Dołącz do społecznośći Playstationtrophies.pl na swojej konsoli i pochwal się najnowszym trofeum

  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Horizon: Zero Dawn - Poradnik + Droga do platyny
#1
Platyna 
[Obrazek: horizonnnn.jpeg]

Poziom Trudności 2/10
Ilość trofeów do zdobycia: Offline:  56 [1 Platyna mała  | 2 Złoto małe  | 5 Srebro małe  | 48 Brąz mały  ]
Ilość trofeów do zdobycia: Online: 0
Czas potrzebny do zdobycia platyny: 20-35h z pomijaniem przerywników i dialogów, 35-60 bez pomijania przerywników i dialogów
Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 1
Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: Brak
Poziom Trudności wpływa na trofea?: Nie
Kody wyłączające trofea: Brak kodów
Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): Nie

Droga do platyny:

Dostępne poziomy trudności: Łatwy, Normalny, Trudny i Bardzo Trudny. Poziom trudności nie wpływa na trofea, tak więc to na jakim będziemy grać zależy tylko od nas. Poziom trudności można zmieniać w dowolnej chwili w menu ustawień.

Wykonuj misje główne, aż do misji "Nadejście Cienia" i zbierz wszystkie 5 Ogniw.

W grze znajduje się 13 sprzymierzeńców, którzy mogą dołączyć do Aloy w ostatniej bitwie. Aby do nas doączyli należy wykonać szereg Misji Pobocznych i Zadań (po więcej informacji zajrzyj do trofeum Wszyscy sprzymierzeńcy przybyli Brąz mały ). Dopiero wtedy należy rozpocząć ostatnią misję "Nadejście Cienia". Gdybyś jednak ukończył misję wcześniej możesz ją powtarzać bez końca i wciąż zdobyć trofeum. Twoje wybory w dialogach nie mają większego znaczenia jako, że nie wpływają one na sprzymierzeńców, ani na trofea.

W czasie wykonywania Misji Głównych rozglądaj się za 5 Ogniwami. Cztery z nich znajdują się w obszarach Misji Głównych, do których można jednak wracać nawet po ukończeniu fabuły. Zaoszczędzi Ci to czasu jeśli zdecydujesz się zebrać je przy pierwszej możliwej okazji. Są one potrzebne do trofeum Zdobyto ubiór ze splotem osłony Brąz mały. Pancerz ten jest niezwykle mocny i sprawia, że jesteśmy praktycznie nieśmiertelni do momentu wyczerpania się energii, która odnawia się po kilku sekundach jeśli nie otrzymujemy obrażeń. Jest odporny na każdy rodzaj obrażeń, nawet od upadku. Gra staje się znacznie łatwiejsza, dlatego im szybciej go zdobędziesz, tym lepiej.

Jeśli chodzi o znajdźki, warto zbierać wszystko co napotkasz po drodze: Metalowe Kwiaty, Banuckie Figurki, Widokówki, Starożytne Naczynia, a także kończyć Misje Poboczne, Zadania, Obozy Bandytów, Żyrafy, Kotły, Skażone Strefy i Wyzwania Łowieckie. Warto też używać Fokusa do skanowania wszystkich rodzajów maszyn z jakimi przyjdzie Ci się zmierzyć. Zaoszczędzi to czasu w późniejszym czyszczeniu.

Wszystkie znajdźki można zdobyć nawet po ukończeniu wątku głównego!

[Obrazek: g7dee4.png] Platyna
Wszystkie trofea zdobyte
Zdobyto wszystkie trofea Horizon Zero Dawn.

Zdobądź wszystkie pozostałe trofea.

[Obrazek: d86557.png] Brąz
Zabito z ukrycia 10 maszyn
Wykonano zabicie z ukrycia 10. maszyn.

Wymagana umiejętność: Bezszelestny cios

Najpierw musisz odblokować umiejętność Bezszelestny cios z drzewka Tropicielki. Umiejętność kosztuje 1 Punkt Umiejętności. Aby jej użyć należy zakraść się do przeciwnika i wcisnąć  R1, co postkutkuje natychmiastową śmiercią ludzi i małych maszyn. Jeśli użyjesz tej umiejętności przeciwko większej maszynie, zadasz tylko duże obrażenia.

Najłatwiej jest schować się w trawie i zwabić przeciwnika kamieniem np. Czujkę lub Bieguna. Należy pamiętać, że zabójstwa przy użyciu umiejętności Cios z góry również wliczają się do tego trofeum.

[Obrazek: j13jdb.png] Brąz
3 ciosy z góry
Zabito 3 wrogów z użyciem umiejętności ciosu z góry.

Najpierw należy odblokować umiejętność Cios z góry z drzewka Tropicielki. Umiejętność kosztuje 2 Punkty Umiejętności. Aby jej użyć należy zakraść się do przeciwnika i wcisnąć  R1, gdy ten znajduje się pod nami.

Wystarczy wejść na niewielką platformę lub skalne wzniesienie i zwabić przeciwnika kamieniem. Tak samo jak poprzednio umiejętność działa tylko na małe maszyny i ludzi.

[Obrazek: 114d83.png] Brąz
Oderwano 10 elementów
Odłączono 10 elementów od maszyn w trakcie walki.

Wszystkie maszyny mają na sobie części takie jak broń lub części podatne na konkretny rodzaj obrażeń. Trafianie w te części sprawi, że odpadną po przyjęciu pewnej ilości obrażeń. Wciśnięcie  R3 aktywuje Fokus, który umożliwia przeskanowanie maszyny i podświetlenie tych części i wrażliwych punktów na kolor żółty.

Najłatwiej jest to zrobić przy użyciu Łuku Wyborowego i Strzał Rozrywających, które natychmiastowo odrywają części z maszyn niezależnie od ich wielkości i posiadanego zdrowia. Łuk ten można kupić np. w Południku u kupców.

Udaj się do Siedliska Maszyn (są zaznaczone na mapie) jakiejś większej maszyny np. Gromoszczęka i zestrzel części.

Warto dodać, że nie trzeba się szczególnie skupiać na tym trofeum, gdyż wpadnie ono naturalnie poprzez grę. W czasie walk będziesz trafiał w części bardzo często, jako iż jest to najskuteczniejsza i najszybsza metoda pokonywania maszyn. Można strącać części również przy użyciu włóczni po wykupieniu kilku umiejętności z drzewka Wojowniczki.

[Obrazek: 34be87.png] Brąz
10 maszyn zabitych przez podatność
Zabito 10 maszyn podatnych na ogień, gdy płonęły, lub podatnych na zimno, gdy były zamrożone.

Do tego trofeum zaleca się użycia Łuku Myśliwskiego ze Strzałą Ognistą, Łuku Bojowego ze Strzałą Zamrażającą lub Procy z Pociskami Mrożącymi

Skanując maszyny Fokusem można odkryć ich wrażliwość na konkretny rodzaj obrażeń, w tym wypadku na ogień i zimno. Trafienie np. Ognistą Strzałą nie daje natychmiastowego efektu. Nad przeciwnikiem pojawia się kółko, po którego zapełnieniu, co może wymagać zazwyczaj kilku strzałów, przeciwnik otrzymuje pełne obrażenia w wypadku ognia lub po zamrożeniu (które same w sobie nie zadaje obrażeń) całe ciało staje się wrażliwym punktem i trafienie w dowolne miejsce zadaje duże obrażenia.

Maszyny wrażliwe na Ogień:
Piłoząb
Nadymacz Mrożący
Jastrząbłysk
Skaziciel
Niszczyciel
Kłapak
Uśmiercacz
Skażone Maszyny

Maszyny Wrażliwe na Zimno:
Bysior
Nadymacz Ognisty
Skałokrusz

[Obrazek: 7d1e84.png] Brąz
Oderwano 5 sztuk ciężkiej broni
Odłączono od maszyn 5 sztuk ciężkiej broni podczas walki.

Do tego trofeum zaleca się użycia Łuku Wyborowego i Strzał Rozrywających

W grze można natknąć się na 3 rodzaje maszyn posiadających Broń Ciężką jako swoje części. Zaleca się wykorzystanie Fokusa przy pomocy  R3 i przeskanowanie maszyny do zlokalizowania omawianych komponentów. Wystarczy jedna celna Strzała Rozrywająca, aby pozbawić maszyny Broni Ciężkiej. Po usunięciu Broń Ciężka leżąca na ziemi oznaczona jest żółtą ikoną z celownikiem.

Maszyny z Bronią Ciężką:
Niszczyciel
Gromoszczęk
Uśmiercacz

[Obrazek: 5bd48g.png] Brąz
Zdominowano 7 typów maszyn
Odblokowano i wykorzystano dominację 7 różnych typów maszyn.

W trakcie przechodzenia wątku głównego nauczysz się zdolności Dominacji, która pozwala na przejmowanie kontroli nad maszynami. Aby odblokować Dominacje nad kolejnymi rodzajami maszyn musisz udać się do podziemi zwanych Kotłami. W całej grze są tylko 4, a każdy daje możliwość Dominacji innych maszyn.

Lista wszystkich Kotłów i Dominacji:

Kocioł PSI:
Czujka
Czerwonooka Czujka
Żyraf
Biegun
Śmigacz
Wielkogłów

Kocioł SIGMA:
Żuwacz
Złomiarz
Lancoróg
Piłoząb

Kocioł KSI:
Jastrząbłysk
Nękacz
Nadymacz Ognisty
Nadymacz Mrożący
Behemot

Kocioł RO:
Długonóg
Krabołaz
Kłapak
Niszczyciel
Bysior

Kocioł ZETA:
Gromoszczęk
Burzoptak
Skałokrusz

Aby zdominować maszynę należy się do niej zakraść i przytrzymać  triangle, aż do zapełnienia kółka. Jeśli maszyna cię wykryje nie będzie można jej zdominować.

[Obrazek: 015g81.png] Brąz
30 wrogich ludzi trafionych w głowę
Zabito 30. wrogich ludzi trafieniami w głowę.

Do tego trofeum zaleca się używania Łuku Wyborowego ze Strzałami Celnymi, gdyż zadają one bardzo duże obrażenia i zazwyczaj jeden strzał w głowę zabija przeciwnika. Warto także wykupić umiejętność Skupienie za 1 Punkt Umiejętności z drzewka Wojowniczki. Umiejętność ta pozwala na chwilowe spowolnienie czasu podczas celowania z łuku po wciśnięciu  R3. Trzeba pamiętać, że do tego trofeum liczą się tylko zabójstwa ludzi. Wielu można znaleźć w Obozach Bandytów lub w Misjach Głównych i Misjach Pobocznych. W razie gdybyś ukończył już wszystkie misje i wciąż nie zdobył tego trofeum, wrogich ludzi można spotkać także na szlakach głównie w rejonach pustynnych. Pojawiają się oni losowo.

Można również powtarzać ostatnią Misję Główną "Nadejście Cienia", w której na początku walczymy z kilkoma przeciwnikami ludzkimi.

[Obrazek: 843g8e.png] Brąz
Przewrócono 23 manekiny żuwaczy
Znaleziono i przewrócono wszystkie manekiny żuwaczy w regionie Nora.

W regionie Nora znajdują się 23 manekiny żuwaczy. Wyglądają one jak jeleń zrobiony ze słomy, drewna, płytek pancerza maszyny oraz z małej kolorowej tarczy treningowej do łuku. Można je zniszczyć za pomocą Włóczni korzystając z Silnego Ataku przy pomocy  R2.

Należy zaznaczyć, że nie są one w żaden sposób pokazane na mapie. Można jednak w statystykach sprawdzić ile udało się ich zniszczyć. Poniżej filmik z dokładnymi lokacjami manekinów:

[Obrazek: e8b47j.png] Brąz
Pierwsza modyfikacja
Użyto zwoju lub splotu na broni lub stroju z możliwością modyfikacji.

Zwoje i Sploty często wypadają z pokonanych przeciwników. Im mocniejszy przeciwnik tym większa szansa na lepszą modyfikację. Dzielą się one na Niepospolite, Rzadkie i Bardzo Rzadkie.

Rzadkość nie ma znaczenia w przypadku tego trofeum. Aby użyć Zwoju lub Splotu należy udać się do menu Wytwarzania, a następnie wybrać broń lub strój i umieścić w gnieździe jeśli takowe dany przedmiot posiada. Warto zaznaczyć, że nie każdy zwój pasuje do danej broni. W przypadku strojów można użyć dowolnego splotu.

[Obrazek: 46g383.png] Brąz
Zabito wszystkie maszyny zaopatrzeniowe
Zabito co najmniej jeden egzemplarz każdego typu maszyny zaopatrzeniowej.

Patrz trofeum Wszystkie maszyny skatalogowane Brąz mały

[Obrazek: 6gj688.png] Brąz
Zabito wszystkie maszyny zwiadowcze
Zabito co najmniej jeden egzemplarz każdego typu maszyny zwiadowczej.

Patrz trofeum Wszystkie maszyny skatalogowane Brąz mały

[Obrazek: b350j5.png] Brąz
Zabito wszystkie maszyny bojowe
Zabito co najmniej jeden egzemplarz każdego typu maszyny bojowej.

Patrz trofeum Wszystkie maszyny skatalogowane Brąz mały

[Obrazek: g7de64.png] Brąz
Zabito wszystkie maszyny transportowe
Zabito co najmniej jeden egzemplarz każdego typu maszyny transportowej.

Patrz trofeum Wszystkie maszyny skatalogowane Brąz mały

[Obrazek: d86537.png] Brąz
Osiągnięto poziom 10
Osiągnięto 10. poziom gracza.

Patrz trofeum Osiągnięto poziom 50 Brąz mały

[Obrazek: j13j3b.png] Brąz
Osiągnięto poziom 25
Osiągnięto 25. poziom gracza.

Patrz trofeum Osiągnięto poziom 50 Brąz mały

[Obrazek: 114d43.png] Brąz
Osiągnięto poziom 40
Osiągnięto 40. poziom gracza.

Patrz trofeum Osiągnięto poziom 50 Brąz mały

[Obrazek: 34beb7.png] Brąz
Osiągnięto poziom 50
Osiągnięto 50. poziom gracza.

Grę zaczynamy automatycznie z poziomem 3, gdy Aloy jest już dorosła ("Na czubku włóczni"). Aby awansować trzeba zdobywać Doświadczenie, które zdobywamy poprzez wykonywanie misji, zadań, wszelkich aktywności pobocznych i zabijania przeciwników.

Nie ma potrzeby farmienia doświadczenia, gdyż poziom 50 osiągniemy naturalnie poprzez czyszczenie mapy i wykonywanie pozostałych trofeów. Przechodząc same Misje Główne, aż do "Nadejście Cienia" zdobędziemy ponad 30 poziom.

[Obrazek: 7d1e14.png] Brąz
Wszystkie umiejętności opanowane
Opanowano wszystkie dostępne umiejętności.

Aby zdobyć to trofeum należy nauczyć się wszystkich umiejętności, których jest łącznie 36 w trzech Drzewkach Umiejętności:

Tropicielka
Wojowniczka
Karmicielka

Aby nauczyć się umiejętności wymagane są Punkty Umiejętności. Zdobywamy je poprzez awansowanie na kolejne poziomy i wykonywanie niektórych misji. Potrzeba 81 Punktów Umiejętności, aby wyuczyć się wszystkich umiejętności. Możliwym jest, aby nauczyć się wszystkiego przed osiągnięciem poziomu 50. Po nauczeniu się wszystkich umiejętności nie będziemy już otrzymywać Punktów Umiejętności nawet jako nagrodę za misję.

[Obrazek: 5bd4dg.png] Brąz
Zdominowano pierwszego żyrafa
Wspięto się na żyrafa i uzyskano dostęp do jego informacji.

Patrz trofeum Zdominowano wszystkie żyrafy Srebro małe

[Obrazek: 015g51.png] Brąz
Oczyszczono pierwszy obóz bandytów
Wyzwolono osadę opanowaną przez klan bandytów.

Patrz trofeum Oczyszczono wszystkie obozy bandytów Srebro małe

[Obrazek: 843g3e.png] Brąz
Zdominowano pierwszy rdzeń
Dotarto do rdzenia Kotła i uzyskano z niego informacje.

Patrz trofeum Zdominowano wszystkie rdzenie Srebro małe

[Obrazek: e8b4bj.png] Brąz
Wszystkie półsłońca na jednym z terenów
Zdobyto co najmniej znak półsłońca we wszystkich trzech próbach na jednym z terenów łowieckich.

Patrz trofeum Wszystkie półsłońca na wszystkich terenach Srebro małe

[Obrazek: 46g3g3.png] Brąz
Żarsłońca na jednym z terenów
Zdobyto znak żarsłońca we wszystkich trzech próbach na jednym z terenów łowieckich.

Patrz trofeum Wszystkie żarsłońca na wszystkich terenach Złoto małe

[Obrazek: 6gj6j8.png] Brąz
Oczyszczono pierwszą skażoną strefę
Zabito wszystkie skażone maszyny w danej skażonej strefie.

Patrz trofeum Oczyszczono wszystkie skażone strefy Srebro małe

[Obrazek: b35055.png] Srebro
Zdominowano wszystkie żyrafy
Wspięto się na wszystkie żyrafy i uzyskano dostęp do ich informacji.

W grze znajduje się 5 Żyrafów zaznaczonych na mapie. Musisz się na nie wspiąć i zdominować. Żyrafy to największe maszyny w grze. Nie są one wrogie i zawsze poruszają się po predefiniowanej ścieżce, którą możesz zaznaczyć używając Fokusa.

Aby zdominować Żyrafa trzeba wspiąć się na jego głowę. Dominowanie Żyrafów odkrywa szczegóły i pewne miejsca na mapie takie jak Siedliska Maszyn. Na początku należy znaleźć wyższy punkt, z którego będzie można wskoczyć na Żyrafa. Gdy znajdziesz się w pobliżu takiego miejsca Aloy zawsze skomentuje, że z tego miejsca może dostać się na Żyrafa. Następnie trzeba wspiąć się na szczyt po żółtych elementach i zdominować maszynę.

[Obrazek: g7ded4.png] Srebro
Oczyszczono wszystkie obozy bandytów
Wyzwolono wszystkie osady opanowane przez klany bandytów.

W grze znajduje się 6 Obozów Bandytów zaznaczonych na mapie niebieską czaszką. Należy po prostu wybić wszystkich bandytów w obozie, aby go wyzwolić. Wewnątrz pojawi się wtedy Kupiec i Ognisko.

Wskazówka: Rozmowa z Nilem nie jest wymagana. Jeśli jednak z nim porozmawiasz pomoże Ci on w przejęciu obozu i dowiesz się więcej o jego historii.

[Obrazek: d86567.png] Srebro
Zdominowano wszystkie rdzenie
Dotarto do rdzeni wszystkich Kotłów i uzyskano z nich informacje.

W Horizon: Zero Dawn Kotły są swoistymi odpowiednikami podziemi. W grze są 4 Kotły zaznaczone na mapie niebieskim trójkąto podobnym symbolem. Każdy odblokowuje Dominacje do Włóczni. Dominacji używa się, aby przejmować kontrolę nad maszynami by walczyły po naszej stronie.

Poniżej film przedstawiający lokalizację i przejście każdego z Kotłów:

[Obrazek: j13jgb.png] Srebro
Wszystkie półsłońca na wszystkich terenach
Zdobyto co najmniej znak półsłońca we wszystkich próbach na wszystkich terenach łowieckich.

Patrz trofeum Wszystkie żarsłońca na wszystkich terenach Złoto małe

[Obrazek: 114d63.png] Złoto
Wszystkie żarsłońca na wszystkich terenach
Zdobyto znak żarsłońca we wszystkich próbach na wszystkich terenach łowieckich.

W grze można wziąć udział w Próbach Łowieckich, aby zdobyć Żarsłońca (najlepszy wynik) lub Półsłońca (średni wynik). Są to małe wyzwania, które mają na celu przetestować Twoje umiejętności. Każdy Teren Łowiecki posiada 3 różne wyzwania. Na mapie znajduje się 5 takich obszarów co daje łącznie 15 wyzwań. Obszary te są oznaczone na mapie niebieską ikoną z łukiem.

Niektóre wyzwania będą wymagały użycia konkretnej broni lub nawet umiejętności np. Dominacji danego typu maszyny, co oznacza, że dopóki nie spełnimy tych wymagań nie będziemy mogli wziąć udziału w próbie. Wszystkie wyzwania oparte są na czasie. Aby zdobyć najlepszy wynik nie można przekroczyć pewnego progu czasowego.

Poniżej filmik przedstawiający jak zdobyć Żarsłońca we wszystkich próbach:

Linia czasu:

Tereny Łowieckie Nora:

#1 – 0:05
#2 – 2:58
#3 – 4:39

Tereny Łowieckie Dolinożlebu:

#4 – 6:35
#5 – 7:56
#6 – 9:57

Tereny Łowieckie Długiejwody:

#7 – 10:56
#8 – 12:46
#9 – 14:06

Tereny Łowieckie Słonecznych Bruzd:

#13 – 16:23
#14 – 18:14
#15 – 21:19

Tereny Łowieckie Krzemiennych Ostróg:

#10 – 24:08
#11 – 27:24
#12 – 28:31

[Obrazek: 34beg7.png] Srebro
Oczyszczono wszystkie skażone strefy
Zabito wszystkie skażone maszyny we wszystkich skażonych strefach.

W grze znajduje się 11 Skażonych Stref zaznaczonych na mapie białym kółkiem. W strefach tych trzeba zabić "Skażone Maszyny". Są to silniejsze wersje zwykłych maszyn i ich odpowiedników, które zadają obrażenia od Skażenia. Aby oczyścić strefę należy zabić wszystkie maszyny.

[Obrazek: 7d1e34.png] Brąz
Wszystkie maszyny skatalogowane
Napotkano i przeskanowano fokusem wszystkie typy maszyn.

Wskazówka: Trofeum dostajemy za samo przeskanowanie każdej maszyny, jednak ze względu na trofea wymagające także zabicia każdej z maszyn, będziesz je również zabijał.

W Katalogu Maszyn znajduje się 26 pozycji. Można tam sprawdzić, które maszyny już przeskanowaliśmy, jakie Dominacje mamy odblokowane i co może wypaść z maszyn oraz ich słabe punkty.

Co należy zrobić to użyć zdolności skanujących Fokusa na każdej maszynie. Odblokuje to omawiane trofeum, jednakże zabicie tych maszyn odblokuje także następujące trofea:
Zabito wszystkie maszyny zaopatrzeniowe Brąz mały
Zabito wszystkie maszyny zwiadowcze Brąz mały
Zabito wszystkie maszyny bojowe Brąz mały
Zabito wszystkie maszyny transportowe Brąz mały

Ważną rzeczą jest to, że Skażone Maszyny liczą się tylko do "Skażonych Maszyn". Oznacza to, że zabicie np. Skażonego Skałokrusza nie wlicza się jako zabójstwo Skałokrusza tylko jako Skażonej Maszyny. Trzeba zabić zwykłą wersję maszyny. Także jeden z Behemotów, którego przyjdzie Ci zabić w jednej z Misji Głównych także nie wlicza się do trofeum Zabito wszystkie maszyny transportowe Brąz mały, co oznacza konieczność zabicia innego Behemota .

Poniżej filmik z lokalizacjami maszyn oraz jak szybko je zabić:

Lista maszyn:
1. Czujka
2. Czerwonooka Czujka
3. Żuwacz
4. Śmigacz
5. Biegun
6. Bysior
7. Jastrząbłysk
8. Złomiarz
9. Lancoróg
10. Wielkogłów
11. Długonóg
12. Kłapak
13. Behemot
14. Krabołaz
15. Piłoząb
16. Niszczyciel
17. Nadymacz Ognisty
18. Nadymacz Mrożący
19. Nękacz
20. Skałokrusz
21. Gromoszczęk
22. Burzoptak
23. Skaziciel
24. Uśmiercacz
25. Żyraf (nie można zabić, wystarczy przeskanować i zdominować)
26. Skażona Maszyna

[Obrazek: 5bd4jg.png] Brąz
Pierwsza Widokówka
Znaleziono zapis z punktu Widokówki i uzyskano do niego dostęp.

Patrz trofeum Wszystkie punkty Widokówki Brąz mały

[Obrazek: 015ge1.png] Brąz
Znaleziono pierwszy metalowy kwiat
Odkryto dziwny metalowy kwiat.

Patrz trofeum Wszystkie metalowe kwiaty znalezione Brąz mały

[Obrazek: 843g7e.png] Brąz
Znaleziono pierwszą banucką figurkę
Znaleziono drewnianą figurkę pozostawioną przez banuckiego podróżnika.

Patrz trofeum Wszystkie banuckie figurki znalezione Brąz mały

[Obrazek: e8b45j.png] Brąz
Znaleziono pierwsze starożytne naczynie
Znaleziono starożytne naczynie używane kiedyś przez Przedwiecznych.

Patrz trofeum Wszystkie starożytne naczynia znalezione Brąz mały

[Obrazek: 46g3d3.png] Brąz
Wszystkie punkty Widokówki
Znaleziono wszystkie zapisy z punktów Widokówki i uzyskano do nich dostęp.

Widokówki to jedna ze znajdziek. Łącznie jest ich 12 rozsianych po całym świecie. Od każdego kupca można kupić mapę, która oznaczy wszystkie Widokówki na mapie świata. Mapy nie wskazują dokładnego położenia tylko obszar, w którym należy szukać.

Widokówki umiejscowione są w wyższych punktach z widokiem na większy obszar. Jawią się one jako fioletowa ikona, a obok zawsze leży skrzynka z zapasami. Widokówki nie zapisują się automatycznie. Jeśli zginiesz będziesz musiał ją ponownie zebrać, dlatego zaleca się jak najszybsze zapisanie gry.

Poniżej filmik z lokalizacją wszystkich Widokówek:

[Obrazek: 6gj618.png] Brąz
Wszystkie metalowe kwiaty znalezione
Znaleziono wszystkie metalowe kwiaty.

W grze znajduje się 30 Metalowych Kwiatów. U dowolnego kupca możesz kupić mapę z zaznaczonymi obszarami poszukiwań. Po znalezieniu wszystkich możesz zanieść je do kupca w Południku i wymienić na 3000 Kawałków Metalu i kilka Bardzo Rzadkich modyfikacji. Kwiaty nie zapisują się automatycznie. Jeśli zginiesz będziesz musiał zebrać je ponownie, dlatego zaleca się jak najszybsze zapisanie gry.

Poniżej filmik z lokalizacją wszystkich Metalowych Kwiatów:

[Obrazek: b35015.png] Brąz
Wszystkie banuckie figurki znalezione
Znaleziono wszystkie figurki Arnaka.

W grze znajduje się 6 Banuckich Figurek. U dowolnego kupca możesz kupić mapę z zaznaczonymi obszarami poszukiwań. Figurki znajdują się zawsze wysoko w górach i wymagają długiej wspinaczki. Po drodze widać malowidła na ścianach, które wskazują właściwą ścieżkę. Po odnalezieniu wszystkich można je zanieść do kupca w Południku i wymienić na 1500 Kawałków Metalu i kilka modyfikacji. Figurki nie zapisują się automatycznie. Jeśli zginiesz będziesz musiał je zebrać ponownie, dlatego zaleca się jak najszybsze zapisanie gry.

Poniżej filmik z lokalizacją wszystkich Banuckich Figurek:

[Obrazek: g7de44.png] Brąz
Wszystkie starożytne naczynia znalezione
Znaleziono wszystkie starożytne naczynia.

W grze znajduje się 12 Starożytnych Naczyń. U dowolnego kupca możesz kupić mapę z zaznaczonymi obszarami poszukiwań. Naczynia znajdziesz w niewielkich kupkach starożytnego gruzu z fioletowym znacznikiem. Po odnalezieniu wszystkich możesz je zanieść do kupca w Południku i wymienić na 1500 Kawałków Metalu i kilka modyfikacji. Naczynia nie zapisują się automatycznie. Jeśli zginiesz będziesz musiał je zebrać ponownie, dlatego zaleca się jak najszybsze zapisanie gry.

Poniżej filmik z lokalizacją wszystkich Starożytnych Naczyń:

[Obrazek: d865e7.png] Brąz
Zdobyto ubiór ze splotem osłony
Odzyskano i wykorzystano starożytną technologię.

Misja Poboczna: "Starożytna Zbrojownia"

Do tego potrzebujesz 5 Ogniw, które znajdziesz w obszarach Misji Głównych. Do niektórych z tych miejsc uzyskasz dostęp dopiero po wykonaniu niektórych z nich, jednak będziesz mógł do tych obszarów wracać jeśli przeoczyłeś któreś z Ogniw.

Tak samo jak w przypadku znajdziek Ogniwa nie zapisują się automatycznie po zebraniu. Po śmierci będziesz musiał zebrać je ponownie, dlatego zapisz grę przy pierwszej możliwej okazji lub dojdź do punktu kontrolnego.

Poniżej filmik z lokalizacją wszystkich Ogniw i kombinacją Holozamków w Bunkrze:

Po podniesieniu pancerza otrzymasz skrzynkę, którą należy otworzyć, aby pancerz pojawił się w Twoim ekwipunku.

[Obrazek: j13j7b.png] Brąz
Nauki Rosta wysłuchane
Nauczono się polować i walczyć u boku Rosta.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 114db3.png] Brąz
Pokonano piłozęba
Pokonano piłozęba, który zagrażał Nora.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 34be17.png] Brąz
Triumf podczas Próby
Pokonano przeciwności i zajęto pierwsze miejsce podczas Próby.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 7d1eb4.png] Brąz
Skażenie zwalczone
Zniszczono skażenie w dolinie Nora.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 5bd40g.png] Brąz
Starożytne dzieje poznane
Poznano starożytne dzieje w Ustroniu Stwórcy.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 015g41.png] Brąz
Sieć Zaćmienia wyłączona
Przeniknięto do obozu wojennego Zaćmienia i wyłączono jego sieć.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 843gde.png] Brąz
Prawda odkryta
Odkryto prawdę o Nowym Świcie.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: e8b40j.png] Brąz
Oblężenie Wszechmatki przełamane
Pokonano najeźdźców i przedostano się do wnętrza świętej góry.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 46g373.png] Brąz
Potężna broń zdobyta
Zbadano górę, która upadła, i zdobyto potężną broń.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: 6gj648.png] Brąz
Wszyscy sprzymierzeńcy przybyli
Dzięki staraniom Aloy wszyscy możliwi sprzymierzeńcy przyłączyli się do obrony.

Graj dopóki nie dojdziesz do Misji Głównej: "Nadejście Cienia". Jest to ostatnia Misja Główna w grze. Zanim wykonasz pierwszy krok w tej misji ukończ następujące Misje Poboczne i Zadania:

"Nagroda za zdrajcę" => "Gambit Królowej"
"Chwila Spokoju"
"Zemsta Córki"
"Słońce i Cień"
"Uczcić Poległych"
"Słoneczna Skała"
"Łowy dla Loży" (zadanie) => "Ambona Łowców" => "Najbardziej niebezpieczna z gier" (zadanie) => "Czarnogon"

Poniżej lista imion wszystkich sprzymierzeńców:
1. Aluki
2. Elida
3. Teb
4. Vanesha
5. Uthid
6. Nakoa
7. Janeva
8. Petra
9. Sona
10. Vari
11. Namman
12. Erend
13. Talana

Poniżej filmik z lokalizacją zadań:

[Obrazek: b350d5.png] Złoto
Kres starożytnych maszyn bojowych
Położono kres zagrożeniu ze strony starożytnych maszyn bojowych.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: g7deb4.png] Brąz
Zwycięstwo wspólnie z dowódczynią
Znaleziono dowódczynię Nora i pokonano zabójców w Pierścieniu Metalu.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: d86577.png] Brąz
Uratowano Południk przed wrogiem
Udzielono Erendowi pomocy w badaniu losów Ersy i udaremniono spisek przeciwko Południkowi.

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.

[Obrazek: j13dbb.png] Brąz
Udzielono pomocy zbiegom
Udzielono pomocy Uthidowi i królowi-dziecku Itamenowi w ucieczce przed Carja Cienia.

Misje Poboczne: "Nagroda za Zdrajcę" i "Gambit Królowej"

Aby zdobyć to trofeum należy ukończyć wyżej wskazane Misje Poboczne. "Nagroda za Zdrajcę" zostanie odblokowana wraz z postępami fabuły. Ukończenie tej misji automatycznie da dostęp do misji "Gambit Królowej", po której ukończeniu otrzymujemy trofeum. Ukończenie tych zadań jest potrzebne także do trofeum Wszyscy sprzymierzeńcy przybyli Brąz mały

[Obrazek: 114853.png] Brąz
Upolowano Czarnogona z Talaną
Awansowano w szeregach Loży Łowców i udzielono Talanie pomocy w pokonaniu Czarnogona.

Misje Poboczne i Zadania:
"Łowy dla Loży" (zadanie) => "Ambona Łowców" => "Najbardziej niebezpieczna z gier" (zadanie) => "Czarnogon"

Trofeum otrzymujemy po ukończeniu linii fabularnej związanej z Lożą Łowców. Po zabiciu Czarnogona udaj się do Loży Łowców w Południku i porozmawiaj z Talaną.
Odpowiedz

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości