Dołącz do społecznośći Playstationtrophies.pl na swojej konsoli i pochwal się najnowszym trofeum

Usuń tę notatkę
Poszukujemy osób chętnych do pisania poradników. Możliwe udostępnienie gry na czas pisania poradnika. Osoby zainteresowane proszę o kontakt PW

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tekken 7 Poradnik do trofeów + Droga do platyny
#1
Tekken 7 Poradnik do trofeów

[Obrazek: NELHEs5.jpg]
  • Poziom Trudności 3 /10
  • Ilość trofeów do zdobycia: Trofea Offline: 38 (22 Brąz mały , 13 [Obrazek: trophy_silver.png], 3 [Obrazek: trophy_gold.png]) , Trofea Online: 5 ( 4 Brąz mały , 1  Platyna mała )
  • Czas potrzebny do zdobycia platyny: około 10 godzin
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1 - Ukończenie Story: "The Mishima Saga" + Ukończenie 10 epizodów dziesięcioma róznymi postaciami.
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: brak
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Nie. Grę można splatynować na najłatwiejszym poziomie trudności.
  • Kody wyłączają trofea: Brak kodów
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane):Brak
Droga do Platyny
Krok 1: Story "The Mishima Saga"

Pokonaj wszystkie 14 rozdziałów fabularnych. To odblokuje dodatkowy "Special Chapter". Można go wybrać w trybie fabularnym, w którym wybierasz rozdziały z "The Mishima Saga". Ukończ "Special Chapter" dla trofeum "Master Of Iron Fist". Ukończenie opowieści zajmuje około 2 godzin, jeśli obejrzysz wszystkie przerywniki i około 40 minut, jeżeli je pominiesz. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czas zmień poziom trudności na easy.

Krok 2: Epizody postaci

Po zakończeniu głównej opowieści masz dostęp do wszystkich Epizodów postaci (Character Episode). Jest ich w sumie 28, ale musisz zdobyć tylko 10, aby zdobyć 2 trofea. Każdy epizod postaci składa się z pojedynczej walki (2 rundy) i przerywnika filmowego. Epizody postaci są bardzo szybkie do zrobienia, 15-20 minut dla 10 z nich.

Krok 3: Treasure Battle
Twoim głównym celem jest osiągnięcie rangi Warrior  czyli 12 Dan. Jak to wszystko działa, wyjaśniono w opisie trofeum "Hot-Blooded Fighter".

Istnieje 10 trofeów związanych z Treasure Battle. Tryb ten nie wymaga połączenia z Internetem. Dwa z tych trofeów są nieco przypadkowe. Musisz pokonać Akumę i Devil Kazumi w Special Match w Treasure Battle lub w Arcade Battle. Special match pojawiają się losowo, gdy masz długą serie zwycięstw. Nie ma sposobu, aby wpłynąć na to, jaki przeciwnik i kiedy się pojawi. Po prostu pamiętaj o Akuma i Devil Kazumi. Jeśli pojawi się Special Match z jednym z nich, staraj się , aby wygrać. Nie martw się, jeśli ich nie spotkasz. Możesz także ich odnaleźć w Arcade Battle, gdzie masz znacznie większe szanse ,że ich spotkasz na swojej drodze.
Musisz wygrać około 70-80 meczów z jedną postacią, aby osiągnąć rangę Warrior (~ 3 godziny). Jeśli dużo razy przegrałeś i straciłeś serię wygranych, potrwa to dłużej. Wszystkie mecze w Treasure Battle składają się z dwóch rund. Twoja ranga jest związana z daną postacią, a nie z wszystkimi dostępnymi w grze. Jeśli awansujesz o jeden poziom ( z Begginer na 9th kyu) , pozostałe postacie nadal będą miały zerowy postęp i rangę Beginner. W tym trybie trzymaj się jednej postaci, aż dojdziesz do rangi Warrior.

Opcjonalny krok: Arcade Battle (Special Match z Akumą i Devil Kazumi)

Jeśli nie miałeś szczęścia, aby uzyskać Special Match z Akuma lub Devil Kazumi w Treasure Battle, możesz to zrobić w Arcade Battle. Arcade Battle ma 5 meczów. Devil Kazumi i Akuma są zawsze na przemian na 5 etapie. Jest to o wiele szybszy sposób niż próba znalezienia ich w Treasure Battle. W opcjach gry możesz ustawić mecze na 1 rundę (będzie szybciej). Każde przejście Arcade Battle trwa około 4-5 minut, jeśli ustawisz 1 rundę  na mecz.

Krok 4: Trofea związane z walką
Większość trofeów związanych z walką odblokuje się podczas gry w Arcade Battle i Treasure Battle. Przejdź przez listę trofeów i sprawdź, których jeszcze nie masz. Zapoznaj się z poradnikiem do trofeów, aby szybko zdobyć te trofea w Practice. Większości trofeów nie możesz zdobyć w grze lokalnej (na dwa pady), ale wszystkie można zdobyć w trybie treningowym przeciwko manekinowi treningowemu, który nie porusza się. W praktyce możesz również włączyć takie rzeczy jak nieskończony Rage Art lub zaprogramować przeciwnika tak aby, cię atakował w celu przeciwstawienia się Rage Art.
Ten krok będzie bardzo szybki. Zajmie około 10-15 minut, aby zobyć brakujące trofea związane z walką.

Krok 5: Online

Trofea online są bardzo łatwe. Wygraj jeden Ranked Match, jeden Player Match, jeden Tournament (jedna walka a nie cały turniej) i zagraj w sumie 10 meczów. W przypadku Player Match i Tournament możesz tworzyć prywatne lobby, ale nie ma takiej potrzeby. Prędzej czy później trafi się gracz który gra gorzej od CiebieSmile

W razie problemów zapraszam do pisania na PSN: Kamilek_

[Obrazek: 1S261213.png] I'll Get Everything Back!  Platyna
Acquired all trophies.

Zdobądź wszystkie pozostałe trofea.

[Obrazek: 2S468bce.png] Yeah! I Did It!  Brąz
Won a ranked match online.

W menu głównym wybierz zakładkę Online >Ranked Match i wybierz Begin Search. Gdy zdobędziesz swoje pierwsze zwycięstwo, trofeum pojawi się na Twoim koncie.

[Obrazek: 3Se153c0.png] Not Bad Brąz
Won a player match online.

Przejdź do trybu online i wybierz zakładkę Player Match. Gdy zdobędziesz pierwsze zwycięstwo, dostaniesz to trofeum. To trofeum możesz wykonać ze znajomym. W tym trybie dostępna jest funkcja wyszukiwania innych graczy.

[Obrazek: 4S4811d2.png] Okay! I'm Ready!  Brąz
Won a battle in online tournament.

Wybierz Tournament z menu online. Możesz stworzyć swój własny turniej lub dołączyć do innych graczy. Nie musisz wygrywać całego turnieju, tylko jeden mecz dla tego trofeum. Możesz również utworzyć własny turniej ,aby zagrać wspólnie ze znajomymi i  zgarnąć główną wygraną Smile 

[Obrazek: 5S43ca7d.png] Come And Get Some, I Dare You!  Brąz
Fought ten online battles.

To trofeum pojawi się po tym, jak stoczysz 10 walk online. Wygrana lub przegrana nie ma znaczenia, o ile mecz zostanie zakończony bez rozłączenia się przed końcem walki.

[Obrazek: 6S865d87.png] Instant Annihilation  Brąz
Won three times consecutively in Treasure Battle.

Jest to bardzo proste trofeum które wpadnie po drodze do rangi Warrior. Kiedy po raz pierwszy grasz daną postacią w Treasure Battle, wszyscy wrogowie będą bardzo łatwi i będą prawie stać w miejscu, nie blokując żadnego z twoich ataków. Postaraj się wygrać pierwsze 3 bitwy, ponieważ Ci wrogowie są najłatwiejsi do pokonania. Kiedy przełączysz się na innego zawodnika, rozpocznie on Treasure Battle od łatwiejszych przeciwników i możesz spróbować ponownie zdobyć to trofeum. Oczywiście możesz je zdobyć w każdym innym momencie. Musisz tylko wygrać 3 walki z rzędu.

[Obrazek: 7S213287.png] Wow, I'm Pretty Strong!  Srebro
Won three special matches in Treasure Battle.

Special matches pojawiają się losowo podczas gry w Treasure Battle. Jest bardziej prawdopodobne, że pojawią się, gdy masz długą serię zwycięstw. Możesz spodziewać się special matches co 10 a nawet co 30 zwycięstw. Po prostu wygraj dowolne 3 z nich. Trofeum powinno wpaść bezproblemowo podczas drogi do rangi Warrior. Jeśli nie będziesz go mieć, zacznij grać w Treasure Battle inną postacią, aby ułatwić sobie zdobycie tego trofeum.

[Obrazek: 8S32d9d1.png] You Think You're Tougher Than Me?  Brąz
Finished the prologue of the main story.
Trofeum wpada po obejrzeniu pierwszy raz prologu w "The Mishima Saga".

[Obrazek: 9S637249.png] Let's Do This  Srebro
Finished Chapter 1 of the main story.

Patrz trofeum It's Time For You To Meet Your End! 
[Obrazek: 10Sc676fd.png] You Challenge Me?!  Brąz
Finished Chapter 8 of the main story.

Patrz trofeum It's Time For You To Meet Your End! 

[Obrazek: 11Sabca24.png] I Can't Accept This Fate  Srebro
Finished Chapter 13 of the main story.

Patrz trofeum It's Time For You To Meet Your End! 

[Obrazek: 12Sfa5f23.png] It's Time For You To Meet Your End! Złoto
Watched the epilogue of the main story.

Z głównego menu wybierz Story Mode i pokonaj wszystkie rozdziały na dowolnym poziomie trudności. To odblokuje w sumie 5 trofeów fabularnych.
Możesz wybrać łatwy poziom trudności od samego początku. Nie jest to trudne i możesz po prostu spamować w kółko te same łatwe ruchy. Jeżeli wokół Twojej postaci pojawi się czerwona poświata to oznacza, że możesz użyć Rage Art ( R1 ) . Korzystaj kiedy tylko masz możliwość, a nieraz uratuje Cię z opresji.

[Obrazek: 13S4aa77b.png] I Demand To Know The Truth!  Brąz
Finished three Character Episode stories.
Patrz trofeum "Lightning Of Fate"
[Obrazek: 14S36f3de.png] Lightning Of Fate  Srebro
Finished 10 Character Episode stories.

Najpierw musisz zakończyć grę fabularną (Story: The Mishima Saga). To odblokuje nowy tryb "Character Episodes". Z głównego menu przejdź do Story: The Mishima Saga> Naciśnij przycisk R1 , aby przejść do Character Episodes.
Są bardzo krótkie, po prostu musisz ukończyć jeden mecz z 10 wojownikami w tym trybie.

[Obrazek: 15S1dd330.png] No Pain, No Gain  Srebro 
Dealt 50,000 damage in Practice mode.
Zdobycie tego trofeum może zająć trochę czasu. Po prostu wejdź w Offline>Practice i zacznij atakować przeciwnika. Zalecam aby wybrać do tego LAW i korzystać z kombinacji  triangle triangle triangle  . Ta kombinacja daje około 30 punktów obrażeń na sekundę.

[Obrazek: 16Sba32af.png] Cool!  Brąz
Obtained 20 treasure boxes.
Patrz trofeum I've Finally Found You!

[Obrazek: 17S978b11.png] I've Finally Found You!  Złoto
Obtained 50 treasure boxes.

Każde zwycięstwo w Treasure Battle da ci skrzynię ze skarbami. Od czasu do czasu możesz otrzymać więcej niż jedną za utrzymanie serii zwycięstw lub osiągnięcie Perfekcyjnego zwycięstwa (Komunikat Perfect na koniec walki). Zazwyczaj zawierają one przedmioty do personalizacji postaci, ale mogą również zawierać dodatkową kasę. Bez wątpienia zdobędziesz to trofeum podczas swojej drogi do rangi Warrior.

[Obrazek: 18Sa1b6f0.png] The Prosperous Inevitably Decline  Brąz
Beat Akuma in an Arcade Battle or a Special Match in Treasure Battle.

Możesz zdobyć to trofeum w trybie Arcade lub Treasure Battle.
W Treasure Battle musimy wygrać Special Match w którym jest Akuma (zależy od twojej passy, zwykle co 10-30 wygranych pojawia się special match). Bardziej niezawodną opcją jest robienie tego w trybie Arcade. Składa się z zaledwie 5 etapów. W opcjach gry możesz ustawić mecze na 1 rundę, a poziom obniżyć do easy. Po pokonaniu Heihachiego (runda 4) w rundzie 5 jest duża szansa, że pojawi się Akuma. Zajęło mi to około 5-10 minut arkadowych rozgrywek, aby zdobyć to trofeum.

[Obrazek: 19S1cf213.png] Fear My Wrath  Brąz
Beat Devil Kazumi in an Arcade Battle or a Special Match in Treasure Battle.

Możesz zdobyć to trofeum w trybie Arcade lub Treasure Battle.
W Treasure Battle jest to bardzo losowe, gdy pojawia się Special Match musisz pokonać Devil Kazumi (zależy od twojej passy, Special Match zwykle pojawia się co 10-30 wygranych). Bardziej niezawodną opcją jest robienie tego w trybie Arcade. Składa się z zaledwie 5 etapów. Podczas 5 walki będzie Devil Kazumi lub Akuma. W opcjach gry możesz ustawić mecze na 1 rundę, a poziom trudności obniżyć na easy. Przejdź tryb Arcade (trwa to 4-5 minut) i pokonaj Devil Kazumi a to trofeum zostanie odblokowane.

[Obrazek: 20Sff6324.png] Don't Take It Personally  Brąz
Achieved a perfect victory. (Excluding offline VS Battle)
Perfect Victory to wygrana bez otrzymania obrażeń. Istnieje bardzo duża szansa, że nastąpi to naturalnie. Jeśli sprawi ci to kłopot, z łatwością możesz je zdobyć grając z przyjacielem w dowolnym trybie online.

[Obrazek: 21S062c06.png] You Fought Well  Brąz
Achieved a great victory. (Excluding offline VS Battle)
Great Victory jest wtedy, gdy masz bardzo mało zdrowia i pokonasz przeciwnika. Prawie na pewno uda Ci się odblokować to trofeum w trybie Treasure Battle, podczas drogi do rangi Warrior. Kiedy twoje zdrowie jest niskie, możesz użyć Rage Arts, by  zadać duże obrażenia przeciwnikowi. Alternatywnie można je zdobyć w prywatnym meczu online.

[Obrazek: 22S54f438.png] There's Nowhere To Run. Give Up!  Brąz
Dealt 10 homing attacks. (Excluding offline VS Battle)
To będzie jedno z twoich pierwszych trofeów. Zasadniczo, homing attacks zawsze trafiają przeciwnika, gdy próbuje unikać naszego ciosu. Na liście ruchów są oznaczone niebieską ikoną z białym kółkiem [Obrazek: V7VvBDq.png]. Każda postać posiada ten typ ataku. Możesz zrobić 10 z nich, nawet nie wiedząc o tym, w ciągu pierwszych kilku minut rozgrywki. Na przykładzie, LAW naciśnij razem left  X , aby wykonać "Dragon Spin Kick" . Powtórz 10 razy a trofeum będzie Twoje.

[Obrazek: 23S713c34.png] I'll Kick Your Butt To Hell And Back  Brąz
Dealt 70+ damage in an air combo. (Excluding offline VS Battle)

To trofeum brzmi bardziej skomplikowanie niż jest w rzeczywistości. W rzeczywistości prawdopodobnie będzie to jedno z twoich pierwszych trofeów.
Dostałem je w czwartej walce (w tym momencie pojawił się Double Damage) podczas drogi do rangi Warrior w Treasure Battle. Jeżeli masz problem z tym trofeum to bardzo łatwo możesz je zdobyć w trybie Practice. Wybieramy postać LAW i jakiegokolwiek przeciwnika. Następnie po uruchomieniu rundy przechodzimy do ustawień (zakładka Other Settings) i zmieniamy Player Rage na ON. Gdy już nasza postać podświetliła się na czerwono (znaczy że Rage Art jest aktywny) to przesuwamy naszego przeciwnika do ściany i trafiamy go przy pomocy Poison Arrow (  right  +  ( triangle   square ) )  a następnie wciskamy  R1  i uruchamiamy Rage Art.

[Obrazek: 24Sdf1a25.png] Just Relax, You Can Do It  Brąz
Performed three 10 hit combos. (Excluding offline VS Battle)

Możesz to zrobić w Practice Mode, w którym możesz podejrzeć różne 10-uderzeniowe kombinacje. Do wykonania tego trofeum polecam Yoshimitsu. Jego kombinacja to :  circle circle triangle triangle  square . Pamiętaj, że trafienie przeciwnika kombinacją która daje 10 trafień lub Rage Art, która ma 10 lub więcej trafień, NIE ma znaczenia dla tego trofeum. To musi być konkretnie 10-Hit Combo z Move List które jest dostępne z menu pauzy.

[Obrazek: 25Se6fc0e.png] Elegance At Its Purest  Brąz
Triggered 10 screws. (Excluding offline VS Battle)

To będzie jeden z twoich pierwszych trofeów i odblokuje się bez Twojej wiedzy podczas rozgrywki. Screws zdarzają się, gdy trafisz unoszącego się w powietrzu wroga potężnym atakiem. Te ruchy są oznaczone w Move list zieloną ikoną [Obrazek: 69tkI3T.png] i każda postać je posiada. Poniżej filmik jak łatwo zdobyć to trofeum:

[Obrazek: 26Sc54565.png] Power Is Everything!  Brąz
Dealt 10 power crushes. (Excluding offline VS Battle)

Kolejne łatwe trofeum, które przyjdzie naturalnie. Power Crushes są oznaczone czerwoną ikoną [Obrazek: xg48PMl.png] w Move list, każdy z wojowników ją posiada. Nie przejmuj się tym trofeum, odblokuje się bez prób. Na przykład, z Kazuya naciśnij right triangle , aby uzyskać cios o nazwie "Soul Thrust" i powtórz 10 razy.

[Obrazek: 27S4cda57.png] Overdrive!  Srebro
Dealt 10 Rage Drives. (Excluding offline VS Battle)

Rage Drives znajdują się u góry Move list każdej postaci (tuż poniżej combo Rage Art). Aby je wykonać, musisz mieć dostępny Rage Mode (czerwone płomienie wokół twojej postaci). Rage Mode jest dostępne, gdy poziom zdrowia jest niski.
Najszybszym sposobem na uzyskanie tego trofeum jest tryb Practice. Włącz Rage w Ustawieniach (w trybie Practice naciśnij przycisk Options> Other Settings > Player Rage - ustaw na On ). Teraz powtórz kombinację z Rage Drive 10 razy, a trofeum odblokuje się. Kombinacja z Rage Drive jest również wyświetlana przed każdym meczem. 

[Obrazek: 28S070146.png] We Settle This Now!  Srebro
Dealt 20 Rage Arts. (Excluding offline VS Battle)

Rage Arts jest uruchamiane przez naciśnięcie R1 , gdy tryb Rage jest gotowy (czerwone płomienie wokół twojej postaci). Każdy wojownik ma jedną sztukę Rage Arts .
Najszybszym sposobem na uzyskanie tego jest tryb Practice. Włącz Rage w Ustawieniach (w trybie Practice naciśnij przycisk Options> Other Settings > Player Rage - ustaw na On ). Teraz powtórz ten sam Rage Art 20 razy z rzędu, a trofeum odblokuje się.

[Obrazek: 29Sf1b133.png] Stun Gun!  Srebro
Snatched victory from the jaws of defeat 5 times with Rage Art. (Excluding offline VS Battle)

Kiedy twoje zdrowie się wyczerpuje, tryb Rage staje się aktywny (czerwone płomienie wokół twojej postaci). Gdy jesteś blisko pokonania przeciwnika, aktywuj swój Rage Art (naciśnij R1 ), aby go wykończyć. Rage art  zabiera około 35% paska zdrowia przeciwnika. Obniż poziom zdrowia tak ,aby aktywować Rage Art, a następnie naciśnij R1  by wygrać rundę. Gdy zakończysz walkę przy pomocy Rage Art 5 razy trofeum będzie twoje.

[Obrazek: 30S080323.png] This Should Be Fun  Brąz
Got promoted to 1st dan.
Patrz trofeum Hot-Blooded Fighter

[Obrazek: 31S519336.png] Your Technique Is Impressive  Brąz
Got promoted to Initiate.
Patrz trofeum Hot-Blooded Fighter

[Obrazek: 32Sf565bc.png] Roar! (Nice Moves!)  Srebro
Got promoted to Brawler.
Patrz trofeum Hot-Blooded Fighter

[Obrazek: 33Sd42a49.png] Hot-Blooded Fighter  Złoto
Got promoted to Warrior.

W tym celu musisz dotrzeć do 12 Dan-a jedną postacią. Dan-y są specyficzne dla postaci (związane tylko z jedną postacią). Więc jeśli osiągniesz 1 dana np. Eddym to tylko on będzie miał tę range. Wszyscy pozostali będą nadal ze stopniem Begginer.
Najszybszym sposobem na uzyskanie tego jest tryb Treasure Battle (offline). Nie musisz grać online! Gdy zdobędziesz kolejne poziomy, spotkasz przeciwników o wyższych rangach i zwiększonym poziomie trudności. Zaczynają robić dłuższe kombinacje, blokować itp.
Zdobycie 12 Dan-a jest naprawdę wykonalne i nie jest trudne. Nawet jeśli gry walki nie są twoją mocną stroną, są combo, przez które komputer nie może kontratakować. Jedną z takich kombinacji jest atak Kazuyi "Roundhouse to Triple Spin Kick" (Combo 46 na liście jego ruchów). Aby go użyć wciśnij [Obrazek: gHItgpJ.png]. Uderzy w różne części ciała, więc trudno je odeprzeć. Po prostu spróbuj spamować ten ruch, a z łatwością przejdziesz przez większość meczów. Gdy przeciwnik spadnie na ziemię, poczekaj, aż wstanie i natychmiast rozpocznij kolejny atak. Jeśli prawidłowo zaplanujesz czas, wróg nie będzie miał szansy na zranienie cię.

Osiągnięcie 12 Dan (Warrior) zabiera około 70 zwycięstw (jeśli nie przegrywasz zbyt wielu meczów) i może 2-3 godziny.

Sposób działania systemu rankingowego polega na tym, że zaczynasz od Kyu. Każda wygrana zwiększa twoją rangę Kyu. Po dotarciu do 1 Dan-a system się nieco zmienia. Musisz wygrać kilka meczów z rzędu (zwykle 3-5 wygranych), aby uzyskać "Promotion Match". Tylko wtedy, gdy wygrasz Promotion Match, przejdziesz do następnego Dana. Jeśli przegrasz, musisz ponownie wygrać kilka meczów, aby uzyskać kolejną szansę. Więc postaraj się nie przegrać Smile

[Obrazek: 34Sf3f795.png] Anger Of The Beast  Srebro
Dealt an overall total of 1,000 damage while in rage mode. (Excluding offline VS Battle)

Najszybszym sposobem na uzyskanie tego jest tryb Practice. Włącz Rage w Ustawieniach (w trybie Practice naciśnij przycisk Options> Other Settings > Player Rage - ustaw na On ).. Rage Mode pozostaje aktywny na stałe ,a Ty zadaj dowolne ciosy jakie chcesz. Po przekroczeniu 1000 pkt trofeum ląduje na twoim koncie.

[Obrazek: 35S38058e.png] Sturdy And Indestructible  Brąz
Blocked 5 Rage Arts. (Excluding offline VS Battle)
To trofeum najlepiej wykonać w trybie Practice. Musisz zmienić niektóre ustawienia, aby działało. Podczas trybu Practice wciśnij przycisk Options > Action settings > CPU Opponent Action 1 = CPU . CPU Difficulty = Ultra Hard i w zakładce Other Settings > Opponent Rage> On. Od teraz przeciwnik ma aktywny Rage cały czas i będzie bombardować cię atakami. Przytrzymaj left , aby zablokować Rage Art.

[Obrazek: 36Sf84291.png] Don't Hold Anything Back  Brąz
Defeated 20 opponents of a higher rank.

To trofeum zostanie odblokowane podczas drogi do rangi Warrior (12 Dan).Musisz pokonać 20 przeciwników z rangą wyższą niż twoja. Jeśli z jakiegoś powodu nie odblokowałeś tego trofeum, możesz wybrać postać, której nie używałeś w trybie Treasure Battle i ukończyć kilka bitew. Wszyscy początkowi wojownicy będą mieli wyższą rangę od Twojej.

[Obrazek: 37Sa87aa6.png] Destructive Drive  Brąz
Performed a floor-breaking move. (Excluding offline VS Battle)
Patrz trofeum: “Going Somewhere?”

[Obrazek: 38S4bda40.png] Crushing Impact!  Brąz
Performed a balcony-breaking move. (Excluding offline VS Battle)
Patrz trofeum Please Don't Tell My Father

[Obrazek: 39S6ef022.png] Going Somewhere?  Srebro
Reached the bottom floor of the Forgotten Realm stage. (Excluding offline VS Battle)

To trofeum może wpaść podczas normalnej gry, jeżeli z jakichś powodów nie udało Ci się go zdobyć to bardzo łatwo je odblokować w Practice Mode. Wybierz postać "Eddy" i  mapę "Forgotten Realm". Teraz wystarczy przebić podłogę przeciwnikiem przytrzymując w tej samej chwili  circle triangle . Rozbicie podłogi raz odblokowuje "Destructive Drive". Wykonanie 3 razy spowoduje przejście na dolne piętro i odblokowanie "Going Somewhere?". Oczywiście można je zdobyć każdą inną postacią.
Filmik poniżej:

[Obrazek: 40S90d38f.png] Please Don't Tell My Father  Brąz
Reached the deepest part of the Jungle Outpost stage. (Excluding offline VS Battle)

Możesz to zrobić w Practice Mode. Wybierz postać "Eddy" i mapę "Jungle Outpost".
Na planszy jest balkon. Popchnij przeciwnika bliżej barierki i użyj Rage Drive [Obrazek: KautuRk.png]. Gdy przeciwnik spadnie otrzymasz trofeum "Crushing Impact!".
Teraz powtórz ten sam ruch na winorośli z boku areny. Gdy ją zniszczysz pojawi się trofeum  "Please Don't Tell My Father" . Trofeum można wykonać każdą inną postacią. Nie musi to być Eddy. W razie problemów filmik poniżej:

[Obrazek: 41S55ebe8.png] It's Just Business  Brąz
Obtained an overall total of 5,000,000G.
Patrz trofeum "Excellent"

[Obrazek: 42S010ce2.png] Excellent  Srebro
Obtained an overall total of 10,000,000G.

Chociaż 10 000 000G może wydawać się całkiem sporo, tak naprawdę nie jest. Możesz zdobyć 3.000.000 G, jeśli pierwszy raz uruchomisz grę. Pozostałą kaskę możesz szybko zdobyć grając w Treasure Battle, ponieważ średnio jeden wygrany mecz da około 30 000-80 000 G. Wygrana w meczu rankingowym daje około 200 000G. W niektórych skrzynkach w Treasure Battle jest ukryte nawet 500 000G.  Jeżeli planujesz zdobyć trofeum "Hot-Blooded Fighter" to w drodze do rangi Warrior zarobisz wystarczająco dużo pieniędzy. W celu lepszego śledzenia stanu kasy zalecam , aby nie wydawać żadnych pieniędzy do czasu pojawienia się trofeum. Stan posiadanej gotówki  oraz stan zdobytej do tej pory gotówki możemy sprawdzić w zakładce Player Information.

[Obrazek: 43Sae3cde.png] Master Of Iron Fist  Srebro
Finished the Special Chapter of the main story.

Special Chapter odblokowuje się po przejściu wszystkich głównych misji fabularnych (Story: "The Mishima Saga"). Następnie staje się dostępny w trybie Story: "The Mishima Saga", w którym wybierasz poszczególne rozdziały.
Tutaj będziesz walczył z Akumą i jest to dość trudna walka nawet na najniższym poziomie trudności. Akuma zablokuje większość twoich ataków, teleportuje się dużo razy i strzela do ciebie z daleka.

Jedną z łatwych strategii jest spamowanie L1 + X  przez cały czas. Ten ruch zbliża cię do Akuma i pozwala przeskoczyć nad pociskami. Przez spamowanie tylko tego ruchu miałem około 50% skuteczności na najniższym poziomie trudności. To nie działa za każdym razem, ale też nie wymaga żadnych umiejętności. Po opróżnieniu paska zdrowia Akumy naciskaj bardzo szybko R1 , aby aktywować swój Rage Art. W przeciwnym razie Akuma natychmiast cię zabije.