił gość na filmiku (3:23)

  • Zapłon - Do znalezienia w Zagajniku Myśliwych przed walką z Bossem Lordowie Szkieletów w jaskini ze szkieletami lub można zakupić od Rosabeth z Melfii (4:03)

  • Wielki Zapłon Do znalezienia Przed Bramą od Zamku Dragleic w skrzyni po prawej stronie lub można zakupić od Małego Greena (4:24)

  • Ognisty Bicz - Można zakupić od Małego Greena (4:46)

  • Trująca Mgła - Można zakupić od Rosabeth z Melfii (5:07)

  • Toksyczna Mgła - Można zakupić od Straida z Olaphis, a dokładnie wymienić za Dusze Strażnika Szczurów. Znajdziemy go w zaginionej twierdzy, dokladnie w wieży na samej górze przed ogniskiem bastion grzesznicy. Jest on zamieniony w kamień blokujacy przejście do ogniska, aby go uwolnić potrzebujemy przedmiot o nazwie "stara pachnąca gałąź" (5:24)

  • Fala Kwasu - Można zakupić od Straida z Olaphis, a dokładnie wymienić za Dusze Dowódcy Szczurów (5:43)

  • Trwający Płomień - Można zakupić od Straida z Olaphis (6:05)

  • Ognisty Pokos - Można zakupić od Straida z Olaphis (6:27)

  • Zakazane Słońce - zaklęcie otrzymamy w nagrode za wykonanie wątku fabularnego Królewskiego Czarodzieja Navlaana. Znajdziemy go w Warowni Aldi. Siedzi on w pomieszczeniu za mgłą na parterze (tam gdzie spada na nas kosciany smok) WAŻNE nie aktywuj dzwigni po przeciwnej stronie, bo uniemożliwi nam to wykonania zadania do nastepnego ng. Aby rozpocząć dla niego zadanie, musisz z nim porozmawiać gdy będziesz Pustym. Wtedy zaproponuje nam, abyśmy zabili kilka osób. Zgadzamy się, jako dowód ze wykonaliśmy robote poprosi nas o przyniesienie określonych przedmiotów. Cały ten wątek da się ukończyć bez zabicia żadnej osoby, bo przedmioty te możemy otrzymać od nich. Jako pierwszy na ogień idzie Drabiniarz Giligan, mamy przynieść od niego przedmiot o nazwie "Miniaturowa Drabina" mozna ją od niego zakupić. Teraz mamy przynieść chełm  Kartografa Cale, ktory od niego otrzymamy za rozpalenie wszystkich glownych ognisk Patrz trofeum :  Srebro małe Dziwna Mapa. Następnie mamy przynieść Kostur Zachodzaczego Słońca, który otrzymamy od Felkina Wyrzutka (siedzi na krześle w Zagajniku Myśliwych niedaleko pierwszego ogniska) jeśli mamy 20 pkt inteligencji i 20 pkt wiary. Ostatnią rzeczą jest Stare Pióro, ktore otrzymamy od Szmaragdowej Herold, gdy dotrzeby do Smoczego gniazda. Po pokazaniu pióra otrzymamy zaklęcie. (6:51)

  • Ognista Broń - Można zakupić od Straida z Olaphis, a dokładnie wymienić za Dusze Starej Wiedźmy (Zaginiona Grzesznica NG+) (7:27)

  • Fala Potu - Można zakupić od Rosabeth z Melfii (7:49)

  • Żelazne Ciało - Można zakupić od Rosabeth z Melfii (8:09)

  • Ciepło - Można zakupić od Strażnika Grobów Agdayne. Znajdziemy go w Krypcie Nieumarłych. Ważne, aby nie podchodzić do niego z zapaloną pochodnią, bo stanie się nieprzyjazny i będzie trzeba poczekać do ng+ lub się wyspowiadać (8:28)

  • Podpalenie Do znalezienia w Słonecznej Dzwonnicy w skrzyni na jej końcu (8:59)
Schollar :
  • Protest - Można zakupić od Straida z Olaphis, a dokładnie wymienić za Dusze Nadalii z DLC (9:18)

  • Taniec Ognia - Do znalezienia w Brume Tower (9:42)

  • Ognisty Wąż - Do znalezienia w Brume Tower (9:58)

[Obrazek: 107344.png]Mistrzostwo uroków Srebro
Naucz się wszystkich uroków

Do tego trofeum potrzebujemy zdobyć wszystkie uroki. Na koniec opisu każdego czaru dodałem czas pokazania na filmie.
  • Mroczna Sfera - Można zakupić od Nurka Mroku Grandahla patrz trofeum Brąz mały Przymierze otchłani (0:06)

  • Mroczne Pozdrowienie - Można zakupić od Nurka Mroku Grandahla (0:21)

  • Mroczna Mgła - Można zakupić od Straida z Olaphis. Znajdziemy go w zaginionej twierdzy, dokladnie w wieży na samej górze przed ogniskiem bastion grzesznicy. Jest on zamieniony w kamień blokujacy przejście do ogniska, aby go uwolnić potrzebujemy przedmiot o nazwie "stara pachnąca gałąź"lub w Miejscu pokazanym na filmie (0:36)

  • Przyciąganie - Można zakupić od Straida z Olaphis (2:00)

  • Ponowna Śmierć - Można zakupić od Handlarki Kamieni Chloanne patrz trofeum Srebro małe Zgromadzenie Wygnańców (2:20)

  • Mroczna Broń - Można zakupić od Felkina Wyrzutka, tylko żeby z nim porozmawiać potrzebujesz 8pkt. inteligencji i 8pkt. wiary. Znajdziesz go niedaleko pierwszego ogniska w Zagajniku myśliwy (2:37)

  • Szept Rozpaczy - Do znalezienia w Grobowcu Świętych. W pomieszczeniu do którego dostaniesz się przez most uruchamiany za pomocą kamięnego klucza Pharrosa (2:56)

  • Odparcie Można zakupić od Straida z Olaphis, a dokładnie wymienić za Dusze Lorda Olbrzymów (3:23)

  • Barykada Zła - Do znalezienia we Wrotach Pharaonosa, niedaleko ogniska _. Idz cały czas naprzód, aż zauważysz po prawej stronie drabine u góry znajdziesz zaklęcie (3:44)

  • Odrętwienie - Można zakupić od Straida z Olaphis, a dokładnie wymienić za dusze starej martwej istoty (Przegniły NG+) (4:24)

  • Strzępki Życia - Do znalezienia w Rynsztoku w wazonie koło wielkich robaków lub można zakupić od Cromwella odpuszczającego (4:44)

  • Mroczna Burza - Można zakupić od Nurka Mroku Grandahla (5:16)

  • Rezonująca Dusza - Otrzymasz po osiągnięciu 1 rangi w przymierzu Pielgrzymi Mroku patrz trofeum Brąz mały Przymierze odchłani (5:31)

  • Wielka Rezonująca Dusza - Otrzymasz po osiągnięciu 2 rangi w przymierzu Pielgrzymi Mroku patrz trofeum Brąz mały Przymierze odchłani (5:51)

  • Kulminacja - Otrzymasz po osiągnięciu 3 rangi w przymierzu Pielgrzymi Mroku patrz trofeum Brąz mały Przymierze odchłani

  • Rezonujące Ciało - Można zakupić od Felkina Wyrzutka (6:15)

  • Rezonująca Broń - Można zakupić od Felkina Wyrzutka (6:36)

  • Miejsce Wyssania Życia - Można zakupić od Straida z Olaphis a dokładnie wymienić za dusze Mrocznego łowcy (6:53)

  • Głęboka Cisza - Można zakupić od Nurka Mroku Grandahla (7:14)
Schollar :
  • Wielki Miecz Mroku - Do znalezienia w Shulva, the Sanctum City (7:34)

  • Obiecany Marsz Pokoju - Do znalezienia w Shulva, the Sanctum City  (8:08)

  • Wspomnienie - Do znalezienia w Brume Tower (9:00)

  • Taniec Mroku - Do znalezienia w Frozen Eleum Loyce (9:22)

[Obrazek: 107345.png]Olśniewające Przymierze Brąz
Odkryj najbardziej olśniewające przymierze

Przymierze te odnajdziesz w Dolinie Żniw, niedaleko ogniska kopalnie, udaj się w stronę tych 2 wielkoludów co używają uroków. Przejdź mostem na którym stoi grubszy przeciwnik i skręć w lewo napotkasz kolejnego przeciwnika, a za nim ołtarz przymierza dzięki, któremu możesz dołączyć.

Lokacja z przymierzem

W tym przymierzu trzeba osiągnąć max rangę. Awansowanie w nim polega na tym, aby przynosić do ołtarza słoneczne medale, które możesz otrzymać za pomoc innym graczom (Pokonanie bossa) będąc aktualnie w tym przymierzu lub poprzez metodę farmienia medali od gości z sokołami w przedśionku na NG+ (druga podróż do dra) Łącznie potrzebujemy ich 30, aby otrzymać cud wymagany do trofea Srebro małe Mistrzostwo Cudów

Farma medali offline

[Obrazek: 107346.png]Przymierze Opiekuna Brąz
Odkryj przymierze opiekunów

Aby dołączyć do przymierza potrzebujesz Znak Wierności, który możesz znaleźć w Zagajniku Myśliwych niedaleko ogniska Droga do Mostu (Filmik poniżej) lub pomagając innemu graczowi poprzez Biały Rysik. Potem udaj się do lidera przymierza Strażnika Targraya którego znajdziesz w Ruinach Heide po pokonaniu opcjonalnego Bossa Starego Zabójcy Smoków

Znak Wierności i gdzie dołączyć

[Obrazek: 107347.png]Przymierze Żądzy Krwi Brąz
Odkryj przymierze żądnych krwi

Aby dołączyć do przymierza musisz najpierw zdobyć znak niechęci, otrzymać go możesz poprzez pomyślne napadnięcie Światu innego gracza lub znajdziesz go w skrzyni przed rynstokiem (filmik poniżej) Następnie trzeba pokonać Bossa Rydwan Kata znajdziesz go Czyściec Nieumarłych dojdziesz tam przez Zagajnik Myśliwych Po ubiciu Bossa udaj się do nowego ogniska, koło niego będzie stał lider przymierza mały Green porozmawiaj z nim i dołącz do przymierza.

Lokacja Znaku Niechęci

Lokacja Małego Greena

[Obrazek: 107348.png]Przymierze Pokornych Brąz
Odkryj przymierze pokornych

Dołączyć do przymierza możesz w Majuli. Porozmawiaj z gościem, który siedzi koło pomnika z liczbą zgonów na święcie.

[Obrazek: 107349.png]Przymierze Podgryzania Brąz
Odkryj przymierze gryzoni

Dołączyć do przymierza można w dwóch miejscach. Wrota Pharrosa, po pokonaniu opcjonalnego bossa Przywódca Szczurów Królewskiech, udaj się nowo otwartą ścieżką i porozmawiaj ze szczurem w dziurze. Grobowiec Świętych po pokonaniu opcjonalnego bossa Straż Przednia Szczurów Królewskich udaj się dalej i porozmawiaj z pobliskim szczurem.

[Obrazek: 107350.png]Dźwięczne Przymierze Brąz
Odkryj dźwięczne przymierze

Do przymierza możesz dołączyć w dwóch miejscach. W Zaginionej Twierdzy koło ogniska pokoje służby zejdź drabiną w dół i użyj kamienego klucza pharrosa na ścianie, odblokujesz nowe przejście. Spotkasz tam lidera, porozmawiaj z nim i dołącz. Możesz też dołączyć w Żelaznej Warowni, w pomieszczeniu z platformami znajdują się dzwi a za nimi ściana z ukrytą drabiną (Wymagany kamienny klucz pharrosa) Lider znajduję się na górze. W tym przymierzu musisz osiągnąć 2 range, aby otrzymać zaklęcie. Aby otrzymać 2 range będziesz musiał obronić 30 dzwonic przed innymi graczami lub można też zabijać tego czerwonego fantoma w Słonecznej dzwonicy. Ważne miej założony pierścień tego przymierza, aby wzywano cie do obrony

Lokacja przymierza

Sposób Offline

[Obrazek: 107351.png]Przymierze Starożytnych Brąz
Odkryj starożytne przymierze

Do tego przymierza można dołączyć w Żelaznej Warowni u Megerolda z Lanafiru, ale najpierw potrzebujesz skamieniałe jajo które znajdziesz w Smocza kaplicka (filmik poniżej)

[Obrazek: 107352.png]Przymierze Najsilniejszych Brąz
Odkryj przymierze najsilniejszych

Aby dołączyć do tego przymierza udaj się do Majuli i pomódl się przy ołtarzu, koło wejścia do Wiezy Płomienia Heide.

[Obrazek: 107353.png]Przymierze Otchłani Brąz
Odkryj przymierze otchłani

Aby dołączyć do tego przymierza musisz się spotkać z Nurkiem Mroku Grandahlem w trzech różnych miejscach :
  • Puszcza Cieni
  • Czarny Jar (Klucz do dzwi wypada z olbrzymów pod wejściem)
  • Zamek Drangleic

Maksymalna range w tym przymierzu polega na przejściu 3 Dungeonów i rozpaleniu w nich wielkich pochodni (1 dungeon = 1 pochodnia) więc miej w ekwipunku minimum 3 ogniste motyle. Po przejściu ostatniego Dungeonu rozpoczniesz walke z opcjonalnym Bossem. Po wszystkim porozmawiaj z lider przymierza, aby otrzymać zaklęcia. Każde otwarcie portalu kosztuje 1 kukłe człowieka.

poradnik

[Obrazek: 107354.png]Bezinteresowna dobroczynność Złoto
Osiągnij maksymalne oddanie przymierzu

2 przymierza trzeba wymaksować są to : Pielgrzymi Mroku i Dziedzice Słońca aby zdobyć zaklęcia wymagane do platyny więc trofeum tak i tak wpadnie.

[Obrazek: 107355.png]Dziwna mapa Srebro
Rozpal wszystkie płomienie na mapie w Majuli

Po rozpaleniu wszystkich głównych ognisk udaj się do domu w majuli, a dokładnie porozmawiaj z Kartografem Calem (patrz trofeum Srebro małe Zgromadzenie Wygnańców) da ci swoją zbroje i trofeum. Najlepiej przyjdź do niego po pokonaniu Nashadry.

[Obrazek: 107356.png]Ubranie na zmianę Srebro
Podaruj Rosabeth z Melfii coś do ubrania

Rosabeth znajdziesz przed wejściem do puszczy cieni. Jest zamieniona w kamień i blokuje przejście do dzwigni. Potrzebujesz Starej pachnącej gałąźki, aby ją uwolnić. Po wykonaniu tej czynności porozmawiaj z nią chwile aż zapyta się czy masz jakieś ubranie, oczywiście daj jej tam byle co, a trofeum wpadnie.

[Obrazek: 107357.png]Zgromadzenie wygnańców Srebro
Zwiększ populację Majuli

Do tego trofeum potrzebujemy 7 osób zaciągnąć do Majuli są to :
  • Wiedźma Melentia
  • Kartograf Cale
  • Licia z lindelt
  • Carhillion z Bezhresu
  • Handlarka Chloanne
  • Drabiniarz Gilligan
  • Rosabeth z Melfi
Lokacja wszystkich osób

[Obrazek: 107358.png]Wielki miecz blasku księżyca Srebro
Otrzymaj ekwipunek od Benharta z Jugo

Najpierw porozmawiaj z benhartem do końca w 4 miejscach :
  • Majula
  • Zamek Drangleic
  • Kneia upadłych olbrzymów
  • Wspomnienia olbrzymów - Wspomnienie Orro
Następnie przyzwij go do pomocy z walką z Bossem 3 razy (Musi przeżyć). Moze być to ten sam boss (Polecam Mag Grasand i kongregacja) poprzez spalenie żaru ascezy w najbliższym ognisku do bossa. Po udanych 3 próbach udaj się do niego we Wspomnieniu Orro, aby otrzymać jego ekwipunek i trofeum.

[Obrazek: 107359.png]Obrońca fortu Srebro
Otrzymaj ekwipunek od kapitana Drummonda

Kapitana Drummonda spotkasz we wspomnieniach olbrzymów a dokładnie we wspomnieniu Vammara. Jak już go spotkasz to poprostu rozmawiaj z nim aż nie da ci swojego przedmiotu.

[Obrazek: 107360.png]Lucatiel Srebro
Otrzymaj ekwipunek od Lucatiel z Mirry

Można niechcący pominąć

Najpierw porozmawiaj z lucatiel w 4 miejscach :
  • Przystań Niczyja
  • Zaginiona Twierdza
  • Dolna Strażnica Żniw
  • Czarny Jar
Następnie przyzwij ją do pomocy z walką z Bossem 3 razy (Musi przeżyć). Moze być to ten sam boss (Polecam Przegniłego) poprzez spalenie żaru ascezy w najbliższym ognisku do bossa. Potem udaj się do warowni aldii i porozmawiaj z nią aby otrzymać jej ekwipunek i trofeum. Ważne! nie przychodz tam do niej przed pokonaniem z nią 3 bossów, bo potem jej już nie zobaczysz do kolejnego NG

[Obrazek: 107361.png]Żyję, by kuć Srebro
Otrzymaj ekwipunek od McDuffa Pewnej Ręki

McDuffa znajdziesz w Zaginionej Twierdzy (filmik poniżej) Aby otrzymać od niego ekwipunek potrzebujemy najpierw przynieść mu Żar, który można znaleźć w Żelaznej Warowni (filmik poniżej) Potem się do niego udajemy i musimy wydać u niego ponad 14k dusz na zaklinanie broni i potem z nim porozmawiać, aby otrzymać przedmiot i trofeum.

[Obrazek: 107362.png]Ględzący biedak Srebro
Otrzymaj ekwipunek od drabiniarza Gilligana

Aby otrzymać od niego ekwipunek musimy zakupić u niego w majuli najdroższą drabine i potem z nim porozmawiać.

[Obrazek: 107363.png]Rozmyślania o rozczłonkowaniu Srebro
Otrzymaj ekwipunek od głowy Vengarla

Głowę Vengarla znajdziesz w Ruinach Cieni w lesie z Mgłą niedaleko ogniska Zniszczone Rozwidlenie Wchodząc w mgłę idź cały czas po lewej stronie, dojdziesz dzieki temu do ścieżki prowadzącej do Vengarla. Jak już go spotkasz to wyczerp jego opcje dialogowe, aby otrzymać przedmiot.  

Film z lokacją :

[Obrazek: 107364.png]Oto Dark Souls Brąz
Zgiń po raz pierwszy

Może dla odmiany spróbujesz nie zdobyć tego trofeum?
Odpowiedz

Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości