Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered Poradnik do trofeów

@kamilek_ Offline
Ojciec Dyrektor
#1
Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered Poradnik do trofeów

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...c3%b3w.jpg]
  • Poziom Trudności 6 /10
  • Ilość trofeów do zdobycia:51 Trofea Offline: 51 (1 [Obrazek: platynam.png] , 2 [Obrazek: zlotom.png], 10 [Obrazek: srebrom.png], 38 [Obrazek: brazm.png]) , Trofea Online: 0
  • Czas potrzebny do zdobycia platyny: około 20 godzin
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1, zalecane 2 (Poziom rekrut zalecam dla trofeum Nieśmiertelny [Obrazek: gold.png] )
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: Praktycznie wszystkie poza trofeami związanymi fabułą. Zalecam rzucić okiem na listę trofeów.
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Tak. Musisz ukończyć grę na poziomie Weteran

Krok 1: Poziom trudności Weteran
Rozegraj całą kampanię na poziomie trudności Weteran. Kontrowersyjna misja „Ani słowa po rosyjsku” nie jest wymagana do przejścia, a jej pominięcie nie wpłynie na postępy w zdobywaniu trofeów.

Patrz trofeum Ofiary wojny [Obrazek: gold.png] , aby uzyskać wskazówki dotyczące wykonywania misji.
Rozsądne może być zignorowanie zbierania danych wywiadowczych, aby można było zebrać je wszystkie w jednym przejściu podczas następnego kroku.

Krok 2: Poziom trudności Rekrut, ukończenie każdej misji bez zgonu i wczytywania punktu kontrolnego, zebranie danych wywiadowczych i trofea związane z rozgrywką.

Zagraj w kampanię ponownie, nie ginąc ani nie wczytując gry od ostatniego punktu kontrolnego w każdej misji, jednocześnie zbierając przedmioty kolekcjonerskie i zbierając trofea związane z rozgrywką .

Jeśli zginiesz, musisz ponownie uruchomić całą misję. Należy pamiętać, że ogień sojuszniczy lub nieosiągnięcie celu misji (na przykład umożliwienie Rojasowi ucieczki w misji „Takedown”) liczy się jako śmierć i wymaga ponownego uruchomienia misji.

Krok 3: Muzeum i trofea, które pozostały jeszcze do zdobycia.

Przejrzyj trofea, których jeszcze Ci brakuje i zerknij do poniższego poradnika, aby dowiedzieć się gdzie możesz je zdobyć. Pamiętaj, aby dla ułatwienia wczytywać rozdziały na poziomie Rekrut. Po ukończeniu gry odblokujesz muzeum. Naciśnij oba dzwonki i zabij wszystkich, aby zdobyć Nie wciskać!!! [Obrazek: silver.png]

[Obrazek: To%20by%20by%C5%82o%20na%20tyle.png] To by było na tyle? - Is That All You Got?  Platyna
Zdobądź wszystkie trofea w Call of Duty®: Modern Warfare® 2 Campaign Remastered.

[Obrazek: Z%20powrotem%20w%20siodle.png] Z powrotem w siodle - Back in the Saddle  Brąz
Pomóż szkolić lokalną milicję.

Trofeum nie możliwe do pominięcia. Otrzymasz je po ukończeniu misji szkoleniowej S.J.C.D (Syf jak co dzień) i wybraniu dowolnego stopnia trudności.

[Obrazek: Niebezpiecze%C5%84stwo.png] Niebezpieczeństwo - Danger Close  Brąz
Zakwalifikuj się do elitarnego oddziału Shepherda.

Trofeum nie możliwe do pominięcia. Otrzymasz je po ukończeniu misji Gracz zespołowy. W tej misji będziesz szturmować miasto opanowane przez terrorystów. Po zakończeniu otrzymasz trofeum.

[Obrazek: Straszny%20mr%C3%B3z.png] Straszny mróz - Cold Shoulder  Brąz
Zinfiltruj bazę znajdującą się na śnieżnym górskim szczycie.

To trofeum jest przyznawane po ukończeniu misji Na krawędzi na dowolnym poziomie trudności. W tej misji infiltrujesz rosyjską bazę lotniczą w górach Kazachstanu. Twoim celem jest odzyskanie modułu SKO, który zawiera kluczowe informacje na temat amerykańskiej sieci obrony, zanim Rosjanie zdołają go rozszyfrować.

[Obrazek: Do%20piachu.png] Do piachu - Tag'em and bag'em  Brąz
Znajdź Rojasa w faweli.

To trofeum otrzymasz po ukończeniu misji Zatrzymanie na dowolnym poziomie trudności. W tej misji musisz wytropić jednego z terrorystów towarzyszących Makarovowi, który ukrywa się w fawelach w Brazylii. Tylko on może dostarczyć dowodów na udział Makarowa w masakrze na lotnisku.

[Obrazek: Royale%20z%20serem.png] Royale z serem - Royale with Cheese  Brąz
Obroń Burger Town.

To trofeum jest przyznawane po ukończeniu misji Rosomaki! na dowolnym poziomie trudności. Musisz odnaleźć Vip-a o pseudonimie "Raptor", podczas gdy amerykańscy Rangersi odpierają atak ultranacjonalistów na północno-wschodnią Wirginię.

[Obrazek: Na%20linie.png] Na linie - Soap on a Rope  Brąz
Wydostań się z gułagu.

To trofeum jest przyznawane po ukończeniu misji Gułag na dowolnym poziomie trudności. W tej misji zaatakujesz rosyjskie więzienie, aby uratować Więźnia #627.

[Obrazek: Desperacki%20plan.png] Desperacki plan - Desperate Times  Brąz
Wykonaj plan mający pomóc Amerykanom.

To trofeum jest przyznawane po ukończeniu misji Plan Awaryjny na dowolnym poziomie trudności. W tej misji Ty i Price udasz się do Pietropawłowska w Rosji i spróbujesz dostać się do zadokowanej łodzi podwodnej w bazie morskiej.

[Obrazek: Bravo%20Delta.png] Bravo Delta - Whiskey Hotel  Brąz
Odbij Biały Dom.

To trofeum jest przyznawane po ukończeniu misji Bravo Delta na dowolnym poziomie trudności. W tej misji musisz pomóc pułkownikowi Marshallowi odbić Biały Dom.

[Obrazek: Pionek.png] Pionek - The Pawn  Brąz
Zaatakuj kryjówkę Makarowa.

To trofeum jest przyznawane po ukończeniu misji Niedokończone sprawy na dowolnym poziomie trudności. W tej misji musisz przedostać się do posiadłości na granicy gruzińsko-rosyjskiej, próbując znaleźć antagonistę gry.

[Obrazek: Z%20deszczu....png] Z deszczu... - Out of the Frying Pan...  Brąz
Ukończ misję na cmentarzysku samolotów.

Trofeum otrzymasz po ukończeniu misji Wróg mojego wroga na dowolnym poziomie trudności. W tej misji żołnierze Generała walczą z ludźmi Makarowa. Przedrzyj się przez pole bitwy do Nikolaja, który pomoże Ci w ucieczce.

[Obrazek: Do%20akt.png] Do akt - For the Record Srebro
Ukończ kampanię na dowolnym poziomie trudności.

Trofeum otrzymamy za ukończenie wszystkich misji na dowolnym poziomie trudności.

[Obrazek: Ofiary%20wojny.png] Ofiary wojny - The Price of War  Złoto
Ukończ kampanię na poziomie trudności Doświadczony lub Weteran.

Trofeum otrzymamy po ukończeniu wszystkich misji na poziomie Weteran lub doświadczony. Dla ułatwienia istnieje pewien glicz dzięki któremu przejście gry na weteranie nie sprawi nikomu problemu. Glicz polega na tym, że przechodzimy prawie cały rozdział na najniższym poziomie trudności, a następnie po dotarciu do ostatniego punktu kontrolnego w rozdziale wczytujemy grę na poziomie weteran. Wszystko zostało wyjaśnione w poniższym filmie:

[Obrazek: Pierwszy%20dzie%C5%84%20szko%C5%82y.png] Pierwszy dzień szkoły - First Day of School  Brąz
Ukończ misje 'Syf jak co dzień' i 'Gracz zespołowy' na poziomie trudności Weteran.

Musisz ukończyć dwie misje: S.J.C.D i Gracz zespołowy, na poziomie Weteran, aby trofeum się odblokowało.

[Obrazek: Czarny%20diament.png] Czarny diament - Black Diamond  Brąz
Ukończ misję 'Na krawędzi' na poziomie trudności Weteran.

Trofeum wpadnie nam po ukończeniu misji na Na krawędzi na poziomie Weteran.

[Obrazek: Turistas.png] Turistas  Srebro
Ukończ misje 'Zatrzymanie' i 'Gniazdo szerszeni' na poziomie trudności Weteran.

Musisz ukończyć dwie misje: Zatrzymanie i Gniazdo szerszeni, na poziomie Weteran, aby trofeum się odblokowało.

[Obrazek: Czerwony%20%C5%9Bwit.png] Czerwony świt - Red Dawn  Srebro
Ukończ misje 'Rosomaki!' i 'Exodus' na poziomie trudności Weteran.

Musisz ukończyć dwie misje: Rosomaki! i Exodus, na poziomie Weteran, aby trofeum się odblokowało.

[Obrazek: Wi%C4%99zie%C5%84%20627.png] Więzień 627 - Prisoner 627  Srebro
Ukończ misje 'Lepsze jutro... było wczoraj' i 'Gułag' na poziomie trudności Weteran.

Trofeum pojawi się po ukończeniu: Lepsze jutro... było wczoraj i Gułag na poziomie trudności Weteran.

[Obrazek: Cele%20u%C5%9Bwi%C4%99caj%C4%85%20%C5%9Brodki.png] Cele uświęcają środki - Ends Justify the Means  Brąz
Ukończ misję 'Plan awaryjny' na poziomie trudności Weteran.

Do zdobycia tego trofeum musisz ukończyć misję Plan awaryjny na najwyższym poziomie trudności.

[Obrazek: Powr%C3%B3t%20do%20domu.png] Powrót do domu - Homecoming  Srebro
Ukończ misje 'Z własnej woli', 'Drugie słońce' i 'Bravo Delta' na poziomie trudności Weteran.

Po ukończeniu misji Z własnej woli, Drugie słońce i Bravo Delta na poziomie Weteran trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: Kr%C3%B3lowa%20bije%20wie%C5%BC%C4%99.png] Królowa bije wieżę - Queen takes Rook  Srebro
Ukończ misje 'Niedokończone sprawy' i 'Wróg mojego wroga' na poziomie trudności Weteran.

Ukończ misję Niedokończone sprawy oraz Wróg mojego wroga na weteranie, a trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Poza%20sieci%C4%85.png] Poza siecią - Off the Grid Brąz
Ukończ misje 'Jak za dawnych czasów' i 'Ostateczna rozgrywka' na poziomie trudności Weteran.

Po ukończeniu misji Jak za dawnych czasów oraz Ostateczna rozgrywka na poziomie trudności Weteran otrzymamy to trofeum.

[Obrazek: Mistrz%20Piekie%C5%82ka.png] Mistrz Piekiełka - Pit Boss  Brąz
Przejdź Piekiełko w misji 'Syf jak co dzień' w mniej niż 30 sekund.

W misji szkoleniowej będziesz musiał ukończyć tor przeszkód. Aby zdobyć to trofeum musisz się spieszyć eliminując wrogie cele, unikając jednocześnie celów cywilnych. Za zestrzelenie celu cywilnego lub nie zestrzelenie wrogiego celu zostaniesz ukarany w postaci doliczonego dodatkowego czasu. Za zestrzelenie dwóch wrogich celów jednym pociskiem otrzymasz premię czasową. Przed rozpoczęciem wyposaż się w broń M9 oraz USP .45 aby nie marnować pocisków.

[Obrazek: Duch.png] Duch - Ghost  Brąz
Podłóż C4 w misji 'Na krawędzi', nie dając się zauważyć i nie atakując nikogo podczas śnieżycy.

W misji Na krawędzi będziesz musiał przekraść się przez bazę wroga podczas burzy śnieżnej i podłożyć C4 na stacji paliwowej. Na poziomie trudności Rekrut lub Normalny łatwo jest się przekraść bez alarmowania nikogo. Będziesz miał przy sobie czujnik pulsu, który powie Ci, gdzie znajdują się wrogowie wokół ciebie. Nie zbliżaj się do wrogów zbyt blisko ponieważ jeżeli Cię zauważą będziesz musiał rozpocząć misję na nowo.

[Obrazek: Pu%C5%82kownik%20Sanderson.png] Pułkownik Sanderson - Colonel Sanderson  Brąz
W misji 'Gniazdo szerszeni' zabij 7 kurczaków w mniej niż 10 sekund.

Aby zdobyć trofeum "Pułkownik Sanderson" musisz zabić 7 kurczaków w 10 sekund. Trofeum nie jest trudne ponieważ przechodząc przez targ podczas misji "Gniazdo szerszeni" znajdziesz kilka miejsc w których znajdziemy 7 kurczaków obok siebie. 

[Obrazek: Ponad%2010%20piechur%C3%B3w.png] Ponad 10 piechurów - Ten plus foot-mobiles  Brąz
Zabij co najmniej 10 wrogów jednym pociskiem Predatora.

W misji Rosomaki! przejmiemy pociski predator. Gdy zaczną atakować Cię duże grupy wrogów oddaj strzał pomiędzy nich. Jeżeli Overlord poinformuje Cię o trafieniu 10 przeciwników, trofeum odblokuje się.

[Obrazek: Przesadna%20brutalno%C5%9B%C4%87.png] Przesadna brutalność - Unnecessary Roughness  Brąz
Użyj tarczy balistycznej do pokonania wroga.

Będzie wiele misji, w których możesz znaleźć tarczę balistyczną, ale najwcześniej (jeśli zdecydujesz się w nią zagrać) jest misja Ani słowa po rosyjsku. Pod koniec misji będą próbowały Was zatrzymać jednostki specjalne z tarczami. Zabij jednego z nich, podnieś tarczę i użyj jej przeciwko innemu wrogowi, a odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...%c4%87.jpg]

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...C4%871.jpg]

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...C4%872.jpg]

[Obrazek: Puk,%20puk.png] Puk, puk - Knock-knock  Brąz
Zabij 4 wrogów 4 strzałami podczas ujęcia w zwolnionym tempie.

W większości przypadków, gdy musisz szturmować pokój, zwykle w środku jest czterech lub więcej wrogów. Gdy tempo rozgrywki podczas szturmu zostanie zwolnione staraj się celować w głowę każdego wroga, aby zabić go jednym strzałem. Gdy zabijesz 4 wrogów podczas jednego spowolnienia trofeum się odblokuje..

[Obrazek: Jak%20Predator.png] Jak Predator - Some Like it Hot  Brąz
Zabij 6 wrogów z rzędu bronią termowizyjną.

W misji Rosomaki! obok działka automatycznego na budynku znajdziesz broń z celownikiem termowizyjnym. Wystarczy, że zabijesz przy pomocy termowizji 6 przeciwników, a trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Dwie%20pieczenie%20na%20jednym%20ogniu.png] Dwie pieczenie na jednym ogniu - Two Birds with One Stone  Brąz
Zabij 2 wrogów jednym pociskiem.

Kolejne bardzo proste trofeum. Zalecam użyć karabinu snajperskiego do jego zdobycia. Gdy zobaczysz, że 2 przeciwników stoi w jednej linii - oddaj strzał, a jeżeli obaj zginą trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...0ogniu.jpg]

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...ogniu1.jpg]

[Obrazek: Nieucz%C4%99szczane%20szlaki.png] Nieuczęszczane szlaki - The Road Less Traveled  Brąz
Znajdź 22 dane wywiadu.

Patrz trofeum Nic się nie ukryje [Obrazek: bronze.png].

[Obrazek: Nic%20si%C4%99%20nie%20ukryje.png] Nic się nie ukryje - Leave No Stone Unturned Brąz
Znajdź 45 danych wywiadu.

Dane wywiadu to przedmioty kolekcjonerskie (laptopy), które można odnaleźć w większości misji kampanii. Po odnalezieniu wszystkich 45 trofeum wpadnie na nasze konto. Lokalizacja danych wywiadu jest na filmie poniżej:

[Obrazek: Przejazdem.png] Przejazdem - Drive By  Brąz
Zabij 20 wrogów z rzędu, jadąc pojazdem.

Aby zdobyć trofeum "Przejazdem" musimy zabić 20 przeciwników pod rząd podczas jazdy pojazdem. Mamy do wyboru 2 misje, w których możemy zdobyć to trofeum i są to "Na krawędzi" (poruszamy się skuterem śnieżnym) oraz "Ostateczna rozgrywka" (płyniemy motorówką). Podczas jazdy dowolnym z pojazdów zaatakują nas wrogowie. Strzelaj do nich naciskając L1 a po zabiciu 20-ego przeciwnika odblokuje się to trofeum.

[Obrazek: Upadek.png] Upadek - The Harder They Fall  Brąz
Zabij 2 zjeżdżających po linie wrogów, zanim dotrą na ziemię.

Wiele razy w różnych misjach spotkasz nadlatujące śmigłowce, z których po linach spuszczają się żołnierze. Wystarczy, że trafisz w dwóch żołnierzy podczas zjazdu po linie, a trofeum pojawi się na naszym koncie.

[Obrazek: Desperado.png] Desperado  Brąz
Zabij 5 wrogów z rzędu różną bronią lub dodatkami.

Do zdobycia trofeum "Desperado" musisz zabić 5 wrogów przy pomocy 5 różnych broni lub dodatków. Trofeum można zdobyć praktycznie w każdej misji. Na filmie pokazuję zdobycie trofeum w misji "Niedokończone Sprawy". W domu do którego musimy się dostać znajdują się dwa magazyny z bronią. Jeden na parterze, a drugi w podziemiach. Broni mamy dużo więcej niż jest wymagane do tego trofeum. Po zabiciu ostatniego 5 przeciwnika trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: Na%20dwie%20r%C4%99ce.png] Na dwie ręce - Look Ma Two Hands  Brąz
Zabij 10 wrogów z rzędu bronią Akimbo.

W misji "Gułag" po wejściu do więzienia spotkasz stojak z bronią, na którym między innymi znajdziesz broń M9 - Akimbo (dwie bronie). Podnieś broń i zabij nią 10 wrogów, a trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Podchody.png] Podchody - No Rest For the Wary  Brąz
Zabij wroga nożem tak, by cię nie zauważył.

Trofeum Bardzo proste do zrobienia praktycznie w każdej misji. Wystarczy, że zakradniesz się od tyłu do jakiegoś wroga (kucając lub czołgając się), a następnie zadasz mu cios nożem. Po chwili trofeum wpadnie na nasze konto.

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...dchody.jpg]

[Obrazek: Call%20of%20Duty%20Modern%20Warfare%202%...chody1.jpg]

[Obrazek: Tr%C3%B3jk%C4%85t.png] Trójkąt - Three-some  Brąz
Zabij co najmniej 3 wrogów jednym pociskiem z granatnika.

Trofeum możliwe do zdobycia już na samym początku misji Gracz zespołowy. Twoja broń główna jest wyposażona w granatnik. Naciśnij  left i wymierz w przeciwników po drugiej stronie mostu, a trofeum po kilku sekundach wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Cel%20potwierdzony.png] Cel potwierdzony - Target Confirmed Brąz
Poinstruuj Badgera, by zabił 80 wrogów w misji 'Exodus'.

To trofeum jest jednym z łatwiejszych trofeów, jakie można zdobyć w grze. Załaduj misję, Exodus, na dowolnym poziomie trudności (zalecam Rekrut). Odtąd wszystko, co musisz zrobić, to poprosić Badgera, aby strzelał do wrogów, których oznaczyłeś. Jeśli skorzystasz z pomocy Badgera przez większą część misji to pod koniec zdobędziesz to trofeum.

[Obrazek: Anio%C5%82%20Wybawiciel.png] Anioł Wybawiciel - Angel Savior  Brąz
Nie pozwól zniszczyć swojego Predatora w misji 'Plan awaryjny'.

To trofeum wymaga, abyś nie zniszczył swojego drona w misji „Plan awaryjny”. Może się to wydawać trochę trudne do osiągnięcia, ponieważ gdy zostaniesz poproszony o użycie Predatora, zostanie on natychmiast zniszczony. Łatwym sposobem na zdobycie tego trofeum jest zjechanie po zaśnieżonym  stoku przed kapitanem Pricem, a następnie strzel do członków drużyny, którzy wysiadają z samochodów przed Tobą. Spowoduje to uruchomienie ostatniego punktu kontrolnego i pojawienie się trofeum.

[Obrazek: Nie%20wciska%C4%87!!!.png] Nie wciskać!!! - Do NOT push this button  Srebro
Użyj czerwonych dzwonków znajdujących się w obu pokojach i przeżyj atak.

To trofeum wymaga najpierw ukończenia gry. Kiedy napisy się skończą, znajdziesz się w muzeum ze wszystkimi głównymi postaciami na wystawie (a także wrogami). W każdej z trzech sal tego muzeum znajdziesz także każdą broń, która była dostępną w grze.
Gdy naciśniesz jeden z dwóch czerwonych przycisków (dzwonków) na biurku to postacie w pokoju, w którym naciśniesz przycisk, ożyją i spróbują cię wyeliminować. Twoim zadaniem jest likwidacja wszystkich postaci z obu pokoi. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów odblokujesz to trofeum.

[Obrazek: Gdy%20ucze%C5%84%20przerasta%20mistrza.png] Gdy uczeń przerasta mistrza - The Student Surpasses the Master  Srebro
Pobij czas BX w misji 'Syf jak co dzień'.

To trofeum wymaga pokonania najlepszego czasu (19,7 sekundy) w piekiełku w misji szkoleniowej.
Będzie to wymagało dużo cierpliwości, prób, umiejętności, konsekwencji i szczęścia.  Zalecane wyposażenie to dwa pistolety (M9 i USP-45), ponieważ strzelają one tylko jednym pociskiem, dzięki czemu strzały są bardziej celne i nie marnujesz amunicji. Dokładność jest bardzo, bardzo ważna do ukończenia, a uzyskanie ponad 100% celności jest niezbędne do zdobycia tego trofeum. Konieczne jest także ustawienie dwóch celów w jednej lini i trafienie ich jednym pociskiem ponieważ zwiększy to twoją celność. Staraj się nie omijać celu, ponieważ to oczywiście obniży twój końcowy procent dokładności. Zostaniesz ukarany za zastrzelenie cywila, a także za pominięcie wrogiego celu, więc upewnij się, że trafiłeś każdy wrogi cel.

[Obrazek: Prawdziwa%20zabawa%20broni%C4%85.png] Prawdziwa zabawa bronią - The Real Gun Game  Srebro
Ukończ misję inną niż 'Syf jak co dzień' i 'Ostateczna rozgrywka' bez przeładowania i walki wręcz.

Zdobycie tego trofeum wymaga od Ciebie ukończenia misji bez przeładowania broni oraz bez użycia walki wręcz. Trofeum zdobyłem w misji "Na krawędzi". Zalecam nie używać w ogóle broni, aby przypadkowo jej nie przeładować po opróżnieniu magazynku. Grając na poziomie trudności poradzisz sobie bez problemu.

[Obrazek: Prekognitywna%20paranoja.png] Prekognitywna paranoja - Precognitive Paranoia  Brąz
Zabij Shepherda.

Na samym początku w misji "Gracz zespołowy" twój pojazd zostanie trafiony z RPG. Generał Shepard podniesie Cię nerwowo z ziemi, a następnie odejdzie. Odwróć się i strzel do niego, a trofeum się odblokuje.

[Obrazek: Nie%C5%9Bmiertelny.png] Nieśmiertelny - Immortal  Złoto
Ukończ każdą z misji na dowolnym poziomie trudności, nie ginąc i nie wczytując punktu kontrolnego.

Nazwa tego trofeum brzmi trudniej niż jest w rzeczywistości. Możesz to zrobić na dowolnym poziomie trudności i nie musisz tego robić za jednym razem. Możesz to zrobić za pomocą wyboru misji w dowolnej kolejności, ale jeśli chcesz zdobyć platynowe trofeum w szybszy sposób, zalecam, aby zrobić to podczas przejścia gry na poziomie trudności rekrut podczas poszukiwania danych wywiadowczych. Jest to najłatwiejszy sposób na śledzenie wszystkich misji, które pomyślnie przeszedłeś bez zgonu. Jeśli zginiesz w którejś z misji, musisz ponownie wczytać cały poziom z menu pauzy. Nie uruchamiaj ostatniego punktu kontrolnego, ponieważ postęp nie będzie się liczył do trofeum. Postępy danych wywiadowczych zostaną zapisane po wczytaniu poziomu ponownie.

Uważaj na swoje otoczenie. Oczywiście wrogowie są twoim głównym sposobem na śmierć, ale rzeczy takie jak wybuchające beczki, wybuchające pojazdy, miny i granaty mogą cię zabić. Jeśli zobaczysz płonący samochód, cofnij się i natychmiast wysadź go w powietrze. Jeśli zobaczysz wskaźnik granatu na ekranie, odwróć się i biegnij do tyłu, aż zniknie z ekranu. Jeśli widzisz szansę na wysadzenia beczek, zrób to. Grasz na poziomie Rekrut, ale to nie znaczy, że jesteś niepokonany. Wrogowie wciąż lubią rzucać granatami, a nawet granaty twoich towarzyszy również mogą cię zabić. Więc miej na uwadze to, co jest wokół ciebie, a powinieneś zdobyć to trofeum bez problemu.

[Obrazek: Czyste%20niebo.png] Czyste niebo - Silent Skies  Brąz
Zniszcz oba BTR-y bez użycia dronów Predator w misji 'Rosomaki!'.

W misji Rosomaki! po zdobyciu panelu sterowania do Predatora w tym samym budynku odnajdziesz RPG. Gdy zaatakują Cię BTR-y, zniszcz je przy pomocy RPG zamiast predatora. Jeżeli zabraknie Ci amunicji to w pobliżu budynku znajduje się skrzynia z amunicją.

[Obrazek: Podk%C5%82adacz%20min.png] Podkładacz min - Clay-more  Brąz
Zabij 11 wrogów minami Claymore w misji 'Niedokończone sprawy'.

W misji "Niedokończone sprawy" dotrzesz do miejsca, w którym będziesz musiał bronić posiadłości przed falą wrogów. Załaduj rozdział na poziomie trudności Rekrut i podkładaj miny bezpośrednio pod nogi wroga. Dostępne masz 10 min, a Ty musisz zabić 11 wrogów czyli jedną miną musisz zabić 2 wrogów. Trofeum wpadnie po zabiciu 11 przeciwnika przy pomocy miny.

[Obrazek: Polowanie%20na%20ptaki.png] Polowanie na ptaki - Bird Hunter  Srebro
Zniszcz 10 helikopterów wyrzutnią Javelin w misji 'Z własnej woli'.

W misji "Z własnej woli" dotrzesz do bocianiego gniazda, w którym znajduje się karabin snajperski. Przed podniesieniem karabinu znajdź Javelina i zlikwiduj wszystkie śmigłowce. Po zestrzeleniu śmigłowców przejmij karabin snajperski i zlikwiduj wrogów. Po użyciu karabinu snajperskiego wrogowie będą próbowali Cię zaatakować. Zabij ich jak najszybciej i zniszcz jeszcze kilka helikopterów. Gdy masz za zadanie opuścić bocianie gniazdo, nie wychodź jeszcze. Nadal będziesz w stanie niszczyć helikoptery. Gdy zlikwidujesz ostatni trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: Gor%C4%85cy%20ziemniak.png] Gorący ziemniak - Hot Potato  Brąz
Zniszcz helikopter za pomocą granatów odłamkowych w misji 'Lepsze jutro... było wczoraj'.

To trofeum może wymagać od Ciebie kilku prób. W misji "Lepsze jutro... było wczoraj " dotrzesz na platformę wiertniczą. Podczas odbijania zakładników pojawi się helikopter, który będziesz musiał zestrzelić. Zamiast używać karabinu lub wyrzutni rakiet użyj granatów. Przytrzymaj granat około 4-5 sekund, a następnie rzuć w stronę helikoptera. Jeżeli Ci się to uda to helikopter wpadnie do oceanu już po pierwszym trafieniu.

[Obrazek: Szkolenie%20klauna.png] Szkolenie klauna - Clown in Training  Brąz
U Rangersów nie ma miejsca dla klaunów.

W pierwszej misji Syf jak co dzień musisz odnaleźć trzech klaunów i ich trafić z karabinu. Tuż po treningu ze strzelania i rzucania granatami podnieś karabin snajperski Barret kal.50, który znajduje się na jednym ze stolików przy strzelnicy, a następnie zlokalizuj i zniszcz 3 klaunów. Lokalizacja klaunów na filmie poniżej:

[Obrazek: W%20dy%C5%84k%C4%99.png] W dyńkę - Headbanger  Brąz
Zabij wroga bezpośrednim trafieniem granatem odłamkowym w głowę.

Aby zdobyć trofeum "W dyńkę" musisz w dowolnej misji trafić przeciwnika w głowę granatem odłamkowym. Jeżeli zginie to trofeum zawędruje na Twoje konto. Najłatwiej jest zranić przeciwnika np. strzelając mu w nogi, a następnie podbiec do niego i rzucić w jego głowę granat.