Battlefield 1 Poradnik do trofeów

@kamilek_ Offline
Ojciec Dyrektor
#1
Battlefield 1
  • Poziom Trudności 3/10
  • Ilość trofeów do zdobycia: Trofea Offline: 22 (11 [Obrazek: trophy_bronze.png] ,8 [Obrazek: trophy_silver.png], 2 [Obrazek: trophy_gold.png] , 1 [Obrazek: platinum.png])  Trofea Online: 10 (5 [Obrazek: trophy_bronze.png], 1 [Obrazek: trophy_silver.png], 4 [Obrazek: trophy_gold.png])
  • Czas potrzebny do zdobycia platyny: około 30 godzin
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: Każdą misję możemy przejść na nowo.
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Tak. Zobacz trofeum: Kres wszystkim wojnom
  • Kody wyłączają trofea: Brak kodów
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane):Brak

[Obrazek: 1Sf158be.png] Bohater pierwszej wojny  [Obrazek: platinum.png]
Zdobądź wszystkie trofea
Łatwizna Smile

[Obrazek: 2Sccdc52.png] Operacje  Brąz
Wygraj jedną operację w grze online

Operacje są nowym trybem w serii Batllefield. Podczas tego trybu będziesz musiał atakować lub bronić określone cele przed napierającym wrogiem. Jako atakujący masz trzy szanse na zdobycie wszystkich pozycji obrońców. Każda szansa to 150 odrodzeń (ta liczba będzie się zmniejszać z czasem gdy Ty i Twoi koledzy będziecie ginąć). Jeżeli podczas pierwszej próby się nie uda otrzymasz drugą szanse na przejęcie celów obrońców (kolejne 150 odrodzeń). Podczas drugiej i trzeciej szansy Twój zespół otrzyma sterowiec który będzie atakował cele obrońców. Będzie dostępny do czasu gdy obrońcy go nie zniszczą.
Grając jako obrońca będziesz musiał powstrzymać przeciwnika przed zajęciem celów podczas trzech prób. Twój zespół musi obronić przynajmniej jeden cel oraz zabić 150 przeciwników aby wygrać pierwszą próbę. Podczas drugiej i trzeciej próby będzie nieco trudniej ponieważ przeciwnik będzie miał wsparcie sterowca.

[Obrazek: 3S96ddae.png] Zwalczanie snajperów  Brąz
Zabij wrogiego zwiadowcę karabinem powtarzalnym w grze online

Bardzo proste trofeum. Zagraj jako snajper i znajdź i zabij wrogiego snajpera a trofeum będzie Twoje.
Show Content

[Obrazek: 4Seee221.png] Realizacja wytycznych  Brąz
Wykonaj 25 rozkazów drużynowych w grze online

Najłatwiej to trofeum zrobić gdy jesteś dowódcą drużyny. Będąc dowódcą możesz wydawać rozkazy dla swojego zespołu wciskając R1 a następnie z listy przy pomocy R3 wybieramy Rozkazy Drużynowe i oznaczamy cel który mamy atakować lub bronić. Po wykonaniu rozkazu wyświetli się powiadomienie na ekranie. Wykonaj rozkaz 25 razy a Trofeum będzie Twoje. Nie musisz tego wykonywać podczas jednej rozgrywki.

[Obrazek: 5S3bd2cb.png] Obligacje wojenne  Brąz
Zarób 450 obligacji wojennych w grze online

Obligacje wojenne są rodzajem waluty w grze online. Otrzymujesz je gdy poziom Twojego bohatera lub danej klasy wzrasta. Trofeum odblokuje się podczas normalnej gry online około 6 poziomu bohatera.

[Obrazek: 6Sefc364.png] Kapral  Brąz
Zdobądź 10. rangę w grze online

Grając online będziesz będziesz awansował na kolejne rangi dzięki zdobywaniu punktów doświadczenia. Punkty doświadczenia otrzymujemy np. za zabicia, przejęcia celu, uzdrawianie sojuszników czy  za odrodzenie się przy Tobie członków drużyny. Jeżeli planujesz zdobyć trofea związane z drugim poziomem klas ( Powołany na szturmowca, Powołany na medyka, Powołany na zwiadowcę, Powołany na żołnierza wsparcia) to trofeum wpadnie po drodze.

[Obrazek: 7S2d0f19.png] Powołany na szturmowca  Złoto
Zdobądź 2. rangę szturmowca w grze online
Aby otrzymać to trofeum musisz zdobyć 100 000 punktów (50 tysięcy za jeden poziom) grając jako szturmowiec.  Klasa ta posiada odpowiedni sprzęt do niszczenia pojazdów. Za każdy zniszczony pojazd wroga będziesz otrzymywał dodatkowe punkty doświadczenia.

[Obrazek: 8S83ac97.png] Powołany na medyka  Złoto
Zdobądź 2. rangę medyka w grze online

W tym trofeum musisz zdobyć 90 000 pkt. (45 000 na jeden poziom) podczas gry medykiem. Lecz i ożywiaj innych graczy aby zdobywać dodatkowe punkty XP.

[Obrazek: 9S84f62b.png] Powołany na zwiadowcę  Złoto
Zdobądź 2. rangę zwiadowcy w grze online
W tym trofeum musisz zdobyć 60 000 punktów (30 000 na poziom) grając jako snajper. Proponuję uruchomić tryb gry Podbój i  znaleźć na mapie ustronne miejsce na uboczu do likwidacji  przeciwników próbujących przejąć flagę.

[Obrazek: 10Se1825d.png] Powołany na żołnierza wsparcia  Złoto
Zdobądź 2. rangę żołnierza wsparcia w grze online

W tym trofeum musisz zdobyć 100 000 pkt. grając żołnierzem wsparcia (po 50 000 za 1 poziom).
Podczas gry tą klasą będziesz mógł rozstawiać skrzynie z amunicją. Im więcej osób skorzysta z amunicji tym więcej dodatkowych punktów XP dostaniesz.

[Obrazek: 11S57643d.png] Odznaczony Srebro
Zdobądź 1. rangę czterema klasami piechoty w grze online

Aby otrzymać to trofeum musisz zdobyć 1 rangę wszystkimi czterema klasami. Ilość punktów potrzebnych do zdobycia dla każdej klasy zamieszczam poniżej:
  • Szturmowiec : 50 000 pkt. potrzebnych do zdobycia 1 rangi
  • Medyk: 45 000 pkt. potrzebnych do zdobycia 1 rangi
  • Wsparcie 50 000 pkt. potrzebnych do zdobycia 1 rangi
  • Zwiadowca 30 000 pkt. potrzebnych do zdobycia 1 rangi

[Obrazek: 12Sa93204.png] Wysoko postawieni znajomi  Brąz
Ukończ opowieść „Wysoko postawieni znajomi”

Trofeum związane z fabułą i nie może zostać pominięte. To trofeum zostanie odblokowane po wykonaniu wszystkich czterech misji z opowieści "Wysoko postawieni znajomi". Są to: Próbny lot, Wojna Totalna, Upadek, Forte Et Fidele.

[Obrazek: 13Sc7a6ea.png] Nic nie jest zapisane  Brąz
Ukończ opowieść „Nic nie jest zapisane”

Trofeum związane z fabułą i nie może zostać pominięte. To trofeum zostanie odblokowane po wykonaniu wszystkich trzech misji z opowieści "Nic nie jest zapisane". Są to: Oddech Pustyni, Robota dla Młodych, Ukryć się na widoku.

[Obrazek: 14S720a69.png] Błoto i krew  Brąz
Ukończ opowieść „Błoto i krew”

Trofeum związane z fabułą i nie może zostać pominięte. To trofeum zostanie odblokowane po wykonaniu wszystkich czterech misji z opowieści "Błoto i krew". Są to: Ponad Szczytem, Mgła Wojny, Awaria, Stal Przeciw Stali.

[Obrazek: 15S989f07.png] Avanti Savoia!  Brąz
Ukończ opowieść „Avanti Savoia!”

Trofeum związane z fabułą i nie może zostać pominięte. To trofeum zostanie odblokowane po wykonaniu dwóch misji z opowieści "Avanti Savoia!" Są to: O La Vittoria O Tutti Accoppati.

[Obrazek: 16S961686.png] Goniec  Brąz
Ukończ opowieść „Goniec”

Trofeum związane z fabułą i nie może zostać pominięte. To trofeum zostanie odblokowane po wykonaniu wszystkich trzech misji z opowieści "Goniec". Są to Przylądek Helles, Goniec, Uważaj na siebie.

[Obrazek: 17S55b396.png] Walka z olbrzymami  Srebro
Odblokuj wszystkie wpisy do kodeksu z opowieści „Wysoko postawieni znajomi”
Próbny Lot :
Jak Zostać Asem
  • Ukończ trening strzelecki w "Próbnym locie" - nie do pominięcia.
Zasady Boelckego
  • Nie zgub tropu podczas pościgu w "Próbnym locie" - gdy przy celowniku pojawi się biały okrąg musisz go zapełnić za pierwszym razem. Filmik poniżej:
Show Content

Wojna Totalna :
Krwawy Kwiecień
  • Dopilnuj, by co najmniej cztery bombowce wyszły cało z nalotu w "Wojnie totalnej" - wpis bardzo prosty do zdobycia. Wystarczy że cztery bombowce dolecą do celu. Jak coś polecam obniżyć poziom trudności.
Show Content
Strategiczne Naloty bombowe
  • Zniszcz fort w "Wojnie totalnej" - nie do pominięcia.
Upadek :
Ziemia Niczyja
  • Dostań się niezauważony na ziemię niczyją w "Upadku"- w razie problemu filmik poniżej
Show Content

Bomby Pułapki
  • Zabij 2 wrogów przy pomocy bomb pułapek w "Upadku"
Show Content
Wojna We Francji
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Upadku" - patrz trofeum "Bibliofil"
Forte Et Fidele :
Naloty Bombowców Gotha na Londyn
  • Zestrzel bombowce w "Forte et Fidele" - nie do pominięcia.
Działka Lotnicze
  • Zestrzel 10 samolotów w ciągu 30 sekund bronią stacjonarną w "Forte et fidele"- zdecydowanie najtrudniejsze wyzwanie w całej grze. Niestety nie mam tu jakiegoś tutka do wykonania tego zadania. Osoby które posiadają wersję płytową mogą usunąć aktualizację (DICE osłabiło broń przeciwlotniczą w aktualizacji) i spróbować zestrzelić 10 samolocików. Mój filmik poniżej.
Show Content

Polowanie Na Smoki
  • Znajdź podręcznik polowy w "Forte et fidale" - patrz trofeum "Bibliofil"
Pierwsze Powietrzne Pojedynki
  • Ukończ opowieść "Wysoko postawieni znajomi"- nie do pominięcia.

[Obrazek: 18Sd352fc.png] Wszyscy ludzie śnią  Srebro
Odblokuj wszystkie wpisy do kodeksu z opowieści „Nic nie jest zapisane”
Ukryć się na widoku :
Kolej Hidżaska
  • Zbadaj miejsce katastrofy w "Ukryć się na widoku" - nie do pominięcia.
Beduini
  • Nie dając się wykryć, znajdź książkę szyfrów w "Ukryć się na widoku" - nic trudnego. W razie problemów wideo poniżej.
Show Content

Sławy
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Ukryć się na widoku" - patrz trofeum "Bibliofil"
Robota dla Młodych :
Gertrude Bell
  • Zabij jednego z oficerów karabinem powtarzalnym w "Robocie dla młodych" - w Ruinach zabij snajpera i zabierz mu broń a następnie zabij nią oficera. Filmik poniżej.
Show Content

T.E. Lawrance
  • Zabij jednego z oficerów bronią do walki wręcz w "Robocie dla młodych"- nic dodać nic ująć
Czołgi Na Pustyni
  • Zabij jednego z oficerów przy pomocy czołgu w "Robocie dla młodych" - w ruinach znajdziecie 2 czołgi. Poniżej lokalizacja jednego z nich.
Show Content

Walczące Kobiety
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Robocie dla młodych" - patrz trofeum "Bibliofil"
Oddech Pustyni :
Wozy Pustynne
  • Nie dając się wykryć, zniszcz trzy pojazdy w "Oddechu pustyni" - aby ukończyć to wyzwanie musisz wysadzić wszystkie trzy pojazdy w jednej chwili. Ładunki znajdziesz na samym początku w namiocie po prawej stronie. W razie problemów wideo poniżej.
Show Content

Samoloty nad Pustynią
  • Utrzymaj co najmniej 2 działa w stanie używalności w "Oddechu pustyni" - wyzwanie bardzo proste. Na koniec rozdziału najlepiej nie używaj dział polowych do niszczenia pociągu ani nawet koło nich nie przechodź Smile . Aby zniszczyć pociąg użyj dynamitu,min, granatów lub działka przeciwpancernego piechoty. Wszystkie bronie znajdziesz w zielonych skrzyniach między budynkami.
Wojna Partyzancka
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Oddechu pustyni" - patrz trofeum "Bibliofil"
Arabska Rewolta
  • Ukończ opowieść "Nic nie jest zapisane" - nie do pominięcia.

[Obrazek: 19S420487.png] Huk gromu  Srebro
Odblokuj wszystkie wpisy do kodeksu z opowieści „Błoto i krew”

Ponad Szczytem :
Niemiecka Taktyka Przeciwpancerna
  • Zniszcz wszystkie działa polowe w "Ponad szczytem" - lokalizacja dział polowych poniżej:

    Show Content
Balony Obserwacyjne
  • Zabij 5 wrogów jako piechur w "Ponad szczytem" - tak jak w opisie. Wyjdź z czołgu i zabij 5 przeciwników.
Wojska Pancerne Podczas I Wojny
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Ponad szczytem" - patrz trofeum "Bibliofil"
Mgła Wojny:
Wskazywanie Drogi Bess
  • Pokonaj las, nie dając się wykryć w "Mgle Wojny"- polecam grać na najłatwiejszym poziomie trudności. Wideo poniżej
Show Content

Walka w Lesie
  • Pokonaj las bez zabić w walce wręcz w "Mgle Wojny" - pokonaj ten etap zabijając wrogów używając pistoletu, karabinu lub granatów.
Wojna Chemiczna
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Mgle wojny" - patrz trofeum "Bibliofil"
Awaria :
Kradzież Czołgów
  • Zdobądź wszystkie części silnika,nie dając się wykryć w "Awarii" w razie problemów obniżcie poziom trudności. Wideo poniżej:
Show Content

Łowcy czołgów
  • Zdobądź pierwszą część silnika w "Awarii" - nie do pominięcia
Wsparcie Lotnicze
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Awarii" - patrz trofeum "Bibliofil"
Stal Przeciw Stali :
Las Bourlon
  • Nie pozwól, by czołg został uszkodzony przed oczyszczeniem wioski w "Stal przeciw stali" - na starcie jedźcie w lewo i trzymajcie się granicy mapy. Wideo poniżej:
Show Content

BEUTEPANZER
  • Zniszcz jeden ze zdobytych czołgów Mark V w "Stali przeciw stali" - nie do pominięcia
Zawsze jest ten pierwszy raz
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Stal przeciw stali" - patrz trofeum "Bibliofil"
W Stronę Cambrai
  • Ukończ opowieść "Błoto i krew" - nie do pomnięcia

[Obrazek: 20Sb1e05f.png] Na podbój gór  Srebro
Odblokuj wszystkie wpisy do kodeksu z opowieści „Avanti Savoia!”

O La Vittoria:
Pancerz "Farina"
  • Pokonaj 5 wrogów granatami w "O La Vittoria" - w ekwipunku powinieneś posiadać kilka granatów. Zabij nimi 5 wrogów a wpis będzie Twój.
Śmiałkowie
  • Dołącz do walki jako elitarny żołnierz arditii w "O La Vittoria" - nie do pominięcia
Razem na Wroga
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "O La Vittoria" -patrz trofeum "Bibliofil"
O Tutti Accoppati :
Tylko Dla Orłów
  • Zabij 10 wrogów bronią osobistą w "O Tutti Accoppati"- zabij 10 przeciwników przy pomocy pistoletu który masz w ekwipunku a wpis będzie Twój.
Niewyobrażalne eksplozje
  • Bądź świadkiem wysadzenia góry w "O Tutti Accoppati" - nie do pominięcia
Wojna w Alpach
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "O Tutti Accoppati"- patrz trofeum "Bibliofil"
Wśród Królewskich Szczytów
  • Ukończ opowieść "Avanti Savoia!" - nie do pominięcia

[Obrazek: 21Sbe6a12.png] Wzgórza Gallipoli  Srebro
Odblokuj wszystkie wpisy do kodeksu z opowieści „Goniec”
Przylądek Helles :
Wielkie Działa
  • Pokieruj ogniem okrętów wojennych w "Przylądku Helles" - nie do pominięcia.
Torpedowy Wyczyn
  • Uzyskaj 10 trafień w głowę w "Przylądku Helles" - wyzwanie bardzo proste. Nie ważne jaka broń. Wymagane 10 trafień między oczy Smile
Ukryte Baterie
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Przylądku Helles" -patrz trofeum "Bibliofil"
Goniec :
Samostrzelająca Broń
  • Zabij 10 wrogów bronią osobistą w opowieści "Goniec" - lokalizacja broni poniżej:
Show Content

Geologia
  • Zabij 5 wrogów granatami karabinowymi w opowieści "Goniec" - lokalizacja granatów poniżej:
Show Content

Gońcy w Okopach
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w opowieści "Goniec" - patrz trofeum "Bibliofil"
Uważaj na siebie :
"River Clyde"
  • Zabij 5 wrogów granatami w "Uważaj na siebie" - w ekwipunku będziesz posiadał/a 3 granaty. Zabij 5 przeciwników a wpis będzie Twój.
Sedd El Bahr
  • Zabij 5 wrogów bronią do walki wręcz w "Uważaj na siebie" - wyzwanie jest troszkę zbugowane. Odblokuje się po zabiciu więcej niż 10 przeciwników.
Mity Na Temat Gallipoli
  • Znajdź wszystkie podręczniki polowe w "Uważaj na siebie"- patrz trofeum "Bibliofil"
Dardanele
  • Ukończ opowieść "Goniec" - nie do pominięcia

[Obrazek: 22S6826d0.png] Oko w oko  Brąz
Zabij 10 wrogów bronią do walki wręcz w kampanii
Trofeum powinno wpaść podczas normalnego przejścia gry. Jedyne co musimy zrobić to potraktować 10 przeciwników nożykiem lub saperką. Atak do  walki wręcz przeprowadzamy przyciskiem R3 

[Obrazek: 23S34294d.png] Mocniejsza od saperki  Brąz
Odszukaj szablę kawaleryjską ukrytą we francuskiej wiosce i zabij nią wroga w trybie kampanii

Wojenne Opowieści: Błoto i Krew, Rozdział: Awaria

Na początku rozdziału idź główną drogą, aż dojdziesz do wioski , wejdź do drugiego domu po lewej stronie. Przy drzwiach po lewej stronie znajdziesz szablę, przytrzymaj square i podnieś ją. Przejdź teraz na górę i zabij wroga naciskając R3 .
Show Content

[Obrazek: 24S1979ab.png] Fala uderzeniowa  Brąz
Zabij 5 wrogów dynamitem w kampanii
Trofem powinno wpaść bez problemu podczas przechodzenia gry. Nie musisz wysadzać 5 wrogów za jednym razem.

[Obrazek: 25S3cc31d.png] Trzech kapitanów  Srebro
Zabij wszystkich 3 osmańskich oficerów bronią do walki wręcz w „Robocie dla młodych” w kampanii

Aby zdobyć to trofeum musisz zabić 3 oficerów w każdej z trzech stref ( Wioska, Skład Broni i Ruiny) przy pomocy noża. Można to zrobić na dwa sposoby:

  • Na Rambo - eliminując wszystkich wokół z broni palnej prócz głównych celów.
  • Na ninja - skradając się przemknąć niezauważalnie do Oficerów i potraktować ich nożykiem Smile
Zdobycie trofeum nie jest trudne, ale w razie problemów obniżcie poziom trudności na łatwy. Poniżej wideo z zabójstwami.

Show Content

[Obrazek: 26S438f93.png] Wielka Wojna  Brąz
Ukończ kampanię na poziomie normalnym

[Obrazek: 27S863dfa.png] Kres wszystkim wojnom  Srebro
Ukończ kampanię na poziomie trudnym

[Obrazek: 28S0bde01.png] Coś do poczytania  Brąz
Znajdź jeden podręcznik polowy w kampanii
Patrz trofeum "Bibliofil"

[Obrazek: 29S839d02.png] Bibliofil  Złoto
Znajdź wszystkie podręczniki polowe w kampanii
Poniżej zamieszczam wideo z lokalizacjami Podręczników polowych:

Opowieść Błoto i Krew:

Show Content

Show Content

Show Content

Show Content

Opowieść Wysoko Postawieni Znajomi:

Show Content

Show Content

Opowieść Avanti Savoia!:

Show Content

Show Content

Opowieść Goniec:

Show Content

Show Content

Show Content

Opowieść Nic nie jest zapisane:

Show Content

Show Content

Show Content

[Obrazek: 30Sf59628.png] Gotowy na wyzwania  Brąz
Ukończ jedno wyzwanie w kampanii
Patrz trofeum "Niemordowany"

[Obrazek: 31Sfca064.png] Zawzięty  Srebro
Ukończ 10 wyzwań w kampanii
Patrz Trofeum "Niezmordowany"

[Obrazek: 32Sa68491.png] Niezmordowany  Złoto
Ukończ wszystkie wyzwania w kampanii

W kampanii mamy 53 wyzwania. Wyzwania związane są z wpisami do kodeksu, które należy wykonać w każdej misji. Wyzwania polegają na wypełnianiu pewnych celów podczas misji, wykonywaniu określonych zadań, takich jak zabijanie wrogów pewną bronią lub w określony sposób, zebranie wszystkich podręczników polowych w misji i ukończenie każdej z sześciu opowieści. Aby zdobyć to trofeum zapoznaj się również z " Walka z olbrzymami", "Wszyscy ludzie śnią", "Huk gromu", "Na podbój gór", "Wzgórza Gallipoli"