• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crash Bandicoot Poradnik do trofeów
#1
Platyna 
Poradnik w trakcie pisania
[Obrazek: lPjNG0h.png]

[Obrazek: 6b7geg.png] The N. Trepid Crash Bandicoot! Platyna

Collect all the Crash Bandicoot Trophies.

[Obrazek: beg3be.png] Papu Popped Brąz
Defeat Papu-Papu.
Papu-Papu jest pierwszym bossem, którego spotkasz w Crash Bandicoot. Jest on dostępny po ukończeniu pierwszych 5 poziomów gry, są to:
  • N. Sanity Beach
  • Jungle Rollers
  • The Great Gate
  • Boulders
  • Upstream
Chyba najłatwiejszy przeciwnik jakiego kiedykolwiek pokonałem. Aby unicestwić Papu-Papu musimy skakać na jego głowę z jego tronu. Wideo poniżej:

Pokaż zawartośćPapu Popped:

[Obrazek: gg1788.png] Ripper Ruined Brąz
Defeat Ripper Roo.
Ripper Roo jest drugim bossem, którego spotkasz w Crash Bandicoot. Będzie on dostępny po ukończeniu następnych 4 poziomów po pokonaniu Papu-Papu, są to:
  • Rolling Stones
  • Hog Wild
  • Native Fortress
  • Up the Creek
Ripper porusza się wg określonego schematu (cały czas po tych samych polach) , który zmienia się gdy Ripper zostanie trafiony TNT. Przyjrzyj się jak porusza się Ripper aby obrać odpowiednią taktykę. W razie problemów wideo poniżej:

Pokaż zawartośćRipper Ruined:

[Obrazek: d408d5.png] Koala Konked Srebro
Defeat Koala Kong.

Koala Kong jest trzecim bossem, z którym spotka się Crash podczas gry. Jest on odblokowany po ukończeniu następnych 5 poziomów, gdy Ripper Roo zostanie pokonany, są to:
  • The Lost City
  • Temple Ruins
  • Road to Nowhere
  • Boulder Bash
  • Sunset Vista
Pokaż zawartośćKoala Konked:

[Obrazek: j4618d.png] Pinstripe Patooey Srebro
Defeat Pinstripe Potoroo.
Pinstripe Patooey jest czwartym bossem w grze. Zostanie on odblokowany po ukończeniu następnych 4 poziomów po pokonaniu Koala Konga, są to:
  • Heavy Machinery
  • Cortex Power
  • Generator Room
  • Toxic Waste
Pinstripe jest drugim najprostszym szefem w grze po Papu Papu. Ma w sumie 6 punktów życia, punkt życia straci za każdym razem gdy zakręcisz się obok niego. Pierwsze trzy punkty życia zabierzesz mu podbiegając do niego gdy przestanie strzelać. Na kolejne trzy musisz poczekać aż jego broń się zatnie. Wideo poniżej:

Pokaż zawartośćPinstripe Patooey:
[Obrazek: 6S1f6469.png] Nitrus Broken Złoto
Defeat N. Brio.

Dr N. Brio jest piątym i przedostatnim bossem w grze. Zostaje odblokowany po ukończeniu następnych 5 poziomów, gdy Pinstripe Patooey zostanie pokonany, są to:
  • The High Road
  • Slippery Climb
  • Lights Out
  • Jaws of Darkness
  • Castle Machinery
Doktorek podczas walki będzie w dwóch formach. Pierwszą pokonamy skacząc na stworki które pojawią się gdy zielona mikstura spadnie na podłogę. W międzyczasie Brio będzie rzucał fioletowe mikstury których należy unikać. Drugą formą jest siłacz którego należy pokonać poprzez skakanie na jego głowę z betonowych podestów.

Pokaż zawartośćNitrus Broken:

[Obrazek: 3j74dg.png] Cortex N. Capacitated Złoto
Defeat N. Cortex.

Dr N. Cortex jest ostatnim bossem w grze. Zostanie odblokowany po ukończeniu The Lab oraz The Great Hall, po pokonaniu dr N. Brio.
Mimo że jest to ostatni szef w Crash Bandicoot, to nie jest trudny do pokonania. Aby pokonać Cortexa, musisz unikać jego fioletowych plazmowych kulek z pistoletu i odbijać przychodzące zielone kulki plazmowe.

Pokaż zawartośćCortex N. Capacited:

[Obrazek: 7g0d6b.png] Spin Doctor Brąz
In a single level, spin an enemy into another enemy twice.

W tym trofeum musisz zakręcić się tak aby przeciwnik uderzył w innego. Bardzo łatwo można to zrobić już na pierwszym poziomie. Gdy zrobisz tak dwa razy na jednym poziomie trofeum będzie Twoje. Jak coś zapraszam do filmiku poniżej.

Pokaż zawartośćSpin Doctor:

[Obrazek: 567b4e.png] I Meant To Do That! Brąz
Spin away an Extra Life.

Gdy zobaczysz żeton z głową Crash-a naciśnij  square  tak aby dodatkowe życie zostało odrzucone a trofeum będzie Twoje.

[Obrazek: 0b31g0.png] That's What Those Do! Brąz
Enter a Bonus Round after collecting 3 Character Tokens.

Rundy bonusowe odblokowują się po zdobyciu 3 takich samych żetonów np. z głową Coco. Portal do rundy bonusowej otwiera się zazwyczaj w pobliżu ostatniego zdobytego żetonu. Trofeum powinno wpaść naturalnie ponieważ jest dużo Rund Bonusowych a zdobycie żetonów nie stwarza większych problemów.

[Obrazek: 8e54g5.png] A Hidden Gem Srebro
Discover a Gem Path after earning a Color Gem.

[Obrazek: e63841.png] Cortex's Crazed Contest Srebro
Earn the Key in Sunset Vista.

[Obrazek: 44e63b.png] Cortex's Terrifying Trial Srebro
Earn the Key in Jaws of Darkness.

[Obrazek: 6b7g6g.png] More Gems Are Better Than None Złoto
Earn 13 Gems.

Patrz trofeum The Ultimate Gem Path.

[Obrazek: beg30e.png] The Ultimate Gem Path Złoto
Earn 26 Gems.

W grze znajduje się 26 klejnotów. Aby je zebrać, musisz wypełnić określone zadanie, takie jak zbieranie wszystkich pudełek (kolorowy Gem wymaga tego zrobić bez umierania). Poniżej znajduje się lista każdego poziomu i wymagania, jakie musisz spełnić do zdobycia tego trofeum.

Uwaga: umieranie w rundach bonusowych nie liczy się jako śmierć na poziomie. Możesz zginąć tyle razy ile chcesz a i tak otrzymasz kolorowy klejnot.

Wyspa 1
  • N. Sanity Beach: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • Jungle Rollers: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany zielony klejnot z  "The Lost City".
  • The Great Gate: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany żółty klejnot z "The Lab".
  • Boulders: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • Upstream: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany pomarańczowy klejnot z "Generator Room".
  • Rolling Stones: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany niebieski klejnot z "Toxic Waste".
  • Hog Wild: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • Native Fortress: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany czerwony klejnot z "Slippery Climb".
Wyspa 2
  • Up the Creek: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • The Lost City: Zniszcz wszystkie skrzynki nie ginąc.
  • Temple Ruins: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • Road to Nowhere: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany czerwony klejnot z "Slippery Climb".
  • Boulder Dash: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany fioletowy klejnot z "Lights Out".
  • Whole Hog: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany klucz z "Sunset Vista".
  • Sunset Vista: Zniszcz wszystkie skrzynki.
Wyspa 3
  • Heavy Machinery: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • Cortex Power: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany niebieski klejnot z "Toxic Waste".
  • Generator Room: Zniszcz wszystkie skrzynki nie ginąc.
  • Toxic Waste: Zniszcz wszystkie skrzynki nie ginąc.
  • The High Road: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • Slippery Climb: Zniszcz wszystkie skrzynki nie ginąc.
  • Lights Out: Zniszcz wszystkie skrzynki nie ginąc., Wymagany żółty klejnot z "The Lab".
  • Fumbling in the Dark: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany klucz z "Jaws of Darkness".
  • Jaws of Darkness: Zniszcz wszystkie skrzynki, wymagany niebieski klejnot z "Toxic Waste".
  • Castle Machinery: Zniszcz wszystkie skrzynki.
  • The Lab: Zniszcz wszystkie skrzynki nie ginąc.

[Obrazek: gg17e8.png] Catch Me If You Can! Brąz
Earn 5 Relics.

[Obrazek: d40855.png] Could Go… All… The… Way! Srebro
Earn 10 Relics (gold or better).

[Obrazek: j461jd.png] Practice Makes Perfect! Złoto
Earn 26 Relics (gold or better).

[Obrazek: 1g71d4.png] Feeeed Meeeee! Brąz
Die.
Bardzo proste wyzwanie. Jedyne co musisz zrobić to pozwolić aby zjadła Cię rosiczka.

[Obrazek: 3j74eg.png] I See London, I See France Srebro
Die.

[Obrazek: 7g0deb.png] The Box That Broke the Bandicoot's Back  Brąz
Miss a lot of boxes.
Kolejne bardzo proste trofeum. Podczas przejścia poziomu nie rozbijaj skrzynek a na końcu otrzymasz swoje trofeum Smile

[Obrazek: 567b8e.png] No Holds Barred Złoto
Defeat 5 enemies with Coco's Spin.

[Obrazek: 0b3180.png] On Cloud 99 Złoto
Earn 99 Lives.

W grze jest masa dodatkowych żyć do zebrania. Każde życie jest oznaczona symbolem głowy Crasha. Dodatkowo za każde 100 owoców Wumpa otrzymujemy 1 życie. Poniżej zamieszczam wideo gdzie można boostować brakujące życia.

Jeżeli macie zielony klejnot z poziomu "The Lost City" i doszliście do poziomu "Castle Machinery" to w 5 minut możecie zdobyć 99 żyć. Na początku "Castle Machinery " wejdź na platformę i zbierz wszystkie życia które są na górze. Następnie wyjdź na wyspę i wczytaj autosave i ponownie wczytaj "Castle Machinery" i ponownie zbierz życia. Życia można zbierać w  ten sposób ile razy nam się podoba Smile