• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Assassin's Creed Origins Discovery Tour: Ancient Egypt - poradnik do trofeów
#1
Assassin's Creed Origins Discovery Tour: Ancient Egypt
  • Poziom Trudności 1 /10
  • Ilość trofeów do zdobycia: 3 Trofea; Offline: (3 [Obrazek: brazm.png])
  • Czas potrzebny do zdobycia 100%: około 1-2 godziny
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia 100% : 1
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia : brak
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Nie. 
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): brak

Krok 1: Ukończ pierwszą wycieczkę jako Aya.

W głównym menu zobaczysz nowy tryb Wycieczka. Wybierz go i pokonaj pierwszą trasę z Aya w Aleksandrii. Ta działa działa jak samouczek. Ukończ go, a dostaniesz swoje pierwsze trofeum.

Krok 2: Ukończ wszystkie wycieczki w kategorii Życie codzienne, zmieniając znaki.

Teraz, gdy ukończyłeś swoją pierwszą wycieczką, czas ukończyć 20 kolejnych. W grze jest ich 75, ale musisz ukończyć tylko te wymienione w kategorii Życie codzienne (a w zasadzie Daily Life ponieważ w tym trybie nie jest obsługiwany j. polski). Po zakończeniu trasy nie zapomnij zmieniać postaci, ponieważ musisz ukończyć wycieczkę 5 różnymi.

[Obrazek: 60Saf4d18.png] Pierwsza wizyta  Brąz
Ukończ jedną wycieczkę

Trofeum odblokuje się po ukończeniu pierwszej wycieczki: Alexandria: Planning of the City. Gra umieszcza Cię tu automatycznie przy pierwszym uruchomieniu dodatku.

[Obrazek: 61Sa82f60.png] Archeolog  Brąz
Ukończ wszystkie wycieczki w kategorii Życie codzienne

Aby odblokować to trofeum, musisz ukończyć wszystkie 20 wycieczek wymienionych w kategorii Życie codzienne (Daily life). Za każdym razem, gdy ukończysz trasę, zostanie ona odfajkowana, dzięki temu będziesz wiedział, w które z nich już grałeś. Za każdym razem, gdy wybierzesz nową wycieczkę, będziesz mieć możliwość szybkiej podróży do miejsca początkowego, naciskając square . Wykonanie wszystkich wycieczek w kategorii Życie codzienne zajmie około 40 minut do 1 godziny.

[Obrazek: zycie_codzienne.jpg]

[Obrazek: 62Sfea0e2.png] Polimorfia  Brąz
Ukończ wycieczki przynajmniej 5 różnymi postaciami

Podczas gry możesz wybrać jedną z 25 postaci do grania. Dostęp do wszystkich postaci można uzyskać z menu po naciśnięciu Options lub Touchpada w grze. Będziesz musiał wybrać 5 różnych postaci i ukończyć nimi po jednej wycieczce.
Pierwsza wycieczka zagrana jako Aya zalicza się do tego trofeum, więc musisz zagrać tylko 4 innymi postaciami, aby odblokować to trofeum.

[Obrazek: Polimorfia.jpg]