• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Śródziemie : Cień Mordoru - Poradnik do Trofeów
#1
Platyna 
[Obrazek: Middle-earth-Shadow-of-Mordor.jpg]
Poziom Trudności : 3/10
Ilość trofeów do zdobycia : Platyna małaZłoto małe 1 Srebro małe 14 Brąz mały 31
Czas potrzebny do zdobycia platyny : 20-30 godzin
Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny : 1
Trofea możliwe do pominiecia : brak
Poziom trudności wpływa na trofea ? : Nie
Kody wyłączają trofea ? : Brak kodów
Trofea, które mogą nie wpaść ( zbugowane ) : brak

Wstęp :

Autorami filmów zamieszczonych w poradniku są : hunter123, PowerPyx

Krótko na temat gry :
W Shadow of Mordor wcielamy się w postać Taliona pragnącego zemsty na mordercach swojej rodziny. Cała akcja rozgrywa się w Mordorze znanego głównie z uniwersum Władcy Pierścieni. Fabułowo można dowiedzieć się całkiem ciekawych rzeczy, wypełniających luki uniwersum. Ogólnie to wszytko jest ładnie napisane, graficznie nie odrzuca oka, więc można poczuć ten klimat. Do tego też fajnie został wykorzystany kontroler, światełko święci zmiennymi kolorami, głośnik pracuję i to mi się w tym wszystkim podoba, bo większa ilość gier nie posiada takich funkcji.

Optymalna Droga Do Platyny :

Krok 1 : Fabuła i inne

W pierwszym kroku zajmujemy się podstawowo wątkiem fabularnym i przy okazji resztą trofeum jakie nam się uda wbić.

Krok 2 : Armia Saurona i Wyzwania

Jak zostały wam jakieś trofea związane z kapitanami/wodzami uruków lub z wyzwaniami to teraz będzie dobry czas na zrobienie tego.

Krok3 : Znajdzki, Legendy i Wyzwalanie

Na koniec zbieramy wszystkie znaleziska, kończymy misję legend i zabieramy sie za trofea związane z wyzwalaniem niewolników.

Poradnik :

[Obrazek: 92047.png]Władca Mordoru Platyna
Ten, który przemierzył ziemie Mordoru.

Wpada po zdobyciu reszty trofeów.

[Obrazek: 92048.png]Będziesz posłuszny Brąz
Podporządkuj sobie uruka.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92049.png]Szczurnik wielki i potężny Srebro
Pomóż Szczurnikowi zostać wodzem.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92050.png]Jasny Pan Brąz
Odkryj kilka strzępków historii upiora.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92051.png]Gorthaur Okrutny Srebro
Zniszcz Bramę Pomnika i obal posąg Saurona.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92052.png]Hak na Młota Srebro
Zabij Młota.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92053.png]Nadzieja umiera ostatnia Srebro
Ocal Litharielę.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92054.png]Biały Czarodziej Srebro
Uwolnij lady Marwenę od jej klątwy.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92055.png]Za mego brata Srebro
Zabij wielkiego białego grauga.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92056.png]Upadek Wieży Srebro
Zabij Wieżę.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92057.png]Jak ręką odjął Złoto
Zabij Czarną Dłoń.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92058.png]By wszystkimi rządzić Srebro
Ujrzyj, jak powstawały Pierścienie Władzy.

Trofeum Fabularne. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 92059.png]Śmierć z przestworzy Brąz
Użyj zabójczego zeskoku, będąc przynajmniej 60 stóp nad celem.

Najprościej wam będzie wejść na obojętnie jaką wieżę kuźni, ale przed tyn należy najpierw zwabic ofiarę pod wieżę, następnie wejść do gory i wtedy pozostaje nam tylko na niego zeskoczyć, przy pomocy R2+kwadrat.

[Obrazek: 92060.png]Płomienie zemsty Brąz
Dokonaj egzekucji na płonącym berserku.

Istnieje kilka sposobów na zdobycie tego trofeum. Wybrałem najłatwiejszy do zrobienia, ale dopiero w późniejszych etapach gry. Więc tak, najpierw potrzebujemy wykupić umiejętności "Ognista strzała" i "Podwójny Atak Specjalny", potem znaleźć uruka berserkera ( taki z dwoma toporami ). Jak już będziemy koło berserkera to najpierw nabijamy licznik kombo, az do momentu gdy broń nie zacznie sie świecić, potem celujemy łukiem w berserkera poprzez przytrzymanie przycisku L2 i klikamy R1, aby wystrzelić ognistą strzałe, a następnie szybko do niego podchodzimy i klikamy przyciski Trójkąt+Kółko, zeby wykonać egzekucje. Poniżej filmik jak to powinno wyglądać :

[Obrazek: 92061.png]Uruk w ogniu Brąz
Podpal 50 uruków przy użyciu detonacji.

Zeby móc najpierw przystąpić do tego trofeum, potrzebujemy wykupić umiejętność "Detonacja". Jak już to zrobimy, to szukamy jakiegokolwiek ogniska lub beczki przy którym stoją urukowie i strzelamy w ognisko lub beczke za pomocą L2+R2. Po zabicu w ten sposób 50, otrzymamy trofeum.

[Obrazek: 92062.png]Piętno śmierci Brąz
Zagroź wrogowi śmiercią, a potem spełnij swoją groźbę.

Trochę mylący opis, bo chodzi o to ze musimy wysłać pogróżke kapitanowi lub wodzowi, a następnie go zabić. Aby tego dokonać potrzebujemy wykupić umiejętność "Pogróżka" z menu umiejętności, potem znaleźć jakiegoś uruka i go złapać za pomocą R1 i kliknąć X, aby go zdominować i na koniec kwadrat, zeby wysłać pogróżke do wybranego kapitana. Dzięki temu rośnie mu potęga i mamy większe szanse na otrzymanie mitycznej runy. Potem wystarczy już tylko udać sie do wybranego celu i go zlikwidować.

[Obrazek: 92063.png]Nowy pan Brąz
Naznacz kapitana podczas walki.

Do tego trofeum wymagane są umiejętności "Wyssanie w walce" oraz "Naznaczeni". Podczas walki z dowolnym kapitanem, musimy go trochę poobijać, aż do momentu gdy nad jego głową pojawi się taka zielona czaszka. Wtedy ładujemy serie combo i walimy w kapitana poprzez naciśnięcie w tym samym czasie X+kółko. Po tej akcji otrzymamy trofeum.

[Obrazek: 92064.png]Więcej nie znaczy lepiej Brąz
Pomóż kapitanowi przetrwać rekrutację, a potem zabij jego i wszystkich nowych rekrutów.

Więc tak, najpierw musimy naznaczyć kapitana i wydać mu rozkaz, aby rozpoczął inicjacje u dowolnego wodza. Potem na mapie odblokuje nam sie misja "Rekrutacja" udajemy sie do niej i ją rozpoczynamy. W trakcie misji ważne jest zeby nie pokazywać sie urukom ( bo w przeciwnym razie, ci co chcą dołączyć zaatakują nas ). Jak? poprostu stoimy na bezpiecznej odległości i eliminujemy przeciwników za pomocą łuku, tylko tych co mają nad sobą takie żółte kółeczka. Po udanym wykonaniu misji, likwidujemy wszystkich uruków za pomocą strzałki w dół  (  wymaga umiejętności "Likwidacja" ) lub tradycyjnie za pomocą ostrza. Poniżej filmik jak to ma wyglądać :

[Obrazek: 92065.png]Ostatnia uczta Brąz
Zatruj kapitana na jego własnej uczcie.

Co jakiś czas na mapie pojawia nam sie misja "Uczta". Udajemy sie do niej i ją rozpoczynamy, następnie szukamy takiego wiadra z grogiem, zakradamy sie do niego i dorzucamy trucizne za pomocą R1. Oddalamy sie, aby nas nie wykryto i czekamy az nasz kapitan wypije trucizne. Poniżej filmik dla ulatwienia :

[Obrazek: 92066.png]Cuchnący buntownicy Brąz
Naznacz 5 przybocznych wodza, zmuszając ich do zdrady swojego pana.

Zazwyczaj wódz ma do 4 przybocznych i ich wystarczy tylko naznaczyć, a brakującą liczbę musimy sami dorobić. Poprostu naznaczamy obojętnie jakiego kapitana i rozkazujemy mu rozpocząć inicjacje u wodza. Bedziemy musieli wykonać nieskomplikowaną misje ( ważne zeby naznaczony kapitan przeżył ) i potem zostanie przybocznym. Jak już naznaczycie 5 przybocznych wodza, to pora na zaatakowanie go. Jak już wódz dotrze na miejsce ze switą to wystarczy kliknąć strzałke do góry, aby nasi kapitanowie sie zbuntowali i tym samym otrzymamy trofeum.

[Obrazek: 92067.png]Graugowa pięta Brąz
Wykorzystaj lęk wodza.

Aby dowiedzieć sie czego boi sie nasz wódz, to trzeba najpierw przesłuchać kapusia ( R1+X ), potem wchodzimy w Options > Armia Saurona i klikamy Trójkąt na wybranym wodzu. Jak np. boi sie płomieni to podpalamy go za pomocą ogniska, beczek lub ognistej strzały. Jeśli spełniliśmy warunek to zacznie uciekać, wtedy trzeba szybko za nim wyruszyć i go zlikwidować.

[Obrazek: 92068.png]Dziel i rządź Brąz
Wywab z ukrycia i wykończ dwóch wodzów po zabiciu ich przybocznych.

Każdy wódz ma swoich przybocznych. Podczas gdy wyruszamy zaatakować wodza, przyjdzie on ze swoimi przybocznymi kapitanami, więc najpierw zabieramy sie za nich, a potem dopiero za wodza. Trzeba tak uczynić 2 razy.

[Obrazek: 92069.png]Pan i władca Brąz
Naznacz wszystkich 5 wodzów.

Trofeum wpadnie wraz z postępem w fabule. Nie do pominięcia.

Pod koniec gry będziemy musieli naznaczyć wszystkich 5 wodzów, aby ruszyć dalej z fabułą. Więc tak czy siak wpadnie.

[Obrazek: 92070.png]Kryzys władzy Brąz
Zabij wszystkich 5 wodzów, zanim ktokolwiek zdąży któregoś zastąpić.

Najłatwiej będzie gdy zrobimy to odrazu, kiedy szczurnik zostanie wodzem, bo wtedy nikt nie wejdzie na miejsce zabitych wodzów. Więc likwidujemy pozostałych 4 ( w zadaniu głównym trzeba tylko 3, wiec jednego trzeba dodatkowo ) i lecimy do przodu z fabułą. Podczas zadania, gdy będziemy musieli zlikwidować młota, szczurnik zginie, a my otrzymamy trofeum.

Ale jak nie zrobiliśmy tego w powyższy sposób to dalej jest to do zrobienia, tylko będzie odrobinę trudniej, bo po zabicu wodza ( gdy ma on przybocznych ) to automatycznie na jego miejsce wchodzi przyboczny. Czyli przed zabiciem wodza należy zlikwidować kazdego z jego przybocznych kapitanów i potem dopiero zabrać sie za wodza. Trzeba tak uczynić ze wszystkimi 5 wodzami. Ważne jest też ze nie możemy umrzeć, bo po naszym zgonie, czas minie i ktoś inny wejdzie na miejsce wodza.

[Obrazek: 92071.png]Wzloty i upadki Brąz
Po tym, jak uruk cię zabije i zostanie kapitanem, pomóż mu zdobyć pozycję wodza, a następnie zabij.

Po odblokowaniu umiejętności "Naznaczenie", można sie za to wziąść. Aby trofeum wpadło, to najpierw musimy dać sie zabić obojętnie jakiemu urukowi, wtedy zostanie on kapitanem, następnie udajemy sie do niego, aby go naznaczyć i wydać mu rozkaz, zeby rozpoczął inicjacje u wodza. Na mapie odblokuje nam sie misja np. rekrutacja, więc udajemy sie do niej i musimy zadbać o to zeby naznaczony kapitan przeżył, wtedy zostanie on przybocznym wodza, co nam umożliwi wydanie mu rozkazu, aby zdradził swojego pana. Pomagamy mu pokonać wodza, wtedy on zastąpi jego miejsce i jak już będzie po wszystkim to likwidujemy go za pomocą strzałki w dół ( Wymagana umiejętność "Likwidacja" ) lub tradycyjnie ostrzem, aby trofek wpadł.

[Obrazek: 92072.png]Duch Mordoru Brąz
Zainicjuj zamieszki, nakazując jednemu wodzowi zaatakowanie innego.

Jak już będziemy mieli naznaczonego jakiegokolwiek wodza, to spotykamy sie z nim i rozkazujemy mu, zeby rozpoczął zamieszki z innym wodzem. Po zrobieniu tego otrzymamy trofeum.

[Obrazek: 92073.png]Biały Jeździec Brąz
Jadąc na karagorze, wyzwól 30 niewolników w 180 sekund.

Jak w opisie. Aby zaliczyło nam wyzwolenie, musimy zabić wszystkich uruków pilnujących niewolników. Zazwyczaj chodzą w grupkach 2 uruków, 5 niewolników. Ważne, aby nie zsiadać z katagora, podczas wykonywania trofea, bo inaczej nie zaliczy nam tego. Trofeum ogólnie trudne nie jest. Wystarczy tylko patrzeć na mini-mape i wypatrywać takich białych kropek ( Niewolnicy ). Poniżej filmik z dobrą lokacją do zrobienia trofea :

[Obrazek: 92074.png]Zerwana smycz Brąz
Uwolnij 5 karagorów z klatek.

Katagory w klatkach ( zdjęcie poniżej ), najczęściej można spotkać w wioskach zamieszkałych przez uruki. Aby uwolnić katagora wystarczy strzelić w drzwi od klatki za pomocą łuku lub potraktować je mieczem. Trzeba tak uwolnić 5 karagorów, aby trofek wpadł.

[Obrazek: 12593900_1688853048039123_40577722035410...e=5B300BFA]

[Obrazek: 92075.png]Zabójcze kły Brąz
Pięciokrotnie zwab karagory przy użyciu przynęty.

W miejscach zamieszkałych przez uruki natkniemy sie na takie jakby wory z mięsem ( zdjęcie poniżej ). Wystarczy do tego strzelić za pomocą łuku i zapach mięsa przyciagnie pobliską zwierzyne. Należy powtórzyć tą akcje 5 razy, aby otrzymać pucharek.

[Obrazek: 12640414_1688857898038638_42496572840179...e=5B745883]

[Obrazek: 92076.png]Uciekajcie, głupcy! Brąz
Przegoń 20 uruków, zrzucając gniazda much z Morgai.

W miejscach zamieszkałych przez uruki natkniemy sie na takie jakby ula z pszczołami ( zdjęcie poniżej ). Aby zrzucić gniazdo, trzeba w nie strzelić za pomocą łuku lub podejść do niego i nacisnąć R1. Ważne aby koło gniazda znajdowali sie urukowie, bo właśnie ich trzeba przegonic. Należy w ten sposób potraktować 20 przeciwników.

[Obrazek: 12628546_1689198358004592_42432757810347...e=5B454986]

[Obrazek: 92077.png]Krwawe porachunki Brąz
Ukończ misję wendety.

Jedyne trofeum w grze do ktorego będziemy potrzebować połączenia internetowego i znajomego grającego w Shadow of Mordor ( choć można założyć lewe konto, dodać swoje główne konto do znajomych, odpalić gre na lewym koncie, pograć chwile i następnie dać sie zabić ). Misja Wendety pojawi nam sie tylko wtedy, gdy nasz znajomy poniesie klęskę z rąk uruka. Cała akcja polega na tym, aby dokonać zemsty na mordercy znajomego. Po ukonczeniu misja trofeum wpadnie.

[Obrazek: 92078.png]Legenda zemsty Brąz
Ukończ misję miecza i rozpocznij tworzenie legendy Urfaela.

Patrz trofeum "Płomień sprawiedliwości"

[Obrazek: 92079.png]Płomień sprawiedliwości Brąz
Ukończ wszystkie misje legendy Urfaela.

Do wykonania mamy 10 misji, po 5 na jedną lokacje. Misje te głównie polegają na otwartej walce. Na mapie są oznaczone taką samą ikoną jak przy trofeum.

[Obrazek: 92080.png]Legenda cienia Brąz
Ukończ misję sztyletu i rozpocznij tworzenie legendy Acharna.

Patrz trofeum "Ostatni cień"

[Obrazek: 92081.png]Ostatni cień Srebro
Ukończ wszystkie misje legendy Acharna.

Do wykonania mamy 10 misji, po 5 na jedną lokacje. Misje te głównie polegają na cichych zabójstwach nie dając sie przy tym wykryć. Na mapie są oznaczone taką samą ikoną jak przy trofeum.

[Obrazek: 92082.png]Legenda Twórcy Brąz
Ukończ misję łuku i rozpocznij tworzenie legendy Azkâra.

Patrz trofeum "Łuk Twórcy"

[Obrazek: 92083.png]Łuk Twórcy Srebro
Ukończ wszystkie misje legendy Azkâra.

Do wykonania mamy 10 misji, po 5 na jedną lokacje. Misje te głównie polegają na zabójstwa z dużej odległości przy pomocy łuku. Na mapie są oznaczone taką samą ikoną jak przy trofeum.

[Obrazek: 92084.png]Mroźny blask Brąz
Odblokuj 3 miejsca na runy na mieczu.

Miejsca na runy możemy zakupić wchodząc w options > uzbrojenie i runy. Do tego trofeum potrzebujemy wykupić 3 miejsca na mieczu. Poniżej ceny wykupienia miejsc :
  1. 60 M
  2. 180 M
  3. 380 M
  4. 800 M

[Obrazek: 92085.png]Krwawa zapłata Brąz
Odblokuj 4 miejsca na runy na sztylecie.

Patrz trofeum "Mroźny blask"

[Obrazek: 92086.png]Bezbłędne strzały Brąz
Odblokuj 2 miejsca na runy na łuku.

Patrz trofeum "Mroźny blask"

[Obrazek: 92087.png]Widmo zagłady Brąz
Zdobądź runę 25 poziomu.

Runy wypadają z pokonanych kapitanów i wodzów. W zależności od poziomu potęgi kapitana lub wodza, to taki poziom będzie miała runa. Przykładowo zabiliśmy kapitana na 5 poziomie potęgi to otrzymamy rune na 5 poziomie. Tylko istnieje mały problem, ponieważ maksymalnie kapitan lub wódz może posiadać tylko 20 potęgi, więc resztę trzeba samemu dorobić w następujące sposoby :
  • Zemsta ( +1 ) - musimy dać sie mu zabić
  • Wiedza o mocnych stronach/słabościach ( +1 ) - aby dowiedzieć się więcej na temat wodza trzeba np. przesłuchać kapusia
  • Wykorzystanie słabości ( +1 ) - Np. jak sie boi płomieni, to go podpalamy
  • Wódz (+2) - Po prostu ofiara musi być wodzem
Ważne, aby nie wysyłać pogróżki do celu, bo to gwarantuje mistyczną rune, a do trofeum jest wymagana zwykła.

[Obrazek: 92088.png]W koronie z żywego blasku Brąz
Zbierz 50% ithildinów.

Patrz trofeum "Powiernik Lampy Światłości"

[Obrazek: 92089.png]Powiernik Lampy Światłości Brąz
Zbierz 100% ithildinów.

Do zebrania mamy 32 ithilinów ( znajdek ) porozmieszczany po całym Mordorze. Zebranie ich nie powinno stanowić problemu, bo wszystkie są pokazane na mapie. Widoczne one są tylko w święcie duchów ( L1 ). Po zebraniu ostatniego trofeum wpadnie.

[Obrazek: 92090.png]Ścieżkami zmarłych Brąz
Zbierz 25% artefaktów.

Patrz trofeum "Cienie zamierzchłej przeszłości"

[Obrazek: 92091.png]Cienie zamierzchłej przeszłości Srebro
Zbierz 100% artefaktów i zapoznaj się ze wspomnieniami z nimi związanymi.

Do zebrania mamy 42 artefaktów porozmieszczany po całym Mordorze. Zebranie ich nie powinno stanowić problemu, bo wszystkie są pokazane na mapie. Widoczne one są tylko w święcie duchów ( L1 ). Ważne aby po zebraniu każdej z osobna, przejrzeć ją dokładnie zeby odnaleźć świecący punkt ukryty na przedmiocie i kliknąć kwadrat, co odblokuje nam ukrytą notkę potrzebną do zdobycia trofea.

[Obrazek: 92092.png]Zwiadowca Morannonu Brąz
Sprostaj wyzwaniu szkoły przetrwania.

Patrz trofeum "Strażnik Ithilien"

[Obrazek: 92093.png]Strażnik Ithilien Srebro
Sprostaj wszystkim wyzwaniom szkoły przetrwania.

Do wykonania mamy 10 wyzwań, które polegają na zdobywaniu określonych roślin. Poniżej lista wyzwań :

  1. niphredile x2
  2. fajkowe ziele x3, lothrond x1
  3. remmenthond x2, azuradan x2
  4. niphredil x2, lothrond x2, azuradan x2
  5. krowiak błękitny x4, mallos x2
  6. elgaran x3, ziemny chleb x3
  7. gwinuial x2, alfirin x4
  8. naugrimbas x2, carandol x3, orchamarth x2
  9. athelas x7
  10. krowiak błękitny x3, elgaran x2, gwinuial x2
Ps. Wchodząc na mape, po lewej stronie u góry pokazuje się nam jakie rośliny są dostępne w danym regionie.

[Obrazek: 92094.png]Wolny lud Brąz
Wypełnij misję ratowania wygnańców.

Patrz trofeum "Wyzwoliciel"

[Obrazek: 92095.png]Wyzwoliciel Srebro
Wypełnij wszystkie misje ratowania wygnańców.

W grze mamy łącznie 24 tego rodzaju misje. Aby najpierw odblokować taką misje, trzeba wyzwolić niewolników nad którymi widnieje ikona z pięścią. Wydarzenia te są generowane losowo, więc gdy tylko zauważymy taka akcje na mini-mapie to odrazu polecam się za nią zabrać, aby potem nie mieć problemu z ich odnalezieniem. Jak już ukończymy takie wydarzenie to na mapie pojawi nam się misja ratowania. Po ukończeniu 24 misji odblokuje się nam trofeum.

[Obrazek: 92096.png]Łowiecki zew Brąz
Sprostaj 4 wyzwaniom łowieckim.

Patrz trofeum "Pan dziczy"

[Obrazek: 92097.png]Pan dziczy Srebro
Sprostaj wszystkim wyzwaniom łowieckim.

Do wykonania mamy 10 wyzwań, które polegają na upolowaniu odpowiednich bestii. Aktualne wyzwanie można sprawdzić wchodząc w mape. Poniżej lista wyzwań i gdzie można spotkać daną bestie :

  1. zabij 3 pająki - pająki akurat jest dość łatwo odnaleźć, ja to wyzwanie zaliczyłem nieświadomie rozdeptując je, ale można też za pomocą łuku.
  2. zabij 5 stworzeń latających - ptaki jak to wiadomo latają po niebie. Można je zabić tylko przy użyciu łuku, podczas zwolnionego tempa.
  3. zabij 3 karagory - nie są one jakoś trudne do odnalezienia, występują one praktycznie wszędzie
  4. zabij 4 szczury - te cholery niestety występują tylko w miejscach zamieszkałych przez uruki i wszelkich brudnych zaułkach. Najlepiej do zlokalizowania ich włączyć wzrok ducha ( L1 ).
  5. zabij 8 ghuli - je najłatwiej ci będzie znaleźć w jaskiniach podczas nocy.
  6. zabij 3 nietoperze - przed wejściem do jaskini ( u góry ).
  7. zabij 1 grauga - grauga można spotkać w jaskiniach lub na otwartym terenie.
  8. zabij 1 wściekłego karagora - wściekły od zwyklego różni sie tym ze ma pokazane swoje życie nad głową. Mozna go znaleźć w jaskiniach jak i na świeżym powietrzu.
  9. zabij królową ghuli - jak spotkamy zwykłe ghule ( podczas nocy ), to musimy pare z nich pozabijać, az do momentu gdy zaczną uciekać, trzeba im na to pozwolić, aby zaraz wrócili z posiłkami, potem znowu dać im uciec, aby przybyli z królową ( Porada! królową ghuli można natychmiast zabić przez mroczne cięcie L2+kwadrat )
  10. zabij olbrzymiego grauga - go również można spotkać w jaskini lub podczas gdy bedziemy wykonywać główna misję dla torwina związaną właśnie z ubiciem tego stwora.

[Obrazek: 92098.png]Wspomnienia Eregionu Brąz
Aktywuj wszystkie Wieże Kuźni.

W całym Mordorze znajduje się 12 takich wież. 6 w nurnen oraz 6 w udunie. Służą nam one do szybkiej podróży po mapie. Więc polecam je na bieżąco uaktywniać. Po aktywowaniu ostatniej otrzymamy pucharek.

Middle-earth : Shadow of Mordor Trofea
Odpowiedz
#2
Mam pytanko bo widzę u ludzi, ze mają platynę w Srodziemie Cien Mordoru i w Srodziemie Cień Mordoru GOTY, a więc ta gra ma dwie platyny do zdobycia? Big Grin Czy jak kupię edycję GOTY to po prostu mi jej nie zaliczy ?
Odpowiedz
#3
(03-20-2018, 16:28)nawrot napisał(a): Mam pytanko bo widzę u ludzi, ze mają platynę w Srodziemie Cien Mordoru i w Srodziemie Cień Mordoru GOTY, a więc ta gra ma dwie platyny do zdobycia? Big Grin Czy jak kupię edycję GOTY to po prostu mi jej nie zaliczy ?
Tak. Ta gra ma dwie platyny. Osobna jest dla wersji standardowej i osobna dla wersji GOTY.