Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:

Hasło

Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 1,733
» Najnowszy użytkownik: Dzejkobo
» Wątków na forum: 73
» Postów na forum: 161

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 14 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 12 Gość(i)
Bing, Google

Ostatnie wątki
Bloodborne Ustawka
Forum: Bloodborne
Ostatni post:
Tomekrozan
Tomekrozan
01-07-2019, 12:59
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 3,317
Red Dead Redemption 2 por...
Forum: Red Dead Redemption 2
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
12-24-2018, 00:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,688
Red Dead Redemption 2 Lis...
Forum: Red Dead Redemption 2
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
12-20-2018, 17:14
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 106
Assassin's Creed Origins ...
Forum: Assassin's Creed Origins
Ostatni post:
B3oberTT
B3oberTT
09-17-2018, 17:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 7,276
Shadow of the Tomb Raider...
Forum: Shadow of the Tomb Raider
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-11-2018, 21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,311
Shadow of the Tomb Raider...
Forum: Shadow of the Tomb Raider
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-10-2018, 21:19
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 556
Marvel Spider-Man poradni...
Forum: Marvel Spider-Man
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-06-2018, 20:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 7,015
Marvel Spider-Man
Forum: Marvel Spider-Man
Ostatni post:
kamilek_
@kamilek_
09-06-2018, 06:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 569
Mortal Kombat X Ustawka
Forum: Mortal Kombat X
Ostatni post:
blimar85
blimar85
08-20-2018, 19:40
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 3,312
Bloodborne Poradnik + opt...
Forum: Bloodborne
Ostatni post:
Kratos__PL
ΩKratos__PL
05-27-2018, 16:13
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 127,409

  Red Dead Redemption 2 poradnik do trofeów + droga do platyny
Napisane przez: @kamilek_ - 12-24-2018, 00:11 - Forum: Red Dead Redemption 2 - Brak odpowiedzi

Red Dead Redemption 2 poradnik do trofeów

[Obrazek: RedDeadRedemptionporadnik.jpg]

Poradnik w trakcie pisania. Uzupełniam na Bieżąco Smile 

[Obrazek: 1Sf83457.png]Legenda Zachodu  Platyna 
Legenda Zachodu

[Obrazek: 2Sb22cd3.png] Z powrotem w błocie  Brąz 
Ukończ rozdział 1.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymamy je po ukończeniu pierwszego rozdziału.

[Obrazek: 3S7dc8ea.png] To tylko draśnięcie  Brąz 
Ukończ „Początek i ucieczka przed wspomnieniem”.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je podczas rozdziału 1 w misji „Początek i ucieczka przed wspomnieniem”

[Obrazek: 4Sda9d4c.png]  Ku zieleńszym łąkom  Brąz 
Ukończ rozdział 2.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je pod koniec rozdziału 2 w misji „Dziwna uprzejmość”

[Obrazek: 5S440d17.png] Zażegnanie sporów  Brąz 
Ukończ rozdział 3.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je na koniec rozdziału 3 w misji „Bitwa o Shady Belle”

[Obrazek: 6S4cd597.png] Rozbitkowie  Brąz 
Ukończ rozdział 4.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je na koniec rozdziału 4 w misji "Bankowość, stara amerykańska sztuka"

[Obrazek: 7S344044.png] Zdrada nie popłaca  Brąz 
Ukończ rozdział 5.
Trofeum zdobywa się po ukończeniu ostatniej misji z rozdziału 5, "To są ziemie Murfreech". Pamiętaj, że możesz rozpocząć tę misję w Rozdziale 6 przed ukończeniem Rozdziału 5, więc nie martw się, jeśli trofeum nie odblokuje się, dopóki nie ukończysz misji w rozdziale 6.

[Obrazek: 8Sdfa8e2.png] Do trzech razy sztuka  Brąz 
Ukończ „Żegnaj, drogi przyjacielu”.
To trofeum zdobędziemy po ukończeniu zadania „Żegnaj, drogi przyjacielu”.

[Obrazek: 9S4a0288.png] Odkupienie  Srebro 
Ukończ „Krew, śmierć i odkupienie”.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je na koniec rozdziału 6 w misji „Krew, śmierć i odkupienie”

[Obrazek: 10Sf55560.png] Kowboj-budowniczy  Brąz 
Ukończ „Nowe Jeruzalem”.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je w drugiej części epilogu w misji „Nowe Jeruzalem”

[Obrazek: 11S9e7b63.png] Bezkresne lato  Złoto 
Ukończ epilog.
Trofeum niemożliwe do pominięcia. Otrzymujemy je w trakcie napisów końcowych, chwilę po ukończeniu misji "Amerykański jad" w drugiej części epilogu.

[Obrazek: 12Sfeeaf5.png] Pomocna dłoń  Srebro 
Ukończ wszystkie opcjonalne misje honoru w trybie fabularnym.

Jest to zdecydowanie najbardziej irytujące trofeum, ponieważ wymaga to ukończenia 28 opcjonalnych misji fabularnych opartych na honorach. Są one dostępne tylko w niektórych rozdziałach, a niektóre będą wymagały od ciebie pozytywnego poziomu honoru, aby je wykonać.

Rozdział 2
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część I,II,III - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
  • Kto kiedyś kochał prawdziwie - Część I,II,III - Zadanie rozpoczynamy po przeczytaniu listu który będzie się znajdował przy łóżku Arthura w obozie.
  • Prawdziwy olej z węża - Otrzymamy to zadanie od szeryfa w Valentine (Ściganie zbiegów)
  • Dolewając ropy do ognia* - Część I - IV. Zadanie otrzymujemy od John Marston w obozie. Nie jest to misja honoru ,ale lepiej ją wykonać ponieważ część II pojawia się tylko w rozdziale 2. 
Rozdział 3
  • Prawdziwa miłość - Część I,II,III - Jest to główna misja fabularna. Część II i III otrzymasz od Beau Gray.
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część IV - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
Rozdział 4
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część V - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
  • Ojcostwo i inne marzenia - Część I,II - Zadanie rozpoczynamy od przeczytania listu, który znajdziemy przy łóżku Artura w obozie. Zadanie można rozpocząć dopiero po ukończeniu głównego zadania "Angelo Bronte, człowiek honoru".
  • Pomóż bratu - Zadanie otrzymamy od Brata Dorkinsa w Saint Denis. 
  • Bracia i siostry, wszyscy razem - Zadanie otrzymamy od Brata Dorkinsa w Saint Denis.
Rozdział 6
  • Nie szukaj rozgrzeszenia - Część I i II - zadanie otrzymamy od Edith Downes w Annesburg-u. Aby rozpocząć to zadanie musisz
  • Lichwiarstwo i inne grzechy - Część VI, VII - Zadanie otrzymujemy od Leopolda Straussa w obozie.
  • Prawdziwa miłość - Część IV,V - Zadanie rozpoczynamy od przeczytania listu od Penelope Braithwaite, który znajdziemy przy łóżku Artura w obozie. List pojawi się po ukończeniu "Godziny odwiedzin".
  • O ludziach i aniołach - Część I i II - Zadanie otrzymamy od Siostry Calderon w Saint Denis.
  • Archeologia dla początkujących - Zadanie otrzymasz od Padającego Deszczu w Rezerwacie Indian Wapiti.
  • Honor wśród złodziei - Podczas "Archeologia dla początkujących", Kapitan Monroe poprosi Cię o pomoc, odpowiedz "tak", a następnie spotkaj się z nim w rezerwacie, aby rozpocząć misję.
  • Pani Sadie Adler, wdowa - Część I i II - Zadanie otrzymamy od Sadie Adler w obozie.
Po ukończeniu rozdziału wszelkie opcjonalne misje poboczne, których nie ukończyłeś, zostaną dodane do menu misji, więc możesz pomyśleć, że możesz po prostu zagrać w nie tutaj, aby zdobyć trofeum. Niestety trofeum nie wpadnie jeżeli nie wykonasz tych misji podczas normalnego przejścia gry.

[Obrazek: 13Sdd7d3a.png] Najlepszy na Zachodzie  Złoto 
Ukończ grę w 100%.

[Obrazek: 14S1525b9.png] Gorączka złota  Srebro 
Zdobądź 70 złotych medali w misjach fabularnych.

[Obrazek: 15Seabf5e.png] Więcej niż druh  Brąz 
Ukończ zajęcie z towarzyszem w każdym obozie.

[Obrazek: 16S6adf8d.png] Szczypta rozrywki  Brąz 
Zagraj we wszystkie minigry.

Na szczęście są tylko cztery minigry, w które musisz zagrać dla tego trofeum: domino, pięć palców, blackjack i poker. Nie musisz wygrywać. Ukończ po jednej rundzie w każdej z czterech gier ,a trofeum będzie Twoje. Wszystkie cztery gry są dostępne w wielu miejscach w całej grze, zazwyczaj w dużych miastach, a nawet w obozach.

[Obrazek: 17S04449f.png] Włamanie  Brąz 
Splądruj skrytki w 4 domostwach.

W świecie gry dostępne jest 7 domostw, które możesz okraść. Pierwsze sześć może zostać ograbione już w rozdziale 2, ale ostatnia jest dostępna dopiero w rozdziale 6. 

Domostwa:
  • Chez Porter: możesz obrabować to domostwo podczas opcjonalnej misji z Javierem.
  • Aberdeen Pig Farm
  • Lonnie's Shack: nie zabijaj ostatniego wroga. Pogróź mu bronią
  • Van Horn Mansion - mieszkańcy mogą zniknąć, więc postaraj udać się tam na początku gry.
  • Catfish Jacksons: możliwe do pominięcia jeżeli zabijesz obie osoby w domu.
  • Watson's Cabin
  • Willard's Rest: dostępne dopiero w rozdziale 6.

[Obrazek: 18Se63172.png] Sztuczna inteligencja  Brąz 
Odkryj los Marka Dragica.

Rozpoczynając rozdział 4, możesz spotkać się z kimś o imieniu Marko Dragic, od którego otrzymasz misję "Radosny,Energiczny chłopiec". Aby zdobyć to trofeum, musisz ukończyć obie części zadania. Marko znajdziesz w Saint Denis, oznaczony jest znakiem zapytania na mapie. Marko jest naukowcem, który prosi Cię o kilka przysług w celu dalszego rozwoju swoich technologii. Wideo z lokalizacją oraz rozwiązaniem zadań poniżej :

[Obrazek: 19Sc40beb.png] Zabrać bogatym  Brąz 
Ukradnij lub zrabuj 250 $.

Upewnij się, że zawsze przeszukujesz martwe ciała podczas przechodzenia fabuły. Niektóre główne cele misji mają przy sobie ponad 100 USD. Przeciętny wróg ma tylko kilka centów, czasami kilka dolarów. Trofeum zajmie trochę czasu, ale powinno się odblokować zanim ukończysz historię. 
Łowcy nagród, ci, którzy są zaznaczeni czerwonymi czaszkami na mini-mapie, będą próbowali wyśledzić cię i zabić, gdy zostanie wystawiona nagrodę za Twoją głowę. Mają zazwyczaj od 5 do 35 dolarów dolarów przy sobie, więc zawsze staraj się ich zabić i złupić ich ciała.

Kasa z biżuterii, którą nie raz znajdziesz przy ciałach i sprzedasz nie wlicza się do tego trofeum.

[Obrazek: 20Sdc904d.png] Oddać biednym  Brąz 
Przekaż 250 $ do skrzynki na pieniądze gangu.

Trofeum łatwo pominąć.

W każdym obozie będziesz mieć możliwość przekazania pieniędzy na utrzymanie gangu poprzez dostęp do skrzynki na datki za namiotem Dutcha. Aby zdobyć to trofeum, musisz przekazać  250 $ na fundusze gangu. Możesz przekazać pieniądze na dwa różne sposoby, gdy jesteś przy skrzynce: bezpośrednio wkładasz pieniądze, które chcesz przekazać na ten cel, lub możesz ofiarować przedmioty, które można sprzedać, takie jak kosztowna biżuteria. Ważne jest, aby pamiętać, że pieniądze umieszczone w skrzynce po misjach "Lichwiarstwo i inne grzechy " będą wliczane do trofeum. Gdy Arthur przekaże 250 $, odblokujesz to trofeum.
Trofeum możesz zdobyć tylko w 2,3 i 4 rozdziale, więc pamiętaj, aby zrobić to jak  najwcześniej.

[Obrazek: 21Sbf8a8a.png] Gruby portfel  Brąz 
Wydaj w sklepach łącznie 5000 $.

To trofeum możesz zdobyć najlepiej po ukończeniu fabuły( automatycznie otrzymasz 20 000 $ za ukończenie historii). Następnie przejdź do menu >Tryb Fabularny > Zapisz grę. Teraz wydaj 5000$ w dowolnym sklepie (stajnie i rusznikarze to najszybszy sposób na wydanie 5000 $). Po zdobyciu trofeum wróć do menu > Tryb Fabularny > Wczytaj grę i wybierz zapis, który wykonałeś wcześniej, aby odzyskać pieniądze.

[Obrazek: 22S2a0b9a.png] Ekstremalna osobowość  Brąz 
Osiągnij maksymalny lub minimalny poziom honoru.

[Obrazek: 23Sc8ff5d.png] Nieznajomy wart zachodu  Brąz 
Ukończ 10 wątków nieznajomych osób.

[Obrazek: 24S6ea18e.png] Nieuchwytny  Brąz 
Przetrwaj 3 dni z wystawionym za tobą we wszystkich stanach listem gończym na kwotę 250 $. 

[Obrazek: 25S4b7a82.png] Kolekcjoner  Srebro 
Ukończ jeden z wątków kolekcjonerskich.

Istnieją cztery różne zestawy przedmiotów kolekcjonerskich, które liczą się do tego trofeum. Aby zdobyć trofeum, musisz znaleźć wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w jednym z czterech zestawów. Istnieje tylko 10 petroglifów, więc najłatwiej będzie Ci je zdobyć. Lokalizacja wszystkich petroglifów w filmiku :

[Obrazek: 26S09ce22.png] Pamięć o zmarłych  Brąz 
Odszukaj groby wszystkich zmarłych towarzyszy.

W Red Dead Redemption 2 jest 9 miejsc z grobami towarzyszy, które są potrzebne do zdobycia tego trofeum. Wideo poniżej pokazuje lokalizacje, gdzie znaleźć każdy grób w RDR2. Groby są dostępne dopiero po ukończeniu 6 rozdziału.
Po zlokalizowaniu grobu musisz wejść z nim w interakcję. Żadnego z nich nie można przegapić. Możesz je odszukać w dowolnej kolejności. 

[Obrazek: 27Sb08ec7.png] Chłopiec na posyłki  Brąz 
Spełnij 5 próśb o przedmiot od towarzyszy.

[Obrazek: 28Sb373d9.png] To sztuka  Brąz 
Znajdź dom dla figurki wiewiórki.

[Obrazek: 29Sf7053b.png] Samowystarczalność  Brąz 
Wytwórz 30 różnych przedmiotów w trybie fabularnym.

[Obrazek: 30Sd59d52.png] Zaleźć za skórę  Brąz 
Oskóruj zwierzę z każdego gatunku w trybie fabularnym.

[Obrazek: 31S9daaee.png] Zoolog  Brąz 
Zbadaj wszystkie gatunki zwierząt we wszystkich stanach w trybie fabularnym.

[Obrazek: 32Sf05c6d.png] Była TAKA wielka!  Brąz 
Złów rybę ważącą co najmniej 16 funtów (około 7,3 kg).

[Obrazek: 33S58c652.png] Oręż doskonały  Brąz 
Ulepsz każdy dostępny element jednej broni długiej bądź krótkiej.

Trofeum bardzo łatwe do odblokowania. Wystarczy udać się do dowolnego rusznikarza w dowolnym mieście i zakupić wszystkie dodatki do jednej broni.

[Obrazek: 34S83d099.png] Niedźwiedzi weteran  Brąz 
Przetrwaj w trybie fabularnym 18 ataków niedźwiedzia, za każdym razem go zabijając.

[Obrazek: 35Sf061db.png] Wierny wierzchowiec  Brąz 
Osiągnij maksymalny poziom więzi z koniem.

Za każdym razem, gdy znajdziesz lub kupisz konia, poziom więzi zaczynasz od 1. Gdy będziesz kontynuował używanie konia, jego więź z tobą wzrośnie z czasem aż do maksymalnego poziomu 4. Gdy ta więź się zwiększy, kondycja i zdrowie konia wzrośnie, będzie mógł pokonywać trudniejsze tereny, przejeżdżać przez głębszą wodę. Jeśli przez długi czas trzymasz się jednego konia, trofeum to prawdopodobnie przyjdzie naturalnie.

[Obrazek: 36S756765.png] Ucieczka  Brąz 
Red Dead Online: ukończ wprowadzenie.

[Obrazek: 37Sa12dae.png] Seryjny uczestnik  Brąz 
Red Dead Online: weź udział w serii.

[Obrazek: 38S796084.png] Najemnik  Brąz 
Red Dead Online: przyjmij 10 misji od postaci w grze swobodnej.

[Obrazek: 39Sb246d9.png] Dzieje się  Brąz 
Red Dead Online: zagraj w 5 wydarzeń w grze swobodnej.

[Obrazek: 40Sa8cf09.png] Pas sukcesów  Brąz 
Red Dead Online: zdobądź 5 złotych klamr za nagrody.

[Obrazek: 41S7ce85c.png] Prawdziwy zawodowiec  Brąz 
Red Dead Online: zdobądź tytuł najlepszego gracza 3 razy (w rundzie z przynajmniej 4 graczami).

[Obrazek: 42S6579bc.png] Koń na każdą okazję  Brąz 
Red Dead Online: posiadaj jednocześnie 5 koni.

[Obrazek: 43S2a60eb.png] To dopiero początek  Brąz 
Red Dead Online: osiągnij rangę 10.

[Obrazek: 44S2bd829.png] Osławiony  Złoto 
Red Dead Online: osiągnij rangę 50.

[Obrazek: 45Se569c8.png] Wszystkie chwyty dozwolone  Brąz 
Red Dead Online: powstrzymaj wrogą bandę przed wykonaniem misji w grze swobodnej.

[Obrazek: 46Sad6499.png] Domator  Brąz 
Red Dead Online: kup 5 ulepszeń obozu.

[Obrazek: 47S4be44a.png] Niestandardowa amunicja  Brąz 
Red Dead Online: wytwórz 25 naboi.

[Obrazek: 48S43e58e.png] W bandzie raźniej  Brąz 
Red Dead Online: utwórz stałą bandę.

[Obrazek: 49Saa82b7.png] Mistrz rzemiosła  Brąz 
Red Dead Online: wytwórz 20 przedmiotów (wyłączając amunicję).

[Obrazek: 50S74512e.png] Rzeźnik  Brąz 
Red Dead Online: sprzedaj 20 przedmiotów rzeźnikowi.

[Obrazek: 51S4e196c.png] Zielarz doskonały  Brąz 
Red Dead Online: zbierz 25 ziół.

[Obrazek: 52S2a6e13.png] W grupie siła  Brąz 
Red Dead Online: ukończ misję w grze swobodnej jako członek bandy liczącej co najmniej 2 osoby.

Wydrukuj tę wiadomość

  Red Dead Redemption 2 Lista trofeów
Napisane przez: @kamilek_ - 12-20-2018, 17:14 - Forum: Red Dead Redemption 2 - Brak odpowiedzi

Red Dead Redemption 2 Lista trofeów

[Obrazek: 1Sf83457.png]Legenda Zachodu  Platyna 
Legenda Zachodu

[Obrazek: 2Sb22cd3.png] Z powrotem w błocie  Brąz
Ukończ rozdział 1.

[Obrazek: 3S7dc8ea.png] To tylko draśnięcie  Brąz
Ukończ „Początek i ucieczka przed wspomnieniem”.

[Obrazek: 4Sda9d4c.png]  Ku zieleńszym łąkom  Brąz
Ukończ rozdział 2.

[Obrazek: 5S440d17.png] Zażegnanie sporów  Brąz
Ukończ rozdział 3.

[Obrazek: 6S4cd597.png] Rozbitkowie  Brąz
Ukończ rozdział 4.

[Obrazek: 7S344044.png] Zdrada nie popłaca  Brąz
Ukończ rozdział 5.

[Obrazek: 8Sdfa8e2.png] Do trzech razy sztuka  Brąz
Ukończ „Żegnaj, drogi przyjacielu”.

[Obrazek: 9S4a0288.png] Odkupienie  Srebro
Ukończ „Krew, śmierć i odkupienie”.

[Obrazek: 10Sf55560.png] Kowboj-budowniczy  Brąz
Ukończ „Nowe Jeruzalem”.

[Obrazek: 11S9e7b63.png] Bezkresne lato  Złoto
Ukończ epilog.

[Obrazek: 12Sfeeaf5.png] Pomocna dłoń  Srebro
Ukończ wszystkie opcjonalne misje honoru w trybie fabularnym.

[Obrazek: 13Sdd7d3a.png] Najlepszy na Zachodzie  Złoto 
Ukończ grę w 100%.

[Obrazek: 14S1525b9.png] Gorączka złota  Srebro
Zdobądź 70 złotych medali w misjach fabularnych.

[Obrazek: 15Seabf5e.png] Więcej niż druh  Brąz
Ukończ zajęcie z towarzyszem w każdym obozie.

[Obrazek: 16S6adf8d.png] Szczypta rozrywki  Brąz
Zagraj we wszystkie minigry.

[Obrazek: 17S04449f.png] Włamanie  Brąz 
Splądruj skrytki w 4 domostwach.

[Obrazek: 18Se63172.png] Sztuczna inteligencja  Brąz 
Odkryj los Marka Dragica.

[Obrazek: 19Sc40beb.png] Zabrać bogatym  Brąz 
Ukradnij lub zrabuj 250 $.

[Obrazek: 20Sdc904d.png] Oddać biednym  Brąz
Przekaż 250 $ do skrzynki na pieniądze gangu.

[Obrazek: 21Sbf8a8a.png] Gruby portfel  Brąz
Wydaj w sklepach łącznie 5000 $.

[Obrazek: 22S2a0b9a.png] Ekstremalna osobowość  Brąz
Osiągnij maksymalny lub minimalny poziom honoru.

[Obrazek: 23Sc8ff5d.png] Nieznajomy wart zachodu  Brąz
Ukończ 10 wątków nieznajomych osób.

[Obrazek: 24S6ea18e.png] Nieuchwytny  Brąz
Przetrwaj 3 dni z wystawionym za tobą we wszystkich stanach listem gończym na kwotę 250 $.

[Obrazek: 25S4b7a82.png] Kolekcjoner  Srebro
Ukończ jeden z wątków kolekcjonerskich.

[Obrazek: 26S09ce22.png] Pamięć o zmarłych  Brąz 
Odszukaj groby wszystkich zmarłych towarzyszy.

[Obrazek: 27Sb08ec7.png] Chłopiec na posyłki  Brąz
Spełnij 5 próśb o przedmiot od towarzyszy.

[Obrazek: 28Sb373d9.png] To sztuka  Brąz
Znajdź dom dla figurki wiewiórki.

[Obrazek: 29Sf7053b.png] Samowystarczalność  Brąz
Wytwórz 30 różnych przedmiotów w trybie fabularnym.

[Obrazek: 30Sd59d52.png] Zaleźć za skórę  Brąz
Oskóruj zwierzę z każdego gatunku w trybie fabularnym.

[Obrazek: 31S9daaee.png] Zoolog  Brąz
Zbadaj wszystkie gatunki zwierząt we wszystkich stanach w trybie fabularnym.

[Obrazek: 32Sf05c6d.png] Była TAKA wielka!  Brąz
Złów rybę ważącą co najmniej 16 funtów (około 7,3 kg).

[Obrazek: 33S58c652.png] Oręż doskonały  Brąz
Ulepsz każdy dostępny element jednej broni długiej bądź krótkiej.

[Obrazek: 34S83d099.png] Niedźwiedzi weteran  Brąz 
Przetrwaj w trybie fabularnym 18 ataków niedźwiedzia, za każdym razem go zabijając.

[Obrazek: 35Sf061db.png] Wierny wierzchowiec  Brąz
Osiągnij maksymalny poziom więzi z koniem.

[Obrazek: 36S756765.png] Ucieczka  Brąz 
Red Dead Online: ukończ wprowadzenie.

[Obrazek: 37Sa12dae.png] Seryjny uczestnik  Brąz
Red Dead Online: weź udział w serii.

[Obrazek: 38S796084.png] Najemnik  Brąz
Red Dead Online: przyjmij 10 misji od postaci w grze swobodnej.

[Obrazek: 39Sb246d9.png] Dzieje się  Brąz
Red Dead Online: zagraj w 5 wydarzeń w grze swobodnej.

[Obrazek: 40Sa8cf09.png] Pas sukcesów  Brąz
Red Dead Online: zdobądź 5 złotych klamr za nagrody.

[Obrazek: 41S7ce85c.png] Prawdziwy zawodowiec  Brąz
Red Dead Online: zdobądź tytuł najlepszego gracza 3 razy (w rundzie z przynajmniej 4 graczami).

[Obrazek: 42S6579bc.png] Koń na każdą okazję  Brąz
Red Dead Online: posiadaj jednocześnie 5 koni.

[Obrazek: 43S2a60eb.png] To dopiero początek  Brąz
Red Dead Online: osiągnij rangę 10.

[Obrazek: 44S2bd829.png] Osławiony  Złoto
Red Dead Online: osiągnij rangę 50.

[Obrazek: 45Se569c8.png] Wszystkie chwyty dozwolone  Brąz
Red Dead Online: powstrzymaj wrogą bandę przed wykonaniem misji w grze swobodnej.

[Obrazek: 46Sad6499.png] Domator  Brąz
Red Dead Online: kup 5 ulepszeń obozu.

[Obrazek: 47S4be44a.png] Niestandardowa amunicja  Brąz
Red Dead Online: wytwórz 25 naboi.

[Obrazek: 48S43e58e.png] W bandzie raźniej  Brąz
Red Dead Online: utwórz stałą bandę.

[Obrazek: 49Saa82b7.png] Mistrz rzemiosła  Brąz
Red Dead Online: wytwórz 20 przedmiotów (wyłączając amunicję).

[Obrazek: 50S74512e.png] Rzeźnik  Brąz
Red Dead Online: sprzedaj 20 przedmiotów rzeźnikowi.

[Obrazek: 51S4e196c.png] Zielarz doskonały  Brąz
Red Dead Online: zbierz 25 ziół.

[Obrazek: 52S2a6e13.png] W grupie siła  Brąz
Red Dead Online: ukończ misję w grze swobodnej jako członek bandy liczącej co najmniej 2 osoby.

Wydrukuj tę wiadomość