• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Need for Speed Payback Poradnik do trofeów + Droga do platyny
#1
Need for Speed Payback Poradnik do trofeów

[Obrazek: gV42ML6.jpg]
  • Poziom Trudności 5 /10
  • Ilość trofeów do zdobycia:54 Trofea Offline: 49 (41 [Obrazek: brazm.png] , 6 [Obrazek: trophy_silver.png], 2 [Obrazek: trophy_gold.png]) , Trofea Online: 5 (1  Srebro małe  , 3 [Obrazek: brazm.png] , 1  [Obrazek: platynam.png] )
  • Czas potrzebny do zdobycia platyny: około 60 godzin
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1 + powtarzanie wyścigów do rangi 50 + pokonanie krążących kierowców
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: brak
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Nie. Grę można splatynować na najłatwiejszym poziomie trudności.
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane):Brak

Krok 1: Zagraj w kampanię (Dowolny poziom trudności) i ulepsz wrak do poziomu 399.
Pierwszy krok jest prosty: zagraj w kampanię. Aby później skrócić powtarzanie tych samych wyścigów, powinieneś od początku pracować nad ulepszeniem Wraku. Polecam Nissan Fairlady 240ZG w klasie wyścigowej. Jest dostępny po pokonaniu pierwszego bossa ligi "Udo Rotha" . Wraki wymagają znalezienia 5 części w otwartym świecie. Następnie możesz odbudować je w garażu i ulepszać, wygrywając wyścigi lub kupując ulepszenia w warsztacie. W sumie jest 5 Wraków Samochodów. Do każdego możesz dowolnie wybrać kategorię (wyścig, drag, offroad, drift, ucieczka). Polecam wybrać kategorię wyścigu, ponieważ ma ona najwięcej dostępnych wyzwań. 
Możesz także pracować nad wyczynami na drodze, wszystkie są dostępne od samego początku. Wykonuj te które masz po drodze.

Krok 2: Znajdźki i krążący kierowcy
W grze dostępnych jest 6 rodzajów kolekcjonerskich przedmiotów: Fotoradary, Próby prędkości, Strefy Driftu, Skoki, Żetony szulera, Bilbordy. Zbierz je wszystkie po lub w trakcie przechodzenia fabuły. Po ukończeniu gry jest łatwiej, ponieważ aby uzyskać 3 gwiazdki w wyczynach, potrzebujesz zmodernizowanego samochodu. Pamiętaj, aby zdobyć 3 gwiazdki w Fotoradarach, Próbach prędkości, Strefach driftu i skokach dla trofeum "Aktywny styl życia". Są one bardzo łatwe do znalezienia i automatycznie zaznaczane na mapie, gdy przejeżdżasz blisko nich. Jedź wzdłuż każdej drogi w grze, aby odkryć ich lokalizacje na mapie.

W grze jest 20 krążących kierowców. Podobnie jak przedmioty kolekcjonerskie zostają zaznaczone, gdy zbliżysz się do nich. Istnieją 4 grupy, każda ma 4 krążących kierowców i szefa. Musisz pokonać każdego krążącego kierowcę 3 razy, aby móc powalczyć z szefem. Po ukończeniu fabuły są łatwi do pokonania samochodem z osiągami 399. Miej na uwadze trofeum "Superauta na śniadanie", musisz pokonać wszystkich krążących kierowców z klubu 1% Nissanem GT-R Premium (jeśli pokonałeś ich innym samochodem, możesz to zrobić ponownie). Jeden z kierowców Klubu 1% prowadzi samochód z osiągami 390, więc zalecam, aby zmodyfikować Nissana GT-R Premium do poziomu 360-399, aby mieć szansę na wygraną.

Krok 3: Różne trofea

Zbierz wszystkie trofea, których wciąż brakuje w tym momencie. Wszystko można zrobić po ukończeniu fabuły. Pieniądze mogą być zdobywane w nieskończoność przez powtarzanie wyścigów (na przykład, jeśli nadal potrzebujesz niektórych samochodów lub modyfikacji).

Krok 4: Trofea online

Ukończ wszystkie 5 wyścigów w jednych zawodach Speedlist  i 10 wyścigów w rankingowych zawodach Speedlist. Nie musisz ich wygrywać, po prostu graj je od początku do końca. Możesz uzyskać dostęp do gry Online, naciskając przycisk Options i wybierając zakładkę Online. Pozostałe trofea Online wpadną podczas przechodzenia kampanii. W jednym  nich musisz pobić czas znajomego a w drugim wykonać wyzwanie codzienne.

Krok 5: Poziom 50 REP
Jeżeli wciąż brakuje Ci punktów do 50 poziomu szybko możesz zdobyć 50 poziom powtarzając "Dzielnicowy Drift" który znajduje się w mieście po jego lewej stronie.

[Obrazek: d089116191.png] Ostateczny odwet  Platyna
Zbierz wszystkie trofea
Nic dodać nic ująć Smile
[Obrazek: aedf116192.png] Witamy w Fortune Valley  Brąz
Ukończ prolog
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
To trofeum pojawi się po ucieczce nieoznakowanym radiowozom i spotkaniu z "Szulerem" .

[Obrazek: b537116193.png] Powrót do gry  Brąz
Zbierz ekipę
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 1ea9116194.png] Damy radę  Brąz
Ukończ misję „Napad na autostradzie”
Po pokonaniu pierwszych dwóch bossów ligi pojawi się misja "Napad na autostradzie". To tutaj odbierzecie Regere. Po zakończeniu misji pojawi się trofeum.

[Obrazek: 0fc4116195.png] Wyjęty spod prawa  Brąz
Ucieknij przed Skyhammerem
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Ty i twoja ekipa musicie uciec przed  helikopterem i policją. Po spotkaniu z Ravem na lotnisku 73,pojawi się trofeum.

[Obrazek: 8989116196.png] Podwójna stawka albo nic  Brąz
Ukradnij 2 pozłacane samochody
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
W misji "Podwójna stawka albo nic" będziesz musiał ukraść 2 złote samochody. Ukończ misję, kradnąc samochody i uciekając przed policją, a trofeum będzie Twoje.

[Obrazek: b78c116197.png] Wbrew przeciwnościom  Złoto
Połóż kres Familii
Gonitwa Banitów będzie dostępna po pokonaniu wszystkich lig i misji Jess. W Gonitwie Banitów rozegrane zostaną 3 części: wyścig, wyścig terenowy i ostatni wyścig przeciwko samej Linie Navarro. Wygraj wszystkie 3 wyścigi ( w pierwszym wyścigu możesz być 4), a trofeum odblokuje się, gdy skończą się napisy końcowe, a Ty ponownie będziesz mieć kontrolę nad swoim pojazdem. Nie musisz oglądać napisów. Pominąłem je i trofeum zostało odblokowane.

[Obrazek: 514e116198.png] Niech gadają  Brąz
Wygraj pierwsze zawody z ligą uliczną
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

[Obrazek: 81f6116199.png] La Catrina  Brąz
Pokonaj szefową Cmentarnej Załogi, La Catrinę
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jej wyścigi będą oznaczone na mapie jako czerwone ikony  białą flagą. 
La Catrina ma 5 wyścigów do wygrania, które są następujące:
  • Noche De Muertos
  • Nocny wyścig
  • Górski wyścig
  • Spięcie w Braxton
  • Danza Macabra
[Obrazek: 417a1161910.png] Udo Roth  Brąz
Pokonaj szefa Ligi 73, Udo Rotha
Jego wyzwania będą oznaczone fioletowymi ikonami z symbolem amortyzatora na mapie. Aby go pokonać musisz ukończyć 4 wyścigi.
Oto wyścigi Udo Rotha:
  • Porażenie słoneczne
  • Pustynny klucz
  • Dziki szał
  • Konfrontacja na lotnisku
.

[Obrazek: ed671161911.png] Starsza Siostra  Brąz
Pokonaj szefową Klubu Zamieszek, Starszą Siostrę
Wyścigi Starszej siostry oznaczone są pomarańczową ikoną z białym sygnalizatorem na środku. Podczas tych wyścigów biegi zmieniasz ręcznie przy pomocy  triangle  . Musisz wygrać 6 wyścigów aby pokonać starszą siostrę.
Wyścigi starszej siostry :
  • Klub zamieszek
  • Drag miliarderów
  • Awantura w kasynie
  • Walka z władzą
  • Wyścig z czasem
  • Rodzinna rywalizacja

[Obrazek: dd0f1161912.png]  Żołnierz Podziemia Brąz
Pokonaj szefa Zablokowanego Drążka, Żołnierza Podziemia
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jego wyścigi zostaną oznaczone na mapie za pomocą zielonej ikony z białą strzałką. Aby zdobyć to trofeum musisz wygrać 7 poniższych wyścigów:
  • Dzielnicowy drift
  • Poligon
  • Na ostrzu noża
  • Nad rzeką
  • Pod górkę
  • Siła docisku
  • Operacja  "Pożar" i Ucieczka z Rustway

[Obrazek: b1961161913.png] Gallo Rivera  Brąz  
Pokonaj szefa Srebrnej Szóstki, „Gallo” Riverę
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jego wyścigi będą oznaczone na mapie czerwoną ikoną z białą flagą.

Aby zdobyć to trofeum musisz wygrać 6 poniższych wyścigów:
  • Próba na moście oraz Pętla wokół kasyna Silver
  • Banici
  • Odlot
  • Starcie w Ember Valley
  • Mano A Mano

[Obrazek: a67a1161914.png] Faith Jones  Brąz
Pokonaj szefową Grupy Wolne Ember, Faith Jones
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jej wyścigi zostaną oznaczone na mapie za pomocą fioletowej ikony amortyzatora.

Aby zdobyć to trofeum musisz wygrać 6 poniższych wyścigów:
  • Wyścig nad Rzeką oraz Punkt Zapłonu
  • Srebrny Off-road
  • Burda w Kanionie
  • Rock and Roll
  • Bez Zahamowań

[Obrazek: 75a01161915.png] Aki Kimura  Brąz
Pokonaj szefa Huk-Bomby, Aki Kimurę
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jego wyścigi zostaną oznaczone na mapie za pomocą zielonej ikony z białą strzałką. Aby zdobyć to trofeum musisz wygrać 4 poniższe wyścigi:
  • Wężowa pętla
  • Po moście
  • Wyścig astronoma
  • Aki Kimura - Król driftu

[Obrazek: cd671161916.png] Natalia Nova  Brąz
Pokonaj szefową Klubu Jednego Procenta, Natalię Novą
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jej wyścigi zostaną oznaczone na mapie za pomocą czerwonej ikony z białą flagą. Aby zdobyć to trofeum musisz wygrać 5 poniższych  wyścigów:
  • Przedzierając się do miasta
  • Trasa nadprzestrzenna
  • Okrążenie miasta
  • Słoneczny sprint
  • Natalia Nova - Supernova
[Obrazek: a4791161917.png] Mitko Wasiliew  Brąz
Pokonaj szefa Diamentowego Bloku, Mitko Wasiliewa
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

Jego wyścigi zostaną oznaczone na mapie za pomocą pomarańczowej ikony z białym sygnalizatorem na środku. Aby zdobyć to trofeum musisz wygrać 5 poniższych wyścigów:
  • Między przechodniami
  • Kto dba o bezpieczeństwo
  • Reakcja łańcuchowa
  • Na krawędzi
  • Wasiliew - Najgroźniejszy drag
[Obrazek: aab41161918.png] Holtzman  Brąz
Pokonaj szefa Kompanii Ryzykantów, Holtzmana
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jego wyścigi zostaną oznaczone fioletowymi ikonami z symbolem amortyzatora na mapie. Aby zdobyć to trofeum musisz wygrać 6 poniższych wyścigów:
  • Przeprawa na lotnisku 73
  • Diabły pustyni
  • Slalom po złomowisku
  • Wokół Newhaven
  • Ark Tower - jazda w terenie
  • Holtzman - Idzie burza
[Obrazek: 68691161919.png] Bez kółek pomocniczych  Brąz
Osiągnij 2. poziom REP
Patrz trofeum "Gruba ryba"

[Obrazek: fc4a1161920.png] Gruba ryba  Srebro
Osiągnij 50. poziom REP
REP zdobywa się za prawie wszystko, co robisz: drift, jazdę po niewłaściwej stronie, uniknięcie zderzenia z innym pojazdem, skoki, jazdę w strumieniu aerodynamicznym za przeciwnikiem, ukończenie wyścigów.
Po zdobyciu pozostałych trofeów związanych ze znajdźkami, skokami, bilbordami, żetonami szulera itp będziemy na poziomie 40-45. Pozostałe poziomy zdobędziemy przez powtarzanie wyścigów. 

[Obrazek: 41f91161921.png] Dla jednego śmieć  Brąz
Złóż wrak
W grze mamy do odnalezienia 5 wraków samochodów. Najpierw musisz pokonać bossa ligi, aby odblokować wskazówkę do odnalezienia podwozia. Wskazówkę można zobaczyć naciskając Touchpad> naciśnij przycisk R1 , aby przewinąć do zakładki "Wraki". Pokażą ci się rysunki z konturami ulic. Możesz porównać to z ulicami na mapie w grze, aby znaleźć lokalizację. Każdy wrak składa się z 5 części. Po znalezieniu pierwszej części otrzymujesz wskazówki dla pozostałych 4 części. Po znalezieniu wszystkich 5 części możesz zbudować samochód w dowolnym garażu i wybrać dla niego kategorię (wyścig, offroad, drag, ucieczka, drift).

Nissan Fairlady 240ZG 1971
Dostępny po pokonaniu lidera ligi 73 Udo Rotha.

Ford Mustang 1965
Dostępny po pokonaniu szefowej Cmentarnej Załogi La Catriny.

Chevrolet Bel Air 1955
Dostępny po wykonaniu pierwszego zadania związanego z Ucieczką.

Chevrolet C10 Stepside Pickup 1965
Dostępne po pokonaniu lidera Klubu Zamieszek "Starszą siostrę"

Volkswagen Beetle 1963
Dostępne po pokonaniu bossa Zablokowanego Drążka "Żołnierza Podziemia"

[Obrazek: c9d41161922.png] Dla innego skarb  Brąz
Ulepsz wrak do poziomu osiągów 399
Aby twój wrak osiągnął poziom 399 wszystkie części muszą być na poziomie 18.
Karty Speed uzyskasz za wygrywanie wyścigów, kupisz w warsztacie lub wymieniając/losując karty speed w warsztacie. Możesz łączyć karty Speed różnych marek tak aby jak najszybciej osiągnąć maksymalny 399 poziom.  Osobiście do zdobycia trofeum powtarzałem "Nocny Wyścig" , który znajduje się na środku mapy. Po ukończeniu wyścigu używałem szybkiej podróży na stacje, która znajduje się blisko tego wyścigu.

[Obrazek: wrak.jpg]
[Obrazek: 16f81161923.png] Artysta  Brąz
Odblokuj wszystkie punkty modyfikacji wyglądu
Możesz zobaczyć wszystkie dostępne modyfikacje wyglądu w garażu. Wybierz samochód> kliknij "Modyfikacja wyglądu"(Ikona skrzyżowanych kluczy).
Pozwalają dostosować wygląd samochodu (zmiana maski, reflektorów, kół ,przedniego zderzaka itp.). Zauważysz, że większość z nich jest zablokowana. Po wybraniu danej modyfikacji zostaną wyświetlone wymagania dotyczące odblokowania. Wiele z nich wymaga od Ciebie przynajmniej częściowego ukończenia fabuły (np. Jazda z określoną prędkością lub ukończenie wyczynów z oceną 2 gwiazdek wymaga wcześniejszego uzyskania bardzo szybkiego samochodu). 
Zwróć uwagę, że niektóre samochody mają różne Punkty Dostosowania. Spójrz na swoje samochody w menu Modyfikacja Wyglądu w garażu, aby zobaczyć zadania które musisz wykonać aby odblokować daną modyfikacje. Następnie wykonaj te zadania, aby uzyskać możliwość zmiany wyglądu danej części.

[Obrazek: 4fa71161924.png] Szycha  Srebro
Kup wszystkie dostępne garaże
Istnieją cztery garaże, które można kupić w NFS Payback, co kosztuje międy 25 000 a 35 000 $ za garaż. Oznaczone są na mapie za pomocą różowej ikony z symbolem garażu [Obrazek: R2hadNS.png]. Aby je łatwo znaleźć na mapie, możesz przejść do zakładki Miejsca, która będzie wyróżniać tylko stacje benzynowe, warsztaty, garaże i główne zadania.

[Obrazek: 8e661161925.png] Strateg  Brąz
Wygrywaj ponownie te same zawody fabularne, by zdobyć karty Speed
Po wygraniu wyścigu możesz go powtórzyć. Aby zdobyć to trofeum, po prostu uruchom ponownie wyścig, który wcześniej wygrałeś i ponownie zajmij 1 miejsce.

[Obrazek: 821b1161926.png] Gwiaździsty sztandar  Brąz
Zamontuj kompletne wyposażenie marki Americana
Marka Americana jest oznaczona na czerwono w warsztacie.
To trofeum możesz zdobyć w warsztacie lub na torze bezpośrednio po wygranym wyścigu (gdy losujesz i ewentualnie montujesz ostatnią kartę speed danego rodzaju). Musisz wyposażyć dowolne auto w karty speed marki Americana. Nie ważne na jakim poziomie są karty. Ważne aby były tylko tego producenta. Jedna ważna uwaga- trofeum nie pojawi się jeżeli wyposażymy auto w karty speed w garażu (tak było w moim przypadku).

[Obrazek: NFSAMERICANA.jpg]

[Obrazek: 558f1161927.png] Poza prawem  Brąz
Zamontuj kompletne wyposażenie marki Outlaw

Marka Outlaw jest oznaczona na pomarańcowo w warsztacie.
To trofeum możesz zdobyć w warsztacie lub na torze bezpośrednio po wygranym wyścigu (gdy losujesz i ewentualnie montujesz ostatnią kartę speed danego rodzaju). Musisz wyposażyć dowolne auto w karty speed marki Outlaw. Nie ważne na jakim poziomie są karty. Ważne aby były tylko tego producenta. Jedna ważna uwaga- trofeum nie pojawi się jeżeli wyposażymy auto w karty speed w garażu (tak było w moim przypadku).

[Obrazek: NFSOUTLAW.jpg]

[Obrazek: ecf51161928.png] Technomaniak  Brąz
Zamontuj kompletne wyposażenie marki NexTech

Marka NexTech jest oznaczona na niebiesko w warsztacie.
To trofeum możesz zdobyć w warsztacie lub na torze bezpośrednio po wygranym wyścigu (gdy losujesz i ewentualnie montujesz ostatnią kartę speed danego rodzaju). Musisz wyposażyć dowolne auto w karty speed marki Nextech. Nie ważne na jakim poziomie są karty. Ważne aby były tylko tego producenta. Jedna ważna uwaga- trofeum nie pojawi się jeżeli wyposażymy auto w karty speed w garażu (tak było w moim przypadku).

[Obrazek: NFSNEXT.jpg]

[Obrazek: 159e1161929.png] Karbonowy kartel  Brąz
Zamontuj kompletne wyposażenie marki Carbon

Marka Carbon jest oznaczona na zielono w warsztacie.
To trofeum możesz zdobyć w warsztacie lub na torze bezpośrednio po wygranym wyścigu (gdy losujesz i ewentualnie montujesz ostatnią kartę speed danego rodzaju). Musisz wyposażyć dowolne auto w karty speed marki Carbon. Nie ważne na jakim poziomie są karty. Ważne aby były tylko tego producenta. Jedna ważna uwaga- trofeum nie pojawi się jeżeli wyposażymy auto w karty speed w garażu (tak było w moim przypadku).

[Obrazek: NFSCARBON.jpg]

[Obrazek: 605a1161930.png] Pod maską  Brąz
Zamontuj kompletne wyposażenie marki Chidori

Marka Chidori jest oznaczona na różowo w warsztacie.
To trofeum możesz zdobyć w warsztacie lub na torze bezpośrednio po wygranym wyścigu (gdy losujesz i ewentualnie montujesz ostatnią kartę speed danego rodzaju). Musisz wyposażyć dowolne auto w karty speed marki Chidori. Nie ważne na jakim poziomie są karty. Ważne aby były tylko tego producenta. Jedna ważna uwaga- trofeum nie pojawi się jeżeli wyposażymy auto w karty speed w garażu (tak było w moim przypadku).

[Obrazek: NFSCHIDORI.jpg]

[Obrazek: 73071161931.png] Pierwszy cios powala  Brąz
Ukończ wszystkie 5 wyścigów w jednych zawodach Speedlist

Trofeum Online
Aby uzyskać dostęp do trybu wieloosobowego, naciśnij przycisk Options na padzie i przejdź do zakładki Gra Online. Jednorazowe Zawody Speedlist będą pierwszą podświetloną opcją, więc naciśnij X  i pozwól grze szukać graczy. Po znalezieniu lobby zostaniesz dopasowany do graczy w różnych pojazdach na różnych poziomach. Nie ma znaczenia, czy wygrasz, przegrasz, czy nie uda ci się ukończyć wyścigu, jeśli lider jest daleko przed tobą. Jeżeli weźmiesz udział we wszystkich 5 wyścigach trofeum należy do ciebie. Jeżeli natomiast np. podczas pierwszego wyścigu miałeś jazdę swobodną to będziesz musiał jeszcze raz wziąć udział w całych zawodach.

[Obrazek: d4eb1161932.png] Wspinaczka Srebro
Ukończ 10 wyścigów w rankingowych zawodach Speedlist

Trofeum Online
Aby wziąć udział w Rankinowych Zawodach Speedlist , potrzebujesz samochodu z osiągami co najmniej 275.
Po spełnieniu wymagań naciśnij przycisk Options na padzie i przejdź do zakładki Gra Online. Po wzięciu udziału w 10 wyścigach trofeum pojawi się na ekranie. Nie ma znaczenia, czy wygrywasz, przegrywasz, czy nie uda Ci się ukończyć wyścigu, jeśli lider jest daleko przed tobą.

[Obrazek: 1ed91161933.png] Przyjacielska rywalizacja  Brąz
Pobij pierwszą rekomendację Autologa

Trofeum Online
Autolog pokaże Ci czasy / wyniki osób z twojej listy znajomych na PSN przed każdym wyścigiem. Następnie musisz pokonać najlepszy wynik twojego znajomego. Możesz dodać osoby które posiadają grę lub utworzyć drugie konto PSN i dodać siebie do znajomych. Następnie weź udział w wyścigu , ale się w nim nie spiesz , tak aby czas był w nim łatwy do pokonania. Przełącz się na swoje konto główne, aby pokonać czas drugiego konta.

[Obrazek: c5db1161934.png] Wyzwanie na każdy dzień  Brąz
Ukończ pierwsze wyzwanie codzienne

Trofeum Online
Aby zobaczyć wyzwania codzienne, naciśnij Options i w menu wybierz zakładkę Wyzwania. Są różne każdego dnia. Po prostu ukończ jedno z nich, a trofeum wpadnie na twoje konto. Gdy masz połączenie z serwerami EA (jesteś online) to na pewno to trofeum wpadnie bez Twojej ingerencji.

[Obrazek: 4e7f1161935.png] Na radarze  Brąz
Zalicz wszystkie fotoradary
W tym trofeum musisz zaliczyć każdy radar na 1 gwiazdkę. Jednak jeżeli planujesz zdobyć trofeum "Aktywny tryb życia" będziesz musiał zdobyć 3 gwiazdki.

[Obrazek: d7861161936.png] Na pełnym gazie  Brąz
Ukończ wszystkie próby prędkości

W tym trofeum musisz zaliczyć każdą próbę prędkości na 1 gwiazdkę. Jednak jeżeli planujesz zdobyć trofeum "Aktywny tryb życia" będziesz musiał zdobyć 3 gwiazdki.

[Obrazek: bd5b1161937.png] Ślizgawka  Brąz
Ukończ wszystkie strefy driftu
W tym trofeum musisz zaliczyć każdy drift na 1 gwiazdkę. Jednak jeżeli planujesz zdobyć trofeum "Aktywny tryb życia" będziesz musiał zdobyć 3 gwiazdki.

[Obrazek: 0bb21161938.png] Wysokie loty  Brąz
Zalicz wszystkie skoki
W tym trofeum musisz zaliczyć każdy skok na 1 gwiazdkę. Jednak jeżeli planujesz zdobyć trofeum "Aktywny tryb życia" będziesz musiał zdobyć 3 gwiazdki.

[Obrazek: dbdf1161939.png] Idź na całość  Brąz
Zbierz wszystkie żetony Szulera

Żetony szulera zostaną zaznaczone na twojej mapie, gdy znajdziesz się blisko nich. W całym Fortune Valley jest do zebrania 100 żetonów. Żetony szulera wyglądają tak:

[Obrazek: Idz%20na%20calosc.jpg]

[Obrazek: 615b1161940.png] Krąży złoty pieniądz  Srebro
Pokonaj wszystkich 4 szefów krążących kierowców
Patrz trofeum "Kto tu rządzi"

[Obrazek: 7d461161941.png] Łam zasady  Brąz
Przebij się przez wszystkie billboardy
W całym Fortune Valley znajduje się łącznie 30 billboardów. Będą one pokazane na mapie za pomocą niebieskiej ikony planszy. Aby łatwiej je dostrzec na mapie, przejdź do zakładki Do Zebrania. Gdy zbliżysz się do billboardu, zostanie on zaznaczony na mapie i z łatwością znajdziesz wszystkie do końca gry. Jeśli jednak masz problem z ich znalezieniem wideo poniżej:

[Obrazek: 45971161942.png] Złota rączka  Brąz
Wygraj wyścig po tuningu na trasie
Przed rozpoczęciem wyścigu naciśnij  down  ,aby wykonać tuning na trasie. Gdy menu TUNING się otworzy po prostu zmień jedną z następujących opcji: 
  • Kontrola stabilizacji
  • Siła docisku
  • Czułość kierownicy. 
Po wygranym wyścigu trofeum wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: 4a461161943.png] Składak  Brąz
Wygraj zawody wrakiem
Po zlokalizowaniu wszystkich części wraku i złożeniu go (patrz trofeum Dla jednego śmieć, aby uzyskać więcej informacji) wygraj nim dowolny wyścig a trofeum będzie twoje.

[Obrazek: 368b1161944.png] Rzutem na taśmę  Brąz
Wygraj wyścig na torze, zaczynając ostatnie okrążenie na końcu stawki
Najłatwiejszym wyścigiem jest "Okrążenie Miasta" w prawym dolnym rogu mapy. W tym wyścigu jedziesz 2 okrążenia autostradą wokół miasta. Każde okrążenie ma długość 10km. Przez całe pierwsze okrążenie jedź za przeciwnikami i pozostań na ostatniej pozycji (w tym przypadku 8). Następnie na drugim okrążeniu  musisz wszystkich dogonić i stać się pierwszym. 10 km to mnóstwo miejsca, aby dogonić przeciwników. Ustaw grę na łatwym poziomie trudności i wybierz samochód, który ma dużą prędkość maksymalną. Musisz zakończyć na 1. pozycji aby trofeum pojawiło się na Twoim koncie.

[Obrazek: 32681161945.png] Hiperprędkość  Brąz
Osiągnij prędkość 386,24 km/h (240 mph) w dowolnym samochodzie
Możesz to zrobić za pomocą Koenigsegg Regera. I tak musisz go kupić go do trofeum "1500 KM ... Spoko". Idź na dowolną długą drogę, użyj Nitro i z łatwością osiągniesz 386 km/h na godzinę w ciągu kilku sekund.

[Obrazek: 5dbf1161946.png] 1500 KM... Spoko  Brąz
Wygraj wyścig Koenigseggiem Regerą, nie uszkadzając go

Koenigsegg Regera odblokowuje się po ukończeniu ostatniej misji fabularnej. Do tego trofeum musisz kupić wersję wyścigową u dealera wyścigowego, a nie w wersji drag! Wygrana wyścigu Drag z Regerą w wersji Drag nie odblokuje trofeum.
Regera kosztuje 882 450$ . Możesz zarabiać kasę, powtarzając wyścigi i sprzedając samochody i/lub ulepszenia , których już nie potrzebujesz. 
Zagraj w wyścigu "Nocny Wyścig". Jest na obszarze pustyni pośrodku mapy i jest to chyba najkrótszy wyścig w grze. Przejechanie trasy zajmuje około 90 sekund. Musisz zająć pierwsze miejsce w wyścigu, nie uderzając w żadne inne samochody, barierki, ściany, skały itp.
Możesz uderzać w znaki drogowe, nie uszkadzając samochodu. Jeśli trafisz na coś innego niż znaki drogowe, uruchom ponownie wyścig, aby spróbować ponownie. Może Ci to zająć kilka prób. Co najważniejsze, powinieneś spróbować wyprzedzić wszystkich przeciwników na pierwszym ostrym zakręcie drogi. Najtrudniejszą częścią jest nie trafiać w przeciwników, ponieważ prowadzą bardzo lekkomyślnie. Im szybciej przejmiesz prowadzenie, tym lepiej. Nadal musisz jednak jechać szybko. W przeciwnym razie przeciwnicy dogonią cię i prawdopodobnie uderzą twoje auto od tyłu. Po prostu ćwicz wyścig kilka razy, a na pewno się uda.

[Obrazek: 944b1161947.png] Idealna zmiana  Brąz
Wygraj rundę wyścigów drag, wykonując same idealne zmiany biegów
Wyścig drag to wyścig na 1/4 mili z ręczną zmianą biegów. Aby wykonać zmianę biegu, naciśnij triangle  . Aby wykonać "idealną zmianę ", u góry ekranu pojawi się pasek, gdy strzałka trafi w ciemnozieloną część paska wciśnij triangle . Nie musisz wykonywać perfekcyjnego startu dla idealnej zmiany biegów.

[Obrazek: 40231161948.png] Rozwałka  Srebro
Rozwal 100 ścigających cię pojazdów
Będziesz miał dużo okazji do rozbicia 100 pojazdów w trakcie gry. Przede wszystkim są to misje Jess gdzie co chwila pojawia się jakiś glina Smile. Do zaliczenia tego trofeum musisz zniszczyć 100 wozów policyjnych i/lub nieoznakowanych wozów Familii. Aby sprawdzić ile mamy zniszczonych pojazdów przyciskamy Options na padzie > Dziennik> Statystyki kierowcy i na samym dole mamy Zniszczone Wozy Pogoni.

[Obrazek: 4c261161949.png] Aktywny tryb życia  Srebro

Zdobądź 3 gwiazdki za wszystkie wyczyny w grze
Do tego trofeum potrzebujesz 3 gwiazdek we wszystkich fotoradarach, próbach prędkości, strefach driftu i skokach. Te wyzwania pojawiają się na mapie, gdy zbliżysz się do nich. Jeżdżąc po wszystkich drogach odblokujesz ich lokalizacje na mapie. Otrzymujesz ocenę gwiazdkową na podstawie wyników. 3 gwiazdki to najwyższa ocena. Najlepiej z tym poczekać, aż do ukończenia fabuły. Zdobycie 3 gwiazdek wymaga najszybszych samochodów w grze.
W sumie istnieje 145 wyzwań (435 gwiazdek):

30 skoków (90 gwiazdek) - Musisz przejechać rampą i skoczyć jak najdalej. Łatwe do zdobycia po zainstalowaniu modyfikacji do przyspieszenia i skoku.
40 prób prędkości (120 gwiazdek) - Wymaga przejechania kilku punktów kontrolnych z określoną prędkością.
45 fotoradarów (135 gwiazdek) - Wymaga przejechania przed fotoradarem z dużą prędkością.
30 Stref driftu (90 gwiazdek) - Wymaga zdobycia określonej ilości punktów driftu na krótkim torze. Wynik obliczany jest przez kąt driftu, prędkość i mnożnik. Zebranie wszystkich mnożników po drodze i nie rozbicie się o nic (co zeruje mnożnik) ma kluczowe znaczenie.

[Obrazek: e9601161950.png] Kto tu rządzi?  Złoto
Wygraj wszystkie zawody i pokonaj wszystkich krążących kierowców w grze

Krążący kierowcy pojawią się dopiero wtedy, gdy pokonasz ich w kampanii, więc za zdobycie tego trofeum będzie się można brać po ukończeniu gry.
Krążący kierowcy są oznaczeni na mapie za pomocą zielonej strzałki i są rozstawieni po całym świecie gry. Jeżdżą cały czas po tej samej trasie.
Aby zdobyć to trofeum, musisz ukończyć grę, a następnie pokonać krążących kierowców, a także ich szefów. Aby pokonać krążącego kierowcę, musisz zdobyć 100 punktów lub dojechać przed nim do mety. Po pokonaniu zawodników o randze żółtodzioba, zawodowca i weterana, boss będzie dostępny dla ciebie.

Liga 73:
  • Bell
  • Nassim
  • El Coco
  • Gearbox
  • Udo Roth - Szef
Kompania Ryzykantów:
  • Cletus
  • Leanne
  • Peach
  • Forrest
  • Holtzmann - Szef
Srebrna 6:
  • Cassandra
  • Black Mamba
  • Slipstream
  • Wildcard
  • Gallo Rivera - Szef
Klub 1% :
  • Evangeline
  • Jesse
  • Lindsay
  • De’Aaron
  • Natalia Nova - Szef

[Obrazek: 70d71161951.png] Wyrolowany  Brąz
Pokonaj Jessego Wellensa w pojedynku
Jesse Wellens to krążący kierowca z klubu 1% , który jeździ po mieście w prawym dolnym rogu mapy. Jest on oznaczony zieloną strzałką na mapie (tak jak wszyscy inni krążący kierowcy). Gdy przewijasz zielone strzałki, możesz zobaczyć, kim jest zawodnik. Poszukaj tego, który nazywa się "Jesse".

Zdobędziesz je po drodze jeżeli planujesz zdobyć trofeum "Kto tu rządzi?".

[Obrazek: Jesse.jpg]

[Obrazek: 27cd1161952.png] Gwiazdy z okładki  Srebro
Zdobądź BMW M5 2017, Nissana Skyline GT-R (1999) i Chevroleta Bel Air
BMW M5 2017 można kupić w salonie z samochodmi do Driftu (125 450$), Skyline GT-R 1999 kupimy od Dealera wyścigowego (92 850$ ), a Chevrolet Bel Air to wrak, który wymaga znalezienia 5 części i będzie możliwy do odnalezienia po pierwszej serii zadań "Ucieczki"

[Obrazek: 58231161953.png] Niewiarygodna jazda  Brąz
Zdobądź ponad 350 000 pkt. w BMW M5 2017 podczas próby driftu
Najpierw musisz przejść do końca rozdziału 4 (Otwarte Niebo) i pokonać Aki Kimurę. Wtedy BMW M5 odblokuje się w salonie z samochodami do Driftu (dealer jest oznaczony na mapie świata zieloną ikoną).
BMW M5 kosztuje 125 450$ . Upewnij się, że kupujesz M5, a nie inne BMW. Tylko w BMW M5 możesz zdobyć to trofeum, inne samochody tego producenta się nie liczą!

Teraz zagraj w drift "Dzielnicowy Drift" (jest dostępny na terenie miasta z lewej strony). Jeśli zdobycie tych 350k stwarza Ci problem zalecam ,abyś najpierw dokonał modyfikacji samochodu do 399 poziomu.
Twój wynik driftu jest kombinacją prędkości i kąta driftu. Dodatkowo gdy driftujesz kilka sekund uruchamia się mnożnik. Mnożnik zwiększa się, gdy driftujesz i spada, gdy przestajesz. Użycie Nitro zamrozi mnożnik. Użyj Nitro pomiędzy driftami, aby utrzymać mnożnik na wysokim poziomie. 
W razie dalszych problemów spróbuj zdobyć 350k w najdłuższym wyścigu drift "Król Driftu". Znajduje się on w prawym górnym rogu mapy i będzie dostępny po ukończeniu 4 rozdziału.

[Obrazek: 04571161954.png] Superauta na śniadanie  Brąz
Pokonaj wszystkich krążących kierowców z Klubu Jednego Procenta w Nissanie GT-R

Do tego trofeum musimy zakupić samochód Nissan GT-R Premium (edycja wyścigowa). Kosztuje 143 150$ u dealer-a wyścigowego (dealer wyścigowy jest na górze mapy i jest zakryty ikoną stacji benzynowej). Pamiętaj, aby zmodyfikować auto do poziomu 399. Jeden z krążących kierowców ma poziom 390 i byłby trudny do pokonania samochodem o niższym poziomie. Zawodnicy klubu 1% są pokazani na mapie świata jako zielone strzałki, tak jak wszyscy inni krążący kierowcy. Kiedy przewijasz zieloną strzałkę, pokazuje ona nazwę zawodnika i zdjęcie klubu, do którego należą. Musisz pokonać te, które mają obrazek Klubu 1%. Wystarczy ich pokonać raz, nie ma znaczenia, czy pokonasz ich na poziomie żółtodzioba, zawodowca lub weterana. Oczywiście, pokonanie ich na poziomie żółtodzioba jest najłatwiejszą opcją. Jeśli pokonałeś już wszystkich kierowców, po prostu pokonaj ich ponownie na weteranie, a odblokujesz trofeum. 

Zawodnikami klubu 1% są:
  • De’Aaron
  • Jesse
  • Lindsay
  • Evangeline
  • Natalia Nova - szefowa

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości