Usuń tę notatkę
Dołącz do społecznośći Playstationtrophies.pl na swojej konsoli i pochwal się najnowszym trofeum

Usuń tę notatkę
Poszukujemy osób chętnych do pisania poradników. Osoby zainteresowane proszę o kontakt PW



Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dishonored 2 - Poradnik + Droga do platyny
#1
Platyna 
[Obrazek: 3156627-dishonored-2-review-thumb.jpg]


Poziom Trudności: 3/10
Ilość trofeów do zdobycia: Offline:  51 [1 Platyna mała | 2 Złoto małe | 10 Srebro małe | 38 Brąz mały ]
Ilość trofeów do zdobycia: Online: 0
Czas potrzebny do zdobycia platyny: 20 - 25h
Minimalna liczba przejść do zdobycia platyny: 2
Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia gry: 10 (Miejsce trzech zgonów Brąz mały, Znajomość rodzi pogardę Brąz mały, Pamiątki Srebro małe, Dofinansowanie Srebro małe, Kolekcjoner sztuki Srebro małe, Cień Złoto małe, Pieśni Serkonos Brąz mały, Cesarski Mistrz Szpiegów Brąz mały, Czyste ręce Złoto małe, Krąg życiaBrąz mały)
Poziom Trudności wpływa na trofea?: Nie
Kody wyłączające trofea: Brak kodów
Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): Nie


Droga do platyny:


Krok I: Wysoki chaos z jednoczesnym zebraniem wszystkich znajdziek - dowolna postać

Zaleca się ukończenie tego kroku także bez używania mocy, aby zmniejszyć liczbę przejść. Możesz wybrać dowolną postać, jako iż tryb Nowej Gry+ daje dostęp do mocy obydwu postaci. W tym kroku skupisz się na zebraniu wszystkich wymaganych znajdziek - obrazów, przedmiotów dekoracyjnych, przynajmniej 18,000 monet oraz wszystkich dzienników i audiografów na Groźnej Wrędze. Wysoki chaos wiąże się z zabijaniem ludzi i wszczynaniem alarmów więc nie krępuj się jeśli chodzi o dziurawienie oponentów, nawet cywilów.

Krok II: Niski chaos bez zabijania i bez wykrycia na Nowej Grze+

Wybierz postać, którą nie grałeś wcześniej.

Po pierwszym przejściu powinieneś być bardziej zaznajomiony z poszczególnymi poziomami. Pamiętaj, że nie możesz zabić nikogo, ani zostać wykrytym nawet przez Gniazdostróża. Tyczy się to także głównych celów. Często zapisuj grę i nie wykonuj zbędnej eksploracji.
Będziesz musiał zebrać również przynajmniej 13 run i jeden Kościany Amulet. Jeśli chcesz zrobić trofeum związane z mocami zapisuj grę przed wykorzystaniem run i zabiciu/wykryciu, po czym wczytaj grę, aby nie zepsuć całego przejścia.


Kilka ważnych wskazówek:

- tryb Nowej Gry+, odblokowywany po przejściu gry przynajmniej raz, daje dostęp do mocy obydwu postaci niezależnie od tego, którą aktualnie gramy
- wszystkie znajdźki są możliwe do zebrania bez korzystania z jakichkolwiek mocy
- wszelkie przedmioty kolekcjonerskie, wymagane do trofeów, należy zebrać w trakcie jednego przejścia gry
- nie możesz obrabować więcej niż jednego Czarnorynkowego sklepu, aby zdobyć trofeum Pieśni Serkonos Brąz mały
- powinieneś posiadać 13 run już w Misji 5, aby zdobyć trofeum Krąg życia Brąz mały
- obiekt dekoracyjny "Trofeum Ostrze Verbeny" z Misji 6 jest możliwy do zdobycia bez używania mocy. Po więcej informacji oraz filmik zajrzyj do opisu trofeum Pamiątki Srebro małe


[Obrazek: 7dg0bd.png] Platyna
DUNWALLSKIE DNI I NOCE KARNAKI
Zdobądź wszystkie trofea z Dishonored 2

Wpada po zdobyciu wszystkich pozostałych trofeów.


[Obrazek: 5b6706.png] Brąz
Cesarska pieczęć
Udało ci się odzyskać sygnet

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.


[Obrazek: 01b346.png] Brąz
Klejnot Południa
Udało ci się dotrzeć do Karnaki

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.


[Obrazek: 84e5dg.png] Brąz
Wewnętrzna bestia
Sprawa dr Alexandrii Hypatii została załatwiona

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.


[Obrazek: e86307.png] Brąz
Labirynt umysłu
Anton Sokołow został znaleziony w Mechanicznej Rezydencji

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.


[Obrazek: 464e7g.png] Brąz
Noc roku 1849
Masz za sobą wizytę w przeszłości

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.


[Obrazek: 6gb741.png] Brąz
Kradzież duszy
Udało ci się zabrać duszę Delili

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.


[Obrazek: b3egdd.png] Brąz
Precz z diukiem
Diuk Luca Abele został wyeliminowany

Związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia.


[Obrazek: g7g300.png] Brąz
Największy dar
Ostatni znany ci członek rodziny został uratowany

Po części związane z fabułą. Na samym końcu gry po pokonaniu Delili musisz wybrać ocalenie zamienionego/zamienionej w kamień Corvo/Emily i nie siadać na tronie.


[Obrazek: d841jg.png] Brąz
Wolność słowa
Uratuj drukarza gazety Kurier Dunwallski

W Misji 1 po ucieczce z wieży trafisz na ulice. Po lewej stronie znajdziesz budynek z napisem "Dunwall Courier". Udaj się na najwyższe piętro i unieszkodliw strażnika grożącego drukarzowi.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: j145b6.png] Brąz
Śmiertelna kradzież
Wykradnij ciało dla Mindy Blanchard

W Misji 2, niedaleko Czarnorynkowego sklepu natkniesz się na kobietę - Mindy. Będzie nawoływać w twoją stronę. Poprosi ona o odzyskanie ciała pewnej osoby z budynku Rewidentów. Znacznik będzie wskazywał drogę do ciała. Przynieś je z powrotem do Mindy. Będzie się ona teraz znajdować w innym miejscu, bardzo blisko budynku Rewidentów.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 11g050.png] Brąz
Odroczenie egzekucji
Powstrzymaj Najwyższą Straż przed wepchnięciem obywatela na ścianę światła

Na początku Misji 2 udaj się do wrogiego obszaru, gdzie trafisz na Ścianę Światła (elektryczna bariera, która zabije Cię jeśli jej nie przeprogramujesz lub nie wyłączysz). Będzie tam dwóch strażników, którzy próbują wepchnąć cywila w tę właśnie barierę. Zabij ich zanim to zrobią, a trofeum wpadnie.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: 34j036.png] Brąz
Skok odwagi
Zeskocz z najwyższego punktu Addermire i zabij przeciwnika poniżej

W Misji 3 wespnij się na szczyt budynku (wymagane są moce, aby to zrobić) i wykonaj zabójstwo z góry. Będąc nad głową przeciwnika wciśnij R2. Możesz używać kuszy, aby zwabić strażników w dogodne miejsce.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 7dg4jd.png] Brąz
Przeciwserum
Porozmawiaj z dr Hypatią na Groźnej Wrędze

Musisz wyleczyć dr Hypatię w Misji 3. Porozmawiaj z jej asystentem na tyłach laboratorium, gdzie znajduje się dr Hypatia. Stwórz lekarstwo i użyj go na pani doktor (unieszkodliwienie przy użyciu R1 od tyłu lub z powietrza). Porozmawiaj z nią w preludium Misji 4 na Groźnej Wrędze.

Uwaga!
Strzykawka po serum jest jednym z przedmiotów dekoracyjnych potrzebnych do trofeum Pamiątki Srebro małe. Stworzenie lekarstwa i wyleczenie dr Hypatii jest wymagane nawet przy pierwszym przejściu z wysokim chaosem, gdzie zbieramy wszystkie znajdźki i teoretycznie wszystkich zabijamy. Wysoki chaos i tak zostanie osiągnięty jeśli zabijemy większość przeciwników w danej misji.


[Obrazek: 464154.png] Brąz
Miejsce trzech zgonów
Zabij Paola trzy razy

Trofeum możliwe do pominięcia!

Paolo pojawia się po raz pierwszy w Misji 4 i później dwa razy w Misji 6. Trzeba go zabić 3 razy w trakcie jednego przejścia gry.
W Misji 4 udaj się do Czarnorynkowego sklepu. Sprzedawca powie Ci, że zbliża się Paolo i powinieneś iść. Udaj się do wyjścia, a go spotkasz. Zabij Paola i jego dwóch towarzyszy.
Następnie w Misji 6, Paolo jest oznaczony jako cel główny. Udaj się do baru Wyjców i zabij go po raz drugi. Odrodzi się on na drugim piętrze, gdzie należy się udać i zabić go po raz trzeci, po którym już się nie ostanie.

Jeśli zaniesiemy jego ciało do przywódcy Rewidentów otrzymamy trofeum Wierność Kongregacji Brąz mały za opowiedzenie się po stronie Rewidentów.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 6gb50e.png] Brąz
Cisza
Wyeliminuj Jindosha, nie zdradzając swojej obecności

W Misji 4 po dotarciu do posiadłości należy wyeliminować Jindosha nie będąc zauważonym przez żadnych wrogów oraz bez użycia żadnej z dźwigni zmieniającej wnętrze. Dużą część posiadłości można przemierzyć wewnątrz ścian. Trzeba także uważać przy korzystaniu z windy, gdyż Mechaniczni Żołnierze mogą podejść by zbadać źródło dźwięku.

W trofeum to powinno się celować w trakcie drugiego przejścia bez wykrycia i zabijania oraz przy użyciu mocy.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: b3e670.png] Brąz
Echa Wyroczni
Wysłuchaj głosów sióstr Zakonu Wyroczni

W Misji 5, w dużym pomieszczeniu z wiszącymi ptakami zapewne zauważysz trzy mumie podczepione kablami do maszyny. Aktywuj maszynę 3 razy pociągając za dźwignię.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: g7g306.png] Brąz
Wyjce aż po kres
W Dzielnicy Pyłu stań po stronie Wyjców

W Misji 6 masz możliwość stanąć po stronie jednej z dwóch walczących ze sobą frakcji - Wyjców i Rewidentów. Należy dostarczyć jednego z przywódców (Paolo - Wyjce, Byrne - Rewidenci) do drugiego w zamian za rozwiązanie do zamku Jindosha. Zanim pójdziesz o krok dalej, zapisz grę, a następnie zabij jednego z przywódców i dostarcz jego ciało do drugiego. Później wczytaj zapis i zrób odwrotnie, aby odblokować zarówno to trofeum jak i Wierność Kongregacji Brąz mały

Jeśli celujesz również w trofeum Miejsce trzech zgonów Brąz mały, najpierw dostarcz Byrne'a, a po wczytaniu zapisu kontynuuj grę po zabiciu Paola i dostarczeniu jego ciała.

[Obrazek: d841j6.png] Brąz
Wierność Kongregacji
W Dzielnicy Pyłu stań po stronie rewidentów

Patrz trofeum Wyjce aż po kres Brąz mały


[Obrazek: j145bg.png] Brąz
Eureka!
Otwórz zamek Jindosha bez znajdowania podpowiedzi do kombinacji

W Misji 6 musisz otworzyć zamek, aby móc kontynuować. Możesz poznać kombinację rozwiązując zagadkę (rozwiązanie jest generowane losowo) lub się wycwanić zabijając jednego z przywódców frakcji i dostarczając jego ciało do drugiego, a następnie spisać rozwiązanie na kartkę, po czym wczytać grę.


[Obrazek: 11g05b.png] Brąz
Podstoli
Zdobądź klucz główny Stiltona, nie ogłuszając i nie alarmując strażników w jadalni

W Misji 7, po otrzymaniu Chronotronu będziesz mógł przenosić się w czasie przy użyciu R2 lub tylko spoglądać na jedną linię czasową będąc w drugiej przy użyciu square. Udaj się do końca korytarza pozostając niewykrytym. Po przejściu przez drzwi wejdź pod stół i zabierz klucz leżący na krześle przenosząc się do odpowiedniej linii czasowej.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 34j053.png] Brąz
Zalana piwnica
Spuść wodę, by odzyskać runę

W Misji 7, po otrzymaniu Chronotronu udaj się do piwnicy. Natkniesz się tam na dwóch strażników oraz zawór. Podnieś go i wrzuć przez dziurę w ścianie. Przenieś się z powrotem do teraźniejszości i wskocz do zalanego pomieszczenia. Podłącz zawór i spuść wodę. Po lewej stronie pojawi się runa. Podnieś ją by zdobyć trofeum.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: 7dg477.png] Brąz
Zniszczenie
Znajdź ukryte przejście na balkonie

W Misji 7, po otrzymaniu Chronotronu przenieś się w przeszłość, przejdź przez pierwsze drzwi z prawej i wskocz na półkę w kuchni. Przenieś się do teraźniejszości i po gzymsie przejdź przez otwór w ścianie, a następnie przez okno. Będzie się tu znajdował balkon. Strzel w obydwie podpory przy użyciu pistoletu lub kuszy, po czym przenieś się w czasie i wejdź po zniszczonym balkonie do góry.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 5b6357.png] Brąz
Lata temu, w innych czasach
Znasz już historię Meagan Foster

W Misji 9, gdy znajdujesz się jeszcze na Groźnej Wrędze, udaj się na górny pokład, gdzie znajduje się Meagan. Ukradnij jej klucz i udaj się z powrotem na dolny pokład. Przy pomocy klucza otwórz drzwi do jej kajuty. Wysłuchaj audiografu i przeczytaj dziennik.


[Obrazek: 01bd0d.png] Brąz
Altana
Po raz ostatni złóż hołd Jessamine

Jeśli grałeś w część pierwszą na pewno rozpoznasz miejsce jej zgonu. W Misji 9 dostrzec można białą altanę. Udaj się do niej i wejdź w interakcję z tablicą upamiętniającą.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 84e6j0.png] Brąz
Znajomość rodzi pogardę
Okradnij Galvaniego wielokrotnie

Trofeum możliwe do pominięcia!

Musisz okraść sejf Galvaniego w Misji 1 i w Misji 9 podczas jednego przejścia gry. Jest to ta sama lokacja i ta sama kombinacja.
Po ucieczce z wieży w Misji 1 zejdź po dachach na ulicę i udaj się do pierwszego budynku po lewej stronie. Wyeliminuj strażnika i zabierz wiszący na ścianie obraz. Za obrazem będzie kombinacja do sejfu dzięki której go otworzysz. Później w Misji 9 wróć do tego miejsca i otwórz sejf ponownie.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: e861e8.png] Brąz
Okultystyczne rzemiosło
Stwórz 10 kościanych amuletów

Najpierw musisz odblokować umiejętność tworzenia Kościanych Amuletów kosztem 1 runy. Później musisz, przy pomocy Serca, znaleźć jeden amulet, aby pozyskać z niego cechę oraz wielorybią kość. Następnie stwórz amulet i go zniszcz, aby odzyskać surowce. Powtórz proces 10 razy, a trofeum wpadnie.


[Obrazek: 464104.png] Brąz
Żniwiarz-sprinter
Wyeliminuj 6 przeciwników w mniej niż 1,5 sekundy

Dobra okazja trafia się już w Misji 2. Po przejściu przez Ścianę Światła dojdziemy do Stacji Addermire. Udaj się tam do zbrojowni i zabierz granaty. Zaalarmuj przeciwników i zwab ich na tyły zbrojowni, po czym rzuć granat, gdy zbiorą się w grupę.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: 6gb5de.png]
Śmiercionośne przekierowanie
Zabij przeciwnika jego własną kulą

Dla tego trofeum potrzebne będą umiejętności "Refleks" i "Znakomite Odbicie" kosztujące łącznie 3 runy. Dają one możliwość odbicia pocisków poprzez blok mieczem.
Następnie znajdź przeciwnika z pistoletem. Elitarni strażnicy w czerwonym ubiorze zawsze je mają. Pozbądź się innych przeciwników jeśli są, a następnie zablokuj pocisk wystrzelony przez strażnika z pistoletem. Jeśli nie zginął od pierwszego strzału powtórz czynność.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: b3e680.png] Brąz
Krąg życia
Rzucono opętanie jeden raz, łącząc ze sobą człowieka, ogara, szczura, rybę i krwiogza

Trofeum możliwe do pominięcia!

Do tego trofeum wymagane jest wykupienie wszystkich umiejętności mocy Opętania (koszt 13 run). Najlepsza okazja nadarza się w Misji 5. Postaraj się zebrać 13 run do tego czasu.
Po przejściu przez pierwszą Ścianę Światła dojdziesz do strefy z wieżą strażniczą. Postaraj się pozostać niewykrytym oraz zapisz grę przed podjęciem próby, a zaleca się nawet zapisać grę jeszcze przed wydaniem 13 run, aby zostawić je na inne moce w przypadku, gdy nie wykonaliśmy jeszcze innych trofeów związanych z mocami. Kolejność nie ma znaczenia; musisz się jednak śpieszyć, gdyż czas opętania jest ograniczony.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: g7g3j6.png] Srebro
Niczym duch
Ukończ całą misję i nie daj się zauważyć

Patrz trofeum Cień Złoto małe

[Obrazek: d841g6.png] Brąz
Podejście alternatywne
Ukończ całą misję, nikogo nie zabijając

Patrz trofeum Czyste ręce Złoto małe

[Obrazek: j1450g.png] Brąz
Czarnorynkowy złodziej
Okradnij czarnorynkowy sklep

W Czarnorynkowych sklepach można kupić ulepszenia ekwipunku, amunicję, a czasem specjalne przedmioty związane z danym rozdziałem. Sklepy te występują w prawie każdej misji. Aby obrabować sklep trzeba najpierw znaleźć na to sposób, zazwyczaj jest to klucz, ale nie zawsze. Na pierwszy sklep natrafiamy już w Misji 2.

Ważna uwaga!
Obrabowanie więcej niż jednego Czarnorynkowego sklepu uniemożliwi zdobycie trofeum Pieśni Serkonos Brąz mały, gdyż muzycy nie pojawią się wtedy w Misji 8. Dla pewności najlepiej jest zapisać grę przed obrabowaniem sklepu i wczytać ją po wpadnięciu pucharka.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 11g03b.png] Srebro
Pamiątki
Zbierz wszystkie obiekty dekoracyjne Groźnej Wręgi

Trofeum możliwe do pominięcia!

Wszystkie przedmioty trzeba zebrać w trakcie jednego przejścia gry!
W grze znajduje się 10 obiektów dekoracyjnych do zebrania - jeden na każdy rozdział z wyjątkiem rozdziału 6, w którym są takowe dwa. Większość wystarczy podnieść, inne będą wymagać wyeliminowania przeciwnika. Da się zrobić to trofeum w trakcie przejścia bez zabijania i wykrycia, jako iż hełm elitarnego strażnika można zdobyć jedynie ogłuszając przeciwnika (bez zabijania), a Mechaniczni Żołnierze nie są wliczani jako zabójstwo. Jest to jednak wysoko nie zalecane. Do zdobycia wszystkich przedmiotów nie są wymagane moce.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

Wskazówka:
W przypadku Misji 6 i obiektu "Trofeum Ostrze Verbeny" dostanie się do dawnego mieszkania Corvo Attano bez mocy, może okazać się problematyczne, a wręcz niemożliwe, jednak da się to zrobić. Z tego powodu, poniżej dodatkowy filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 34j073.png] Srebro
Dofinansowanie
Znajdź 60% obecnych w grze łupów

Trofeum możliwe do pominięcia!

Trzeba zebrać tą ilość w trakcie jednego przejścia gry!
60% jest równe dokładnie 18,000 monet. Duża część jest porozrzucana po całym obszarze misji, więc przeszukuj okolicę. Okradaj ludzi oraz ich ciała. Każdy obraz jest wart 200 monet, tak samo runy jeśli gramy w trybie bez mocy. Na końcu rozdziału możesz zobaczyć ile pieniędzy zebrałeś z tych dostępnych w danej misji. W menu statystyk możesz podejrzeć ile monet zebrałeś łącznie. Pieniądze możesz wydawać jak tylko chcesz - nie jest wymagane posiadanie 18,000 monet naraz. Jeśli dokładnie przeszukujesz wszystkie miejsca i zbierasz obrazy oraz runy, trofeum wpadnie bez problemu mniej więcej w 7 lub 8 misji.


[Obrazek: 7dg407.png] Brąz
Podszepty Serca
Użyj Serca do odkrycia tajemnic 40 różnych osób

Serce otrzymasz w Misji 2. Wyposaż je i celując w dowolną osobę, wciśnij L2, aby usłyszeć ich sekrety. Nie możesz używać Serca na jednej osobie, musi to być 40 różnych ludzi.


[Obrazek: 5b6377.png] Srebro
Kolekcjoner sztuki
Zbierz wszystkie obrazy z kolekcji

Trofeum możliwe do pominięcia!

Wszystkie obrazy trzeba zebrać w trakcie jednego przejścia gry!
W grze znajduje się 27 obrazów do zebrania. W każdej misji jest przynajmniej jeden obraz. Po ukończeniu rozdziału w tabeli końcowej możesz sprawdzić ile na ile obrazów udało Ci się zebrać. Wszystkie obrazy da się zdobyć bez używania mocy.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:

[Obrazek: 01bd3d.png] Srebro
Kolekcjoner mechaniki
Zbierz numerowane tabliczki z 3 mechanicznych żołnierzy

Numerowane tabliczki wypadają z pokonanych Mechanicznych Żołnierzy. Po zniszczeniu jednego przeszukaj kupkę części, pozostałych po przeciwniku, a powinieneś takową znaleźć. Najłatwiej zrobić to trofeum w Misji 4, gdzie występuje wiele takich maszyn.

[Obrazek: 84e650.png] Brąz
Łotr
Wyeliminuj 20 przeciwników nieświadomych twojej obecności

Poziom zaalarmowania wrogów Twoją obecnością jest wyświetlany jako niewielki piorun nad ich głowami. Jeśli zapełni się na czerwono, oznacza to wykrycie.
Dla tego trofeum należy zabić 20 przeciwników, gdy wskaźnik nie był wypełniony na czerwono. W trakcie pierwszego przejścia z wysokim chaosem pucharek powinien wpaść samoistnie.


[Obrazek: e86138.png] Brąz
Akrobata
Wyeliminuj 10 przeciwników zabójstwem z zeskoku

Aby wykonać zabójstwo z zeskoku, należy wcisnąć R2 będąc zaraz nad głową przeciwnika. W tym wypadku nie ma znaczenia poziom zaalarmowania wrogów - zabójstwa można dokonać i jest ono zaliczane do trofeum nawet, gdy jesteśmy wykryci i w pełni widoczni dla przeciwnika. Wysokość z jakiej możliwe jest wykonanie takiego zabójstwa również jest na naszą korzyść, gdyż wystarczy nawet murek lub barierka nie wyższe od naszej postaci. Po zabiciu 10 przeciwników trofeum jest nasze.


[Obrazek: 4641e4.png] Złoto
Cień
Ukończ grę, nie dając się zauważyć

Trofeum możliwe do pominięcia!

Łączymy to trofeum z Czyste ręce Złoto małe (trzeba ukończyć grę nikogo nie zabijając - po więcej informacji zajrzyj do opisu tegoż pucharka)

Nasza postać zostaje wykryta, gdy wskaźnik zaalarmowania wroga (mały piorun nad głową) zapełni się na czerwono. W grze są dwa poziomy zapełnienia wskaźnika. Pierwszy - na biało - oznacza częściowe wykrycie, czyli nie zostaliśmy jeszcze zauważeni, ale przeciwnik podejdzie sprawdzić, co zobaczył. Jeśli uda nam się do tego czasu schować, to możemy kontynuować. Drugi stopień - na czerwono - oznacza natomiast, że zostaliśmy zauważeni i w tym wypadku trzeba już wczytać zapis. Jeśli nie jesteśmy pewni jakiejś sytuacji, w każdej chwili możesz sprawdzić w statystykach liczbę wykryć. Jeśli będzie większa niż 0, wczytujemy grę. Takowy ekran statystyk pojawia się również po zakończeniu misji. Znalezione ciała nie mają tutaj znaczenia i są dopuszczalne, aby trofeum wpadło.
Grając na Nowej Grze+ będziesz miał dostęp do mocy zarówno Corvo jak i Emily. Są one bardzo przydatne, szczególnie Mignięcie. Różni się ono od Dalekiego Chwytu o tyle, że w trakcie przemieszczania się jesteśmy niewidoczni. Jest to swego rodzaju teleport. Daje to możliwość przemieszczania się nawet tuż obok przeciwników, nie będąc zauważonym. Zdolność Domina natomiast pozwala na łączenie ciał przeciwników (maks. 4). Moc ta sprawia, że to co dzieje się jednej osobie, działa także na wszystkie pozostałe, połączone osoby. Tak więc można obezwładnić nawet 4 przeciwników naraz. Z innych przydatnych mocy można wymienić Mroczny Wzrok pozwalający dostrzegać przeciwników przez ściany, a także ich pole widzenia oraz Spacer Cienia dający możliwość przemykania obok wrogów, nawet na otwartej przestrzeni, bez wykrycia. Pamiętaj, aby często zapisywać stan gry.

Warto zaznaczyć, że możemy zostać zauważeni przez cywilów, dopóki nie popełnimy jakiegoś niezgodnego z prawem czynu np. wystrzelimy z pistoletu lub przenosimy ciało.


[Obrazek: 6gb57e.png] Srebro
Ciało i stal
Ukończ grę bez używania nadprzyrodzonych mocy

Na początku Misji 2 spotykamy Odmieńca. Proponuje nam swój znak, co oczywiście odrzucamy i przechodzimy grę bez dostępu do jakichkolwiek mocy. Zebrane runy będą zamieniane w pieniądze (200 monet od sztuki). Wszystkie znajdźki są możliwe do zebrania bez korzystania z mocy.


[Obrazek: b3e6g0.png] Srebro
Cesarski Obrońca
Ukończ grę, wcielając się w Corvo Attano

Na początku gry dostaniesz możliwość wybrania postaci, którą chcesz grać - Corvo Attano lub Emily Kaldwin. Poza umiejętnościami dostępnymi dla obydwu postaci takich jak np. Tworzenie Kościanych Amuletów, każda z nich ma dodatkowo osobny zestaw mocy. Niektóre z trofeów będą wymagać użycia konkretnej z nich. Jednak jeśli będziesz podążał zgodnie z poszczególnymi krokami tego poradnika, i przy pierwszym przejściu odrzucisz dar Odmieńca przechodząc grę w trybie "bez mocy", zarówno przy tym przejściu, jak i przy drugim wybór postaci nie będzie miał znaczenia, gdyż Nowa Gra+ daje dostęp do zestawu mocy obydwu postaci, niezależnie od tego, którą gramy.

Pamiętać należy, że grę mimo wszystko trzeba ukończyć raz jako Corvo, i raz jako Emily by zdobyć omawiane trofeum oraz Cesarzowa Srebro małe

Sama rozgrywka różni się jedynie kwestiami dialogowymi. Odnoszą się do tego samego, ale nieco się różnią, co raczej nie powinno dziwić.


[Obrazek: g7g316.png] Srebro
Cesarzowa
Ukończ grę, wcielając się w Emily Kaldwin

Patrz trofeum Cesarski Obrońca Srebro małe


[Obrazek: d84106.png] Srebro
Czyste sumienie
Ukończ grę z niskim poziomem chaosu

Zabijanie ludzi podnosi poziom chaosu. Z tego względu nie możesz zabić ich zbyt wielu. W przypadku trofeum Czyste ręce Złoto małe, które wymaga przejścia gry nie zabijając nikogo, trofeum to otrzymasz automatycznie.


[Obrazek: j1456g.png] Srebro
Cesarstwo w chaosie
Ukończ grę z wysokim poziomem chaosu

Zabijanie ludzi podnosi poziom chaosu, tak więc zabijaj wszystkich, których napotkasz, a trofeum wpadnie bez problemu.
Zalecane przy pierwszym przejściu w trybie bez mocy.


[Obrazek: 11g07b.png] Brąz
Kochankowie
Używając domina, połącz 2 postaci tuż przed zabiciem jednej przez drugą

Umiejętność Domina kosztuje 4 runy. Połącz dwóch nieświadomych wrogów, którzy znajdują się blisko siebie, po czym chwyć jednego przy użyciu R1. Drugi strażnik musi widzieć, kiedy to robisz, przez co najprawdopodobniej rzuci się na Ciebie z mieczem zabijając strażnika, którego dusisz, co oczywiście zabije również jego.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: 34j003.png] Brąz
Pieśni Serkonos
Znajdź w Karnace 3 muzyczne duety i wysłuchaj ich piosenek

Trofeum możliwe do pominięcia!

Wszystkie duety należy odsłuchać w trakcie jednego przejścia gry!
Muzyczne duety pojawiają się w Misjach 2, 6 i 8.

Kilka informacji, o których należy pamiętać:
- słuchaj przez przynajmniej 10-15 minut każdego, w przeciwnym razie może nie zaliczyć
- użycie Lunety pozwala słuchać ich z większej odległości
- nie walcz w pobliżu, gdyż może ich to wystraszyć i uciekną
- duet w Misji 8 nie pojawi się jeśli obrabujesz więcej niż jeden Czarnorynkowy sklep

Misja 2: Duet gra na rynku niedaleko Stacji Addermire
Misja 6: W kryjówce gangu Wyjców. Musisz się zakraść niezauważonym, inaczej uciekną. Dobrym rozwiązaniem jest schowanie się za barem
Misja 8: Niedaleko miejsca, gdzie zaczyna się misja, w bocznej uliczce przed strefą z wieżą strażniczą

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: 7dg447.png] Brąz
Ślizg wyborowy
Strzel przeciwnikowi w głowę podczas ślizgu

Aby wykonać ślizg należy biegnąc sprintem wcisnąć circle. Trofeum wymaga zabicia przeciwnika strzałem w głowę podczas ślizgu. Można użyć Pistoletu lub Kuszy. Znajdź strażnika bez hełmu inaczej trafienie w głowę może nie zabić przy pierwszym strzale. Należy także wyłączyć auto-celowanie w opcjach sterowania. Po kilku próbach na pewno się uda.


[Obrazek: 5b6337.png] Brąz
Cesarski Mistrz Szpiegów
Poznaj treść wszystkich dzienników i audiografów Meagan Foster i Antona Sokołowa z Groźnej Wręgi

Trofeum możliwe do pominięcia!

Wszystkie przedmioty trzeba zebrać w trakcie jednego przejścia gry!
W grze są 23 takie przedmioty. Znajdują się one tylko i wyłącznie na Groźnej Wrędze. Jest to łódź, na której przebywamy pomiędzy misjami. Za każdym razem pojawiają się nowe znajdźki. Są to Misje 2, 4, 5, 6, 8 i 9.

Poniżej filmik:
Pokaż zawartośćSpoiler:


[Obrazek: 01bddd.png] Złoto
Czyste ręce
Ukończ grę, nie zabijając nikogo

Trofeum możliwe do pominięcia!

Łączymy to trofeum z Cień Złoto małe, (trzeba ukończyć grę nie będąc zauważonym - po więcej informacji zajrzyj do opisu tegoż pucharka)

Należy ukończyć grę nie zabijając nikogo, wliczając kluczowe cele, a nawet Gniazdostróży. Zabicie Wilczarza, szczura, krwiogza lub Mechanicznego Żołnierza nie jest zaliczane jako zabójstwo.

Pamiętaj, aby nie zostawiać ciał obezwładnionych wrogów (podduszenie lub strzałka usypiająca) w miejscach, w których coś może im się przytrafić. Przykładowo upadek z wysokości najprawdopodobniej ich zabije, tak samo jak wpadnięcie do wody czy zjedzenie przez szczury.

W każdej chwili możesz sprawdzić w statystykach czy przypadkiem kogoś nie zabiłeś. Jeśli liczba jest większa niż 0, musisz wczytać zapis, także warto często zapisywać grę.

Sposoby na bezkrwawą eliminację głównych celów:

Misja 1: Ogłusz Ramsey'a i zanieś jego ciało do kryjówki.
Misja 3: Wylecz dr Hypatię tworząc przeciw serum.
Misja 4: Posadź Jindosha w krześle do elektrowstrząsów.
Misja 5: Odetnij połączenie Ashworth do Pustki poprzez wsadzenie do maszyny soczewek i aktywację.
Misja 8: Porozmawiaj z dublerem Diuka Abelle. Dubler pali papierosy i nie nosi klucza do krypty.
Misja 9: Stwórz spaczoną runę, umieść ją w tronie, ogłusz Delilę (znajduję się na klifach za Tobą, po wejściu do obrazu) i posadź ją na tronie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości