• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Assassin’s Creed Origins The Hidden Ones - Ukryci - poradnik do trofeów
#1
Assassin’s Creed Origins The Hidden Ones - Ukryci

  • Poziom Trudności 2 /10
  • Ilość trofeów do zdobycia: 8 Trofeów; Offline: (4 [Obrazek: trophy_silver.png], 4 [Obrazek: brazm.png],) , Trofea Online: 0
  • Czas potrzebny do zdobycia 100%: około 5-6 godzin
  • Minimalna liczba przejść do zdobycia 100% : 1
  • Trofea możliwe do pominięcia podczas pierwszego przejścia : brak
  • Poziom trudności wpływa na trofea?: Nie. 
  • Trofea, które mogą nie wpaść (zbugowane): Proponuję grać w zaktualizowaną wersję gry, a nie będzie problemów.

Krok 1: Zagraj w nową główną historię.
Zakończ te główne zadania:
  • Turkusowa kraina
  • Tam, gdzie giną niewolnicy
  • Królewskie mury
  • O zachodzie słońca
  • Nie mury tworzą...
  • Sic Semper Tyrannis
  • W imię większego dobra
Krok 2: Misje poboczne i sprzątanie.

Ukończ poniższe zadania poboczne:
  • Powstanie Shaqilat
  • Cienie Skarabeusz

Większość trofeów powinna nadejść naturalnie podczas gry w głównych i pobocznych zadaniach. Trofea są bardzo łatwe do zrobienia. Jeżeli jednak nie uda Ci się ich zdobyć to możesz się nimi zająć po ukończeniu fabuły.

[Obrazek: 52Saa8d8a.png] Która godzina?  Brąz
Oddaj Skok Wiary z obelisku zegara słonecznego w Arsinoe, między 10:00 a południem (The Hidden Ones)

Arsinoe to miasto położone w północnej części Synaju. To jest to samo miejsce, w którym zostaniesz wysłany w celu zabicia Ptahmosa. Obelisk znajduje się w północnej części Asinoe.
Pamiętaj, że słońce może znajdować się za górami (na wschodzie), więc możesz od razu nie widzieć cienia. 
Poniżej lokalizacja obelisku i gdzie ma się znaleźć cień przed wykonaniem skoku wiary.

[Obrazek: Obelisk_lokalizacja.jpg]

[Obrazek: Obelisk.jpg]

[Obrazek: Ktora_godzina.jpg]

[Obrazek: 53S33f0b7.png] Zjazd  Brąz
Dokonaj 3 zabójstw, zjeżdżając po linie (The Hidden Ones)

Dobrym miejscem na to jest "Operum Tuorum Gemmam Castra", czyli miejsce, do którego jesteś wysłany, gdy masz za zadanie zabicie Tacyta. Gdy znajdziesz się na linie, po prostu wciskaj triangle , gdy zauważysz cel pod sobą. Powtórz 3 razy a trofeum powędruje na Twoje konto.

[Obrazek: 54Sa6928a.png] Ucieczka z więzienia  Brąz
Uwolnij 20 rebeliantów (The Hidden Ones)

Podczas gry w DLC zobaczysz białe wykrzykniki w oddali. Są to rebelianci, których należy uwolnić, podobnie jak niewolnicy i więźniowie w podstawowej grze. Po prostu idź do tych miejsc i uwolnij jeńców. Będziesz musiał to zrobić dla 20 rebeliantów, aby odblokować to trofeum. Jeśli zdecydujesz się wyczyścić mapę ze wszystkich znaków zapytania, najprawdopodobniej uzyskasz to w sposób naturalny. Cywile nie wliczają się do tego trofeum, tylko rebelianci. Jeżeli nie chce Ci się szukać to w "Operum Tuorum Gemmam Castra" jest statek na którym znajduje się 4 rebeliantów. Uwolnij ich a następnie wyjdź do ekranu tytułowego i ponownie wczytaj grę, znowu uratuj 4 rebeliantów i tak w kółko do pojawienia się trofeum.

[Obrazek: rebelianci.jpg]

[Obrazek: rebelianci2.jpg]

[Obrazek: 55Se7f9e9.png] Gra zespołowa  Brąz
Zabij strzałem w głowę przeciwnika atakowanego przez Senu (The Hidden Ones)

Do tego trofeum musisz kupić zdolność "Uparty Orzeł" w drzewie umiejętności myśliwego. Od czasu do czasu Senu  atakuje wroga. Wskazuje na to ikona orła nad głową. Jeśli jednak przejdziesz do trybu lotu, możesz namierzyć wroga i skierować na niego Senu przyciskając  triangle . Znajdź samotnego strażnika, każ Senu nękać go i strzel mu w głowę. Pamiętaj, aby poczekać, aż Senu zacznie atak, a strażnik zacznie się bronić, zanim strzelisz. Można to zrobić w dowolnym miejscu w grze, nie musi to być miejsce z DLC.

[Obrazek: 56Sd71eab.png] Królewskie Mury  Srebro
Ukończ misję związaną z twierdzą Królewskie Mury (The Hidden Ones)

Królewskie Mury to wojskowa placówka  na środku mapy. Jest większa niż jakakolwiek inny obóz w podstawowej wersji gry. Aby go ukończyć, musisz zabić dwóch kapitanów i jednego dowódcę, a także odnaleźć sześć skarbów.

[Obrazek: KrolewskieMury.png]

Podobnie jak w każdym innym obozie, zaleca się użycie Senu  ,aby znaleźć lokalizację przeciwników oraz skarbów.
Dobrą strategią jest wspięcie się na zewnętrzną mury i wyłączenie trzech koszy z węglami przekształcając je w pułapki, na wypadek, gdybyś został zauważony. Nie spiesz się, sprawdź otoczenie i pojedynczo zdejmuj strażników. Jeden z dwóch kapitanów jest opancerzony i nie można go zabić łukiem. Musisz pokonać go w walce. Po wykonaniu wszystkich dziewięciu zadań otrzymasz nowe trofeum oraz 2000 punktów XP.

[Obrazek: 57S831719.png] Precyzyjne uderzenia  Srebro
Zabij Tacyta, Ptahmose i Ampeliusza (The Hidden Ones)

Trofeum związane z fabułą i nie można pominąć.
Trofeum odblokuje się po wykonaniu zadań:
  • Tacyt : "Tam, gdzie giną niewolnicy"
  • Ptahmose : "O zachodzie słońca"
  • Ampeliusz : "Królewskie Mury"

[Obrazek: 58S78eeb6.png] Nowi rekruci  Srebro
W ramach dodatku ukończ zadania "Powstanie Shaqilat" oraz "Cienie Skarabeusza" (The Hidden Ones)

Trofeum odblokuje się po wykonaniu misji pobocznych:
  • "Powstanie Shaqilat"
  • "Cienie Skarabeusza"
[Obrazek: 59Sa2adf3.png] W imię większego dobra  Srebro
W ramach dodatku ukończ zadanie główne "W imię większego dobra" (The Hidden Ones)
Ukończ zadanie ""W imię większego dobra" i zabija Gamilat-a a trofeum wpadnie na Twoje konto.