Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:

Hasło

Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 1,658
» Najnowszy użytkownik: born88
» Wątków na forum: 71
» Postów na forum: 158

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 24 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 24 Gość(i)

Ostatnie wątki
Assassin's Creed Origins ...
Forum: Assassin's Creed Origins
Ostatni post:
B3oberTT
B3oberTT
09-17-2018, 17:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 5,699
Shadow of the Tomb Raider...
Forum: Shadow of the Tomb Raider
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-11-2018, 21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,574
Shadow of the Tomb Raider...
Forum: Shadow of the Tomb Raider
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-10-2018, 21:19
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 427
Marvel Spider-Man poradni...
Forum: Marvel Spider-Man
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-06-2018, 20:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 5,074
Marvel Spider-Man
Forum: Marvel Spider-Man
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-06-2018, 06:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 423
Mortal Kombat X Ustawka
Forum: Mortal Kombat X
Ostatni post:
blimar85
blimar85
08-20-2018, 19:40
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 3,088
Bloodborne Poradnik + opt...
Forum: Bloodborne
Ostatni post:
Kratos__PL
ΩKratos__PL
05-27-2018, 16:13
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 122,446
God of War 2018 Poradnik...
Forum: God of War
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
04-25-2018, 08:25
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33,236
God of War 2018 Lista tro...
Forum: God of War
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
04-19-2018, 17:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,149
Far Cry 5 Poradnik do tro...
Forum: Far Cry 5
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
04-16-2018, 21:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 6,356

  Shadow of the Tomb Raider poradnik do trofeów oraz droga do platyny
Napisane przez: @kamilek_ - 09-11-2018, 21:07 - Forum: Shadow of the Tomb Raider - Brak odpowiedzi

Shadow of the Tomb Raider poradnik do trofeów. 
Poradnik w trakcie pisania

[Obrazek: 1S94a489.png] Kielich udręki  Platyna 
Zdobądź wszystkie trofea

[Obrazek: 2Sd1aa2f.png] Skarby przeszłości  Brąz 
Rozszyfruj monolit

[Obrazek: 3S07dca2.png] Archeolog  Brąz 
Zbierz pełną kolekcję artefaktów

Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je na początku misji "Via Crucis" w regionie Misja San Juan.

[Obrazek: 4Se01068.png] Dr Croft  Brąz 
Zbierz wszystkie kolekcje artefaktów

[Obrazek: 5S5eef3c.png] Łowca steli  Brąz 
Ukończ 3 grobowce wyzwań

[Obrazek: 6S68b986.png] Tomb Raider  Srebro 
Ukończ wszystkie główne grobowce wyzwań

[Obrazek: 7Sc44fcc.png] Jeden za drugim  Brąz 
Wykonaj wężową furię 3 razy

Wężowa furia to umiejętność, którą można kupić w obozach. To jedna z zielonych umiejętności. Najpierw musisz kupić "Uderzenie węża" (1 punkt umiejętności), a następnie "Wężową Furie" (2 punkty umiejętności). Aby wykonać "Wężową furie", musisz po cichu zabić parę 2 wrogów stojących obok siebie. Szybko naciśnij wielokrotnie  triangle  i Lara przeskoczy od pierwszego wroga do drugiego, tym samym zabijając oboje. W razie problemów filmik poniżej :

[Obrazek: 8S274803.png] Niczym cień  Brąz 
Zabij 25 przeciwników po cichu

Ciche zabójstwa wykonujesz skradając się do wroga i naciskając triangle . To jest najlepszy sposób na pozbycie się wrogów, szczególnie na wyższych poziomach trudności. Najprawdopodobniej uzyskasz to podczas normalnego przejścia gry. Wrogowie mogą być również zwabieni hałasem (np. strzelając z łuku w pobliżu wroga). Umiejętność "Wężowa furia" pozwala ci zabijać dwóch wrogów jednocześnie, gdy stoją blisko siebie, co czyni to znacznie łatwiejszym.

Możesz farmić zabójstwa poprzez restart punktu kontrolnego. Istnieje wiele miejsc, w których możesz podkraść się do wroga, zabić go, wczytać punkt kontrolny i powtarzać to aż do 25 zabójstw.

[Obrazek: 9S1c18ee.png] Od stóp do głów  Brąz 
Odnów i załóż pełen komplet historycznego stroju

[Obrazek: 10S1fdfd1.png] Prowizoryczny arsenał  Brąz 
W pełni ulepsz broń

Najpierw musisz kupić umiejętność "Lisi spryt" ,która pozwala w pełni ulepszyć posiadaną broń. 

[Obrazek: Prowizoryczny_arsenal1.jpg]

Następnie kup wszystkie ulepszenia jednej broni w obozach. Polecam domyślny łuk Refleksyjny. Ma tylko 8 ulepszeń, czyli mniej niż broń palna i jest jedną z najbardziej użytecznych broni. 

[Obrazek: Prowizoryczny_arsenal2.jpg]

[Obrazek: Prowizoryczny_arsenal3.jpg]

Będziesz zbierał wiele zasobów z pojemników w otwartym świecie gry, a także możesz kupować je od kupców. Kupiec w środku Paititi sprzedaje rzadkie skóry zwierząt i wiele innych zasobów, które możesz wykorzystać do ulepszenia broni, a niedaleko jest obóz:

[Obrazek: Prowizoryczny_arsenal4.jpg]

Możesz kupić rzadkie materiały od tego sprzedawcy, a to, czego nie sprzedaje, można zebrać z pojemników wokół Paititi. Skoncentruj wszystkie zasoby na jednej broni, w przeciwnym razie możesz mieć mało materiałów.

[Obrazek: 11S844018.png] Na wysokości wyzwania  Brąz 
Ukończ 5 wyzwań

[Obrazek: 12S977b1c.png] Miejsca spoczynku  Brąz 
Odkryj sekrety 3 krypt

[Obrazek: 13Sc4500b.png] W splocie przeszłości  Brąz 
Odnów 5 części historycznych strojów

[Obrazek: 14S599b9b.png] Pomoc sąsiedzka Srebro 
Ukończ misję poboczną

[Obrazek: 15S15ccee.png]  Dobry samarytaninBrąz 
Ukończ 8 misji pobocznych

Możesz zaakceptować misje poboczne w 3 miastach gry: Kuwak Yaku, Paititi (Ukryte Miasto), Misja San Juan. Opis trofeum jest błędny. W grze jest 13 pobocznych misji i musisz ukończyć WSZYSTKIE 13, a nie tylko 8.

Zleceniodawcy zadań są oznaczani na mapie, gdy przejdziesz w ich pobliżu. Korzystając z instynktu przetrwania są oznaczeni kolorem zielonym. 

[Obrazek: 16Se92810.png] Niespodzianka!  Brąz 
Wykonaj 5 likwidacji orlim szponem

Orli szpon odblokujesz w głównej misji "Ścieżka zmarłych" (region: Kuwak Yaku). Następnie możesz wspiąć się na gałęzie drzew i przytrzymując  triangle strzelić strzałą z liną w nic niepodejrzewającego wroga, podnosząc go i zabijając. Tylko jedno ciało może zostać zawieszone na gałęzi. Po odblokowaniu umiejętności będziesz miał możliwość zabicia jednego przeciwnika tym sposobem. Właśnie w tym miejscu możesz farmić zabójstwa przy pomocy orlego szponu. Oczywiście inne lokalizacje również zadziałają.

[Obrazek: 17S790469.png] Pierwsze kroki  Brąz 
Kup umiejętność

[Obrazek: 18S313f7a.png] Specjalizacja  Brąz 
Zdobądź wszystkie umiejętności w jednej kategorii

[Obrazek: 19S7613d7.png] Łowca skarbów  Brąz 
Znajdź i otwórz wszystkie skrzynie konkwistadorów

[Obrazek: 20S35bd61.png] Cena wywoławcza  Brąz 
Kup przedmiot u kupca

[Obrazek: 21S66ff42.png] Zabawa w chowanego  Brąz 
Zabij 5 przeciwników, kiedy szukają Lary

Gdy zobaczysz przeciwników po prostu daj im się wykryć ,a następnie schowaj się w krzakach lub w jakimś innym miejscu. Po kilku-kilkunastu sekundach przeciwnicy zaczną Cię szukać. Gdy poszukiwania się rozpoczną możesz zabijać wrogów używając łuku , pistoletu z tłumikiem czy też zachodząc ich od tyłu i naciskając triangle .
Trofeum możesz zdobyć podczas każdego spotkania z przeciwnikiem restartując punkt kontrolny. Pamiętaj tylko, aby pozostawić jednego przeciwnika przy życiu, aby nie uruchomił się autozapis Wink

[Obrazek: 22S981f0e.png] Zobacz, tam!  Brąz 
Zabij 3 przeciwników, kiedy ich uwaga jest odwrócona

Nie musisz zabijać 3 wrogów naraz. Odwrócona uwaga to sytuacja, w której wróg bada miejsce w którym usłyszał hałas (np. po rzucie butelką) , znalazł ciało lub walczy ze zwierzęciem. Powinieneś to łatwo uzyskać podczas normalnej rozgrywki np. rzucając butelkami aby odwracać uwagę przeciwników. Trofeum możesz farmić podczas wczytywania punktu kontrolnego.

[Obrazek: 23Sb5b868.png] Samobój  Brąz 
Zmuś 5 przeciwników, by zabili się nawzajem

Do odblokowania tego trofeum wymagana jest umiejętność Terror Jaguara, która zostanie automatycznie odblokowana podczas misji "Oberwanie Chmury". Po odblokowaniu tej zdolności musisz strzelić zatrutą strzałą do przeciwnika. Trucizna wywoła u przeciwnika halucynacje przez które będzie strzelał do swoich kolegów. W razie problemów zapraszam do filmiku:

[Obrazek: 24S444838.png] Igranie z ogniem  Brąz 
Spal 2 przeciwników jednocześnie

Trofeum bardzo prosto zrobić na samym początku gry w misji "Księżyc Łowcy". W razie problemów zapraszam do filmiku poniżej:

[Obrazek: 25S7bd256.png] Rewolwerowiec  Brąz 
Traf 3 razy w głowę z pistoletu w ciągu 3 sekund

Trofeum bardzo prosto zrobić na samym początku gry w misji "Księżyc Łowcy". W razie problemów zapraszam do filmiku poniżej:

[Obrazek: 26Sd0f609.png] Znajdź mnie, jeśli potrafisz  Brąz 
Zgub przeciwnika 10 razy

[Obrazek: 27Sfa5cd4.png] Legendarny zwierz  Brąz 
Pokonaj Nahuala

[Obrazek: 28Sc9a3d1.png] Szósty zmysł  Brąz 
Wytrop i zabij 10 przeciwników mając aktywną Przenikliwość

[Obrazek: 29Se83fd6.png] Tu i teraz  Brąz 
Zabij 10 przeciwników mając aktywne Skupienie

[Obrazek: 30S786e36.png] Wytrzymałość przede wszystkim  Brąz 
Zlikwiduj 10 przeciwników mając aktywną Wytrzymałość

[Obrazek: 31S046b9f.png] Żywa rekLAMA  Brąz 
Pogłaszcz 5 lam

W Ukrytym Mieście Paititi jest więcej niż wymagana ilość Lam. W razie problemów z odnalezieniem zapraszam do ilmu poniżej:

[Obrazek: 32Sfc9cb3.png] Podwodny archeolog  Brąz 
Zbierz 5 podwodnych artefaktów

[Obrazek: 33S504f53.png] Na wyżyny  Brąz 
Wespnij się po nachylonej ścianie po znalezieniu sprzętu wspinaczkowego
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je w trakcie misji "Ku Chwale Rebelii"

[Obrazek: 34S555264.png] A nuż to nóż?  Brąz 
W pełni ulepsz swój nóż

Aby zdobyć to trofeum musisz kupić ulepszenie od kupca w Paititi ,a następnie wykonać misję "Uwolnij Hakana". Jeśli to zrobisz, odwrotnie, trofeum NIE zostanie odblokowane. Są dwa ulepszenia noża. Koszt pierwszego ulepszenia to 2900 złota. Drugi nóż otrzymamy zupełnie za darmo po ukończeniu misji "Uwolnij Hakana".

[Obrazek: 35Sf1ea44.png] Zoolog  Brąz 
Zbierz 20 zwierzątek

[Obrazek: 36S744dba.png] Legendarny łowca  Brąz 
Upoluj 5 rzadkich zwierząt

[Obrazek: 37Sd8a754.png] Nieopisane bogactwa  Brąz 
Zbierz 40 rud złota

[Obrazek: 38Sfcc8be.png] Strzelec wyborowy  Brąz 
Traf 20 razy w głowę z łuku

[Obrazek: 39Sb4eb61.png] Pierwsza krew  Brąz 
Zlikwiduj przeciwnika po cichu ze ściany pokrytej błotem

Krótko po dotarciu do Kuwak Yaku, w drugim spotkaniu z przeciwnikiem, do którego doprowadzi cię opowieść, na ziemi znajdziesz  błoto z tekstem samouczka informującym jak używać błota do maskowania. Musisz nacisnąć  square i wysmarować się błotem. Następnie przejdź przez dziurę w ścianie. Będzie tam grupa wrogów i ściana pokryta błotem. Podejdź do ściany tak blisko, aż wtopisz się w tło i zabij jednego z przechodzących obok wrogów.

[Obrazek: 40S03e6f3.png] Nieproszeni goście  Brąz 
Pozbądź się rozbójników sprzed Kuwak Yaku

[Obrazek: 41S4cb444.png] Na ratunek Hakanowi  Brąz 
Uratuj Hakana z rąk kultystów

[Obrazek: 42S5cc17b.png] Ku pokrzepieniu serc  Brąz 
Odbierz naszyjnik Manko

[Obrazek: 43Sc58bbb.png] W locie  Brąz 
Wytwórz specjalną amunicję 50 razy

[Obrazek: 44S2c9041.png] Ciekawostka  Brąz 
Dowiedz się o 5 ciekawych miejscach od cywili

Spacerując po miastach rozmawiaj z każdym, kogo widzisz. Istnieją 3 miasta: Kuwak Yaku, Paititi (Ukryte Miasto), Misja San Juan. Większość ludzi z którymi możesz pogadać jest w Paititi.
Osoby, z którymi możesz rozmawiać, mają ikonę czatu nad głową. Możesz także użyć instynktu przetrwania  R3  aby je podświetlić. Po prostu przechodząc misje fabularne podejdź do każdej osoby która ma symbol rozmowy nad głową ,a trofeum się odblokuje. 

[Obrazek: 45Sa8c247.png] Święto Dziękczynienia  Brąz 
Traf indyka nabojem błyskowym

Aby rozpocząć używanie naboju błyskowego , musisz najpierw odblokować umiejętność Błysk Węża. Wykonanie tej czynności odblokuje specjalną amunicję dla niektórych broni palnych w grze. Teraz musisz po prostu udać się do rejonu Misja San Juan (którą odwiedzasz pod koniec historii) i zastrzelić indyka w dżungli używając flary.

Jeśli masz problem ze znalezieniem indyków, przenieś się do innego obozu korzystając z szybkiej podróży, a następnie wróć do lokalizacji z filmiku. Jeśli nadal się nie pojawiają, wyjdź z gry i uruchom ją ponownie. Powinny się pokazać. Jeśli natomiast udasz się tutaj, gdy uzyskasz dostęp do tego regionu przechodząc fabułę, być może będziesz musiał przejść nieco dalej w historii, aby się odrodziły.

[Obrazek: 46Sb4808f.png] Lepsze wyposażenie  Brąz 
Zdobądź 3 elementy ekwipunku

[Obrazek: 47Sebcfab.png] Droga Gwiazd  Brąz 
Rozszyfruj Drogę Gwiazd

Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Jest to pierwsze trofeum, które wpadnie na Twoje konto.

[Obrazek: 48S3bd8df.png] Día de Muertos  Brąz 
Wydobądź sztylet ze Świątyni Księżyca
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte.

[Obrazek: 49S27e4b3.png] Jak rozpętać powódź  Brąz 
Przeżyj powódź
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je pod koniec misji "Głowa nad wodą"

[Obrazek: 50Sa6a947.png] Instynkt Przetrwania  Brąz 
Pokonaj jaguara cesarskiego
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je pod koniec misji "Awaryjne Lądowanie"

[Obrazek: 51S307587.png] Ogień życia  Brąz 
Wkrocz do wewnętrznej sali Świątyni Życia
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je pod koniec misji "Droga Żywych"

[Obrazek: 52Sde960f.png] Ukryte miasto  Brąz 
Znajdź Paititi
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je pod koniec misji "Droga do ukrytego miasta"

[Obrazek: 53S6aed90.png] Zaświaty  Brąz 
Wydostań się z cenot
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je pod koniec misji "Oko Węża"

[Obrazek: 54Sff12eb.png] Więzy rodzinne  Brąz 
Uwolnij Unuratu z więzienia
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je podczas misji "Ostatni Władca", tuż po rozpoczęciu ucieczki z więzienia.

[Obrazek: 55S064806.png] Serce węża  Brąz 
Znajdź Misję San Juan

[Obrazek: 56S7e4569.png] Wybranka  Brąz 
Odszukaj srebrną skrzynię Ix Chel

Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je podczas misji "Via Veritas". Z wykonaniem tej misji wiąże się rozwikłanie pewnej zagadki. W razie problemów zamieszczam filmik poniżej:

[Obrazek: 57Sbd497c.png] Do punktu wyjścia  Brąz 
Wróć do Paititi

Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je na początku misji "Miasto Węża".

[Obrazek: 58Sb6d507.png] Królowa potępionych  Brąz 
Poznaj niespodziewanego sprzymierzeńca
Trofeum związane z fabułą. Nie może zostać pominięte. Otrzymamy je pod koniec misji "Miasto Węża".

[Obrazek: 59Sba6d0b.png] Nie lada przygoda  Brąz 
Ukończ główną fabułę gry

[Obrazek: 60Se3de74.png] Spryt i odwaga  Brąz 
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Spryt i odwaga

[Obrazek: 61S72ace3.png] Rytuał przejścia  Brąz 
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Rytuał przejścia

[Obrazek: 62S619321.png] Jedność z dżunglą  Brąz 
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Jedność z dżunglą

[Obrazek: 63S3176db.png] Droga przez mękę  Brąz 
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Droga przez mękę

[Obrazek: 64Sf6fcf6.png] Perfekcjonista  Złoto 
Ukończ grę w 100%

Wydrukuj tę wiadomość

  Shadow of the Tomb Raider Lista trofeów
Napisane przez: @kamilek_ - 09-10-2018, 21:19 - Forum: Shadow of the Tomb Raider - Brak odpowiedzi

Shadow of the Tomb Raider Lista trofeów

[Obrazek: 1S94a489.png] Kielich udręki  Platyna
Zdobądź wszystkie trofea

[Obrazek: 2Sd1aa2f.png] Skarby przeszłości  Brąz
Rozszyfruj monolit

[Obrazek: 3S07dca2.png] Archeolog  Brąz
Zbierz pełną kolekcję artefaktów

[Obrazek: 4Se01068.png] Dr Croft  Brąz
Zbierz wszystkie kolekcje artefaktów

[Obrazek: 5S5eef3c.png] Łowca steli  Brąz
Ukończ 3 grobowce wyzwań

[Obrazek: 6S68b986.png] Tomb Raider  Srebro
Ukończ wszystkie główne grobowce wyzwań

[Obrazek: 7Sc44fcc.png] Jeden za drugim  Brąz
Wykonaj wężową furię 3 razy

[Obrazek: 8S274803.png] Niczym cień  Brąz
Zabij 25 przeciwników po cichu

[Obrazek: 9S1c18ee.png] Od stóp do głów  Brąz
Odnów i załóż pełen komplet historycznego stroju

[Obrazek: 10S1fdfd1.png] Prowizoryczny arsenał  Brąz
W pełni ulepsz broń

[Obrazek: 11S844018.png] Na wysokości wyzwania  Brąz
Ukończ 5 wyzwań

[Obrazek: 12S977b1c.png] Miejsca spoczynku  Brąz
Odkryj sekrety 3 krypt

[Obrazek: 13Sc4500b.png] W splocie przeszłości  Brąz
Odnów 5 części historycznych strojów

[Obrazek: 14S599b9b.png] Pomoc sąsiedzka Srebro
Ukończ misję poboczną

[Obrazek: 15S15ccee.png]  Brąz
Ukończ 8 misji pobocznych

[Obrazek: 16Se92810.png] Niespodzianka!  Brąz
Wykonaj 5 likwidacji orlim szponem

[Obrazek: 17S790469.png] Pierwsze kroki  Brąz
Kup umiejętność

[Obrazek: 18S313f7a.png] Specjalizacja  Brąz
Zdobądź wszystkie umiejętności w jednej kategorii

[Obrazek: 19S7613d7.png] Łowca skarbów  Brąz
Znajdź i otwórz wszystkie skrzynie konkwistadorów

[Obrazek: 20S35bd61.png] Cena wywoławcza  Brąz
Kup przedmiot u kupca

[Obrazek: 21S66ff42.png] Zabawa w chowanego  Brąz
Zabij 5 przeciwników, kiedy szukają Lary

[Obrazek: 22S981f0e.png] Zobacz, tam!  Brąz
Zabij 3 przeciwników, kiedy ich uwaga jest odwrócona

[Obrazek: 23Sb5b868.png] Samobój  Brąz
Zmuś 5 przeciwników, by zabili się nawzajem

[Obrazek: 24S444838.png] Igranie z ogniem  Brąz
Spal 2 przeciwników jednocześnie

[Obrazek: 25S7bd256.png] Rewolwerowiec  Brąz
Traf 3 razy w głowę z pistoletu w ciągu 3 sekund

[Obrazek: 26Sd0f609.png] Znajdź mnie, jeśli potrafisz  Brąz
Zgub przeciwnika 10 razy

[Obrazek: 27Sfa5cd4.png] Legendarny zwierz  Brąz
Pokonaj Nahuala

[Obrazek: 28Sc9a3d1.png] Szósty zmysł  Brąz
Wytrop i zabij 10 przeciwników mając aktywną Przenikliwość

[Obrazek: 29Se83fd6.png] Tu i teraz  Brąz
Zabij 10 przeciwników mając aktywne Skupienie

[Obrazek: 30S786e36.png] Wytrzymałość przede wszystkim  Brąz
Zlikwiduj 10 przeciwników mając aktywną Wytrzymałość

[Obrazek: 31S046b9f.png] Żywa rekLAMA  Brąz
Pogłaszcz 5 lam

[Obrazek: 32Sfc9cb3.png] Podwodny archeolog  Brąz
Zbierz 5 podwodnych artefaktów

[Obrazek: 33S504f53.png] Na wyżyny  Brąz
Wespnij się po nachylonej ścianie po znalezieniu sprzętu wspinaczkowego

[Obrazek: 34S555264.png] A nuż to nóż?  Brąz
W pełni ulepsz swój nóż

[Obrazek: 35Sf1ea44.png] Zoolog  Brąz
Zbierz 20 zwierzątek

[Obrazek: 36S744dba.png] Legendarny łowca  Brąz
Upoluj 5 rzadkich zwierząt

[Obrazek: 37Sd8a754.png] Nieopisane bogactwa  Brąz
Zbierz 40 rud złota

[Obrazek: 38Sfcc8be.png] Strzelec wyborowy  Brąz
Traf 20 razy w głowę z łuku

[Obrazek: 39Sb4eb61.png] Pierwsza krew  Brąz
Zlikwiduj przeciwnika po cichu ze ściany pokrytej błotem

[Obrazek: 40S03e6f3.png] Nieproszeni goście  Brąz
Pozbądź się rozbójników sprzed Kuwak Yaku

[Obrazek: 41S4cb444.png] Na ratunek Hakanowi  Brąz
Uratuj Hakana z rąk kultystów

[Obrazek: 42S5cc17b.png] Ku pokrzepieniu serc  Brąz
Odbierz naszyjnik Manko

[Obrazek: 43Sc58bbb.png] W locie  Brąz
Wytwórz specjalną amunicję 50 razy

[Obrazek: 44S2c9041.png] Ciekawostka  Brąz
Dowiedz się o 5 ciekawych miejscach od cywili

[Obrazek: 45Sa8c247.png] Święto Dziękczynienia  Brąz
Traf indyka nabojem błyskowym

[Obrazek: 46Sb4808f.png] Lepsze wyposażenie  Brąz
Zdobądź 3 elementy ekwipunku

[Obrazek: 47Sebcfab.png] Droga Gwiazd  Brąz
Rozszyfruj Drogę Gwiazd

[Obrazek: 48S3bd8df.png] Día de Muertos  Brąz
Wydobądź sztylet ze Świątyni Księżyca

[Obrazek: 49S27e4b3.png] Jak rozpętać powódź  Brąz
Przeżyj powódź

[Obrazek: 50Sa6a947.png] Instynkt Przetrwania  Brąz
Pokonaj jaguara cesarskiego

[Obrazek: 51S307587.png] Ogień życia  Brąz
Wkrocz do wewnętrznej sali Świątyni Życia

[Obrazek: 52Sde960f.png] Ukryte miasto  Brąz
Znajdź Paititi

[Obrazek: 53S6aed90.png] Zaświaty  Brąz
Wydostań się z cenot

[Obrazek: 54Sff12eb.png] Więzy rodzinne  Brąz
Uwolnij Unuratu z więzienia

[Obrazek: 55S064806.png] Serce węża  Brąz
Znajdź Misję San Juan

[Obrazek: 56S7e4569.png] Wybranka  Brąz
Odszukaj srebrną skrzynię Ix Chel

[Obrazek: 57Sbd497c.png] Do punktu wyjścia  Brąz
Wróć do Paititi

[Obrazek: 58Sb6d507.png] Królowa potępionych  Brąz
Poznaj niespodziewanego sprzymierzeńca

[Obrazek: 59Sba6d0b.png] Nie lada przygoda  Brąz
Ukończ główną fabułę gry

[Obrazek: 60Se3de74.png] Spryt i odwaga  Brąz
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Spryt i odwaga

[Obrazek: 61S72ace3.png] Rytuał przejścia  Brąz
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Rytuał przejścia

[Obrazek: 62S619321.png] Jedność z dżunglą  Brąz
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Jedność z dżunglą

[Obrazek: 63S3176db.png] Droga przez mękę  Brąz
Ukończ Shadow of the Tomb Raider na poziomie trudności Droga przez mękę

[Obrazek: 64Sf6fcf6.png] Perfekcjonista  Złoto
Ukończ grę w 100%

Wydrukuj tę wiadomość